Dan heb je echt tijd te veel jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:15 schreef tripack het volgende:
whehehe geweldige bijbel... ik ben een volgeling
http://www.lolcatbible.com/index.php?title=Main_Page
kheb ff genesis 1 gelezen.. wheheheh geweldigquote:
Ceiling cat = Master of the universequote:Op woensdag 25 juni 2008 12:22 schreef tripack het volgende:
[..]
kheb ff genesis 1 gelezen.. wheheheh geweldig
OV COURSE... AN BASEMENTCAT IZ TEH DEVILquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ceiling cat = Master of the universe
En niet te vergetenquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:26 schreef tripack het volgende:
[..]
OV COURSE... AN BASEMENTCAT IZ TEH DEVIL
kijk dat is gezelligquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:30 schreef lynda het volgende:
En dan staat er opeens iemand voor je neus op het werk wie je zo verdomde gemist hebt
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg je gaat toch niet vertellen dat je over een half uur naar huis gaat ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
En dan heb je nog maar een half uur te gaan..
Da's een gezellige bijkomstigheid Lynda
@WL, jazeker wel!quote:6 An Ceiling Cat sayed, im in ur waterz makin a ceiling
sjonge sjonge zeg, opslag, en halve dagenquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
Dit is te droog eigenlijk
[..]
@WL, jazeker wel!
Gisteren 13 uur..quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, opslag, en halve dagen
jaja, tijd voor tijd, werelds tochquote:
tijd voor tijd is wel lekker jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 13:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja, tijd voor tijd, werelds toch
wat vind je hiervan ?
Waar heb je het baasje gelaten?quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:30 schreef tripack het volgende:
zo weer terug van een looopje buiten....ik voel me uitgelaten
die heb ik weggepleurd... begon te zeiken over dat ik mijn troep niet opruimde.... lozen die gozertquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:32 schreef tripack het volgende:
[..]
die heb ik weggepleurd... begon te zeiken over dat ik mijn troep niet opruimde.... lozen die gozert
daaromquote:
Ik ga er vandoorquote:
Ik nietquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:15 schreef tripack het volgende:
whehehe okee dacht dat je iets nodig had voor een/je gitaar
BOE !!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ik niet, mn broer moest ff nieuwe snaren en 1 of andere wax spul halen voor zn gitaar.
image ???quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
GODVERDOMME!
Door die kut collega mag ik weer een laptop opnieuw doen, ben daar al gvd 5 uur mee bezig geweest!!
@%^#$%^#$56
Zover mijn inbreng voor deze middag.
bedankt voor de inzetquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
GODVERDOMME!
Door die kut collega mag ik weer een laptop opnieuw doen, ben daar al gvd 5 uur mee bezig geweest!!
@%^#$%^#$56
Zover mijn inbreng voor deze middag.
jah, net of de telefoon dood isquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:25 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*valt niet van stoel*
Nu weer rustig op je werk?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah, net of de telefoon dood is
had ik btw al verteld wat ik als eerste heb gedaan toen ik wakker werd?
ok, ik kwam dus beneden,quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
*checkt telefoon*
Ja moet je stekkertje er ook niet uit halen![]()
Nee had je nog niet verteld of ik moet het gemist hebben. Maar wat heb je gedaan toen je wakker werd?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, ik kwam dus beneden,
komt mn moeder: M kun jij even naar de schuurdeur kijken. Slot gaat niet meer open.
Dus ik zo van jah is goed he.
Dus ik probeer te openen: Kwartslag, verder niet. Dus ik lekker enthousiast in de vroege ochtend pak een klein opstapje, neem een sprong en trek me aan het dak omhoog. Zo dak omhooggeklommen en aan de andere kant er weer af. Schuur in en schuurdeur geprobeerd open te maken maar lukte niet
En toen begon ik te denken hoe ik weer terug naar binnen konkon ik helemaal omlopen om weer naar binnen te gaan
Daar zet ik ook wel een nieuw image op, maar alles bijelkaar (losse software voor dit, voor dat... lotus fucking notes lokaal zetten... e-token software... VPN.. KPN..)quote:
hmm wij updaten hier continu de images.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar zet ik ook wel een nieuw image op, maar alles bijelkaar (losse software voor dit, voor dat... lotus fucking notes lokaal zetten... e-token software... VPN.. KPN..)
beetje sportief kan geen kwaadquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Whehe lekker actief op de vroege ochtend
Wij zijn weer afhankelijk van het moeder bedrijf in verweggiestan, image wordt gemaakt door Dell zelf, en die zijn ook niet de snelste... niet om vrolijk van te worden zeg maar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm wij updaten hier continu de images.
Dus binnen half uur staat hier de pc of laptop klaar
Inclusief juiste instellingen gebruikers en dergelijke
hmm bij ons maakt dell de standaard imagequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wij zijn weer afhankelijk van het moeder bedrijf in verweggiestan, image wordt gemaakt door Dell zelf, en die zijn ook niet de snelste... niet om vrolijk van te worden zeg maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |