Tot morgen Beller, en bedankt voor je inzet!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandeurTot morgen
Dank jequote:
Altijd hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot morgen Beller, en bedankt voor je inzet!
sweet dreams!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandeurTot morgen
Ik heb amper op de klok gekeken, maar van.. DAMN, nu al tijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vanavond was het echt belachelijk druk.. Heb 2 keer op de klok kunnen kijken, tijd ging heerlijk snel!
Helaas is dat vaak wel anders
Ga nou maar slapen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Lekker, hoef ik de magnetron niet aan te zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de firtuurpan aangezet! iemand ook wat ?
lekker. Heb je kaassoufles?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de firtuurpan aangezet! iemand ook wat ?
* Dr.Droxz geeft Diertjuh een bak thee (of liever nog een biertje?), een puzzle (?!), en een lekker muziekje....quote:
Inderdaad wel de tijd voor... weltrussteeeeeeeee!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens te douchen en te slapen!
Trusten enzo!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Diertjuh een bak thee (of liever nog een biertje?), een puzzle (?!), en een lekker muziekje....
Slaapzequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad wel de tijd voor... weltrussteeeeeeeee!!!!!!!
uiteraard! aleen moet je even wachten er zitten nu kipnuggets met vlammetjes erin.quote:
Oke, dan wacht ik evenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
uiteraard! aleen moet je even wachten er zitten nu kipnuggets met vlammetjes erin.
Zegt u het maar? 3d oors down ofzo?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Biertje en alsjeblieft geen emotionele muziek, want dan ga ik
en daar heb ik geen zin in
voor alles mensen:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Biertje en alsjeblieft geen emotionele muziek, want dan ga ik
en daar heb ik geen zin in
Nou je toch bezig bent, heb je toevallig nog:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:12 schreef WhiteLightning het volgende:
speciaal voor diertjuh!
[ afbeelding ]
vlammetjes!!! natuurijk! die heb ik standaard in mn assortiment!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nou je toch bezig bent, heb je toevallig nog:
[ afbeelding ]
?
System of a Down?quote:
Jij bent bij deze gekroond tot:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vlammetjes!!! natuurijk! die heb ik standaard in mn assortiment!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:12 schreef WhiteLightning het volgende:
speciaal voor diertjuh!
[ afbeelding ]
WL's Grand Cafe Balkonquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent bij deze gekroond tot:
GRTDOJW - Frituurder!![]()
Wat is de naam van je snackhoek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |