quote:
Had wat ultra snels verwacht, maar dat valt mee!quote:
En? Wat vind je ervan?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had wat ultra snels verwacht, maar dat valt mee!![]()
(kon het niet, even wezen luisteren op youtube)
ik heb salsa saus of sambalquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat moet echt in de OP komen hoor!
Smaken goed hoor die vlammetjes, heb je er nog hete saus bij toevallig?
Zitten wel leuke stukjes gitaar tussen!quote:
Ik eet echt bijna alles met Surinaamse Sambal, kan me niet heet genoeg zijn!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb salsa saus of sambal
sambal dan maar ? haha
Toolquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zitten wel leuke stukjes gitaar tussen!
Alleen dat "onverstaanbare geschreeuw" vind ik altijd zo jammer![]()
Nog meer dingen die ik moet luisteren toevallig?
Opeth - Twilight is my robequote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zitten wel leuke stukjes gitaar tussen!
Alleen dat "onverstaanbare geschreeuw" vind ik altijd zo jammer![]()
Nog meer dingen die ik moet luisteren toevallig?
had je liever ook sambal op je kaassouflee gehad ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:36 schreef diertjuh het volgende:
Trouwens ik ben ook een fan van scherp/heet eten
hehe, nee dat dan weer nietquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je liever ook sambal op je kaassouflee gehad ?
Veel van zitten luisteren, maar dat is niet echt iets voor mij ben ik bang.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tool![]()
Ik twijfel ik of een kaartje voor Maria Mena ga kopen of niet
Kijk eens aan, toppie!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:36 schreef diertjuh het volgende:
Trouwens ik ben ook een fan van scherp/heet eten
hehe, dat heb ik ook wel eens. Maarja als ik dan eten maak is het ook nog voor 3 andere mensen en laten die nou niet zo van pittig houdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kijk eens aan, toppie!
Soms doe ik er wel eens te veel in, dat je zeg maar... je eten niet meer proeft
Klinkt idd wel lekker! Toch eens kijken voor wat meer nummertjesquote:
Inderdaad! Anderen mensen kunnen ook nergens tegen he?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:51 schreef diertjuh het volgende:
[..]
hehe, dat heb ik ook wel eens. Maarja als ik dan eten maak is het ook nog voor 3 andere mensen en laten die nou niet zo van pittig houden.
Voornamelijk vinden mn ouders het dan scherp en hebben mn broer en ik zo van 'huh, is toch niet scherp?'quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad! Anderen mensen kunnen ook nergens tegen he?![]()
Mijn bord is altijd rood van de sambal, en de rest is netjes schoon hahaha
en het scherpe eten is nog maar 1 deel van het probleem...wacht maar 1 dag en dan doet probleem 2 zich vanzelf voor op het toilet!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk vinden mn ouders het dan scherp en hebben mn broer en ik zo van 'huh, is toch niet scherp?'
Anders maar melk drinken
hahaha komt me bekend voor, alleen ben ik de enige die pittig eten lekker vind.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 23:57 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Voornamelijk vinden mn ouders het dan scherp en hebben mn broer en ik zo van 'huh, is toch niet scherp?'
Anders maar melk drinken
achja dat is dan pas de volgende dag. hehequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en het scherpe eten is nog maar 1 deel van het probleem...wacht maar 1 dag en dan doet probleem 2 zich vanzelf voor op het toilet!!
vind persoonlijk sambal erg lekker hoor....
bapao met een saus van knoflook en sambal...
quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha komt me bekend voor, alleen ben ik de enige die pittig eten lekker vind.
Ik heb mijn broertje daarna wel eens cola laten drinken, daar zal het niet minder van worden zullen we maar zeggen![]()
Maarja, ik ga zo mijn bedje maar eens opzoeken.![]()
Diertjuh en WL, weltruste!!!!
idd..je bent 24 uur veilig....quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:05 schreef diertjuh het volgende:
[..]
achja dat is dan pas de volgende dag. hehe
aah bapaobroodjes zijn ook lekker ja
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |