ik ben dus ook zo verschrikkelijk blij als ik er vanaf ben..quote:
ben nog wel erg gaperig hoorquote:Hij wel...
ik had sinds een aantal maanden weer eens een drukke randstadrail... er waren er 2 uitgevallen ofzo...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:39 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge en woei me trein werkte vandaag.
quote:Deze MySQL server draait inmiddels 3 dagen, 17 uren, 32 minuten en 34 seconden. Hij is gestart op 21 Jun 2008 om 15:51.
Query statistieken: Sinds het opstarten zijn er, 20.420.922 queries gestuurd naar de server.
nice... ik heb 5 mins reistijd naar OV toe , zowel thuis en bij werkquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:20 schreef JortK het volgende:
Randstadrail stopt bij mij voor de deur. Station Nootdorp - Pijnacker
wtf doe je met die server?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:25 schreef JortK het volgende:
Vannacht weer me script laten lopen, gaat de goede kant op:
[..]
Dat valt ook reuze meequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:25 schreef mschol het volgende:
[..]
nice... ik heb 5 mins reistijd naar OV toe , zowel thuis en bij werk
Datamining projectje, server is overigens me eigen laptopquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:54 schreef Geqxon het volgende:
Je kloont Fok!
Pas op, straks gaat Danny je PM's lezen!
Zelf zoeken hequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:20 schreef phluphy het volgende:
Frothen, je bent vergeten een link naar dit topic in je sluitpost van de vorige te zetten.
Je hebt hem toch gevondenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:20 schreef phluphy het volgende:
Frothen, je bent vergeten een link naar dit topic in je sluitpost van de vorige te zetten.
Onze fluffer.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:20 schreef phluphy het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat morgen een leuke dag worden. Zowel een rijexamen als het inleveren van mijn stageverslag. Beide toch behoorlijk bepalend voor mijn toekomst.
stageverslag lijkt me toch iets bepalenderquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat morgen een leuke dag worden. Zowel een rijexamen als het inleveren van mijn stageverslag. Beide toch behoorlijk bepalend voor mijn toekomst.
Heel veel succes danquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:11 schreef Geqxon het volgende:
Ja, maar het rijexamen is ook belangrijk. Als ik die haal kan ik zometeen E achter B doen, en een kar achter de auto hangen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:33 schreef mschol het volgende:
[..]
stageverslag lijkt me toch iets bepalender
maar suc6..
ik heb afgelopen maandag m'n laatste verslag al ingeleverd en hoop dat hij goed gekeurd wordt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |