Was te verwachtenquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zit hier ook lekker te baggeren, zo bedoel ik het eigenlijk
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
is geen failboat !!!!!!!!
die kaptijn is gewoon aan het driften !!!!
Het wordt allemaal wat voorspelbaar hequote:
whehehe geniale opmerkingquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
omg, hoe verzin je hetquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:01 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
jeuj de lift is stuk! zit nu beneden te werken! maar kan niet zo heel veel doen dus houd het kort hier
dank allemaal trouwens! tis allemaal niet zo heel erg hoor
maar gewoon even beter om een stapje terug doen
veels te druk programma etc
Voorspelbaar... we leren elkaar kennen, zo kan je het ook noemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wat voorspelbaar he
Verstandig van je Draakje, nu moet je gewoon even naar je lichaam luisterenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
jeuj de lift is stuk! zit nu beneden te werken! maar kan niet zo heel veel doen dus houd het kort hier
dank allemaal trouwens! tis allemaal niet zo heel erg hoor
maar gewoon even beter om een stapje terug doen
veels te druk programma etc
Af en toe?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?
dat heb ik ergens voorbij zien komenalleen mijn geheugen laat me af en toe in de steek
quote:
jah dan ben ik net niet aanwezig....quote:
ook heb ik elke dag wel een afspraak staanquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:14 schreef tripack het volgende:
[..]
veel planwerk thuis? voor de bruiloft toch?
dat heb ik ergens voorbij zien komenalleen mijn geheugen laat me af en toe in de steek
ooit wordt ik nog eens verstandigquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig van je Draakje, nu moet je gewoon even naar je lichaam luisteren
Nogmaals, sterkte
GRIDquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm iets met over dosis Grid .....
en voor de mensen die niet weten wat Grid is :
[ afbeelding ]
Later als we groot zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ooit wordt ik nog eens verstandig![]()
Wanneer ben je dat wel dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
jah dan ben ik net niet aanwezig....
Het duurt even, maar dan heb je ook watquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ooit wordt ik nog eens verstandig![]()
ja alleen die terug keerende 24h van lemans die zijn echt zo iri !!!quote:
ggrrrquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ook heb ik elke dag wel een afspraak staan
wordt op het werk aardig wat tegen gewerkt
en noem nog maar van dat soort dingen op
en ik ben er gewoon even klaar mee!
Ja kut... dan kan ik lang wachtenquote:
iets met ?????quote:
Shit, ik ben al grootquote:
nuquote:
Dan ga je maar op een kratje staan ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja kut... dan kan ik lang wachten
BIERRRR!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dan ga je maar op een kratje staan ofzo
Lees: Bijna altijd dusquote:
jah kan je gelijk uitdelenquote:
Grid ...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:16 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm iets met over dosis Grid .....
en voor de mensen die niet weten wat Grid is :
[ afbeelding ]
er zijn ook nog mensen die echt moeten werkenquote:
Die zal je hier niet tegenkomenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die echt moeten werken
quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 @ 10:09 schreef Jetze het volgende:
Yes-R, hoort die bij de Parytsquad? :-D Of was het het Niggercollective? Of toch de Mocrowning MoFo's. Nee, het was Jostiband.
en ik maar denken dat tie het achterlijke neefje van alibi isquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef Bellerophon het volgende:
Ongekend...
'Yes-R grootste hunk'
En dan vooral deze reactie:
[..]
Gezien het feit dat jij nu hier post, hoor jij dus niet bij die zeldzame groep mensenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
er zijn ook nog mensen die echt moeten werken
Hoplakee! 2 vliegen in 1 klapquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:32 schreef tripack het volgende:
[..]
jah kan je gelijk uitdelenen naar mate het later wordt des te meer je groeit
elke keer een nieuw kratje erop
Serieus, ik zou het werkelijk niet weten...quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
en ik maar denken dat tie het achterlijke neefje van alibi is
quote:
DOH! ze hebben we doorquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gezien het feit dat jij nu hier post, hoor jij dus niet bij die zeldzame groep mensen
ik moest toch wel lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bier, daarvoor ben ik hier.. na elke 4 moet ik pisse als een stier...
nope, you've made your pointquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, ik zou het werkelijk niet weten...
Rap is al bagger... een rappende mocro... serieus, moet ik die nog gaan uitleggen?
Je moeder?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, ik zou het werkelijk niet weten...
Rap is al bagger... een rappende mocro... serieus, moet ik die nog gaan uitleggen?
Een stuk uit een nummer van Osdorp Posse hequote:
Net als een kameel! Niet zo hard... maar wel zo veelquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Bier, daarvoor ben ik hier.. na elke 4 moet ik pisse als een stier...
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Net als een kameel! Niet zo hard... maar wel zo veel
Inderdaad, zeker die "Nederlandse" mocro rapquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
nope, you've made your point
en rap is over het algemeen ook bagger (zal wel van IHC merwede af komen)
Dat gaat nogal lastig....quote:
Fight fire with firequote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig....
En als die ging "rappen" dan gooide ik hoogstpersoonlijk er je moeder tegenaan
jah met toetsenbord schiet hij wegquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:37 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
the magic word is JoyPAD !!!!!![]()
rumble pad van logitech oid en dan is het een eitje![]()
was hele verademing toen ik die eenmaal had.
BOEM!quote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
zooooo ik doe het gewoon niet meer!
Als jij het niet meer doet, hoe kan je dan nog typen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef draculettetje het volgende:
ah.... nog een kutcollega??quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
ow en ik moet zoooo opletten hoe ik hier iets neerzet
ik ga hier niet meer werken grrrr
heeft die muts al mijn schema dingen anders ingedeeld, terwijl ik dat zou doen en nu snap ik er echhelemaal niks meer van
nog een kwartier dan ga ik mooi naar huis
hahaha, had je mijn reatie op de FP gelezen over dat eier gooi incident?quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat gaat nogal lastig....
En als die ging "rappen" dan gooide ik hoogstpersoonlijk er een dozijn eieren tegenaan
'quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
heeft die muts al mijn schema dingen anders ingedeeld, terwijl ik dat zou doen en nu snap ik er echhelemaal niks meer van
Haha dat is met alles zo hequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:05 schreef draculettetje het volgende:
* Sgele gooit een busje zoutquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als jij het niet meer doet, hoe kan je dan nog typen?
Fuck... ik ben flauw
Nee, wat dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, had je mijn reatie op de FP gelezen over dat eiger gooi incident?
K Bai Thnxquote:
quote:
Ik was "creatief" Zie HIER.. wel even zoeken naar mijn reactiequote:
menn wat flauwquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik was "creatief" Zie HIER.. wel even zoeken naar mijn reactie
Tot voor kort had ik ook nog steeds ie6. Geen behoefte aan ie7. Gebruik het toch weinig. Maar toen ging ik ff service pack 3 installeren en kreeg ik ie7 erbij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werkenen ik snap het niet hoor... de nieuwste browsers zijn toch gewoon beter
Het domme is... ik lach dubbel bij het makenquote:
had je dan niet bij sommige websites dat ze er een beetje anders uitzagen in IE7?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik ook nog steeds ie6. Geen behoefte aan ie7. Gebruik het toch weinig. Maar toen ging ik ff service pack 3 installeren en kreeg ik ie7 erbij.
Goedemorgen trouwens
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinigquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
had je dan niet bij sommige websites dat ze er een beetje anders uitzagen in IE7?
morguh diertjuuh
mogguh! Had je niet gezien johquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinig
Whehehe ik vind hem goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het domme is... ik lach dubbel bij het maken
Kwam ook heel stiekem binnenwandelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh! Had je niet gezien joh
(was er ook even tussenuit)
oooow jah dan is het altijd goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinig
Matigquote:
whehehe foei diertjuhquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kwam ook heel stiekem binnenwandelen
Heel weinig. Soms heeft een website in firefox een bagger layout en dan kijk ik of die in internet explorer beter doen. Dus het is meer een soort van reservequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef tripack het volgende:
[..]
oooow jah dan is het altijd goed(bijna)
ik dacht dat je het zelf nog gebruikte
goedemorgenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kwam ook heel stiekem binnenwandelen
jij en stout? ....quote:
sterkte Sgelequote:
vertel vertelquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en stout? ....
* Crazy-M houdt zijn mond wel weer
Aah heb je hem ook weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en stout? ....
* Crazy-M houdt zijn mond wel weer
Laterquote:
jah, helaas welquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah heb je hem ook weerkom je ook overal tegen
. Je wekker nog afgegaan vanochtend?
nee ik ging mijn mond dicht houdenquote:
veel plezier diertjuhquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef diertjuh het volgende:
Maargoed ik ben foetsie. Even met mn broer mee naar het ziekenhuis, niets ernstigs alleen even een foto maken. Daarna even naar gitaarwinkeltje.
nog 5minquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef lynda het volgende:
Heb geen zin meer.. Fuck ben net 5 minuten geleden begonnen en moet nog tot 7
ongekentquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog 5minen dan lekker naar huus !
mhoa valt hier tegen... tis droog daar is alles mee gezegdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd lekker weer buiten zeg!
ja droog, ben je al naar buiten gegaan ? tis aardig warmquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ongekentfijne middag dan he
[..]
mhoa valt hier tegen... tis droog daar is alles mee gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |