quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist het stage eindgesprek gehad. De stagedocent gaat maandag bij de examenvergadering een positief besluit geven.
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef phluphy het volgende:
Frothen! Je hebt een linkje geplaatst!![]()
Nu hou ik echt van je.![]()
Hou de meet in een ponyhuis, stuur een pony naar Bertje om 'm op te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef Merovingian het volgende:
Maargoed, we houden het dus de 30e. Maar weet Geqx dan wel de locatie van ons geheime clubhuis? Anders kan je hem natuurlijk ook niet volgen...
pppppppppplatonisch!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Cothen het volgende:
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.
(en een vriendin in Duitsland heb ik al gehad)
Stotteren? Toch er een beetje mee geconfronteerd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.
(en een vriendin in Duitsland heb ik al gehad)
Nou, dan kan ik geen hoge hakken aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
O, mijn clubhuis is slechts 1,70 meter hoog, dat is toch hopelijk geen probleem?
quote:
dan kom ik 20 centimeter te kort...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
O, mijn clubhuis is slechts 1,70 meter hoog, dat is toch hopelijk geen probleem?
Je zou eens moeten wetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef daftme het volgende:
Stotteren? Toch er een beetje mee geconfronteerd?
Nou vertel, heb alle tijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef Cothen het volgende:
[..]
dan kom ik 20 centimeter te kort...
aan de bovenkant.
[..]
Je zou eens moeten weten
Dat dacht ik ook. Maarja, vrij stil hier..quote:
Misschien is de kabel van je deurbel ook brakquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
Fijn die brakke kabels hier in huis... geen internet meer op mijn kamer![]()
En zojuist de postbode betrapt op het iniet afleveren van een pakketje. Ze had voor het gemak maar een afhaalbriefje in de bus gedaan.
Daar kom je toch alleen maar als je gedelete/gerecycled gaat worden en met alle liefde voor je dochter heen gaat om haar te laten leven?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?
Ja, je kan er ook alleen maar per trein komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar kom je toch alleen maar als je gedelete/gerecycled gaat worden en met alle liefde voor je dochter heen gaat om haar te laten leven?
Die is prima, de man van de DPD die er na kwam belde wel netjes aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Merovingian het volgende:
Misschien is de kabel van je deurbel ook brak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |