abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2008 @ 11:24:28 #101
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59749423
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef Miesjel het volgende:

[..]

Vandaag ga ik een roeiapparaat halen, met de belofte aan mezelf dat ik ga trainen als ik me kut voel. Wat ga ik in vorm komen
een goed streven

Hahahha. Ik ga morgen eventjes kijken bij Parkpop
pi_59752208
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

een goed streven

Hahahha. Ik ga morgen eventjes kijken bij Parkpop
Volgende keer eerst ontbijten voor ik loos ga.. Maar het lucht wel lekker op zeg.

Veel plezier bij parkpop, het schijnt later vandaag droog te worden.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:46:52 #103
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59752344
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 08:52 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Oke als je nu maar geen hoop gaat krijgen dat het goed komt want dan ben je weer terug bij af.
Hoop.. nee, hoop heb ik niet meer... en dat is fucking pijnlijk
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:51:32 #104
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59752432
ik ben erg benieuwd , aangezien mijn (nu nog) echtgenote het nodig vond om mij te belazeren (totaal een keer of 30!!!) staat het nu vast we gaan scheiden
alle tips zijn welkom , want ik heb geen idee hoe dat gaat wezen , maar veel pijnlijker dan wat ik nu voel kan bijna niet.

(put troost uit de albums van Dido)
"try to think outside the box"
"een beetje fout kan soms best eens erg goed zijn"
"ik ben ook gek op katten , zullen we recepten uitwisselen"
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:57:52 #105
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59752545
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
ik ben erg benieuwd , aangezien mijn (nu nog) echtgenote het nodig vond om mij te belazeren (totaal een keer of 30!!!) staat het nu vast we gaan scheiden
alle tips zijn welkom , want ik heb geen idee hoe dat gaat wezen , maar veel pijnlijker dan wat ik nu voel kan bijna niet.

pfff.. sterkte man!
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
pi_59752592
quote:

Je bent Scorpio hè. Dat maakt het extra pijnlijker en intenser voor je, denk ik?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 14:04:40 #107
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59752693
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:59 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

Je bent Scorpio hè. Dat maakt het extra pijnlijker en intenser voor je, denk ik?
geen idee , ik hou me doorgaans niet echt bezig met alles wat er achter een sterrebeeld schuilgaat
pi_59752896
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef Le_Saboteur het volgende:
geen idee , ik hou me doorgaans niet echt bezig met alles wat er achter een sterrebeeld schuilgaat
Nou, des te frappanter dat je een usericon van je sterrenbeeld ingesteld hebt. Dan zou je op z'n minst kunnen weten wat je usericon inhoudt...

Anders kun je dit topic ook doorlezen: Schorpioenen, iemand die zich hierin ook herkent?
  zaterdag 28 juni 2008 @ 14:18:35 #109
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59753002
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 14:14 schreef Schoothondje het volgende:

[..]

Nou, des te frappanter dat je een usericon van je sterrenbeeld ingesteld hebt. Dan zou je op z'n minst kunnen weten wat je usericon inhoudt...

Anders kun je dit topic ook doorlezen: Schorpioenen, iemand die zich hierin ook herkent?
ik ben inderdaad een schorpioen , daarom heb ik ook mijn huidige usericon , maar vraag me niet wat een schorpioen allemaal inhoudt , heb ik me nooit in verdiept
  zaterdag 28 juni 2008 @ 14:22:40 #110
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59753080
ik heb net even gegkeken op die link, maar dat moet ik morgen maar gaan lezen heb ik nu geen tijd meer voor (wat een lap tekst zeg).
  zaterdag 28 juni 2008 @ 15:22:02 #111
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59754137
quote:

Zoo hee wat een verhaal zeg. Dan ga je jezelf zeker afvragen hoe je het zover hebt laten komen zeker?
pi_59756063
quote:

Sterkte ! als je eens een uitlaat klep nodig hebt post het dan in dit topic het helpt een norm en er zijn mensen zat die je dan tips kunnen geven.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
pi_59765712
quote:

Heel veel sterkte, en welkom in dit topic.

Ik vind het nog steeds niet wat. De gedachte dat ze morgen waarschijnlijk weer gaat klussen.. met haar vorige ex.. Mijn hart is leeg, en er ligt een steen op mijn borst.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59769118
quote:

succes man, dat wordt een pijnlijke tijd.. maar daarna kan je verder en een partner zoeken die wel betrouwbaar is
  zondag 29 juni 2008 @ 12:21:18 #115
205904 lollypops
An end has a start
pi_59769644
Het is sinds vrijdag uit!! Ik voel me leeg, alleen, onterecht boos op alle mannen en mis hem ontzettend en stiekem weet ik dat het beter is zo.. We hobbelen maar verder als kip zonder kop.. LOVE HURTS..
pi_59769697
quote:
Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:
Het is sinds vrijdag uit!! Ik voel me leeg, alleen, onterecht boos op alle mannen en mis hem ontzettend en stiekem weet ik dat het beter is zo.. We hobbelen maar verder als kip zonder kop.. LOVE HURTS..
*troost*

Liefde is inderdaad heel erg pijnlijk..
  zondag 29 juni 2008 @ 12:27:42 #117
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59769719
quote:
quote:
Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.
Breuk met ex A (2 jaar) was wel haar initiatief, maar op dat moment kon ik niets anders dan haar groot gelijk geven. Maar mede door ex B (2 maanden) ben ik A weer stukken meer gaan waarderen en heb ik idd soms wel idee van 'als we nou álles uit zouden praten, alles wat verkeerd is gegaan nu wel goed zouden doen, zouden we dan niet weer.... etc...'
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59772722
quote:
Helemaal mee eens LOVE HURTS ! ben gelukkig nu al weer aan het op krabbelen maar heb af en toe nog wel eens een tegen slag. Dit vindt op het moment een erg goed nummer

Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  zondag 29 juni 2008 @ 19:15:11 #119
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59776576
quote:
welkom in het topic *troost*

Vandaag ben ik eventjes op parkpop geweest. Het was wel leuk, maar toch niet zo leuk als verwacht. Al die stelletjes die je daar ziet zitten En dan ga je natuurlijk terugdenken en denken van "was ze er nou nog maar dan konden we ook zo zitten... "

Ik hoorde net een liedje op de radio. Het ging over een nieuwe start na een relatie. Hoe het verloopt met de volgende die zich aandient als mogelijke partner. Het ging over het terugdenken aan de ex, de herinneringen die eraan kleven als de nieuwe mogelijke partner langs komt. De spullen die de nieuwe mogelijke partner gebruikt etc. Een mooie quote uit het nummer: "Een frisse wind waait door m'n leven, maar misschien wel veel te snel".
Het stukje van frisse wind werd vaak herhaald in het nummer. Ik heb op google gezocht, maar ik kon niet vinden van wie het liedje was Het was zo een goed en toepasselijk nummer voor mezelf, maar ook misschien andere mensen in dit topic.

Ik ben zelf langzaam maar zeker aan het opkrabbelen. Ik onderneem weer dingen en ik leer nieuwe mensen kennen. Ik ben niet bewust op zoek naar een nieuwe partner, maar als iemand zich aandient, zeg ik er geen nee tegen
pi_59778517
quote:
Op zondag 29 juni 2008 15:19 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

Helemaal mee eens LOVE HURTS ! ben gelukkig nu al weer aan het op krabbelen maar heb af en toe nog wel eens een tegen slag. Dit vindt op het moment een erg goed nummer

Oei dat nummer was na een paar woorden al teveel voor mij.

Ik kom in mijn gedachte niet voorbij het punt dat zij nu een nieuw leven aan het opbouwen is zonder mij. Dat waarschijnlijk haar vorige ex wel dit weekend geweest is om te klussen en dat ik hier zit met de scherven van mijn dromen.
Ze zal me echt nog niet vergeten zijn.. Verstandelijk weet ik dat, maar mijn hart denkt er helemaal anders over. Ik wil bellen, maar ik wil ook helemaal niet bellen.

Het lijkt ook nog niet makkelijker te worden.
  maandag 30 juni 2008 @ 08:48:14 #121
142232 Le_Saboteur
user unknown
pi_59786651
grappig dat ik dat lees van ex A en ex B , de ex van mijn toekomstige ex heeft mij der gedrag gewaarschuwt , en ik dacht toen "zal wel iets meevallen" nu weet ik dat ik de volgende ex ga zijn en kan ik alleen maar zeggen dat ik beter naar hem had kunnen luisteren ,dan was mij de meeste ellende bespaart gebleven.
der volgende ex heb ik ook op de hoogte gebracht van der gedrag , hopelijk doet hij er wel wat mee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Le_Saboteur op 30-06-2008 08:49:37 (typo's) ]
  maandag 30 juni 2008 @ 09:44:36 #122
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59787317
Mijn ex (ex B) had me zélf gewaarschuwd voor zichzelf

Alleen ik dacht 'Oooooh, dat valt toch vast wel mee! '

Welnu: het viel niet mee

Eigenlijk erg sneu natuurlijk. Hoop dat ze ooit nog serieus in therapie gaat ofzo want ik gun haar ook wel een beter leven dan dit.
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  maandag 30 juni 2008 @ 11:16:14 #123
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59789305
quote:
Op maandag 30 juni 2008 09:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn ex (ex B) had me zélf gewaarschuwd voor zichzelf

Alleen ik dacht 'Oooooh, dat valt toch vast wel mee! '

Welnu: het viel niet mee

Eigenlijk erg sneu natuurlijk. Hoop dat ze ooit nog serieus in therapie gaat ofzo want ik gun haar ook wel een beter leven dan dit.
100% het zelfde en vrienden / exen waarschuwde mij ook.. en viel het mee? bij mij niet echt
pi_59793715
Ik wil er eigenlijk wel klaar mee zijn
  maandag 30 juni 2008 @ 14:22:58 #125
188728 Lyzio
why do we fall
pi_59793823
Het is alweer een paar maanden geleden dat mijn relatie op de klippen liep na twee jaar. We gingen uit elkaar omdat we elkaar het bloed onder de nagels vandaan haalden op sommige momenten. Zij was erg bezitterig, heel erg gesteld op uitgaan en feesten terwijl ik meer het persoon ben van rustig in een kroegje een biertje drinken met je vrienden. Dat komt waarschijnlijk ook omdat ik hyperventilatie krijg in discotheken, stadions, festivals en evenementen. Dat wisten we van te voren al.

Toch is het stuk gelopen op gronde van deze redenen. We haalden -zoals gezegd- het bloed onder elkaars nagels vandaan. Als ik rustig zat te kletsen met vrienden, wilden zij naar huis of naar bed. Als ik zei ga maar naar bed schat, ik maak het niet te laat deed ze dat niet. Ik weet niet of dit mijn fout geweest is, maar ik ervaar dat niet zo. Tuurlijk, ik had ook met haar mee kunnen gaan al die keren. Naar huis of naar bed. Maar dan word je toch een slaaf van je eigen relatie? Ik ging ook mee naar discotheken, festivals en allerlei andere evenementen waar het stikte van de mensen en ik me totaal niet op mijn gemak voelde. Maar dit deed ik enkel om een soort schuldgevoel bij mezelf weg te werken.

Nu is het dus al een tijdje over. En ik mis haar op sommige momenten ongelofelijk. Het is heel erg leeg en doelloos. Ik mis iemand om me heen, iemand die ik kan knuffelen, iemand waarmee ik op de bank naar een dvd'tje kan kijken al door haar haren strijkend, haar kort tegen me aan duwen en het gevoel hebben dat dit voor altijd zal zijn. Ik moest -net zoals iemand hierboven- iets uit een oud mailtje hebben (een telefoonnummer) en ik schoot weer helemaal vol, denkende of het echt wel beter is zo. We hebben geen contact meer.

Daarbij komt ook nog eens dat ik -hoe erg ik me ook voorgenomen had om het niet te doen- verliefd aan het worden ben op een meid met een vriend. Ik kwam haar tegen en ik was verkocht. Dat gevoel kent iedereen wel. Dus nu zit ik aan de ene kant in mijn gedachten met mijn ex die ik op sommige momenten nog verschrikkelijk mis, of beter gezegd ik mis het gevoel dat er iemand op je wacht en dat je er toe doet voor iemand, en van de andere kant ben ik hard op weg om mezelf wederom te verliezen in iemand. Ditmaal nog gecompliceerder vanwege de vriend.

Zucht.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')