ja ik was natuurlijk wel om 6 uur alweer wakkerquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, had al zoiets verwacht.
Vanavond ook maar even wat groens roken (al maanden niet gedaan),
misschien slaap ik dan wel weer eens wat langer
Ik ook! alleen dan door die kut wekker.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik was natuurlijk wel om 6 uur alweer wakker
nee ik pak zo de trein van 9.30 naar rotterdam. weer nieuwe halenquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ook! alleen dan door die kut wekker.
* Dr.Droxz schopt WL terug in bed, of rook er nu 1tje
Whehequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz brengt mijn hele bedrijf naar de politie!
Da's minder ja!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Ongekend... vanmiddag van 13.00 tot 15.00 vergaderen
zijn die broodjes zo lekker ofzo, dat jullie zo vaak vergaderen ?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe
Ongekend... vanmiddag van 13.00 tot 15.00 vergaderen
BOEM! Dat is pas minderquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's minder ja!
Ik stop vandaag om 13.45
Dat nog geeneens... maar fuck... ik heb me er toch een ontzettende zin inquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn die broodjes zo lekker ofzo, dat jullie zo vaak vergaderen ?
dat geloof ik bestquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat nog geeneens... maar fuck... ik heb me er toch een ontzettende zin in
Mogguh Crazy!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M koekeloert met zieke kop om het hoekje.
Of ja...ziek ..... gewoon verkouden
Ja inderdaad! Nog iets langer dan een maandquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat geloof ik bestnou nog een paar weekjes beller
Kan je geen firefox op usb knallen? En die dan gebruiken?quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Iemand trouwens een idee of je die Tabbladen functie van Firefox en IE 7 ook in IE6 kan laten werken?
IE7 en Firefox mogen hier niet gebruikt worden, en IE6 is gewoon kut, als je geen tabs kunt gebruiken
.quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
Iemand trouwens een idee of je die Tabbladen functie van Firefox en IE 7 ook in IE6 kan laten werken?
IE7 en Firefox mogen hier niet gebruikt worden, en IE6 is gewoon kut, als je geen tabs kunt gebruiken
menn.... ik haat die bedrijven die nog met ie6 werken... weet je niet hoe lastig het is om alles netjes eruit te laten zien in ff ie7, maar met ie6 is het gewoon een rampquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:51 schreef Sgele het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je geen firefox op usb knallen? En die dan gebruiken?
dat had ik destijds met IE4... active desktop aarghquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
menn.... ik haat die bedrijven die nog met ie6 werken... weet je niet hoe lastig het is om alles netjes eruit te laten zien in ff ie7, maar met ie6 is het gewoon een ramp![]()
sorry dit is gewoon veel opgekropte haat jegens ie6
U3 of gewoon via portable appsquote:Op woensdag 25 juni 2008 08:56 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
als jij een U3 usbstick hebt moet dat volgens mij gewoon werken
hahahaha, mogguh FUBAR!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
opslag opslag .....
ik krijg alleen maar hagelslag .....
Mogguh allemaal
Het probleem is dat wij systemen gebruiken van opdrachtgevers, die simpelweg met niks anders werken dan IE6quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:54 schreef tripack het volgende:
[..]
menn.... ik haat die bedrijven die nog met ie6 werken... weet je niet hoe lastig het is om alles netjes eruit te laten zien in ff ie7, maar met ie6 is het gewoon een ramp![]()
sorry dit is gewoon veel opgekropte haat jegens ie6
ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het probleem is dat wij systemen gebruiken van opdrachtgevers, die simpelweg met niks anders werken dan IE6
Firefox evenals IE7 kan dus niet in combinatie met die systemen.
Hoe graag ik ook tegen de IT afdeling van dit bedrijf aan wil schoppen..dit keer is het niet hun schuld
Dan moet je godverdomme maar 's wat doen voor je centen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 08:55 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
opslag opslag .....
ik krijg alleen maar hagelslag .....
Mogguh allemaal
Mogguh draakje!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen
even een kleine mededeling voor ik naar het werk ga van deze kant
ik doe even een klein stapje terug deze week en zal niet zo heel veel om de hoek komen kijken als ik thuis ben.
en nu op naar het werk voor 2 uurtjes (en daar heb ik vast niks te doen dus ....)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |