quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]dat komt wel op hetzelfde neer vind ik!!.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Ja okee, dat vind jij, dat vind ik, maar dat vindt je moeder nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt wel op hetzelfde neer vind ik!!.
zoals je weet, heeft mn moeder niets te willen!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja okee, dat vind jij, dat vind ik, maar dat vindt je moeder niet
Uhh... smokes? In de opquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:41 schreef Sm0keZ het volgende:
Uhh... lynda? Waar zijn onze plaatjes gebleven?
Ok danquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:53 schreef lynda het volgende:
Neuh ruzie met photobucket denk, tijdje gelede waren ze ook opeens wegNu ff opnieuw upgeload en weer klaar
i see dead peoplequote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:52 schreef Bellerophon het volgende:
Ik zie ze gewoon hoor?
ja , nog meer ? ik zal zo maar eens maar mn avondeten gaan bereidenquote:
quote:
Cheers mate!quote:
Ben je optijd meequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja , nog meer ? ik zal zo maar eens maar mn avondeten gaan bereiden
Whehe lekker op tijd hoorquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, zo maar even wat in de magnetron gooienquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ik zit hier maar, en heb meer gedronken dan dat ik van plan was, en nu is het al 10 uur hahaquote:
Helleuwquote:
Morgen vrij?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja, ik zit hier maar, en heb meer gedronken dan dat ik van plan was, en nu is het al 10 uur haha![]()
morgen lekker vrij, dus who cares!![]()
beetje spaanse stijl eigelijk, daar eten ze ook zo laat
ook nog geen avond eten gehad?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, zo maar even wat in de magnetron gooien![]()
quote:
wat dan ? popcorn ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat ken ik ergens van, zo maar even wat in de magnetron gooien![]()
Nopequote:
Ik heb nog wat van die kant en klare chinees magnetron dingenquote:
How's life?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Drakenvliegjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
Eindelijk thuis van werk..
Godvergeten druk!quote:
Droxxxxzzzzz! En thanks, thee heb ik wel nodig.. Hyper als de pest johquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Drakenvliegjuhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals we hadden afgesproken, jij werken... en ik aanwezig zijn op werk, topquote:
ja ik wou shoarma halen of chinees, maar dat was al te moeilijk. ben het al vergeten.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb nog wat van die kant en klare chinees magnetron dingen
Krijg ik terug:quote:Jeweettoch! Dubbele punt zeven
quote:ikweetallezzzzzzzzzzz! dubbele punt catastrove haakje sluiten
Ben ik blij dat jij gaat samenwonen zeg.. Dwaasquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals we hadden afgesproken, jij werken... en ik aanwezig zijn op werk, top
No problemo, je bent trouwens niet de enigequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:11 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Droxxxxzzzzz! En thanks, thee heb ik wel nodig.. Hyper als de pest joh
Ik zie hetquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
No problemo, je bent trouwens niet de enige
Bedankt hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben ik blij dat jij gaat samenwonen zeg.. Dwaas
Graag gedaanquote:
Volgens mij hebben meerdere mensen het wat drukker de laatste tijdquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zoals we hadden afgesproken, jij werken... en ik aanwezig zijn op werk, top
idd , net jouw moeder smokez!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zie het
Grtdojw ging nog nooit zo snel op een avond!
Altijd even lief voor mijquote:
Een aantal mensen hebben in de avond gewerkt, de rest had het druk vandaag (ik ook trouwens).quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik zie het
Grtdojw ging nog nooit zo snel op een avond!
Inderdaad ja! LIEK OMGquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meerdere mensen het wat drukker de laatste tijd
Ja... zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meerdere mensen het wat drukker de laatste tijd
Dude, dat is mijn droxz taaltje JEWEETZ!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Droxz for president![]()
Geouwehoer met Droxz via PM, uiteindelijk zeg ik zo;
[..]
Krijg ik terug:
[..]
![]()
![]()
Mja, ben er zelf ook eentje vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een aantal mensen hebben in de avond gewerkt, de rest had het druk vandaag (ik ook trouwens).
Gisteren 10,5 uur gewerkt... dan heb je geen zin meer om in de avond nog wat te gaan posten op fok!
Van het drukke werk, of van het niet posten in de avond?quote:
Drukke werk..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van het drukke werk, of van het niet posten in de avond?
Erg eigenlijk he, betalen ze ons nog voor "werken" ookquote:
Vanavond was het echt belachelijk druk.. Heb 2 keer op de klok kunnen kijken, tijd ging heerlijk snel!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Erg eigenlijk he, betalen ze ons nog voor "werken" ook
Truste, droom zacht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandeurTot morgen
Tot morgen Beller, en bedankt voor je inzet!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Dank jequote:
Altijd hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot morgen Beller, en bedankt voor je inzet!
sweet dreams!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb amper op de klok gekeken, maar van.. DAMN, nu al tijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vanavond was het echt belachelijk druk.. Heb 2 keer op de klok kunnen kijken, tijd ging heerlijk snel!
Helaas is dat vaak wel anders
Ga nou maar slapen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Lekker, hoef ik de magnetron niet aan te zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de firtuurpan aangezet! iemand ook wat ?
lekker. Heb je kaassoufles?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de firtuurpan aangezet! iemand ook wat ?
* Dr.Droxz geeft Diertjuh een bak thee (of liever nog een biertje?), een puzzle (?!), en een lekker muziekje....quote:
Inderdaad wel de tijd voor... weltrussteeeeeeeee!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens te douchen en te slapen!
Trusten enzo!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Diertjuh een bak thee (of liever nog een biertje?), een puzzle (?!), en een lekker muziekje....
Slaapzequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad wel de tijd voor... weltrussteeeeeeeee!!!!!!!
uiteraard! aleen moet je even wachten er zitten nu kipnuggets met vlammetjes erin.quote:
Oke, dan wacht ik evenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard! aleen moet je even wachten er zitten nu kipnuggets met vlammetjes erin.
Zegt u het maar? 3d oors down ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Biertje en alsjeblieft geen emotionele muziek, want dan ga ik
en daar heb ik geen zin in
voor alles mensen:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Biertje en alsjeblieft geen emotionele muziek, want dan ga ik
en daar heb ik geen zin in
Nou je toch bezig bent, heb je toevallig nog:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:12 schreef WhiteLightning het volgende:
speciaal voor diertjuh!
[ afbeelding ]
vlammetjes!!! natuurijk! die heb ik standaard in mn assortiment!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou je toch bezig bent, heb je toevallig nog:
[ afbeelding ]
?
System of a Down?quote:
Jij bent bij deze gekroond tot:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vlammetjes!!! natuurijk! die heb ik standaard in mn assortiment!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:12 schreef WhiteLightning het volgende:
speciaal voor diertjuh!
[ afbeelding ]
WL's Grand Cafe Balkonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent bij deze gekroond tot:
GRTDOJW - Frituurder!![]()
Wat is de naam van je snackhoek?
quote:
Had wat ultra snels verwacht, maar dat valt mee!quote:
En? Wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had wat ultra snels verwacht, maar dat valt mee!![]()
(kon het niet, even wezen luisteren op youtube)
ik heb salsa saus of sambalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet echt in de OP komen hoor!
Smaken goed hoor die vlammetjes, heb je er nog hete saus bij toevallig?
Zitten wel leuke stukjes gitaar tussen!quote:
Ik eet echt bijna alles met Surinaamse Sambal, kan me niet heet genoeg zijn!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb salsa saus of sambal
sambal dan maar ? haha
Toolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zitten wel leuke stukjes gitaar tussen!
Alleen dat "onverstaanbare geschreeuw" vind ik altijd zo jammer![]()
Nog meer dingen die ik moet luisteren toevallig?
Opeth - Twilight is my robequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zitten wel leuke stukjes gitaar tussen!
Alleen dat "onverstaanbare geschreeuw" vind ik altijd zo jammer![]()
Nog meer dingen die ik moet luisteren toevallig?
had je liever ook sambal op je kaassouflee gehad ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:36 schreef diertjuh het volgende:
Trouwens ik ben ook een fan van scherp/heet eten
hehe, nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je liever ook sambal op je kaassouflee gehad ?
Veel van zitten luisteren, maar dat is niet echt iets voor mij ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tool![]()
Ik twijfel ik of een kaartje voor Maria Mena ga kopen of niet
Kijk eens aan, toppie!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:36 schreef diertjuh het volgende:
Trouwens ik ben ook een fan van scherp/heet eten
hehe, dat heb ik ook wel eens. Maarja als ik dan eten maak is het ook nog voor 3 andere mensen en laten die nou niet zo van pittig houdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toppie!
Soms doe ik er wel eens te veel in, dat je zeg maar... je eten niet meer proeft
Klinkt idd wel lekker! Toch eens kijken voor wat meer nummertjesquote:
Inderdaad! Anderen mensen kunnen ook nergens tegen he?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik ook wel eens. Maarja als ik dan eten maak is het ook nog voor 3 andere mensen en laten die nou niet zo van pittig houden.
Voornamelijk vinden mn ouders het dan scherp en hebben mn broer en ik zo van 'huh, is toch niet scherp?'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Anderen mensen kunnen ook nergens tegen he?![]()
Mijn bord is altijd rood van de sambal, en de rest is netjes schoon hahaha
en het scherpe eten is nog maar 1 deel van het probleem...wacht maar 1 dag en dan doet probleem 2 zich vanzelf voor op het toilet!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk vinden mn ouders het dan scherp en hebben mn broer en ik zo van 'huh, is toch niet scherp?'
Anders maar melk drinken
hahaha komt me bekend voor, alleen ben ik de enige die pittig eten lekker vind.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk vinden mn ouders het dan scherp en hebben mn broer en ik zo van 'huh, is toch niet scherp?'
Anders maar melk drinken
achja dat is dan pas de volgende dag. hehequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en het scherpe eten is nog maar 1 deel van het probleem...wacht maar 1 dag en dan doet probleem 2 zich vanzelf voor op het toilet!!
vind persoonlijk sambal erg lekker hoor....
bapao met een saus van knoflook en sambal...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha komt me bekend voor, alleen ben ik de enige die pittig eten lekker vind.
Ik heb mijn broertje daarna wel eens cola laten drinken, daar zal het niet minder van worden zullen we maar zeggen![]()
Maarja, ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken.![]()
Diertjuh en WL, weltruste!!!!
idd..je bent 24 uur veilig....quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
achja dat is dan pas de volgende dag. hehe
aah bapaobroodjes zijn ook lekker ja
quote:
quote:
Ik heb wel geslapen hoor hahah.quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:10 schreef Bellerophon het volgende:
Goedemorgen stelletje vet vretende nacht brakers
En WL... gefeliciteerd met je snack hoek/balkon
Mogguh Droxzquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
!
Ik heb je niet meer gesproken, dus je hebt het heelal weer van dichtbij gezien?![]()
Mogguh Beller en WL!
Die paar uurtjes kan je geen slapen noemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb wel geslapen hoor hahah.
Krijg ik net op sloterdijk een tube Lóreal "Hydra Energetic", anti-vermoeidheid
Gisteren ging lekker ja, was gezellig!quote:Op woensdag 25 juni 2008 07:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Droxz
Je haalt de schade wel steeds in de avond in he
Eigenlijk zit ik bijna nooit in de avond op Fokquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gisteren ging lekker ja, was gezellig!
Ik merk dat ook andere gasten hier het overdag drukker hebben,
en vaker in de avond posten![]()
p.s
Heb ook nog lekker met Maya zitten klooien, ik doe dus ook andere dingen buiten Fok!
Ik moet eigenlijk nog een laptop doen, niet aan toegekomen
Ik had ook wat anders willen typen als dat er staat hoor hahaha.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Eigenlijk zit ik bijna nooit in de avond op Fok![]()
Jij? Andere dingen buiten Fok? Bwehehehe![]()
![]()
Ow ja wacht... nah dat plaats ik hier maar niet
Blabla zitten op je moeder enzo...quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik had ook wat anders willen typen als dat er staat hoor hahaha.
Zit (ja letterlijk) nu met die kut knie he...
Jij hebt meer post per dag op fok! hoor
Woehoeh! Goed nieuws man!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Baas: " je krijgt opslag!"
Sgele: " Ik heb al een schuur"
Meesterlijk! (het nieuwe woord van deze week trouwens)quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Baas: " je krijgt opslag!"
Sgele: " Ik heb al een schuur"
ja het begon te draaien, dus computer uti gezet, en ben gaan maffenquote:Op woensdag 25 juni 2008 07:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
!
Ik heb je niet meer gesproken, dus je hebt het heelal weer van dichtbij gezien?![]()
Mogguh Beller en WL!
Nee niet echt, elke keer een "krak" of een "knak" schiet niet op.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Blabla zitten op je moeder enzo...
Maar heb het idee dat het nu niet echt beter gaat met je knie?
quote:
Whehehequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meesterlijk! (het nieuwe woord van deze week trouwens)
Mensen snappen vaak niet dat ik "extern" ben hier
"Ej droxz, nog naar je zin hier?"
ja hoor, alleen rondkomen van die aanwezigheidspremie is ook niet alles...
"huh"?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Meesterlijk! (het nieuwe woord van deze week trouwens)
Mensen snappen vaak niet dat ik "extern" ben hier
"Ej droxz, nog naar je zin hier?"
ja hoor, alleen rondkomen van die aanwezigheidspremie is ook niet alles...
"huh"?
Hopelijk gaat het snel een beetje beter dan... want dit schiet ook gewoon niet opquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt, elke keer een "krak" of een "knak" schiet niet op.
Maarja, komt vast wel weer goed.. gewoon doorgaan
Ow relaxedquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:21 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
En krijg er wat werk bij, maar da's nie zo gekBeetje knowledgebases/intranet bouwen voor projecten... da's wel te combineren met m'n huidige functie + koffie zuipen en Fok!ken
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het begon te draaien, dus computer uti gezet, en ben gaan maffen
Die met die schuur ga ik weer onthouden!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 @ 08:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Gaat hij nu een nieuw nummer maken?
"Dit is mijn pad Ei?"
....
Als een jongetje van 12
ontdekte ik het rappen het "ei"
m'n neef schreef een tekst
en ik ging buiten opscheppen naar de boerderij
later leerde ik het zelf
en hup kwamen m'n... ommeletjes?
Is een beetje een arbeidsvoorwaarde voor me hequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ow relaxedBedoel het zou namelijk niet zo moeten zijn dat je niet meer kan Fok!ken
Wat jij vindt moet je bij de politie brengen zegt mijn vader altijdquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die met die schuur ga ik weer onthouden!
Ik moet hier gewoon vast in dienst komen vind ik
Ooow dan is het goed hequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Is een beetje een arbeidsvoorwaarde voor me he
Daar was hij weer! Terug van weg geweestquote:
* Dr.Droxz brengt mijn hele bedrijf naar de politie!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je bij de politie brengen zegt mijn vader altijd![]()
ja ik was natuurlijk wel om 6 uur alweer wakkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, had al zoiets verwacht.
Vanavond ook maar even wat groens roken (al maanden niet gedaan),
misschien slaap ik dan wel weer eens wat langer
Ik ook! alleen dan door die kut wekker.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik was natuurlijk wel om 6 uur alweer wakker
nee ik pak zo de trein van 9.30 naar rotterdam. weer nieuwe halenquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook! alleen dan door die kut wekker.
* Dr.Droxz schopt WL terug in bed, of rook er nu 1tje
Whehequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz brengt mijn hele bedrijf naar de politie!
Da's minder ja!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Ongekend... vanmiddag van 13.00 tot 15.00 vergaderen
zijn die broodjes zo lekker ofzo, dat jullie zo vaak vergaderen ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Ongekend... vanmiddag van 13.00 tot 15.00 vergaderen
BOEM! Dat is pas minderquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's minder ja!
Ik stop vandaag om 13.45
Dat nog geeneens... maar fuck... ik heb me er toch een ontzettende zin inquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn die broodjes zo lekker ofzo, dat jullie zo vaak vergaderen ?
dat geloof ik bestquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat nog geeneens... maar fuck... ik heb me er toch een ontzettende zin in
Mogguh Crazy!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M koekeloert met zieke kop om het hoekje.
Of ja...ziek ..... gewoon verkouden
Ja inderdaad! Nog iets langer dan een maandquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat geloof ik bestnou nog een paar weekjes beller
Kan je geen firefox op usb knallen? En die dan gebruiken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Iemand trouwens een idee of je die Tabbladen functie van Firefox en IE 7 ook in IE6 kan laten werken?
IE7 en Firefox mogen hier niet gebruikt worden, en IE6 is gewoon kut, als je geen tabs kunt gebruiken
.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Iemand trouwens een idee of je die Tabbladen functie van Firefox en IE 7 ook in IE6 kan laten werken?
IE7 en Firefox mogen hier niet gebruikt worden, en IE6 is gewoon kut, als je geen tabs kunt gebruiken
menn.... ik haat die bedrijven die nog met ie6 werken... weet je niet hoe lastig het is om alles netjes eruit te laten zien in ff ie7, maar met ie6 is het gewoon een rampquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je geen firefox op usb knallen? En die dan gebruiken?
dat had ik destijds met IE4... active desktop aarghquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
menn.... ik haat die bedrijven die nog met ie6 werken... weet je niet hoe lastig het is om alles netjes eruit te laten zien in ff ie7, maar met ie6 is het gewoon een ramp![]()
sorry dit is gewoon veel opgekropte haat jegens ie6
U3 of gewoon via portable appsquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als jij een U3 usbstick hebt moet dat volgens mij gewoon werken
hahahaha, mogguh FUBAR!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
opslag opslag .....
ik krijg alleen maar hagelslag .....
Mogguh allemaal
Het probleem is dat wij systemen gebruiken van opdrachtgevers, die simpelweg met niks anders werken dan IE6quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
menn.... ik haat die bedrijven die nog met ie6 werken... weet je niet hoe lastig het is om alles netjes eruit te laten zien in ff ie7, maar met ie6 is het gewoon een ramp![]()
sorry dit is gewoon veel opgekropte haat jegens ie6
ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het probleem is dat wij systemen gebruiken van opdrachtgevers, die simpelweg met niks anders werken dan IE6
Firefox evenals IE7 kan dus niet in combinatie met die systemen.
Hoe graag ik ook tegen de IT afdeling van dit bedrijf aan wil schoppen..dit keer is het niet hun schuld
Dan moet je godverdomme maar 's wat doen voor je centen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
opslag opslag .....
ik krijg alleen maar hagelslag .....
Mogguh allemaal
Mogguh draakje!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen
even een kleine mededeling voor ik naar het werk ga van deze kant
ik doe even een klein stapje terug deze week en zal niet zo heel veel om de hoek komen kijken als ik thuis ben.
en nu op naar het werk voor 2 uurtjes (en daar heb ik vast niks te doen dus ....)
doe ik tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet je godverdomme maar 's wat doen voor je centen!
Hij heeft wel local admin rechten, moet dus goedkomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
volgens mij met de aplicatie die je bij je u3 krijgt
nu de vraag staan de policys toe dat een usb stick mag gebruiken
Sterkte in ieder geval dan maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen
ik doe even een klein stapje terug deze week en zal niet zo heel veel om de hoek komen kijken als ik thuis ben.
en nu op naar het werk voor 2 uurtjes (en daar heb ik vast niks te doen dus ....)
Bwehehe sez joequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet je godverdomme maar 's wat doen voor je centen!
goeiemergequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Crazy!
* Sgele geeft een pakje advil en een kop thee
thuis gebruik ik al IE8.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werkenen ik snap het niet hoor... de nieuwste browsers zijn toch gewoon beter
Takes one to know onequote:
Sterkte draakje en doe rustig aan!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen
quote:ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werken en ik snap het niet hoor... de nieuwste browsers zijn toch gewoon beter
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, ik kan je alleen maar gelijk geven
Jeweetschquote:
Lekker BAGGEREN!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:39 schreef tripack het volgende:
krijg net een mail van 1 van de directeuren hier. algemeen over dat het bedrijf aardig in het nieuws komt zo ook bij IHC merwede die wereldwijd marktleider is in bagger technologie
jah niet zomaar baggeren hea, wel geavanceerde techniekenquote:
Whehehequote:
Je zit hier ook lekker te baggeren, zo bedoel ik het eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah niet zomaar baggeren hea, wel geavanceerde techniekenze bouwen er zelfs schepen voor
is geen failboat !!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zit hier ook lekker te baggeren, zo bedoel ik het eigenlijk
[ afbeelding ]
Ik moest GVD gewoon lachen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
is geen failboat !!!!!!!!
die kaptijn is gewoon aan het driften !!!!
Was te verwachtenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zit hier ook lekker te baggeren, zo bedoel ik het eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat voorspelbaar hequote:
whehehe geniale opmerkingquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg, hoe verzin je hetquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
jeuj de lift is stuk! zit nu beneden te werken! maar kan niet zo heel veel doen dus houd het kort hier
dank allemaal trouwens! tis allemaal niet zo heel erg hoor
maar gewoon even beter om een stapje terug doen
veels te druk programma etc
Voorspelbaar... we leren elkaar kennen, zo kan je het ook noemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat voorspelbaar he
Verstandig van je Draakje, nu moet je gewoon even naar je lichaam luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
jeuj de lift is stuk! zit nu beneden te werken! maar kan niet zo heel veel doen dus houd het kort hier
dank allemaal trouwens! tis allemaal niet zo heel erg hoor
maar gewoon even beter om een stapje terug doen
veels te druk programma etc
Af en toe?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?
dat heb ik ergens voorbij zien komenalleen mijn geheugen laat me af en toe in de steek
quote:
jah dan ben ik net niet aanwezig....quote:
ook heb ik elke dag wel een afspraak staanquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?
dat heb ik ergens voorbij zien komenalleen mijn geheugen laat me af en toe in de steek
ooit wordt ik nog eens verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig van je Draakje, nu moet je gewoon even naar je lichaam luisteren
Nogmaals, sterkte
GRIDquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm iets met over dosis Grid .....
en voor de mensen die niet weten wat Grid is :
[ afbeelding ]
Later als we groot zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ooit wordt ik nog eens verstandig![]()
Wanneer ben je dat wel dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dan ben ik net niet aanwezig....
Het duurt even, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ooit wordt ik nog eens verstandig![]()
ja alleen die terug keerende 24h van lemans die zijn echt zo iri !!!quote:
ggrrrquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook heb ik elke dag wel een afspraak staan
wordt op het werk aardig wat tegen gewerkt
en noem nog maar van dat soort dingen op
en ik ben er gewoon even klaar mee!
Ja kut... dan kan ik lang wachtenquote:
iets met ?????quote:
Shit, ik ben al grootquote:
nuquote:
Dan ga je maar op een kratje staan ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kut... dan kan ik lang wachten
BIERRRR!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan ga je maar op een kratje staan ofzo
Lees: Bijna altijd dusquote:
jah kan je gelijk uitdelenquote:
Grid ...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm iets met over dosis Grid .....
en voor de mensen die niet weten wat Grid is :
[ afbeelding ]
er zijn ook nog mensen die echt moeten werkenquote:
Die zal je hier niet tegenkomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die echt moeten werken
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 @ 10:09 schreef Jetze het volgende:
Yes-R, hoort die bij de Parytsquad? :-D Of was het het Niggercollective? Of toch de Mocrowning MoFo's. Nee, het was Jostiband.
en ik maar denken dat tie het achterlijke neefje van alibi isquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend...
'Yes-R grootste hunk'
En dan vooral deze reactie:
[..]
Gezien het feit dat jij nu hier post, hoor jij dus niet bij die zeldzame groep mensenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die echt moeten werken
Hoplakee! 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah kan je gelijk uitdelenen naar mate het later wordt des te meer je groeit
elke keer een nieuw kratje erop
Serieus, ik zou het werkelijk niet weten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat tie het achterlijke neefje van alibi is
quote:
DOH! ze hebben we doorquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij nu hier post, hoor jij dus niet bij die zeldzame groep mensen
ik moest toch wel lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bier, daarvoor ben ik hier.. na elke 4 moet ik pisse als een stier...
nope, you've made your pointquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, ik zou het werkelijk niet weten...
Rap is al bagger... een rappende mocro... serieus, moet ik die nog gaan uitleggen?
Je moeder?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, ik zou het werkelijk niet weten...
Rap is al bagger... een rappende mocro... serieus, moet ik die nog gaan uitleggen?
Een stuk uit een nummer van Osdorp Posse hequote:
Net als een kameel! Niet zo hard... maar wel zo veelquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bier, daarvoor ben ik hier.. na elke 4 moet ik pisse als een stier...
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Net als een kameel! Niet zo hard... maar wel zo veel
Inderdaad, zeker die "Nederlandse" mocro rapquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
nope, you've made your point
en rap is over het algemeen ook bagger (zal wel van IHC merwede af komen)
Dat gaat nogal lastig....quote:
Fight fire with firequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig....
En als die ging "rappen" dan gooide ik hoogstpersoonlijk er je moeder tegenaan
jah met toetsenbord schiet hij wegquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
the magic word is JoyPAD !!!!!![]()
rumble pad van logitech oid en dan is het een eitje![]()
was hele verademing toen ik die eenmaal had.
BOEM!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
zooooo ik doe het gewoon niet meer!
Als jij het niet meer doet, hoe kan je dan nog typen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
ah.... nog een kutcollega??quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik moet zoooo opletten hoe ik hier iets neerzet
ik ga hier niet meer werken grrrr
heeft die muts al mijn schema dingen anders ingedeeld, terwijl ik dat zou doen en nu snap ik er echhelemaal niks meer van
nog een kwartier dan ga ik mooi naar huis
hahaha, had je mijn reatie op de FP gelezen over dat eier gooi incident?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig....
En als die ging "rappen" dan gooide ik hoogstpersoonlijk er een dozijn eieren tegenaan
'quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
heeft die muts al mijn schema dingen anders ingedeeld, terwijl ik dat zou doen en nu snap ik er echhelemaal niks meer van
Haha dat is met alles zo hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
* Sgele gooit een busje zoutquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als jij het niet meer doet, hoe kan je dan nog typen?
Fuck... ik ben flauw
Nee, wat dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, had je mijn reatie op de FP gelezen over dat eiger gooi incident?
K Bai Thnxquote:
quote:
Ik was "creatief" Zie HIER.. wel even zoeken naar mijn reactiequote:
menn wat flauwquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was "creatief" Zie HIER.. wel even zoeken naar mijn reactie
Tot voor kort had ik ook nog steeds ie6. Geen behoefte aan ie7. Gebruik het toch weinig. Maar toen ging ik ff service pack 3 installeren en kreeg ik ie7 erbij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werkenen ik snap het niet hoor... de nieuwste browsers zijn toch gewoon beter
Het domme is... ik lach dubbel bij het makenquote:
had je dan niet bij sommige websites dat ze er een beetje anders uitzagen in IE7?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik ook nog steeds ie6. Geen behoefte aan ie7. Gebruik het toch weinig. Maar toen ging ik ff service pack 3 installeren en kreeg ik ie7 erbij.
Goedemorgen trouwens
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinigquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
had je dan niet bij sommige websites dat ze er een beetje anders uitzagen in IE7?
morguh diertjuuh
mogguh! Had je niet gezien johquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinig
Whehehe ik vind hem goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het domme is... ik lach dubbel bij het maken
Kwam ook heel stiekem binnenwandelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh! Had je niet gezien joh
(was er ook even tussenuit)
oooow jah dan is het altijd goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinig
Matigquote:
whehehe foei diertjuhquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kwam ook heel stiekem binnenwandelen
Heel weinig. Soms heeft een website in firefox een bagger layout en dan kijk ik of die in internet explorer beter doen. Dus het is meer een soort van reservequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef tripack het volgende:
[..]
oooow jah dan is het altijd goed(bijna)
ik dacht dat je het zelf nog gebruikte
goedemorgenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kwam ook heel stiekem binnenwandelen
jij en stout? ....quote:
sterkte Sgelequote:
vertel vertelquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en stout? ....
* Crazy-M houdt zijn mond wel weer
Aah heb je hem ook weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en stout? ....
* Crazy-M houdt zijn mond wel weer
Laterquote:
jah, helaas welquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah heb je hem ook weerkom je ook overal tegen
. Je wekker nog afgegaan vanochtend?
nee ik ging mijn mond dicht houdenquote:
veel plezier diertjuhquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef diertjuh het volgende:
Maargoed ik ben foetsie. Even met mn broer mee naar het ziekenhuis, niets ernstigs alleen even een foto maken. Daarna even naar gitaarwinkeltje.
nog 5minquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef lynda het volgende:
Heb geen zin meer.. Fuck ben net 5 minuten geleden begonnen en moet nog tot 7
ongekentquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog 5minen dan lekker naar huus !
mhoa valt hier tegen... tis droog daar is alles mee gezegdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd lekker weer buiten zeg!
ja droog, ben je al naar buiten gegaan ? tis aardig warmquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ongekentfijne middag dan he
[..]
mhoa valt hier tegen... tis droog daar is alles mee gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |