ach, ligt er maar net aan hoeveel waarde je er aan hecht. mij kan het absoluut niet boeienquote:Op donderdag 26 juni 2008 07:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar het rijexamen is ook belangrijk. Als ik die haal kan ik zometeen E achter B doen, en een kar achter de auto hangen.
Zonder E kan je ook wel een kar achter je auto hangen. Als je een beetje auto hebt, dan moet je wel een hele flinke aanhanger hebben wil je E nodig hebben...quote:Op donderdag 26 juni 2008 07:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar het rijexamen is ook belangrijk. Als ik die haal kan ik zometeen E achter B doen, en een kar achter de auto hangen.
Maar je toekomstige werkgever wellicht welquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ach, ligt er maar net aan hoeveel waarde je er aan hecht. mij kan het absoluut niet boeien
Nu je A nogquote:
Voor je ponytrailerquote:
Ja, maar op de motor kun je geen matras kwijt.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:16 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Voor je ponytrailerDan heb je wel inderdaad wel E nodig
Maar met een vette motor maak je trouwens ook wel indruk hoor![]()
Matras? Wat moet je daar nou mee?quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar op de motor kun je geen matras kwijt.
Ja, maar dat is niet romantisch en intiem.quote:Op donderdag 26 juni 2008 11:01 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Matras? Wat moet je daar nou mee?
Ze kan ook prima voorover buigen over je zadel
romantischquote:Op donderdag 26 juni 2008 11:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet romantisch en intiem.
lucky youquote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
En de vakdocent vond mijn stageverslag inhoudelijk goed en gestructureerd.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:43 schreef Geqxon het volgende:
En de vakdocent vond mijn stageverslag inhoudelijk goed en gestructureerd.
Ik had een motor met 100pk... Zo'n 20.000km bereden, tot ie gejat werdquote:En ik heb een motor met dik 80pk bereden.
Kon je die zien danquote:En de dame achter de balie van het gemeentehuis had mooie borsten.
Dat zekerquote:Lucky streak.
Een shirt van het type "ze hangen er lekker in", in combinatie met geen of een zeer losse B.H.quote:
Uiteraard heb je pics met je gsm genomen om je matties op fok te laten meegenieten.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:01 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een shirt van het type "ze hangen er lekker in", in combinatie met geen of een zeer losse B.H.
Jammer.quote:
Lekker! Waar ga je heen?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:07 schreef Cothen het volgende:
Zo, dat moet ik vaker doen: een dagje thuis in alle rust vakliteratuur lezen. Geen computers in buurt, geen storende collega's, geen studiegenoten die aandacht willen. Heerlijk! Voel me nog lekker uitgerust ook.
Nu nog even vier weken vlammen en dan feesten in de Spaanse zon
(En dat wordt nog flink vlammen ook, heb mezelf als doel gesteld dat mijn scriptie voor 90% klaar moet zijn op het moment dat ik in de auto stap)
In de tweede versnelling, op zijn hoogst 30 kilometer per uur. Yeah I know, maar voor het eerst motorrijden is het echt stoer.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:06 schreef Merovingian het volgende:
Over die motor: had je er veel op gereden? Motor rijden is echt bruut. Echt, haal nou maar lekker A in plaats van E! We zijn nu aan het sparen voor nieuw vloerzeil in de slaapkamer, daarna gaan we sparen voor een motor (eentje met 153PK).
Op hoge snelheden is het nog veel bizarrer: dan kun je aan het stuur trekken wat je wil, maar er gebeurt helemaal niets door de snelheid waarmee de wielen draaien! Dat is juist het toffe aan motor rijden, je bedient het ding met je hele lichaam door je gewicht te verplaatsen...quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Geqxon het volgende:
[..]
In de tweede versnelling, op zijn hoogst 30 kilometer per uur. Yeah I know, maar voor het eerst motorrijden is het echt stoer.
Bizar was met name het sturen op lage snelheid. Je gooit je heupen erin, en het stuur gaat gewoon automatisch. Heel eng.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:10 schreef Merovingian het volgende:
Lekker! Waar ga je heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |