Inderdaad ja! LIEK OMGquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meerdere mensen het wat drukker de laatste tijd
Ja... zeker!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meerdere mensen het wat drukker de laatste tijd
Dude, dat is mijn droxz taaltje JEWEETZ!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:15 schreef Sm0keZ het volgende:
Droxz for president![]()
Geouwehoer met Droxz via PM, uiteindelijk zeg ik zo;
[..]
Krijg ik terug:
[..]
![]()
![]()
Mja, ben er zelf ook eentje vanquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een aantal mensen hebben in de avond gewerkt, de rest had het druk vandaag (ik ook trouwens).
Gisteren 10,5 uur gewerkt... dan heb je geen zin meer om in de avond nog wat te gaan posten op fok!
Van het drukke werk, of van het niet posten in de avond?quote:
Drukke werk..quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Van het drukke werk, of van het niet posten in de avond?
Erg eigenlijk he, betalen ze ons nog voor "werken" ookquote:
Vanavond was het echt belachelijk druk.. Heb 2 keer op de klok kunnen kijken, tijd ging heerlijk snel!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Erg eigenlijk he, betalen ze ons nog voor "werken" ook
Truste, droom zacht!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen, ik ga er weer vandeurTot morgen
Tot morgen Beller, en bedankt voor je inzet!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Dank jequote:
Altijd hequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tot morgen Beller, en bedankt voor je inzet!
sweet dreams!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:33 schreef Bellerophon het volgende:
Ik heb amper op de klok gekeken, maar van.. DAMN, nu al tijd?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Vanavond was het echt belachelijk druk.. Heb 2 keer op de klok kunnen kijken, tijd ging heerlijk snel!
Helaas is dat vaak wel anders
Ga nou maar slapen ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Lekker, hoef ik de magnetron niet aan te zettenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de firtuurpan aangezet! iemand ook wat ?
lekker. Heb je kaassoufles?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:37 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb de firtuurpan aangezet! iemand ook wat ?
* Dr.Droxz geeft Diertjuh een bak thee (of liever nog een biertje?), een puzzle (?!), en een lekker muziekje....quote:
Inderdaad wel de tijd voor... weltrussteeeeeeeee!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:44 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens te douchen en te slapen!
Trusten enzo!
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz geeft Diertjuh een bak thee (of liever nog een biertje?), een puzzle (?!), en een lekker muziekje....
Slaapzequote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad wel de tijd voor... weltrussteeeeeeeee!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |