quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 10:38 schreef Geqxon het volgende:
Zojuist het stage eindgesprek gehad. De stagedocent gaat maandag bij de examenvergadering een positief besluit geven.
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:57 schreef phluphy het volgende:
Frothen! Je hebt een linkje geplaatst!![]()
Nu hou ik echt van je.![]()
Hou de meet in een ponyhuis, stuur een pony naar Bertje om 'm op te halen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:53 schreef Merovingian het volgende:
Maargoed, we houden het dus de 30e. Maar weet Geqx dan wel de locatie van ons geheime clubhuis? Anders kan je hem natuurlijk ook niet volgen...
pppppppppplatonisch!quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Cothen het volgende:
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.
(en een vriendin in Duitsland heb ik al gehad)
Stotteren? Toch er een beetje mee geconfronteerd?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:59 schreef Cothen het volgende:
[..]
ja maar ja maar ja maar... ik heb al een vriendin.
(en een vriendin in Duitsland heb ik al gehad)
Nou, dan kan ik geen hoge hakken aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
O, mijn clubhuis is slechts 1,70 meter hoog, dat is toch hopelijk geen probleem?
quote:
dan kom ik 20 centimeter te kort...quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:04 schreef Geqxon het volgende:
O, mijn clubhuis is slechts 1,70 meter hoog, dat is toch hopelijk geen probleem?
Je zou eens moeten wetenquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:05 schreef daftme het volgende:
Stotteren? Toch er een beetje mee geconfronteerd?
Nou vertel, heb alle tijdquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:13 schreef Cothen het volgende:
[..]
dan kom ik 20 centimeter te kort...
aan de bovenkant.
[..]
Je zou eens moeten weten
Dat dacht ik ook. Maarja, vrij stil hier..quote:
Misschien is de kabel van je deurbel ook brakquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
Fijn die brakke kabels hier in huis... geen internet meer op mijn kamer![]()
En zojuist de postbode betrapt op het iniet afleveren van een pakketje. Ze had voor het gemak maar een afhaalbriefje in de bus gedaan.
Daar kom je toch alleen maar als je gedelete/gerecycled gaat worden en met alle liefde voor je dochter heen gaat om haar te laten leven?quote:Op woensdag 2 juli 2008 11:37 schreef Merovingian het volgende:
[..]
31 februari bestaat niet. Dat gaat dus niet lukken. Maar weet jij het geheime clubhuis uberhaupt wel te vinden dan?
Ja, je kan er ook alleen maar per trein komen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar kom je toch alleen maar als je gedelete/gerecycled gaat worden en met alle liefde voor je dochter heen gaat om haar te laten leven?
Die is prima, de man van de DPD die er na kwam belde wel netjes aan.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:14 schreef Merovingian het volgende:
Misschien is de kabel van je deurbel ook brak
Just en die word bestuurd door een zwerverquote:Op woensdag 2 juli 2008 13:23 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ja, je kan er ook alleen maar per trein komen.
Precies. En die zwerver werkt voor mij.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:49 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Just en die word bestuurd door een zwerver.
Packet loss?quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:50 schreef Cothen het volgende:
Fijn die brakke kabels hier in huis... geen internet meer op mijn kamer![]()
En zojuist de postbode betrapt op het iniet afleveren van een pakketje. Ze had voor het gemak maar een afhaalbriefje in de bus gedaan.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Bel ik mijn moeders 06 nummer... hoor ik zo mijn vader.
"Hay, dit is de voicemail van ..... , inspreken heeft geen zin, want ze luistert haar voicemail toch nooit af".
Precies dus jij bepaalt wie er in en uit gaat, alhoewel je met de nodige creativiteit ook wel te overtuigen bentquote:Op woensdag 2 juli 2008 15:03 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Precies. En die zwerver werkt voor mij.
Kabel is écht brak. en ik kan hem niet vervangen ookquote:
Ik duidde op de postbode.quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Kabel is écht brak. en ik kan hem niet vervangen ook
Zit een heel verhaal aanvast, bij genoeg interesse kan ik dat wel uit de doeken doen
euh ja... IT-er hèquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:25 schreef Cothen het volgende:
[..]
Kabel is écht brak. en ik kan hem niet vervangen ook
Vertel...quote:Zit een heel verhaal aanvast, bij genoeg interesse kan ik dat wel uit de doeken doen
Tja, ik verzamel software, en voor een goede ruil ben ik altijd te vinden...quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:01 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Precies dus jij bepaalt wie er in en uit gaat, alhoewel je met de nodige creativiteit ook wel te overtuigen bent.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:46 schreef Geqxon het volgende:
Bel ik mijn moeders 06 nummer... hoor ik zo mijn vader.
"Hay, dit is de voicemail van ..... , inspreken heeft geen zin, want ze luistert haar voicemail toch nooit af".
Ik moest even denken bij Melaniequote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Stageverslag oke
Stage oke
Rijbewijs ligt klaar
Melanie staat klaar
En je hebt ze allemaal gespeeld?quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:59 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Tja, ik verzamel software, en voor een goede ruil ben ik altijd te vinden...
Als ik mijn ftp-server bekijk, verzamel ik inderdaad software... 240GB aan game-iso's and still rising...
Jep!quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
[..]
Ik moest even denken bij Melanie![]()
. Dat was toch je brommerT?
komt-ie:quote:Op woensdag 2 juli 2008 17:55 schreef Merovingian het volgende:
Vertel...
Nee, ik download sneller dan ik kan spelenquote:
Das klote... Je kan de oude kabel niet als trekveer gebruiken voor een nieuw stuk utp?quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:38 schreef Cothen het volgende:
[..]
komt-ie:
Mijn ouders hebben een paar jaar geleden een nieuwbouwwoning gekocht. Ondanks dat de bouw al begonnen was (de fundering lag er al) konden mijn ouders nog wel meer en minder werk opegeven. Dat was nog een hele waslijst, maar voor dit verhaal is alleen van belang dat elke slaapkamer voorzien zou worden van een CAI-aansluiting en een loze pijp (een netwerkaansluiting snapte ze niet (maar ze hebben wel overal CAT5 voor de telefoon gebruikt)). Na flink heen en weer bellen, schrijven en ook tekenen, snapte men eindelijk wat we wilden.
Ondertussen was de bouw al een eindje gevorderd, men was begonnen aan de eerst verdieping. Helaas dus wel met de verkeerde tekening, met als gevolg dat de verdieping er in spiegelbeeld op werd gezet. Nadat mijn pa na zijn tweewekelijkse bezoek dat gemeld had, werd er pas actie ondernomen.
En zo zijn er tijdens de bouw nog wel meer gekke dingen gebeurd (zoals het dak van de 'aanbouw' die 30 cm te laag wordt gelegd).
Uiteindelijk was er vlak voor de oplevering een kijkdag voor de kopers. Ik ben toen meegegaan om vooral het meer en minderwerk te chekcen. Toen bleek dus dat de kamer waar ik nu zit (de zolder) niet de extra aansluitingen te hebben die we gepland hadden.
Dus de aannemer benaderd en ja hij gaf toe dat de aansluitingen vergeten waren. Maarja, de dekvloer lag er al in dus dat was moeilijk moeilijk moeilijk. Uiteindelijk stelde de aannemer voor om een telefoonaansltuiting en een CAI-aansluiting te maken, dat zou dan voor hen makkelijker zijn. goed, wij zijn de kwaadste niet, dus dat was prima.
Achteraf niet dus. de aannemer heeft gewoon twee kabels van boven naar beneden gelegd en dat aansloten in de meterkast. Ook dit zou geen pobleem zijn, zij het niet dat de CAT5-kabel op het punt dat deze de WCD binnenkomt een kabelbreukje, waardoor er dus soms geen verbinding gemaakt kan worden. Als je de kabel dan net een klein beetje beweegd dan werkt het weer.
Die kabel kan ik dus niet vervangen, hij zit erwerkt in muren waar ik nu logischer wijs niet bijkan (daarvoor moet een deel van de badkamer afgebroken). Komt nog eens bij dat de bouwer van mening is dat ze wel goed werk hebben afgeleverd, aangezien het werkte als telefoonlijn toen het huis werd opgeleverd.
En draadloos doe ik niet an voor mijn vaste pc's.
Nopez, dat ding zit muur en muur vast. lijkt wel alsof ze ergens een stukkie hebben open gebroken, kabel doorheen gejast en daarna weer dicht gegooidquote:Op woensdag 2 juli 2008 19:45 schreef Merovingian het volgende:
Das klote... Je kan de oude kabel niet als trekveer gebruiken voor een nieuw stuk utp?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 16:06 schreef Geqxon het volgende:
Stageverslag oke
Stage oke
Rijbewijs ligt klaar
Melanie staat klaar
Jo, hoe is je nieuwe baan?quote:
Ik zou inderdaad gaan voor de beste oplossing op termijn. Dan maar nu even de extra overlast.quote:Op woensdag 2 juli 2008 19:38 schreef Cothen het volgende:
-Heel naar verhaal-
quote:Op woensdag 2 juli 2008 20:56 schreef Geqxon het volgende:
Het is pas wyri-mode als je een quote vernaggeld!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |