abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 juli 2008 @ 14:52:40 #151
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_59842612
Dat is ook zoiets. Mijn ex wil graag vrienden blijven. Hij zegt dat hij mij ontzettend belangrijk vindt in zijn leven en dat we bovendien erg veel gemeenschappelijke vrienden hebben. Maar ja dat is voor mij niet echt een optie. Ik kan nu niet doen alsof er niets aan de hand is en alsof hij me niet gekwetst heeft. Dat dat lastig is op feestjes e.d. tja dat is nou eenmaal zo.
Maar hij wordt daar boos over en zegt dat dat een dreigement is om hem bij me te houden.
Is het nou werkelijk zo gek dat ik er moeite mee heb om hem te zien?

[ Bericht 0% gewijzigd door LalalaHippie op 02-07-2008 15:03:38 ]
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  woensdag 2 juli 2008 @ 15:02:44 #152
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_59842861
foutje sorry
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
pi_59843291
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:32 schreef LalalaHippie het volgende:

[..]

Inderdaad, dat maakt het ook onwijs frustrerend...

Overigens hebben we vrijdag nog een gesprek... In ons laatste gesprek had ik voorgesteld om toch nog een soort van doorstart te maken, onder voorwaarden dat we aan onszelf en onze relatie gaan werken. Hij zou daar over nadenken, dus wie weet. Anders gaat het over het spullen komen ophalen uit ons huis.

Ik begin nu wel zelf te twijfelen aan een doorstart dus zo blijven we bezig
Ik zou zelf best graag een doorstart willen.. maar ik raad het je heel erg af. Zoals ik het mezelf ook af zou moeten raden.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59845405
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 14:52 schreef LalalaHippie het volgende:
Dat is ook zoiets. Mijn ex wil graag vrienden blijven. Hij zegt dat hij mij ontzettend belangrijk vindt in zijn leven en dat we bovendien erg veel gemeenschappelijke vrienden hebben. Maar ja dat is voor mij niet echt een optie. Ik kan nu niet doen alsof er niets aan de hand is en alsof hij me niet gekwetst heeft. Dat dat lastig is op feestjes e.d. tja dat is nou eenmaal zo.
Maar hij wordt daar boos over en zegt dat dat een dreigement is om hem bij me te houden.
Is het nou werkelijk zo gek dat ik er moeite mee heb om hem te zien?
Nee, natuurlijk is het niet gek dat het nu lastig is hem te zien! Het voordeel van deze tijd is dat je lekker mag doen wat je zelf denkt dat goed voelt. Als je hem niet wilt zien, dan moet hij daar maar vrede mee hebben.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:45:32 #155
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_59855049
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.

Ik ben er kapot van, hoe kunnen gevoelens in 5 dagen zomaar verdwijnen?
Narcist
  woensdag 2 juli 2008 @ 23:52:54 #156
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59855183
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.

welkom in het topic

Ik denk niet dat gevoelens binnen 5 dagen kunnen verdwijnen. Het moet haast wel langer hebben gespeeld. Misschien had je het niet door, net als ik trouwens. Ik had het ook niet door dat haar gevoelens voor mij aan het verdwijnen waren. Ook de toekomstplannen waren er enzo
  donderdag 3 juli 2008 @ 00:05:22 #157
28908 Magistic
Nu met extra veel vruchtvlees!
pi_59855420
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:52 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

welkom in het topic

Ik denk niet dat gevoelens binnen 5 dagen kunnen verdwijnen. Het moet haast wel langer hebben gespeeld. Misschien had je het niet door, net als ik trouwens. Ik had het ook niet door dat haar gevoelens voor mij aan het verdwijnen waren. Ook de toekomstplannen waren er enzo
Dank je.

Ja in ons laatste gesprek zei ze dat ze vorige week nog van me hield en nu is het ineens over. Terwijl zij juist degene was die bang was mij te verliezen. Niemand zag het aankomen, ook haar zus niet, die haar beste vriendin is.

En nu, wakker worden in een leeg bed. Niet meer lekker tegen elkaar kunnen aankruipen. Haar glimlach en glinstering in haar ogen wanneer ik haar aankeek. Allemaal weg.
Het voelt allemaal zo leeg zonder haar. Ik dacht echt dat er een mooie toekomst voor ons inzat.
Narcist
pi_59856205
ik moet wel zeggen dat de meeste beeindigingen van relaties hier redelijk harmonieus overkomen, ondanks alle negatieve dingen die er bij komen kijken..
  donderdag 3 juli 2008 @ 01:39:40 #159
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59856549
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 01:00 schreef afterhourpower het volgende:
ik moet wel zeggen dat de meeste beeindigingen van relaties hier redelijk harmonieus overkomen, ondanks alle negatieve dingen die er bij komen kijken..
Misschien lijkt dat zo hoor. Of we praten het onszelf aan natuurlijk
pi_59858886
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:

heel erg herkenbaar. we hadden ook allemaal van die concrete plannen en opeens vertelde ze me dat ze geen toekomst in ons zag vet vaag en ook hier had niemand het zien aankomen.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59860808
Ik heb het deze week uitgemaakt met mijn vriendin na een relatie van ruim drie maanden. We hebben besloten om vrienden te blijven. Ik voelde gewoon niks voor haar. Zij wel voor mij. Wij hadden eigenlijk geen gemeenschappelijke intresses. Vrienden zijn klinkt leuk. Maar van mij hoeft dat niet. Maar ik zie wel wat er gebeurd.
Dit was mijn eerst vriendin dus het voelt allemaal best wel raar. Ik denk ook niet verliefd was. Ik vond alleen de aandacht van haar leuk en verder. Maar dat komt vooral door de problemen die ik heb.

Het enige wat ik mis is het knuffelen. Zijn er hier meer mensen die dat missen?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  donderdag 3 juli 2008 @ 12:54:30 #162
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59863628
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:06 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb het deze week uitgemaakt met mijn vriendin na een relatie van ruim drie maanden. We hebben besloten om vrienden te blijven. Ik voelde gewoon niks voor haar. Zij wel voor mij. Wij hadden eigenlijk geen gemeenschappelijke intresses. Vrienden zijn klinkt leuk. Maar van mij hoeft dat niet. Maar ik zie wel wat er gebeurd.
Dit was mijn eerst vriendin dus het voelt allemaal best wel raar. Ik denk ook niet verliefd was. Ik vond alleen de aandacht van haar leuk en verder. Maar dat komt vooral door de problemen die ik heb.

Het enige wat ik mis is het knuffelen. Zijn er hier meer mensen die dat missen?
Welkom in het topic! Je bent geloof ik de eerste die het zelf heeft uitgemaakt

En het missen van het knuffelen heeft iedereen wel die in dit topic post. Ik denk dat dat hetgeen is wat iedereen het meeste mist na het uit gaan van een relatie Dat was zo fijn en vertrouwd natuurlijk. En dat geeft het gevoel dat er echt iemand is die om je geeft.
pi_59865906
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Welkom in het topic! Je bent geloof ik de eerste die het zelf heeft uitgemaakt

En het missen van het knuffelen heeft iedereen wel die in dit topic post. Ik denk dat dat hetgeen is wat iedereen het meeste mist na het uit gaan van een relatie Dat was zo fijn en vertrouwd natuurlijk. En dat geeft het gevoel dat er echt iemand is die om je geeft.
Ja ik wil uniek zijn . Dit is allemaal nieuw voor mij. Gisteren kwam mij ex langs om te praten. Maar het gesprek ging heel stroef. Voor een deel ligt dat aan mij en een deel aan haar. Maar goed zo erg is het niet want ik was niet fysiek tot haar aangetrokken en zo veel gezamelijke intresses hadden wij ook weer niet.
Maar dat neemt niet weg dat ik mij rot voel aan de ene kant en aan de ander kant opgelucht omdat het over is.
Het was best wel raar om geen kusje en knuffel te krijgen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_59869389
Kan ik mijn ex een mailtje sturen en vragen of ze haar hyves niet voor iedereen toegankelijk maakt en mij blokt. Gisteren de fout gemaakt om op haar hyves te kijken. Ik wil dat allemaal niet weten.

Oftewel, eigen schuld, maar ik voel me kut.
  donderdag 3 juli 2008 @ 16:45:44 #165
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59869716
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:33 schreef Miesjel het volgende:
Kan ik mijn ex een mailtje sturen en vragen of ze haar hyves niet voor iedereen toegankelijk maakt en mij blokt.
Nee. Omdat jij zo dom bent om op je kamertje op je computer naar haar Hyves te gaan zitten kijken hoe zij wél verder gaat met haar leven is het nog niet redelijk om aan haar te vragen de boel onzichtbaar te maken.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59869952
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Nee. Omdat jij zo dom bent om op je kamertje op je computer naar haar Hyves te gaan zitten kijken hoe zij wél verder gaat met haar leven is het nog niet redelijk om aan haar te vragen de boel onzichtbaar te maken.
True... not pleasant, but true.

Het lijkt ondertussen wel een obsessie.. Hoe kom ik ineens hier verzeild?
  donderdag 3 juli 2008 @ 17:02:58 #167
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59870088
Vrij logisch dat het pijn doet dat ze niet meer 'van jou' is.
Kwestie van tijd, en vooral je eigen leven leven cq een leven zoeken als je dat nog niet had.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59876215
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 17:02 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Vrij logisch dat het pijn doet dat ze niet meer 'van jou' is.
Kwestie van tijd, en vooral je eigen leven leven cq een leven zoeken als je dat nog niet had.
Eigen leven.. onder de L van Leven of onder de E?

Het gaat echt wel steeds beter merk ik. Uiteindelijk kom ik er wel.
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:58:09 #169
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59877265
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:07 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Eigen leven.. onder de L van Leven of onder de E?

Het gaat echt wel steeds beter merk ik. Uiteindelijk kom ik er wel.
Ach je slaat je er wel doorheen

Ook ik heb af en toe nog wel de neiging om op mijn ex haar hyves te kijken. Ik laat het mezelf ook toe tegenwoordig. Het boeit me allemaal niet meer zo veel wat ze allemaal wel en niet doet.
Ik begin mijn eigen leven te krijgen en te ontwikkelen. Ik denk niet meer zo veel aan haar

Probeer met mensen af te spreken. Zorg dat je nieuwe mensen leert kennen. Ga anders gewoon in het FoBo een beetje mensen kijken. Er is er altijd wel eentje die ziet dat je hebt gelurkt. Dan posten ze weer in jou FoBo en dan kan je een gesprekje beginnen . Het is een van de mogelijkheden die je hebt.

Er bestaat ook nog zoiets als paiq...dat is ook wel grappig om de tijd te doden en nieuwe mensen te leren kennen (zonder dat je naar buiten hoeft).
pi_59884894
Count me in, mensen.

Na relatie van minstens drie maanden heeft zij het gisteren uitgemaakt, ik heb het al eigenlijk verwacht. Afstandelijk gedrag, geen contact met haar vrienden meer, zoveel je maar kunt bedenken en dan pas twee dagen het zeggen voordat mijn eigen vakantie begint.

Ik heb veel steun gehad van vrienden, een complete blog geschreven en ben na 12 uur nadat zij het had uitgemaakt al redelijk gauw overheen. Ik hoop dat het maar ook zo blijft, je weet het maar nooit met al die jojo gevoelens
pi_59895644
Ik is ook alleen sinds deze week. Kwam er na drie kwart jaar achter dat hij er nooit in heeft geloofd, heel veel gelogen heeft en mij gebruikt heeft. Terwijl het prima ging, ongelovelijk.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:38:55 #172
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59895825
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:30 schreef Nora.. het volgende:
Ik is ook alleen sinds deze week. Kwam er na drie kwart jaar achter dat hij er nooit in heeft geloofd, heel veel gelogen heeft en mij gebruikt heeft. Terwijl het prima ging, ongelovelijk.
Welkom in het topic kroko123 ook trouwens

Je mag blij zijn dat je er na zo een relatief korte tijd achter bent gekomen. Maar alsnog blijft het vervelend natuurlijk. Je kan er beter na driekwart jaar achter komen dan na 2 jaar Het steekt, het doet pijn, maar je kan er alleen maar sterker uit komen weer. Er komt vast wel weer iemand op je pad waar je het veel beter mee kan vinden Benut de tijd die je single doorbrengt om jezelf te laten groeien
pi_59896100
ik weet wel een ding het LEVEN ZUIGT !! denk je alles weer op rails te hebben en dan gebeurt er iets en pats boem je bent weer terug bij af
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:01:52 #174
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59896335
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:51 schreef JoostPayne het volgende:
ik weet wel een ding het LEVEN ZUIGT !! denk je alles weer op rails te hebben en dan gebeurt er iets en pats boem je bent weer terug bij af
daar heb ik vandaag toevallig ook weer last van Ik had me verheugd op iets, maar dat bleek door omstandigheden niet meer door te kunnen gaan Dus ik ben weer helemaal van de rel

Het zal morgen wel beter gaan denk ik .
pi_59896442
Welkom aan de nieuwe "leden"
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 19:51 schreef JoostPayne het volgende:
Vertel eens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')