quote:Op maandag 30 juni 2008 21:22 schreef Fidelio9889 het volgende:
[..]
Dan kom ik niet meer langs de douane, weet ik uit ervaring.
Ze dachten dat ik familie was van Osama
de wat?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:34 schreef Merovingian het volgende:
T:TSCC!
Bierquote:Op maandag 30 juni 2008 21:34 schreef Merovingian het volgende:
Tijd voor een Palmpje en borrelnootjes BTW. En daarna weer verder met T:TSCC! Wat een vette serie
Zie mijn post ervoor.quote:
Mooi! Neem ik die van jou ook welquote:
Haha ik moest dus ook daar aan denkenquote:Op maandag 30 juni 2008 21:32 schreef Merovingian het volgende:
[..]Toevallig, was net Terminator: The Sarah Connor Chronicles aan het kijken, waarin een terminatrix als vrouw "verkleed" door een metaaldetector moest
"Ja, ik heb een metalen plaat in mijn hoofd, ben als kind gevallen. Hard."
Ow wacht... das het nadeel als je woorden vergeet te lezen en te schrijven....quote:Op maandag 30 juni 2008 21:37 schreef Merovingian het volgende:
Zie mijn post ervoor.
quote:
mannenquote:
Nee griepje, maar het gevoel dat je hoofd in 2e barst is nog niet lekkerquote:Op maandag 30 juni 2008 19:12 schreef Merovingian het volgende:
[..]
![]()
Beterschap. Niets ernstigs hopelijk?
Dankjequote:Op maandag 30 juni 2008 19:14 schreef Cothen het volgende:
[..]
hier moet het vast wel mee goed komen:
[ afbeelding ]
Dat ei en spek staat me wel aanquote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef phluphy het volgende:
Beterschap Sir Harry.![]()
- Kippensoep,
- Spek met ei,
- Sapjes en theetjes,
- Chocolate Chip Coockies
En je bent snel weer beter!![]()
Gay vrouwen in bed zijn behoorljik nutteloos. Op film, kijk, dan heb je er nogal wat aan.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
mannen
geef mij maar vrouwen![]()
En dan mogen ze nog gay zijn ook
(In bed that is)
2 gay vrouwen in bed ownt 2 gay vrouwen op filmquote:Op maandag 30 juni 2008 22:47 schreef Geqxon het volgende:
Gay vrouwen in bed zijn behoorljik nutteloos. Op film, kijk, dan heb je er nogal wat aan.
In beide gevallen zul je de klus zelf moeten klaren.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:23 schreef Cothen het volgende:
[..]
2 gay vrouwen in bed ownt 2 gay vrouwen op film
Amen brother!quote:Op maandag 30 juni 2008 22:35 schreef Cothen het volgende:
[..]
[..]
mannen
geef mij maar vrouwen![]()
En dan mogen ze nog gay zijn ook
(In bed that is)
Technisch gezien ik ook, aangezien Nuon per vandaag officieel gesplitst is een een productie- en leveringsbedrijf, en een netwerkbedrijf... Komt erop neer dat ik nu bij Continuon werk, maar dat krijgt weer een nieuwe naam over een paar maanden, omdat er geen verband meer mag zijn tussen Continuon en Nuon, en nu lijken die namen nog te veel op elkaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
Goedemorgen, vandaag de eerste werkdag bij de nieuwe baas
Succes Jortje!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
Succes!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
officieel gezien voor mij ook Alleen is het niet echt een "nieuwe" baas. liep er immers al een half jaar stagequote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:50 schreef JortK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |