doe ik tochquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet je godverdomme maar 's wat doen voor je centen!
Hij heeft wel local admin rechten, moet dus goedkomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
volgens mij met de aplicatie die je bij je u3 krijgt
nu de vraag staan de policys toe dat een usb stick mag gebruiken
Sterkte in ieder geval dan maarquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen
even een kleine mededeling voor ik naar het werk ga van deze kant
ik doe even een klein stapje terug deze week en zal niet zo heel veel om de hoek komen kijken als ik thuis ben.
en nu op naar het werk voor 2 uurtjes (en daar heb ik vast niks te doen dus ....)
Bwehehe sez joequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:11 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan moet je godverdomme maar 's wat doen voor je centen!
goeiemergequote:Op woensdag 25 juni 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mogguh Crazy!
* Sgele geeft een pakje advil en een kop thee
thuis gebruik ik al IE8.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werkenen ik snap het niet hoor... de nieuwste browsers zijn toch gewoon beter
Takes one to know onequote:
Sterkte draakje en doe rustig aan!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef draculettetje het volgende:
goeie morgen
even een kleine mededeling voor ik naar het werk ga van deze kant
ik doe even een klein stapje terug deze week en zal niet zo heel veel om de hoek komen kijken als ik thuis ben.
en nu op naar het werk voor 2 uurtjes (en daar heb ik vast niks te doen dus ....)
quote:ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werken en ik snap het niet hoor... de nieuwste browsers zijn toch gewoon beter
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tja, ik kan je alleen maar gelijk geven
Jeweetschquote:
Lekker BAGGEREN!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:39 schreef tripack het volgende:
krijg net een mail van 1 van de directeuren hier. algemeen over dat het bedrijf aardig in het nieuws komt zo ook bij IHC merwede die wereldwijd marktleider is in bagger technologie
jah niet zomaar baggeren hea, wel geavanceerde techniekenquote:
Whehehequote:
Je zit hier ook lekker te baggeren, zo bedoel ik het eigenlijkquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah niet zomaar baggeren hea, wel geavanceerde techniekenze bouwen er zelfs schepen voor
is geen failboat !!!!!!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zit hier ook lekker te baggeren, zo bedoel ik het eigenlijk
[ afbeelding ]
Ik moest GVD gewoon lachen!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
is geen failboat !!!!!!!!
die kaptijn is gewoon aan het driften !!!!
Was te verwachtenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zit hier ook lekker te baggeren, zo bedoel ik het eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat voorspelbaar hequote:
whehehe geniale opmerkingquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg, hoe verzin je hetquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
jeuj de lift is stuk! zit nu beneden te werken! maar kan niet zo heel veel doen dus houd het kort hier
dank allemaal trouwens! tis allemaal niet zo heel erg hoor
maar gewoon even beter om een stapje terug doen
veels te druk programma etc
Voorspelbaar... we leren elkaar kennen, zo kan je het ook noemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat voorspelbaar he
Verstandig van je Draakje, nu moet je gewoon even naar je lichaam luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
jeuj de lift is stuk! zit nu beneden te werken! maar kan niet zo heel veel doen dus houd het kort hier
dank allemaal trouwens! tis allemaal niet zo heel erg hoor
maar gewoon even beter om een stapje terug doen
veels te druk programma etc
Af en toe?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?
dat heb ik ergens voorbij zien komenalleen mijn geheugen laat me af en toe in de steek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |