Dan heb je echt tijd te veel jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef tripack het volgende:
whehehe geweldige bijbel... ik ben een volgeling
http://www.lolcatbible.com/index.php?title=Main_Page
kheb ff genesis 1 gelezen.. wheheheh geweldigquote:
Ceiling cat = Master of the universequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
kheb ff genesis 1 gelezen.. wheheheh geweldig
OV COURSE... AN BASEMENTCAT IZ TEH DEVILquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ceiling cat = Master of the universe
En niet te vergetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
OV COURSE... AN BASEMENTCAT IZ TEH DEVIL
kijk dat is gezelligquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:30 schreef lynda het volgende:
En dan staat er opeens iemand voor je neus op het werk wie je zo verdomde gemist hebt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg je gaat toch niet vertellen dat je over een half uur naar huis gaat ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
En dan heb je nog maar een half uur te gaan..
Da's een gezellige bijkomstigheid Lynda
@WL, jazeker wel!quote:6 An Ceiling Cat sayed, im in ur waterz makin a ceiling
sjonge sjonge zeg, opslag, en halve dagenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
Dit is te droog eigenlijk
[..]
@WL, jazeker wel!
Gisteren 13 uur..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, opslag, en halve dagen
jaja, tijd voor tijd, werelds tochquote:
tijd voor tijd is wel lekker jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, tijd voor tijd, werelds toch
wat vind je hiervan ?
Waar heb je het baasje gelaten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:30 schreef tripack het volgende:
zo weer terug van een looopje buiten....ik voel me uitgelaten
die heb ik weggepleurd... begon te zeiken over dat ik mijn troep niet opruimde.... lozen die gozertquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
die heb ik weggepleurd... begon te zeiken over dat ik mijn troep niet opruimde.... lozen die gozert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |