Nee daar heb ik nog geen last vanquote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..quote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:32 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel. Je gaat alleen nog denken aan de leuke dingen. En de reden waarom je uit elkaar bent gegaan verwatert een beetje..
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel watquote:Op maandag 23 juni 2008 13:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ja dit dus. En bij een wederzijdse breakup is de verleiding dan soms groot om het toch nóg een keer te proberen. Maar dat doet ik niet. Lijkt me niet verstandig. We gaan niet voor niks telkens uit elkaar.
Ik weet niet of ze mij mist, heb haar al een tijdje niet gesproken. En om nou elke keer in datzelfde cirkeltje te lopen. Nee. Dat werkt gewoon niet.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat![]()
liefde maakt blind, again.
Welkom bij de clubquote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
-verhaal-
Klopt. Maar dan niet op onschuldige mensen. Ga op een vechtsport of koop een bokszak.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:01 schreef Faraow het volgende:
Jongens, drinken is geen oplossing, slaan wel.
...tenzij je in de tussentijd iets hebt gehad met iemand die héél anders was en waarmee het om héél andere redenen uit ging. Dan kom je er weer achter dat je ex #1 die dingen niet had, toch eigenlijk best aantrekkelijk is... etc.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:00 schreef Schoothondje het volgende:
Wat in mijn geval goed heeft gewerkt, is na maanden weer contact opnemen met je geliefde. Dan zie je dat ze niet zoveel voorstelt, dat ze maar ook een mens is met afgrijselijke kanten, manipulerend en opportunistisch. Dan is je liefdesverdriet in no-time over.
echt wel liefde maakt je super blind.quote:Op maandag 23 juni 2008 13:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar van de andere kant, als jullie allebei het zelfde voelen en elkaar super erg mist.. zegt dat ook wel wat![]()
liefde maakt blind, again.
ik weet wat je ongeveer door maakt na 5.6 jaar liep mijn relatie op de klippenquote:
Ik hoop dat je een hele goede tijd hebt woensdag, maar zorg dat je verwachtingen niet te hoog zijnquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen. Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma
Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto
en woensdag Amsterdam onveilig maken
kan niet wachten.
Ik hoop voor je dat het niet regentquote:Op maandag 23 juni 2008 16:34 schreef JoostPayne het volgende:
Nou ik weet wel dat het veel van je vraagt ben van ellende 3 kilo afgevallen. Daarnaast heb ik voor de komende 2 dagen al weer lekker wat dingen op het programma
Morgen nieuwe velgen halen voor mijn auto
en woensdag Amsterdam onveilig maken
kan niet wachten.
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweestquote:Op maandag 23 juni 2008 17:44 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het niet regent
Wat gaan jullie doen in Amsterdam eigenlijk?
Ligt eraan wat je leuk vindquote:Op maandag 23 juni 2008 18:06 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
weten we nog niet ben nog nooit in Amsterdam geweestwat raad je aan ?
Als jij denkt dat je daar aan toe bent moet je het doen. Maar de kans is er wel dat je terug bij af bent als je weer contact met haar hebt met alle gevolgen van dien maar het kan ook heel anders uitpakken.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef Miesjel het volgende:
Oeh, ik wil contact zoeken, wie zegt me dat niet te doen?
NIET DOEN!!!!!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:59 schreef Miesjel het volgende:
Oeh, ik wil contact zoeken, wie zegt me dat niet te doen?
Oké er is dus genoeg te doen hahaha nou ik zal het even voorleggen aan mijn kameraden die meegaanquote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je leuk vind
Als het mooi weer is, zou je in het Vondelpark kunnen gaan hangen (the memories![]()
)...
Of je kan de Nieuwedijk/Kalverstraat af om te shoppen. En dan ook meteen maar even de Leidsestraat en het Leidseplein meepakkenEr zijn een hoop leuke eettentjes rond het Leidseplein (Korte Leidsedwarsstraat enzo)
Je kan ook een filmpje pakken in Pathe de Munt of de Tushinski.
Je kan natuurlijk ook naar musea gaanEr zitten er een zooitje rondom het Museumplein: het Rijksmuseum, Van Gogh museum etc...
Ow ow...en nog een tip. Je kan gaan eten bij de La Place bovenin de nieuwe centrale bibliotheek (vlakbij het Centraal Station). Daar heb je een mooi uitzicht over de stad
Tjek, thanks, I needed that.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!!
Ik weet het...het is moeilijk. Het is beter om het niet te doen! Zoek afleiding, snel! Ga iets anders doen zodat je niet meer aan haar denkt. Ga een stukje wandelen, fietsen ofzo...
Welkom to tha club. Jouw verhaal is net een kopie van mijn relatiebreuk.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:30 schreef thomasch het volgende:
Maar de komende maanden zal ik nog heel veel verdriet en pijn hebben...
Nou ik ga straks naar richting Den Helder nieuwe velgen op halen voor de autoquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey heren en dames! Over de kunst van loslaten van je ex....: afleiding zoeken....
Wat gaan jullie doen deze week/ weekend?
Ik ga vanavond bij een vriend eten, of hij bij mij
Vrijdags ga ik naar het westen, naar een nicht en neef van me om samen te feeste
Zaterdag een BBQ en 's avonds/'s nachts uitgaan. (nog even een poppodia opzoeken)
Goed zo! Lekker dingen doen die je leuk vindt.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Nou ik ga straks naar richting Den Helder nieuwe velgen op halen voor de autoen morgen naar Amsterdam met 2 kameraden. verders moet ik nog even kijken wat ik allemaal ga doen.
Ga snel denken aan je dagje Amsterdam en wat je daar kan gaan doen jongen. Elke gedachte aan haar zal je vast kwellen.. denk aan iets andersquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:09 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
BAH ! waarom mis ik haar nu op dit moment zo fucking veel blij dat ik straks weer weg kan
dank je. Sta nu ook te popelen om zo richting Den Helder te gaan is toch weer anderhalf uur rijdenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:11 schreef Eelcotje84 het volgende:
-knip-
p.s. super strakke signature heb je!
damnz wat een klote situatie zit je inquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:42 schreef Milou__ het volgende:
Ik krijg allemaal smsjes dat mijn ex me mist.
en het is wederzijds..
Dus ik weet niet wat ik moet doet en ik zit met mn handen in het haar..
Oja, smsjes van mn ex uitschakelijk in mn mobiel is ook geen optie.
o jah dat is ook nog eens een goede tipquote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef Perrin het volgende:
Je huis opknappen werkt ook erg therapeutisch! Schoonmaken, opnieuw inrichten, schilderen.. houdt je lekker bezig en je kunt tevreden terugkijken op 't resultaat als 't af is. (en 't herinnert je minder aan 't verleden)
Idd een kut situatie. Ik wil ook niets liever dan gelukkig worden met hem. Het is uitgegaan omdat we elkaar te weinig zagen. En niet omdat het niet goed ging tussen ons. Ik heb ook 3 weken totaal geen contact gehad maar daar werd ik alleen maar ongelukkiger van, en visa versa.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
damnz wat een klote situatie zit je inkan je hem misschien op één of andere manier duidelijk maken dat je even geen contact wilt ? Kijk mijn ex en ik missen elkaar ook maar het zou waarschijnlijk weer stuk lopen als we weer bij elkaar zouden komen en we hebben allebeide geen zin in nog meer verdriet dan dat er nu al is geweest daarom moet je soms toch voor jezelf kiezen in zulke gevallen.
*schouder klopje* Kop op het is nog nooit zo donker geweest of het wordt altijd wel weer licht.
En wat nou als je pas het huis uit bent gegaan, je ex heeft geholpen met het schilderen van je nieuwe huis en het dan vervolgens een week daarna uitmaakt?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:35 schreef Perrin het volgende:
Je huis opknappen werkt ook erg therapeutisch! Schoonmaken, opnieuw inrichten, schilderen.. houdt je lekker bezig en je kunt tevreden terugkijken op 't resultaat als 't af is. (en 't herinnert je minder aan 't verleden)
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:07 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
En wat nou als je pas het huis uit bent gegaan, je ex heeft geholpen met het schilderen van je nieuwe huis en het dan vervolgens een week daarna uitmaakt?
Ja het was inderdaad een heel vreemd moment. En dat terwijl ze eigenlijk tijdens de hele relatie een voorstander was van dat ik uit huis ging bij mn ouders. Dan zou ik dus een tijdje op mezelf wonen en daarna bij haar intrekken.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
dan kun je misschien nog wel genieten van het harde werk dat je ex heeft gestoken in wat nu helemaal jouw huis is.. wel een raar moment om 't uit te maken, zeg.
waarom is het ook alweer beter geen contact te hebbenquote:Op maandag 23 juni 2008 21:09 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
NIET DOEN!!!!!
Ik weet het...het is moeilijk. Het is beter om het niet te doen! Zoek afleiding, snel! Ga iets anders doen zodat je niet meer aan haar denkt. Ga een stukje wandelen, fietsen ofzo...
Omdat je je anders nog rotter gaat voelenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom is het ook alweer beter geen contact te hebben![]()
gek genoeg voel ik me niet beter als ik haar niet zie, hoor of leesquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:03 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Omdat je je anders nog rotter gaat voelenAfstand is dé oplossing
maar als je haar wel weer een keer ziet/spreekt/hoort heb je het daarna alleen maar weer moeilijker als je weer bij haar weg gaat/ophangtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:46 schreef teamlead het volgende:
[..]
gek genoeg voel ik me niet beter als ik haar niet zie, hoor of lees
ai ai ai. Ik heb alle foto's van mijn ex in één map gezet en die ergens neergezet zodat ik hem wel terug kan vinden maar niet dat ik hem de hele tijd tegen kom.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:21 schreef Disorder het volgende:
Nnnnggghhhh..... Kom ik ineens een foto van haar tegen op mijn laptop. Vergeten dat die in dat mapje stond. Ouch
ik heb "gelukkig" een baan waarmee ik nu 14 uur per dag zoet ben (incl. reistijd).. dan blijft er bijzonder weinig tijd over om te piekeren.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef Eelcotje84 het volgende:
Hey heren en dames! Over de kunst van loslaten van je ex....: afleiding zoeken....
Wat gaan jullie doen deze week/ weekend?
Ik ga vanavond bij een vriend eten, of hij bij mij
Vrijdags ga ik naar het westen, naar een nicht en neef van me om samen te feeste
Zaterdag een BBQ en 's avonds/'s nachts uitgaan. (nog even een poppodia opzoeken)
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minderquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:01 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom is het ook alweer beter geen contact te hebben![]()
dat theorie en praktijk verhaal is bij iedereen in dit topic hetzelfde geloof ikquote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
ja maar.....quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:39 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Omdat je eerst echt uit elkaar moet voor je verder kunt. Of dat nu met of zonder elkaar is. Tenminste dat is mijn idee. Alleen het is zo moeilijk dat ook vol te kunnen houden. Theorie heb ik foutloos, praktijk is wat minder
Maar dan nog moet je eerst weer terug naar af. Als je nu zo verder zou gaan heb je een gammele basis. Ik herken je gevoelens, maar het kan niet anders.quote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...
Ik wil haar, haar alleen en haar voor altijd...![]()
fuck.... wat een kutdag weer
kom op! Sla je er doorheenquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
ik wil helemaal niet verder zonder haar... ik wil helemaal niet wennen aan een leven waar zij geen deel van uit maakt...
welkom in het topicquote:Op woensdag 25 juni 2008 00:51 schreef luuk.s het volgende:
Kan me nu ook wel beetje indenken hoe het zou zijn als je smoorverliefd op iemand bent en dan spontaan de relatie breekt na paar jaar..
Mooi dat je je beter voeltquote:Op woensdag 25 juni 2008 02:01 schreef Godshand het volgende:
-knip-
herkenbaar voor mensen die langer single zijn?
Bekende situatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 00:12 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja maar.....
Welkom hier. Schroom je niet om flink te klagen, zeuren en je beklag te doen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:39 schreef qwerty8203 het volgende:
Heb het vanochtend ook afgebroken in overeenstemming met de andere partij. Gisteren was de beste dag van mijn leven omdat ik weg zou gaan om bij mijn ouders te slapen voor een tijdje om de relatie wat af te koelen, ik had zelfs het idee dat ik nog nooit zo een goede beslissing heb gemaakt. Maar vanochtend dus samen besloten dat het toch nooit gaat werken omdat we gisteravond WEER ruzie hadden, maar dan over de telefoon. Nu voel ik me dus wel even kut en ik heb het idee dat het alleen maar kutter word als ik straks de ruzie van eergisteren vergeet en alleen nog maar de mooie momenten herinner
was een relatie van 5 maanden trouwens waar we naar 4 maanden al gingen samenwonen (veels te snel, ik weet het)
zoooo heeee bekende situatiequote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:
-knip-
Ha! Dit herken ik heel sterk. Toen ik nog met haar had dacht ik vrij eenvoudig zonder haar verder te kunnen. ("Is dit nou echt zo bijzonder?" / "Als dit liefde is, waarom dan elke keer dat gezeur?")quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:12 schreef qwerty8203 het volgende:
Het gekke is dat ik juist nu realiseer wat ik had en wat ik mis terwijl ik tijdens de relatie nooit het gevoel had echt diep in mijn hart van haar te houden.
Succes ermee!quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef oddman het volgende:
Ik meld af.
Ik merk dat er niet over nadenken het beste werkt. Hier rondhangen helpt daar niet bij.
dat dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:26 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Succes ermee!
Ik blijf nog even hangen, ik heb af en toe een uitlaatklep nodig. Of eigenlijk best vaak.
\quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef Miesjel het volgende:
Aarrrgghhh ik word gek van mezelf!!
Ik draai in rondjes in mijn gedachte. Bedenk wat ik allemaal fout of anders had kunnen en moeten doen. Heb ook vreselijk zin in haar... *zucht* Ik voel me leeg en ben vreselijk onzeker. En ik weet ergens dat het makkelijker gaat worden, maar het lijkt allemaal maar lang te duren.quote:
*herkenning*quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:29 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik draai in rondjes in mijn gedachte. Bedenk wat ik allemaal fout of anders had kunnen en moeten doen. Heb ook vreselijk zin in haar... *zucht* Ik voel me leeg en ben vreselijk onzeker. En ik weet ergens dat het makkelijker gaat worden, maar het lijkt allemaal maar lang te duren.
Ik heb wat op moeten zoeken in een oud mailtje en ben meteen helemaal stuk. Ik zou willen dat ik boos kon blijven, dat is wat makkelijker. Maar het is nu alleen maar missen.
En het ergste is dat ik niet weet dat ik haar echt mis, of het hebben van een doel. Dat ik verliefd ben op het verliefdheidsgevoel. Dus vind ik mezelf ook nog eens een enorme lul.
Voor ik het vergeet te zeggen, dank je. Het helpt me een hoop om dit allemaal te lezen etc.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
*herkenning*
Dat rondjes draaien en bedenken wat anders had gekund en hoe het had kunnen zijn is een hel ja.. en ook ik heb die uit-knop nog niet kunnen vinden
Ik heb geprobeerd om boos te worden, maar ook dat lukt niet langer dan een paar minuten. Er zijn zat dingen waarvan ik vind dat zij fout zit... maar geen van die dingen zorgt ervoor dat ik boos "genoeg" ben om dit gevoel uit te zetten of haar minder te missen.
God.. wat zou ik graag ruzie met haar maken nu![]()
En voor wat betreft dat laatste deel: ik gok dat je haar mist.. anders wist je het wel
Ik hoop dat je snel over je dip heen komt. Ik hoop het voor mezelf ook. Ik ga een roeimachine kopen om wat stress kwijt te kunnen. En meteen een goddelijk lichaam creëren.quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:58 schreef Alec690 het volgende:
Dipje hier vanavond...het ging juist zó goed de laatste week.
Vanavond de enige avond dat ik niets gepland heb, dus nu zit ik hier wat Volumia te luisteren. Geen goede muziek voor nu eigenlijk...![]()
God, waarom is het zo kut afgelopen en waarom gaan alle mooie dingen die we gepland hebben niet door... wat is er toch gebeurt...
Morgenavond weer fitnessen, heb een abbo'tje genomen en ga daar helemaal los. Het scheelt echt een hoop.
Je moet gewoon het gene kiezen waar jij je het beste bij voelt de kans bestaat dat je de andere dan kwetst maar je hoeft dan niet de hele tijd in onzekerheid te zitten. Daarnaast kan je haar beslissing ook afwachten en misschien komt daarin naar voren dat ze niet zonder je wilt en alles nog een kans wil geven. Maar ik weet wel als het een keer uit is geweest wordt het nooit meer zoals het was.quote:
er komt wel eens een dame voorbij met het zelfde probleem hoor. Ik denk dat wij gewoon wat sneller hier heen gaan denk ik dan de damesquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:57 schreef Schoothondje het volgende:
Wat mij opvalt is dat het hier vooral mannen zijn die erom treuren. Hoe zou dat nou komen?
*schouder klopje* jij komt er straks echt sterker uit dan dat je bent in gegaan. Daarnaast weet ik ongeveer wel wat je mee maakt op dit moment.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:18 schreef Miesjel het volgende:
De afgelopen dagen zijn een continue strijd tegen het mezelf. Ik wil heel graag contact zoeken, maar ik ga het niet doen. Ik had werkelijk niet verwacht dat ik het er zo moeilijk mee zou hebben.
Dit is waar ik ook bang voor ben. Stel je voor, je begint weer en je zit naast elkaar op de bank. Gisteren geen relatie, vandaag wel. Ruzies gehad, van alles meegemaakt, en dan toch weer naast elkaar zitten, allebei net doen alsof er niks is gebeurd. Ik zou dan proberen deze periode even te zien als een soort van adempauze voor ons beiden, gewoon uitrusten van de situatie en nadenken over verbeteringen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:48 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Maar ik weet wel als het een keer uit is geweest wordt het nooit meer zoals het was.
Ik ga er trouwens een stuk sterker uitkomen dan ik er ben ingegaan. Gaat even tijd kosten, maar ik heb zoveel geleerd in de relatie, dat moet me helpen in de volgende relatie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:38 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
*schouder klopje* jij komt er straks echt sterker uit dan dat je bent in gegaan. Daarnaast weet ik ongeveer wel wat je mee maakt op dit moment.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:01 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Ik ga er trouwens een stuk sterker uitkomen dan ik er ben ingegaan. Gaat even tijd kosten, maar ik heb zoveel geleerd in de relatie, dat moet me helpen in de volgende relatie.
ik weet het. Als ik mijn ex tegen kom is het even groeten en dan gauw weer verder en dat scheelt op het moment gewoon vet veel. voel me op het moment echt weer aan de beterende handquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:26 schreef Miesjel het volgende:
Ik ben er nu eindelijk achter waarom ik zo tegen vandaag aan het hikken ben. Ze krijgt vandaag de sleutel van haar nieuwe huis. Ik heb heel erg lang naar deze datum geleefd met de gedachte dat het vanaf nu allemaal makkelijker en beter zou worden. Ik had echt zin om samen te klussen...
Het contrast is nogal groot. Ik mis haar vreselijk, en kan, mag en wil niet meer doen dan een kaartje op de bus vanmiddag.
ga anders een keer vroeg naar bed toequote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:27 schreef Miesjel het volgende:
Aarrrggghhh laat deze dag snel voorbij gaan aub. Ik heb nu wel weer genoeg in het verleden gehangen. Gelukkig heb ik een redelijk druk weekend verder.
Het begin van het drukke weekend is al geweest. Mijn collega's vinden haar maar stom dat ze mij laat lopen. Toch erg fijn om te horen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:06 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
ga anders een keer vroeg naar bed toeDan kan je je alvast opladen voor je drukke weekend
Oke als je nu maar geen hoop gaat krijgen dat het goed komt want dan ben je weer terug bij af.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:36 schreef teamlead het volgende:
ik weet het.. ik maak het mezelf niet makkelijker.. maar toch...
Vanavond belde ze me... Het gesprek begon wat stroef (niet zo raar na ons laatste gesprek natuurlijk), maar daarna was het weer gewoon gezellig...
Zo heerlijk om haar stem weer te horen
En nee.. het zal vast niet meer goedkomen tussen ons.. en ja.. daar baal ik nog steeds van... maar ik ben blijk dat ik haar ken
Vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 00:06 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Het begin van het drukke weekend is al geweest. Mijn collega's vinden haar maar stom dat ze mij laat lopen. Toch erg fijn om te horen.
Met inslapen ga ik vanavond geen last hebben iig. De alcohol gaat zijn werk wel doen. Nu alleen niet te vroeg wakker worden en het komt helemaal goed.
Vandaag ga ik een roeiapparaat halen, met de belofte aan mezelf dat ik ga trainen als ik me kut voel. Wat ga ik in vorm komenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:53 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Vandaag een nieuwe dag met nieuwe kansen
een goed strevenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Vandaag ga ik een roeiapparaat halen, met de belofte aan mezelf dat ik ga trainen als ik me kut voel. Wat ga ik in vorm komen
Volgende keer eerst ontbijten voor ik loos ga.. Maar het lucht wel lekker op zeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
een goed streven
Hahahha. Ik ga morgen eventjes kijken bij Parkpop
Hoop.. nee, hoop heb ik niet meer... en dat is fucking pijnlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:52 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Oke als je nu maar geen hoop gaat krijgen dat het goed komt want dan ben je weer terug bij af.
pfff.. sterkte man!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
ik ben erg benieuwd , aangezien mijn (nu nog) echtgenote het nodig vond om mij te belazeren (totaal een keer of 30!!!) staat het nu vast we gaan scheiden
alle tips zijn welkom , want ik heb geen idee hoe dat gaat wezen , maar veel pijnlijker dan wat ik nu voel kan bijna niet.
(put troost uit de albums van Dido)
Je bent Scorpio hè. Dat maakt het extra pijnlijker en intenser voor je, denk ik?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
ik ben erg benieuwd , aangezien mijn (nu nog) echtgenote het nodig vond om mij te belazeren (totaal een keer of 30!!!) staat het nu vast we gaan scheiden
alle tips zijn welkom , want ik heb geen idee hoe dat gaat wezen , maar veel pijnlijker dan wat ik nu voel kan bijna niet.
geen idee , ik hou me doorgaans niet echt bezig met alles wat er achter een sterrebeeld schuilgaatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:59 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Je bent Scorpio hè. Dat maakt het extra pijnlijker en intenser voor je, denk ik?
Nou, des te frappanter dat je een usericon van je sterrenbeeld ingesteld hebt. Dan zou je op z'n minst kunnen weten wat je usericon inhoudt...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef Le_Saboteur het volgende:
geen idee , ik hou me doorgaans niet echt bezig met alles wat er achter een sterrebeeld schuilgaat
ik ben inderdaad een schorpioen , daarom heb ik ook mijn huidige usericon , maar vraag me niet wat een schorpioen allemaal inhoudt , heb ik me nooit in verdieptquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:14 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Nou, des te frappanter dat je een usericon van je sterrenbeeld ingesteld hebt. Dan zou je op z'n minst kunnen weten wat je usericon inhoudt...
Anders kun je dit topic ook doorlezen: Schorpioenen, iemand die zich hierin ook herkent?
Zoo hee wat een verhaal zeg. Dan ga je jezelf zeker afvragen hoe je het zover hebt laten komen zeker?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
Sterkte ! als je eens een uitlaat klep nodig hebt post het dan in dit topic het helpt een norm en er zijn mensen zat die je dan tips kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
Heel veel sterkte, en welkom in dit topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
succes man, dat wordt een pijnlijke tijd.. maar daarna kan je verder en een partner zoeken die wel betrouwbaar isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
*troost*quote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:
Het is sinds vrijdag uit!! Ik voel me leeg, alleen, onterecht boos op alle mannen en mis hem ontzettend en stiekem weet ik dat het beter is zo.. We hobbelen maar verder als kip zonder kop.. LOVE HURTS..
quote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:
Het is sinds vrijdag uit!! Ik voel me leeg, alleen, onterecht boos op alle mannen en mis hem ontzettend en stiekem weet ik dat het beter is zo.. We hobbelen maar verder als kip zonder kop.. LOVE HURTS..
Breuk met ex A (2 jaar) was wel haar initiatief, maar op dat moment kon ik niets anders dan haar groot gelijk geven. Maar mede door ex B (2 maanden) ben ik A weer stukken meer gaan waarderen en heb ik idd soms wel idee van 'als we nou álles uit zouden praten, alles wat verkeerd is gegaan nu wel goed zouden doen, zouden we dan niet weer.... etc...'quote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Helemaal mee eens LOVE HURTS ! ben gelukkig nu al weer aan het op krabbelen maar heb af en toe nog wel eens een tegen slag. Dit vindt op het moment een erg goed nummerquote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:
welkom in het topicquote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:
Oei dat nummer was na een paar woorden al teveel voor mij.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:19 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Helemaal mee eens LOVE HURTS ! ben gelukkig nu al weer aan het op krabbelen maar heb af en toe nog wel eens een tegen slag. Dit vindt op het moment een erg goed nummer![]()
100% het zelfdequote:Op maandag 30 juni 2008 09:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn ex (ex B) had me zélf gewaarschuwd voor zichzelf
Alleen ik dacht 'Oooooh, dat valt toch vast wel mee!'
Welnu: het viel niet mee
Eigenlijk erg sneu natuurlijk. Hoop dat ze ooit nog serieus in therapie gaat ofzo want ik gun haar ook wel een beter leven dan dit.
hoeveel er volgens mij ook op vrouwen aan te merken valt... nee, dat doen ze gelukkig niet allemaal....quote:Op maandag 30 juni 2008 14:29 schreef Le_Saboteur het volgende:
geloof me , de volgende keer dat ik een waarschuwing krijg van deze of gene , ga ik er toch meer rekening mee houden dan dat ik nu gedaan heb.
alleen jammer dat mijn vertrouwen in de Mensch (lees: vrouwen) hier toch wel een flinke deuk van opgelopen heeft.
8 jaar samen , en dan alles door de plee gooien omdat je iemand tegenkomt (die je niet zo goed kent) en er gelijk het bed mee induikt (een keer of 8).
zeg me aub dat niet alle vrouwen zo zijn......
dat gedeelte van het dromen komt me bekent voor. had het laatst een keer toen moest ik het ook aanhoren dat ze een andere een had. Daarna weer zo'n stomme droom dat alles weer koek en ei wasquote:Op maandag 30 juni 2008 14:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
hoeveel er volgens mij ook op vrouwen aan te merken valt... nee, dat doen ze gelukkig niet allemaal....
Waarom droomde ik vannacht over haar en werd daardoor al chaggerijnig wakker? Dromen dat ze je vertelt dat ze een ander heeft is nooit grappig
*sterkte* ik weet wat je door maakt mijn ex heeft er zelf een punt achter gezet na 5,6 jaarquote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef LalalaHippie het volgende:
pff veel herkenbare gevoelens hier zeg...
mijn ex heeft het anderhalve week uitgemaakt, na viereneenhalf jaar...
Kortgezegd was er afgelopen tijd heel erg veel gebeurd (binnen en buiten onze relatie, sterfgeval ziekte ouders etc.) en zaten we allebei slecht in ons vel... volgens hem zaten we niet meer op één lijn en hij kon niet meer met me praten.. Heb hem in eerste instantie niet meer gesproken want ik was te kwaad. Uiteindelijk afgelopen zaterdag toch met elkaar gepraat.
Goed gesprek en heel veel uitgesproken en ondanks dat wil hij niet verder.
Het doet pijn en de hele vier jaar lijken nutteloze tijd.
dikke dikke kutzooi. (Niet alleen vrouwen doen dit soort suffe dingen blijkbaar, mannen kunnen er ook wat van)
ik zou het niet doen, tenzij je heel zeker weet dat ze het leuk gaat vinden dat JIJ dit voor haar aanschaft......quote:Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wehehe, kom net op eBay in een shop waar voor ik toch al voor mezelf wat wil kopen iets tegen dat écht iets voor haar is en maar een paar dollar kost (en ze is bijna jarig). Doen of niet?
Iedereen met redelijk lange relaties maakt zware tijden met elkaar mee. De levens van de twee worden toch samen geleefd en beleefd. Ook ik heb zware tijden samen met mijn ex meegemaakt (oud klasgenoot die voor de trein is gesprongen etc.). Achteraf, als je erop terug kijkt, zie je misschien pas in hoe fijn het is geweest met diegene op dat soort momenten.quote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef LalalaHippie het volgende:
Kortgezegd was er afgelopen tijd heel erg veel gebeurd (binnen en buiten onze relatie, sterfgeval ziekte ouders etc.) en zaten we allebei slecht in ons vel... volgens hem zaten we niet meer op één lijn en hij kon niet meer met me praten.. Heb hem in eerste instantie niet meer gesproken want ik was te kwaad. Uiteindelijk afgelopen zaterdag toch met elkaar gepraat.
dikke dikke kutzooi. (Niet alleen vrouwen doen dit soort suffe dingen blijkbaar, mannen kunnen er ook wat van)
Ik zou het niet doenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Wehehe, kom net op eBay in een shop waar voor ik toch al voor mezelf wat wil kopen iets tegen dat écht iets voor haar is en maar een paar dollar kost (en ze is bijna jarig). Doen of niet?
*troost*quote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef LalalaHippie het volgende:
Ik geloof dat de algemene tendens is dat je het niet moet doenquote:Op maandag 30 juni 2008 17:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
weggooien die foto.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:21 schreef Disorder het volgende:
Nnnnggghhhh..... Kom ik ineens een foto van haar tegen op mijn laptop. Vergeten dat die in dat mapje stond. Ouch
goede instellingquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:31 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
ik ben er overheen, kwam er plots achter dat ik zelf de enige steeds was mezelf kon wijsmaken dat ik me ongelukkig zou moeten voelen. ik ben van haar af, ik moet juist blij zijn. ook al heeft ze gelijk een ander!
Wij hebben net (een maand geleden) een goede vriend verloren. Het ging juist heel goed tussen ons in die periode. We waren er voor elkaar op de juiste momenten maar konden elkaar ook vrij laten wanneer dat nodig was. Voor mij was dat juist een teken dat het wel goed ging / ging komen tussen ons. En hij onderschrijft ook wel we in die periode heel erg goed waren. Maar er zijn andere dingen gebeurd die voor hem te groot zijn, ondanks dat het allemaal is veranderd (besef dat dit een beetje vaag klinkt, maar anders wordt het wel een heel lang verhaal).quote:Op maandag 30 juni 2008 20:19 schreef ThaBrain het volgende:
Iedereen met redelijk lange relaties maakt zware tijden met elkaar mee. De levens van de twee worden toch samen geleefd en beleefd. Ook ik heb zware tijden samen met mijn ex meegemaakt (oud klasgenoot die voor de trein is gesprongen etc.). Achteraf, als je erop terug kijkt, zie je misschien pas in hoe fijn het is geweest met diegene op dat soort momenten.
Ik heb in een soortgelijke situatie gezetenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:38 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
Wij hebben net (een maand geleden) een goede vriend verloren. Het ging juist heel goed tussen ons in die periode. We waren er voor elkaar op de juiste momenten maar konden elkaar ook vrij laten wanneer dat nodig was. Voor mij was dat juist een teken dat het wel goed ging / ging komen tussen ons. En hij onderschrijft ook wel we in die periode heel erg goed waren. Maar er zijn andere dingen gebeurd die voor hem te groot zijn, ondanks dat het allemaal is veranderd (besef dat dit een beetje vaag klinkt, maar anders wordt het wel een heel lang verhaal).
En we zijn nog jong I guess (26 en 28) maar toch wel op een leeftijd dat je verder gaat kijken dan een maatje waar je een biertje mee gaat drinken bij wijze van spreken. We zijn net gaan samen wonen en hadden toch wel veel gezamelijke toekomst plannen. En het is moeilijk dat dat zo opeens verdwijnt... terwijl het juist beter aan het worden was.
Is dat een zij en heeft ze pas de sleutel van haar nieuwe huis gekregen? Pijnlijk idee.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 13:43 schreef ThaBrain het volgende:
Zelf ben ik iets jonger dan jullie. Ik kan ook goed begrijpen dat je op jullie leeftijd toch echt wel op zoek bent naar iets vasts voor een lange tijd. Maar...geef niet op. Ik heb andere verhalen gehoord. Mensen die na 11 jaar relatie uit elkaar zijn gegaan en nu de helft van de 30 zijn gepasseerd. Ook deze mensen vinden weer iemand
Dat was inderdaad een zij, alleen had ze samen met haar toenmalige vriend een huis gekocht al een tijd. Die moet nu dus weer verkocht worden. Deze persoon is mijn nichtquote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:53 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Is dat een zij en heeft ze pas de sleutel van haar nieuwe huis gekregen? Pijnlijk idee.
Okay. Dat scheelt iets.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:03 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een zij, alleen had ze samen met haar toenmalige vriend een huis gekocht al een tijd. Die moet nu dus weer verkocht worden. Deze persoon is mijn nicht
Ga erop uit, ga leuke dingen doen. Spreek met mensen af, ookal ken je ze niet (zo goed). Leer nieuwe mensen kennenquote:Op woensdag 2 juli 2008 07:41 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Okay. Dat scheelt iets.
Vandaag twee weken geen contact. Het lijkt alleen veel langer. De dagen lijken echt voorbij te kruipen.
goh , wat komt me dat toch ontzettend bekend voor , maar als het er op aan komt heb je achteraf toch een goed gesprek gehadquote:Op maandag 30 juni 2008 16:33 schreef LalalaHippie het volgende:
........ en hij kon niet meer met me praten..
Inderdaad, dat maakt het ook onwijs frustrerend...quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:29 schreef Le_Saboteur het volgende:
[..]
goh , wat komt me dat toch ontzettend bekend voor , maar als het er op aan komt heb je achteraf toch een goed gesprek gehad
Ik zou zelf best graag een doorstart willen.. maar ik raad het je heel erg af. Zoals ik het mezelf ook af zou moeten raden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat maakt het ook onwijs frustrerend...
Overigens hebben we vrijdag nog een gesprek... In ons laatste gesprek had ik voorgesteld om toch nog een soort van doorstart te maken, onder voorwaarden dat we aan onszelf en onze relatie gaan werken. Hij zou daar over nadenken, dus wie weet. Anders gaat het over het spullen komen ophalen uit ons huis.
Ik begin nu wel zelf te twijfelen aan een doorstart dus zo blijven we bezig![]()
Nee, natuurlijk is het niet gek dat het nu lastig is hem te zien! Het voordeel van deze tijd is dat je lekker mag doen wat je zelf denkt dat goed voelt. Als je hem niet wilt zien, dan moet hij daar maar vrede mee hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef LalalaHippie het volgende:
Dat is ook zoiets. Mijn ex wil graag vrienden blijven. Hij zegt dat hij mij ontzettend belangrijk vindt in zijn leven en dat we bovendien erg veel gemeenschappelijke vrienden hebben. Maar ja dat is voor mij niet echt een optie. Ik kan nu niet doen alsof er niets aan de hand is en alsof hij me niet gekwetst heeft. Dat dat lastig is op feestjes e.d. tja dat is nou eenmaal zo.
Maar hij wordt daar boos over en zegt dat dat een dreigement is om hem bij me te houden.
Is het nou werkelijk zo gek dat ik er moeite mee heb om hem te zien?
welkom in het topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.
Ik ben er kapot van, hoe kunnen gevoelens in 5 dagen zomaar verdwijnen?
Dank je.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
welkom in het topic
Ik denk niet dat gevoelens binnen 5 dagen kunnen verdwijnen. Het moet haast wel langer hebben gespeeld. Misschien had je het niet door, net als ik trouwens. Ik had het ook niet door dat haar gevoelens voor mij aan het verdwijnen waren. Ook de toekomstplannen waren er enzo
Misschien lijkt dat zo hoor. Of we praten het onszelf aan natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:00 schreef afterhourpower het volgende:
ik moet wel zeggen dat de meeste beeindigingen van relaties hier redelijk harmonieus overkomen, ondanks alle negatieve dingen die er bij komen kijken..
heel erg herkenbaar. we hadden ook allemaal van die concrete plannen en opeens vertelde ze me dat ze geen toekomst in ons zagquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.
Welkom in het topic! Je bent geloof ik de eerste die het zelf heeft uitgemaaktquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het deze week uitgemaakt met mijn vriendin na een relatie van ruim drie maanden. We hebben besloten om vrienden te blijven. Ik voelde gewoon niks voor haar. Zij wel voor mij. Wij hadden eigenlijk geen gemeenschappelijke intresses. Vrienden zijn klinkt leuk. Maar van mij hoeft dat niet. Maar ik zie wel wat er gebeurd.
Dit was mijn eerst vriendin dus het voelt allemaal best wel raar. Ik denk ook niet verliefd was. Ik vond alleen de aandacht van haar leuk en verder. Maar dat komt vooral door de problemen die ik heb.
Het enige wat ik mis is het knuffelen. Zijn er hier meer mensen die dat missen?
Ja ik wil uniek zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Welkom in het topic! Je bent geloof ik de eerste die het zelf heeft uitgemaakt
En het missen van het knuffelen heeft iedereen wel die in dit topic post. Ik denk dat dat hetgeen is wat iedereen het meeste mist na het uit gaan van een relatieDat was zo fijn en vertrouwd natuurlijk. En dat geeft het gevoel dat er echt iemand is die om je geeft.
Nee. Omdat jij zo dom bent om op je kamertje op je computer naar haar Hyves te gaan zitten kijken hoe zij wél verder gaat met haar leven is het nog niet redelijk om aan haar te vragen de boel onzichtbaar te maken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:33 schreef Miesjel het volgende:
Kan ik mijn ex een mailtje sturen en vragen of ze haar hyves niet voor iedereen toegankelijk maakt en mij blokt.
True... not pleasant, but true.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee. Omdat jij zo dom bent om op je kamertje op je computer naar haar Hyves te gaan zitten kijken hoe zij wél verder gaat met haar leven is het nog niet redelijk om aan haar te vragen de boel onzichtbaar te maken.
Eigen leven.. onder de L van Leven of onder de E?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrij logisch dat het pijn doet dat ze niet meer 'van jou' is.
Kwestie van tijd, en vooral je eigen leven leven cq een leven zoeken als je dat nog niet had.
Ach je slaat je er wel doorheenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:07 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Eigen leven.. onder de L van Leven of onder de E?
Het gaat echt wel steeds beter merk ik. Uiteindelijk kom ik er wel.
Welkom in het topicquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:30 schreef Nora.. het volgende:
Ik is ook alleen sinds deze week. Kwam er na drie kwart jaar achter dat hij er nooit in heeft geloofd, heel veel gelogen heeft en mij gebruikt heeft. Terwijl het prima ging, ongelovelijk.
daar heb ik vandaag toevallig ook weer last vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:51 schreef JoostPayne het volgende:
ik weet wel een ding het LEVEN ZUIGT !! denk je alles weer op rails te hebben en dan gebeurt er iets en pats boem je bent weer terug bij af
Vertel eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:51 schreef JoostPayne het volgende:
ik weet wel een ding het LEVEN ZUIGT !! denk je alles weer op rails te hebben en dan gebeurt er iets en pats boem je bent weer terug bij af
Ik kreeg donderdag een mailtje van mijn ex.. over hoe het ging met me enzo ik heb daarna wel geantwoord op het mailtje en kreeg gister een mailtje terug met daarin de vraag als ik zin had en tijd had dat ik wel even mocht langskomen op haar feest want ze in aankomende maandag jarig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:07 schreef Miesjel het volgende:
Welkom aan de nieuwe "leden"
[..]
Vertel eens.
Okay.. dan snap ik het wel jah. Wordt het wel steeds makkelijker om haar te zien? Ik hoop toch nog vrienden te kunnen worden uiteindelijk.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:22 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Ik kreeg donderdag een mailtje van mijn ex.. over hoe het ging met me enzo ik heb daarna wel geantwoord op het mailtje en kreeg gister een mailtje terug met daarin de vraag als ik zin had en tijd had dat ik wel even mocht langskomen op haar feest want ze in aankomende maandag jarig.
Nou ik heb gister dus een hele tijd zitten twijfelen wat ik nu moest doen...... ik ben toch maar even geweest je zit er wel met gemende gevoelens maar daarnaast voelde het wel vertrouwt echt heel raar daarnaast heb ik ook nog even met haar gepraat het ging ook wel goed met haar en zij had ook wat gemende gevoelens.. toen ik weg ging was ik wel blij dat ik toch even geweest was kon ik even bij kletsen met haar ouders en haar broertjes en zusjes. Daarom was ik donderdag echt een beetje van de kaart omdat ik daarvoor al 2 weken geen contact meer met haar had gehad.... dan weet je nu wat er dus donderdag was.
Dat durf ik je niet te zeggen dat ligt echt aan de personen zelf denk ik.. ik vind het toch nogal erg moeilijk om haar te zien maar ik weet dat het wederzijds is dat heeft ze gister ook gezegd dat ze ook van die gemende gevoelens had. Ik denk dat als de tijd rijp is en jullie allebeide er aan toe zijn dat je dan eens wat kunt afspreken met elkaar.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:29 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Okay.. dan snap ik het wel jah. Wordt het wel steeds makkelijker om haar te zien? Ik hoop toch nog vrienden te kunnen worden uiteindelijk.
Nora.., ja ik ga nog steeds op vakantie. Overmorgen vertrek ik, vooral veel praten met goede vrienden en mijzelf bloot stellen qua gevoelens hielp veel. Ik heb afgelopen nacht hele tijd met hen zitten kaarten, bordspelletjes, ons elkaar voor valsspeler uitschelden en dan ook nog eens met lachen erbij. Ik kon mijn lol niet op en dat onder genot van la chouffe biertje.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:43 schreef Nora.. het volgende:
@ ThaBrain; Ik ben helemaal niet meer toe aan het single zijn, al te lang geweest. Dit was voor het eerst sinds lange tijd dat ik vertrouwen in iemand probeerde te hebben. Verder nog maar 1 lange relatie gehad. Toch voorzichterer zijn blijkbaar.
@Kroko, dank je...
Je gaat dus wel op vakantie nog?
Ik heb een vakantie met hem geboekt, maarja dat gaat dus niet door.
* Le_Saboteur zit in hetzelfde schuitjequote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:03 schreef Nora.. het volgende:
Ik weet niet hoe ik ermee om ga. Praten helpt mij vaak niet goed, en ik hou niet van feesten bijvoorbeeld. Ik wou dat ik tijd kon overslaan en meteen iemand anders zou kunnen vinden. Maar goed het zal wel lang en zwaar worden.
ik ben 60+ uur per week gaan werken... om maar vooral bezig te blijven.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:58 schreef agneria het volgende:
Hoe kom ik de tijd door, hoe komen jullie deze door?? Ik heb geen super sociaal leven sowieso..
Oh wat herkenbaar...quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:58 schreef agneria het volgende:
Ik wil hem niet kwijt!!! Ik hou van hem en maak me al dagen gek. Voel me leeg en alleen. Alles heeft zijn glans verloren en over het hele leven zit een zware schaduw. Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken.
zoek een hobby.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:28 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik ben 60+ uur per week gaan werken... om maar vooral bezig te blijven.
Helaas dwingt m'n werkgever me nu om "gewoon" m'n 40 uur te verdelen over 5 dagen. Geen idee wat ik nu moet gaan doen
waarom denk je dat ik tegenwoordig weer zoveel hier rondhang?quote:
Ik ben er eindliejk een paar maanden overheen, na anderhalf jaar, en het heeft me geod geholpen me op mn hobbys te storten. En dat heeft mn hobbys ook goed geholpen btw, mn website is in een jaar tijd 4 keer zo groot geworden of zoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:35 schreef Nora.. het volgende:
Ik neem aan dat jij niet in hetzelfde schuitje zit, ik zie mijn (anders zo geliefde) hobby's totaal niet zitten op het moment...
"ik wil alleen op vakantie en daar neuken wat ik neuken kan dus ik gooi een paar jaar van mn leven weg"quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:38 schreef teamlead het volgende:
het lijkt inderdaad wel alsof het seizoen weer is aangebroken. "ff snel als single de zomer in" ofzo
Ik merk dat het steeds makkelijker word. De schaduw wordt steeds minder donker, tot je op een gegeven moment merkt dat het bijna weg is. Ik ga iig de goede weg op. Veel praten met anderen (msn hebben? geldt ook voor anderen) dingen gaan doen en jezelf tijd gunnen er overheen te komen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:58 schreef agneria het volgende:
-knip-
Ik wil hem niet kwijt!!! Je weet pas wat je mist als je het bent verloren, hoe cliche. Ik hou van hem en maak me al dagen gek. Voel me leeg en alleen. Alles heeft zijn glans verloren en over het hele leven zit een zware schaduw. Ik weet echt niet waar ik het moet zoeken. Denk dat als ik nog een kans wil maken ik hem de rust en tijd nu moet gunnen en hem naar mij toe moet laten komen? Er moeten dingen veranderen en dat zie ik nu pas helder. Het was altijd zo vanzelfsprekend dat hij er was dat ik nooit echt veel moeite heb gedaan en hij zich altijd voor mij wegcijferde en nooit andersom.. Ik hoop zo dat ik nog een kans maak door hem dit duidelijk te maken
Hoe kom ik de tijd door, hoe komen jullie deze door?? Ik heb geen super sociaal leven sowieso..
oehh 7 jaar moet je inderdaad niet te lichtjes over doen. Gun hem inderdaad de tijd en rust die hij nodig heeft om te denken. Maar ga ook door met je eigen leven. Ga leuke dingen doen, zoek afleiding. Wat nou als hij met de mededeling komt dat hij niet verder wil? Dan is het juist goed als je al een start hebt gemaakt met je eigen levenquote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:55 schreef agneria het volgende:
We kunnen geen 7 jaar weggooien na een ongeplande (zijn woorden) uitmaking vorige week en een msngesprek.. Er moet nog gepraat worden en er moet een boel veranderen maar echt, ik wil er zo graag uitkomen.. Ik praat met iedereen en iedereen zegt dat hij het waarschijnlijk ook nog niet weet, wat hij wil.. Ik moet hem de rust gunnen om na te denken en de ruimte anders duw ik hem alleen maar verder weg. Ik wil hem zo graag bellen en zien, knuffelen en horen dat alles weer goed komt
Dat is ook veel interessanter om te zien. Niemand zit te wachten op een hoopje zielig mens, iemand die het leven onder controle heeft is veel aantrekkelijker.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 18:37 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
oehh 7 jaar moet je inderdaad niet te lichtjes over doen. Gun hem inderdaad de tijd en rust die hij nodig heeft om te denken. Maar ga ook door met je eigen leven. Ga leuke dingen doen, zoek afleiding. Wat nou als hij met de mededeling komt dat hij niet verder wil? Dan is het juist goed als je al een start hebt gemaakt met je eigen leven
het slijt vanzelf welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:06 schreef agneria het volgende:
Ja maar zover ben ik nog lang nietIk leef op de hoop, zonder die hoop stort ik in en hoeft het van mij allemaal niet meer. Hij is mijn leven. Weet dat dat niet goed is maar ik kan het niet veranderen.
Na een week is het niet over, maar dan is het soms al wel dragelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:30 schreef Nora.. het volgende:
Een week maar?
Wow.. Succes.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:38 schreef Naxxium het volgende:
15 Jaar. Ik woon reeds 15 jaar samen.... Na een moeilijk jaar hebben we besloten om definitief te stoppen met onze relatie!. We hebben HEEL VEEL gepraat hierover wat de rede is/was dat we geen gevoelens meer voor elkaar hadden... Feit is dat het altijd kan gebeuren... Ik woon at the moment nog bij haar... Heb reeds een apartement gekocht en zal over een 2tal weken daar in kunnen trekken... Gelukkig hebben we totaal geen ruzie en gaan we echt als vrienden uit elkaar. No hard feelings tegen elkaar ofzo.....ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen als ik echt de deur uit ben...
zoals Miesjel al zegt. Na een week is het misschien al dragelijker. Ga leuke dingen doen, zoek afleiding. Dat is de beste remediequote:Op zondag 6 juli 2008 09:30 schreef Nora.. het volgende:
Een week maar?
Gelukkig gaan jullie als vrienden uit elkaar. 15 jaar is niet niks.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:38 schreef Naxxium het volgende:
15 Jaar. Ik woon reeds 15 jaar samen.... Na een moeilijk jaar hebben we besloten om definitief te stoppen met onze relatie!. We hebben HEEL VEEL gepraat hierover wat de rede is/was dat we geen gevoelens meer voor elkaar hadden... Feit is dat het altijd kan gebeuren... Ik woon at the moment nog bij haar... Heb reeds een apartement gekocht en zal over een 2tal weken daar in kunnen trekken... Gelukkig hebben we totaal geen ruzie en gaan we echt als vrienden uit elkaar. No hard feelings tegen elkaar ofzo.....ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen als ik echt de deur uit ben...
Je hoort zeker wel in dit topic hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 10:38 schreef agneria het volgende:
Vandaag heb ik het gevoel dat het vast wel goed komt. Geen idee waarom en ik hoop dat dit geen vals gevoel is.. Ik heb gedroomd van hem, dat hij geen interesse meer in me had en deze zomervakantie wilde proberen hoe het was met andere meisjes. Maar zo is hij helemaal niet dus ik was blij dat ik wakker werd en me kon realiseren dat dit waarschijnlijk niet zal gaan gebeuren. Eigenlijk hoor ik niet in dit topic want ik wil hem helemaal niet loslaten en ik duim en hoop hele dagen dat hij dat ook niet wil
@Naxxium, dat is helemaal een lange periode.. Je klinkt er vrij nuchter onder maar het zal ongetwijfeld moeilijk gaan worden, veel sterkte.
Ja zeker omdat we 2 1/2 maand geleden eigenlijk al hadden besloten dat we echt een probleem hadden. Feit is dat ik dan zonder dat ik er erg in heb een afstand maak van haar. En zij richting mij. op zich is dat erg goed en moet je zeker ook doen. We hebben ook de spullen in goed overleg verdeeld en op papier gezet zodat we alle 2 geen misverstanden krijgen als ik over 2 weken daadwerkelijk weg ben. Moeilijk JA!!!!. 15 jaar gaat niet in je koude kleren zitten. Heb ik en zij er vreede mee. Ja ideaal moment om te stoppen en een nieuw leven op te bouwen voor beide het beste in dit geval.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:38 schreef agneria het volgende:
@Naxxium, dat is helemaal een lange periode.. Je klinkt er vrij nuchter onder maar het zal ongetwijfeld moeilijk gaan worden, veel sterkte.
quote:Op zondag 6 juli 2008 13:32 schreef Naxxium het volgende:
ideaal moment om te stoppen en een nieuw leven op te bouwen voor beide het beste in dit geval.
Een rustpauze is ook wel goed in zo'n situatie. Volgens mij leef je nog met het idee dat het 100% zeker is dat het goed gaat komen tussen jullie. Die hoop is te begrijpen, maar je zal er toch echt rekening mee moeten houden dat het misschien niet zo uitpakt als jij hooptquote:Op zondag 6 juli 2008 12:30 schreef agneria het volgende:
Maar wat nou als het maar het gevoel van dat/dit moment was/is? Hij is nooit erg standvastig geweest en kan sowieso nooit een beslissing nemen. Hij handelde nu uit gevoel heeft ie meerdere malen gezegd.. Dan is een rustpauze toch heel goed, daarna een gesprek om het weer opnieuw te proberen? We hebben die 7 years itch nu.. Waarom zouden we daar niet uit kunnen komen.
Oh zo herkendbaar dit. Ja kan zeker misgaan. Weet je het vreemde wat ik vond is dat dat gevoel al best lang is. dan praat ik zeker over meer als een jaar en na heel lang nadenken, goed nadenken dat je dan pas acties gaat ondernemenquote:Op zondag 6 juli 2008 18:13 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ook na 10-15 jaar kunnen relaties stuk lopen.
Ik heb die 15 jaar juist in mijn reactie gezet omdat het bij jou het geval wasquote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef Naxxium het volgende:
[..]
Oh zo herkendbaar dit. Ja kan zeker misgaan. Weet je het vreemde wat ik vond is dat dat gevoel al best lang is. dan praat ik zeker over meer als een jaar en na heel lang nadenken, goed nadenken dat je dan pas acties gaat ondernemen![]()
Kennis van mij zn relatie is ook stuk gelopen. Huhu na 29 Jaar!!!!!!![]()
ow sorryquote:Op zondag 6 juli 2008 22:26 schreef Nora.. het volgende:
Wie?
* Miesjel wil wel meehelpen met een afvoerputje aan te leggen Dat helpt alvast iets.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:37 schreef Nora.. het volgende:
Buitenlucht werkt bij mij best goed.
Verder zit ik al een week in een donkere put waar ik niet uitkom en ziek word van het vieze water. Ja, dat is wel een goede beschrijving. Maarja ik weet, het wordt eens minder...
Hoe moeilijk het ook lijkt, nu even zoveel mogelijk afstand is wat je kan helpen.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Chev het volgende:
Na ff ruim 4 jaar nu net 1 week en 1 dag uit met mijn vriendin.
Ze hield nog van me, maar ook van een ander, bang voor het binden of de toekomst misschien?ze weet niet wat ze wil, en ik kan dat niet helpen.
Vakantie van 3 weken al aanbetaald, uitset stond klaar, huisje afgebouwd, gelukkig zelf gefinicneerd.
Komt aan als een mokerslag op m'n ziel, kan niet helder nadenken, zit laveloos op m'n werk 8 uur per dag de Internet surfen niks te doen.. mis haar elke seconden van de dag.
Nog wel ge-smsd, ge-emailed en gebeld samen.
Afgelopen zaterdag zag ik haar op een verjaardags feestje in de kroeg, heb me helemaal lens gezopen nadat ze me de-hand+3-wang-kussen had gegevende avond daarvoor bij 'n vriend ook al.
God mensen wat is dit moeilijk.
Ow dus jij bent daar ook al mee bezig?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:30 schreef Miesjel het volgende:
[..]
* Miesjel wil wel meehelpen met een afvoerputje aan te leggen Dat helpt alvast iets.
[..]
Hoe moeilijk het ook lijkt, nu even zoveel mogelijk afstand is wat je kan helpen.
Ik heb zojuist een blauwtje gelopen bij een serveerstertje. Ik had er niet echt veel hoop op, maar het doen van een actie deed me erg veel goed. En haar reactie was ook heel erg lief. Jammer, maar helaas, op naar de volgende.
Ach...ik ben er ook niet iedere keer aan toe om te gaan flirten hoor. Het ligt een beetje aan de situatie en hoe ik me nu voel.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Chev het volgende:
Naar andere vrouwen kjiken oké het is per slot uit (goed deed ik tijdens de realtie wel, maar kijken zonder intresse dan hè) maar ben er echt nog niet aan toe om te flirten enzo.
Donderdag m'n spulletjes ophalen, nog even praten, afscheid nemen..
Man wat zou ik graag haar terug in m'n armen nemen.. maar nu niet, nooit niet?
Zit er nu over te denken om over 6 maanden 's af te spreken om te zien hoe het met elkaar is.. slecht idee?
*zucht* weet het nu ff niet.
Ik heb ook zo'n gesprek gehad op msn. Maar dat was redelijk snel nadat de relatie over was. Ik was er op dat moment eigenlijk niet echt aan toe, dus ik zei iets wat ze niet op prijs stelde. Daarna ging ze meteen offline.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef Chev het volgende:
Tja je zal wel gelijk hebben.. Die gast die dat liedje zong zal er ook wel e.e.a vanaf weten.
Praten helpt wel..... god voel me nog steeds klote, 8 uur op je werk zittend niks te doen omdat je je nergens op kan contentreren is echt niet goed voor je
Ze is soms op msn dan krijg ik een berichtje, net vroeg ze: hoe gaat het met je, ik antwoorde: niet zo goed.
Ik kan haar niet blokkeren, dat kan ik niet
To much love will kill you
-songtekst-
Gefeliciteerd! en succes!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:
Ik woon nu bijna een week in Hilversum, heb het er leuk naar mijn zin!
Ben gelukkig, zonder ex, dus meld me bij deze af
Goed om te horenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:
Het schijnt ooit echt over te gaanquote:Op maandag 7 juli 2008 23:18 schreef Nora.. het volgende:
Chev, mijn dagen verlopen wel anders. Ik voel me af en toe best ok, soms ineens huilen. Maar ik durf amper naar muziek te luisteren en foto's wil ik al helemaal niet zien. Praten is wel ok, en aan afleiding moet ik van mezelf in de loop van deze week wel gaan beginnen.
Fijn dat het bij sommigen beter gaat, dat geeft hoop
dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sexquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Afgelopen zondag heeft m'n vriendin het uitgemaakt, we hadden 2 maanden een relatie. Ik was nog smoorverliefd op haar (al merkte ik wel dat ze zich wat vaker aan me irriteerde zonder reden) maar ik had niet verwacht dat ze het direct zou uitmaken. We hebben ook nooit ruzie met elkaar gehad, alleen maar lolDe reden dat ze het uitmaakte was dat ze niet meer verliefd op me was. maar ze vind me nog wel leuk en ik ben speciaal voor haar
Ik ben echt gebroken, kan me niet concentreren op m'n werk en zit het liefst 's-avonds op m'n kamer te huilen...
Het rare was dat ik gisterochtend naar haar smste dat ik een nieuwe trui had aangedaan en dat me dat aan de leuke tijden met haar deed herinneren en dat ik het jammer vond dat het zo snel voorbij moest zijn. Toen stuurde zij letterlijk terug: "ik mis jou ook". Daarop stuurde ik: "Waarom heb je het dan uitgemaakt"? Toen stuurde zij weer terug: "You don't know what you got until it's gone, I guess...". Later die dag sprak ik haar hierover op MSN maar toen bleek dat die gevoelens dus kwamen doordat ze aan die leuke dag moest terugdenken toen we hebben geshopped enzo. Bij mij gaf het weer valse hoop
Doet het ook, heel erg. Ik wil haar nu het liefst ook weer sms'en, weet niet wat ik moet sms'en maar als ze dan terug smst ben ik toch weer even blij, terwijl het gewoon over is. Heel raar eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Chev het volgende:
Tja Morpheus, dat is kut, na 2 maanden zal het ook best pijn doen..
Als je emotioneel ben geef je veel makkelijker toe aan jezelf, je gevoelens, ik heb ook momenten dat ik 't liefst erheen fiets, een sms stuur dat ik alles weer goed wil ect, maar hou mezelf tegen iedere keer.
Soms kan het niet, en kost het tijd. Als zij beslist te stoppen kan je er niks aan doen hè, I know it sucks, we zitten in 't zelfde schuitje man, alleen die van mij zegt nog van me te houden, maar ook van een ander
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:37 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sex
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:15 schreef Chev het volgende:
Afleiding heb ik wel 'n beetje met m'n huisje Nora, maar de meeste afleiding zoek ikof krijg ik aangebonden door vrienden (heb er niet zoveel, maar zijn wel goede vrienden)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=liefdesverdriet&meta=
moet je maar 's wat pagina's doorlezen, staat genoeg in, misschien helpt het wat.
hahaha, hoe bedoel je zelfreflectie van 0,000%quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Chev het volgende:
En zegt ze doodleuk op msn: "Het zal niet alleen aan mij liggen dat ik verliefd werd op een ander...dat kan niet!"
Lekker hoor
quote:
Nou, dát klinkt als een gezellige relatiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Chev het volgende:
[Ex vond chev een lamzak, zat hem de hele tijd achter zijn kont aan om te veranderen, dat gaf irritaties en uiteindelijk maakte ze het uit]
Misschien wil ie je niet kwetsen.. het is echt verotte moeilijk, maar als je de reden wil weten moet je dieper zoeken denk ik. Vaak weten mensen 't zelf niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef XXXX-jes het volgende:
Ik wou dat ik wist wat ik fout doe in mijn relatie
Bij mij is het uit, en dan als ik vraag waarom krijg ik tehoren nee aan jou ligt het niet jij bent perfect..
hyves is dodelijk. Ik zou graag willen dat ze me zou blokkeren enzo. Nu ligt het aan mijn eigen kracht dat ik niet ga kijken. Het lukt me wel, maar ik vrees de zwakke dagen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Chev het volgende:
Noem me maar een domme idioot, maar ik wil m'n vriendin terug :s
Heb het ook duidelijk tegen haar gezegt... weet dat het niet gaat zo, maar zo voel ik me.
Edit: Ben 'n stomme idioot..net de nieuwe lover van m'n vriendin z'n hyves gekeken datum:
BUZZ: 06-07-08 [ex-vriendin] kust [klootzak]
!^#$&^@%&*
![]()
Volgens mij zijn wij de ware gewoon nog niet tegengekomen. Soms kun je verliezen zonder iets verkeerds te doen en kun je winnen zonder moeite.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:01 schreef XXXX-jes het volgende:
pff ik pieker me suf, er moet toch iets zijn..
Anders moet het geen probleem zijn dat je elkaar zovaak ziet...dus zeg het gewoon dan kan ik er aan werken..
Niet voor hem wat dat werkt toch niet meer, ben al teveel gekwetst maar wel voor mezelf.
Dat gevoel van terug willen ken ik ook welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Chev het volgende:
Noem me maar een domme idioot, maar ik wil m'n vriendin terug :s
Heb het ook duidelijk tegen haar gezegt... weet dat het niet gaat zo, maar zo voel ik me.
Edit: Ben 'n stomme idioot..net de nieuwe lover van m'n vriendin z'n hyves gekeken datum:
BUZZ: 06-07-08 [ex-vriendin] kust [klootzak]
!^#$&^@%&*
![]()
succes kerel als je er zaterdag heen gaat ! dat heb je echt nodig geloof mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:09 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dat gevoel van terug willen ken ik ook wel
Bij mij is het nu een maand over. Het werkte niet tussen ons, volgens haar dan. Inmiddels ben ik ook tot diezelfde conclusie gekomen. Zij zou zo veel moeten veranderen om te voldoen aan de eisen die ik nu stel aan een relatie (je gaat denken als het uit is he)...dat wil ik haar niet aandoen. En andersom zou ik ook heel erg moeten veranderen om aan haar eisen te voldoen, denk ik.
Maar stiekem he...heel stiekem...diep van binnen leeft er nog een sprankje hoop dat het goed gaat komen. Ik weet het...het is slecht om te hopen als je er met je verstand al uit bent. Maar je gevoel kan je niet volledig negeren, dat moet slijten.
Zaterdag ga ik bij haar langs om nog wat spullen van mij op te halen bij haar thuis. Gelukkig gaat mijn pa mee (iets met meubels op auto's binden ofzo). Dat weerhoudt me er een beetje van om domme dingen te gaan doen. Al wil ik haar nog wel even een paar dingen zeggen. Diep binnenin mij leeft de hoop dat er aanstaande zaterdag iets gebeurt tussen ons. Iets dat ons weer dichter bij elkaar brengt. Het is eerder voor gekomen tijdens mijn 2 jarige relatie dat het 3 weken uit was...ik zit nu op 5 weken geloof ik...maar deze keer is het wel heel anders.
slechte slechte gedachtes
dankjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
succes kerel als je er zaterdag heen gaat ! dat heb je echt nodig geloof mij.
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef XXXX-jes het volgende:
Sterkte allemaal![]()
Mijn relatie is helaas ook over na 1,5 jaar.
Ik denk dat het komt omdat we al heel snel zijn gaan samen wonen en ook nog eens samen werken dus we zien elkaar echt 24 uur per dag. In het begin waren we echt super verliefd op elkaar alleen later was het niet bijzonder meer om elkaar te zien en waren we meer vrienden.
We kunnen heel goed met elkaar opschieten en hebben ook geen ruzie, maar het doet me wel heel eg veel pijn.
Zie er erg tegen op om weer alleen te zijn straks..en of ik ooit de "ware" tegen kom.
Daar is die hoop weerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef agneria het volgende:
Ja hoop zuigt. Er is er maar 1 die dat kan wegnemen en daar hoor je dan niets vanHopelijk omdat ie het zelf ook nog niet weet, geen nieuws is goed nieuws?
Ach...zolang je niet te hard op zoek gaat, zal dat wel meevallen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is na zowat 8 jaar uit met mijn vriendin waarmee ik 5 jaar heb samengewoond. Gewoon als goede vrienden besloten dat het beter was zo.
Ik zou nu niet meer weten hoe je met vrouwen om zo moeten gaan als je meer wil dan alleen een goed gesprek![]()
Dat wordt denk ik verplicht celibatair leven!
Nora, zin om tegen me aan te tjetten? Wellicht dat het wat oplucht. (Geldt voor de rest natuurlijk ook). MSN staat in mijn profiel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:14 schreef Nora.. het volgende:
Ik wil de relatie zooo graag terug. Al was het moeilijk, pijnlijk en niet zeker of we bijelkaar pasten. Ik wilde het proberen. Maar ik krijg het niet terug en de pijn wordt alleen erger, niet minder. Huil zelfs op straat. Ik zie het zo niet meer zitten dat ik me soms gewoon niet kan bewegen. Afschuwelijk
Erover praten met vrienden en vriendinnen helpt een hele hoop. Eventueel je ouders (ligt aan de verstandhouding met hun). Zoek afleiding. Zorg dat je bezig blijft en er niet aan denkt. Het is moeilijk, maar kom op! Sla je er doorheen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:14 schreef Nora.. het volgende:
Ik wil de relatie zooo graag terug. Al was het moeilijk, pijnlijk en niet zeker of we bijelkaar pasten. Ik wilde het proberen. Maar ik krijg het niet terug en de pijn wordt alleen erger, niet minder. Huil zelfs op straat. Ik zie het zo niet meer zitten dat ik me soms gewoon niet kan bewegen. Afschuwelijk
Je leeft in onzekerheid dus. Misschien moet je eens echt contact met hem zoeken en hem dan voor blok zetten. Laat hem een harde beslissing maken. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Je moet hem niet te lang de tijd gunnen om te beslissen, anders ga je er zelf aan onderdoor. Jij wil weten waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:35 schreef agneria het volgende:
Mijn ouders hebben al genoeg gehoordvoel me precies hetzefde as Nora, weet niet waar ik het moet zoeken, hoe ik de tijd doorkom. Alleen is er nog hoop.. Heb gesmst maar ook niks teruggehad, enige wat ik daar uit kan halen is dat hij rust nodig heeft, een duidelijke afwijzing is het niet
Voel me zo verloren, bestaan er geen pilletjes
Dat heb ik morgen avond dus...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je leeft in onzekerheid dus. Misschien moet je eens echt contact met hem zoeken en hem dan voor blok zetten. Laat hem een harde beslissing maken. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Je moet hem niet te lang de tijd gunnen om te beslissen, anders ga je er zelf aan onderdoor. Jij wil weten waar je aan toe bent.
Als het te lang duurt voordat hij de beslissing neemt, kan dat wel eens vervelende situaties opleveren. Dan ben je eigenlijk aan het lijntje gehouden en heeft hij misschien inmiddels wel een ander (sorry dat ik dit zo hard zeg, maar het zou zomaar kunnen gebeuren).
Mijn ex had ook een week nadat het uit was een ander op het oog. Ik weet alleen niet hoever ze daarmee is inmiddels. Het kan ook zijn dat ze het zei omdat ze afstand wilde van mij (ik was nogal wanhopig contact aan het zoeken toen het net uit was) Misschien vraag ik het aanstaande zaterdag wel als ik mijn spullen ga halen
Het boeit me geloof ik niet zo veel meer allemaal. En toch is er diep van binnen nog die verdomde hoop dat het misschien nog goed gaat komen
zo hoop ik dat mn ex over me denkt..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:44 schreef agneria het volgende:
Ja natuurlijk, ik ben er helemaal niet klaar meeIk wil er hard voor werken, we houden van elkaar! Dat zijn ook zijn woorden. Ik weet niet wat ik moet doen zonder hem!
Waarom ben ik niet zuiniger, voorzichtiger met hem geweest toen het nog kon
Ik ben ook zo'n stomme k*t, ik haat mezelf
drank, vrouwen, feesten, zonder verplichtingen, zonder stress, doen wat je zelf wilt, geen woensdag gehaktdag meer, geen gezonde tussendoortjes die ze steeds koopt die ze overal laat rondslingeren, geen gezelligheid meer, geen genegenheid, geen warmte, geen liefde, leeg, verdrietigquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Dom_Konijn het volgende:
Nieuw 'slachtoffer' meldt zich![]()
Gisteren hebben 'we' de knoop doorgehakt dat we er na 3.5 jaar een punt achter zetten.
Laatste periode ging het al een stuk stroever, gingen steeds meer aan elkaar ergeren en waren eigenlijk gewoon 'klaar' met elkaar.
Heel gek eigenlijk, we zijn nog steeds wel gek op elkaar. Echter lijkt het gewoon of het 'te gewoontjes' werd. We begonnen ons te vervelen als we bij elkaar waren en we waren op sommige momenten gewoon uit gepraat.
De irritaties aan elkaar werden ook steeds meer en meer en daaruit bleek ook wel dat we teveel van elkaar verschilden.
Voelt, ondanks ik het wel zag aanokmen, toch erg verrot![]()
Dus...eens kijken hoe dat ook alweer is het single bestaan..
Vrouwen neuken binnen een week een ander dus die hoeven hier niet zo lang te hangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er is hier duidelijk een mannenoverschot en een gebrek aan vrouwen!
Dat zou het een en ander wel verklarenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vrouwen neuken binnen een week een ander dus die hoeven hier niet zo lang te hangen
Ja kut is dat het om te weten als man zijnde.quote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vrouwen neuken binnen een week een ander dus die hoeven hier niet zo lang te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |