Tot voor kort had ik ook nog steeds ie6. Geen behoefte aan ie7. Gebruik het toch weinig. Maar toen ging ik ff service pack 3 installeren en kreeg ik ie7 erbij.quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
ik denk dat wanneer ie8 dalijk uitkomt nog steeds mensen met ie6 werkenen ik snap het niet hoor... de nieuwste browsers zijn toch gewoon beter
Het domme is... ik lach dubbel bij het makenquote:
had je dan niet bij sommige websites dat ze er een beetje anders uitzagen in IE7?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:20 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tot voor kort had ik ook nog steeds ie6. Geen behoefte aan ie7. Gebruik het toch weinig. Maar toen ging ik ff service pack 3 installeren en kreeg ik ie7 erbij.
Goedemorgen trouwens
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinigquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
had je dan niet bij sommige websites dat ze er een beetje anders uitzagen in IE7?
morguh diertjuuh
mogguh! Had je niet gezien johquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinig
Whehehe ik vind hem goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het domme is... ik lach dubbel bij het maken
Kwam ook heel stiekem binnenwandelenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mogguh! Had je niet gezien joh
(was er ook even tussenuit)
oooow jah dan is het altijd goedquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Neuh, want ik gebruik eigenlijk alleen firefox en mocht die eens vervelend doen dan gebruik ik Internet Explorer, en dat is heel weinig
Matigquote:
whehehe foei diertjuhquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kwam ook heel stiekem binnenwandelen
Heel weinig. Soms heeft een website in firefox een bagger layout en dan kijk ik of die in internet explorer beter doen. Dus het is meer een soort van reservequote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef tripack het volgende:
[..]
oooow jah dan is het altijd goed(bijna)
ik dacht dat je het zelf nog gebruikte
goedemorgenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kwam ook heel stiekem binnenwandelen
jij en stout? ....quote:
sterkte Sgelequote:
vertel vertelquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en stout? ....
* Crazy-M houdt zijn mond wel weer
Aah heb je hem ook weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jij en stout? ....
* Crazy-M houdt zijn mond wel weer
Laterquote:
jah, helaas welquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:36 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah heb je hem ook weerkom je ook overal tegen
. Je wekker nog afgegaan vanochtend?
nee ik ging mijn mond dicht houdenquote:
veel plezier diertjuhquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef diertjuh het volgende:
Maargoed ik ben foetsie. Even met mn broer mee naar het ziekenhuis, niets ernstigs alleen even een foto maken. Daarna even naar gitaarwinkeltje.
nog 5minquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:29 schreef lynda het volgende:
Heb geen zin meer.. Fuck ben net 5 minuten geleden begonnen en moet nog tot 7
ongekentquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:51 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
nog 5minen dan lekker naar huus !
mhoa valt hier tegen... tis droog daar is alles mee gezegdquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:56 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd lekker weer buiten zeg!
ja droog, ben je al naar buiten gegaan ? tis aardig warmquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ongekentfijne middag dan he
[..]
mhoa valt hier tegen... tis droog daar is alles mee gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |