Ik zou zelf best graag een doorstart willen.. maar ik raad het je heel erg af. Zoals ik het mezelf ook af zou moeten raden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef LalalaHippie het volgende:
[..]
Inderdaad, dat maakt het ook onwijs frustrerend...
Overigens hebben we vrijdag nog een gesprek... In ons laatste gesprek had ik voorgesteld om toch nog een soort van doorstart te maken, onder voorwaarden dat we aan onszelf en onze relatie gaan werken. Hij zou daar over nadenken, dus wie weet. Anders gaat het over het spullen komen ophalen uit ons huis.
Ik begin nu wel zelf te twijfelen aan een doorstart dus zo blijven we bezig![]()
Nee, natuurlijk is het niet gek dat het nu lastig is hem te zien! Het voordeel van deze tijd is dat je lekker mag doen wat je zelf denkt dat goed voelt. Als je hem niet wilt zien, dan moet hij daar maar vrede mee hebben.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef LalalaHippie het volgende:
Dat is ook zoiets. Mijn ex wil graag vrienden blijven. Hij zegt dat hij mij ontzettend belangrijk vindt in zijn leven en dat we bovendien erg veel gemeenschappelijke vrienden hebben. Maar ja dat is voor mij niet echt een optie. Ik kan nu niet doen alsof er niets aan de hand is en alsof hij me niet gekwetst heeft. Dat dat lastig is op feestjes e.d. tja dat is nou eenmaal zo.
Maar hij wordt daar boos over en zegt dat dat een dreigement is om hem bij me te houden.
Is het nou werkelijk zo gek dat ik er moeite mee heb om hem te zien?
welkom in het topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.
Ik ben er kapot van, hoe kunnen gevoelens in 5 dagen zomaar verdwijnen?
Dank je.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:52 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
welkom in het topic
Ik denk niet dat gevoelens binnen 5 dagen kunnen verdwijnen. Het moet haast wel langer hebben gespeeld. Misschien had je het niet door, net als ik trouwens. Ik had het ook niet door dat haar gevoelens voor mij aan het verdwijnen waren. Ook de toekomstplannen waren er enzo
Misschien lijkt dat zo hoor. Of we praten het onszelf aan natuurlijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 01:00 schreef afterhourpower het volgende:
ik moet wel zeggen dat de meeste beeindigingen van relaties hier redelijk harmonieus overkomen, ondanks alle negatieve dingen die er bij komen kijken..
heel erg herkenbaar. we hadden ook allemaal van die concrete plannen en opeens vertelde ze me dat ze geen toekomst in ons zagquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.
Ik ben er kapot van, hoe kunnen gevoelens in 5 dagen zomaar verdwijnen?
Welkom in het topic! Je bent geloof ik de eerste die het zelf heeft uitgemaaktquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het deze week uitgemaakt met mijn vriendin na een relatie van ruim drie maanden. We hebben besloten om vrienden te blijven. Ik voelde gewoon niks voor haar. Zij wel voor mij. Wij hadden eigenlijk geen gemeenschappelijke intresses. Vrienden zijn klinkt leuk. Maar van mij hoeft dat niet. Maar ik zie wel wat er gebeurd.
Dit was mijn eerst vriendin dus het voelt allemaal best wel raar. Ik denk ook niet verliefd was. Ik vond alleen de aandacht van haar leuk en verder. Maar dat komt vooral door de problemen die ik heb.
Het enige wat ik mis is het knuffelen. Zijn er hier meer mensen die dat missen?
Ja ik wil uniek zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Welkom in het topic! Je bent geloof ik de eerste die het zelf heeft uitgemaakt
En het missen van het knuffelen heeft iedereen wel die in dit topic post. Ik denk dat dat hetgeen is wat iedereen het meeste mist na het uit gaan van een relatieDat was zo fijn en vertrouwd natuurlijk. En dat geeft het gevoel dat er echt iemand is die om je geeft.
Nee. Omdat jij zo dom bent om op je kamertje op je computer naar haar Hyves te gaan zitten kijken hoe zij wél verder gaat met haar leven is het nog niet redelijk om aan haar te vragen de boel onzichtbaar te maken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:33 schreef Miesjel het volgende:
Kan ik mijn ex een mailtje sturen en vragen of ze haar hyves niet voor iedereen toegankelijk maakt en mij blokt.
True... not pleasant, but true.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nee. Omdat jij zo dom bent om op je kamertje op je computer naar haar Hyves te gaan zitten kijken hoe zij wél verder gaat met haar leven is het nog niet redelijk om aan haar te vragen de boel onzichtbaar te maken.
Eigen leven.. onder de L van Leven of onder de E?quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrij logisch dat het pijn doet dat ze niet meer 'van jou' is.
Kwestie van tijd, en vooral je eigen leven leven cq een leven zoeken als je dat nog niet had.
Ach je slaat je er wel doorheenquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:07 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Eigen leven.. onder de L van Leven of onder de E?
Het gaat echt wel steeds beter merk ik. Uiteindelijk kom ik er wel.
Welkom in het topicquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:30 schreef Nora.. het volgende:
Ik is ook alleen sinds deze week. Kwam er na drie kwart jaar achter dat hij er nooit in heeft geloofd, heel veel gelogen heeft en mij gebruikt heeft. Terwijl het prima ging, ongelovelijk.
daar heb ik vandaag toevallig ook weer last vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:51 schreef JoostPayne het volgende:
ik weet wel een ding het LEVEN ZUIGT !! denk je alles weer op rails te hebben en dan gebeurt er iets en pats boem je bent weer terug bij af
Vertel eens.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:51 schreef JoostPayne het volgende:
ik weet wel een ding het LEVEN ZUIGT !! denk je alles weer op rails te hebben en dan gebeurt er iets en pats boem je bent weer terug bij af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |