een goed strevenquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:33 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Vandaag ga ik een roeiapparaat halen, met de belofte aan mezelf dat ik ga trainen als ik me kut voel. Wat ga ik in vorm komen

Volgende keer eerst ontbijten voor ik loos ga.. Maar het lucht wel lekker op zeg.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
een goed streven
Hahahha. Ik ga morgen eventjes kijken bij Parkpop

Hoop.. nee, hoop heb ik niet meer... en dat is fucking pijnlijkquote:Op zaterdag 28 juni 2008 08:52 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Oke als je nu maar geen hoop gaat krijgen dat het goed komt want dan ben je weer terug bij af.

pfff.. sterkte man!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
ik ben erg benieuwd , aangezien mijn (nu nog) echtgenote het nodig vond om mij te belazeren (totaal een keer of 30!!!) staat het nu vast we gaan scheiden
alle tips zijn welkom , want ik heb geen idee hoe dat gaat wezen , maar veel pijnlijker dan wat ik nu voel kan bijna niet.
(put troost uit de albums van Dido)

Je bent Scorpio hè. Dat maakt het extra pijnlijker en intenser voor je, denk ik?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:
ik ben erg benieuwd , aangezien mijn (nu nog) echtgenote het nodig vond om mij te belazeren (totaal een keer of 30!!!) staat het nu vast we gaan scheiden
alle tips zijn welkom , want ik heb geen idee hoe dat gaat wezen , maar veel pijnlijker dan wat ik nu voel kan bijna niet.

geen idee , ik hou me doorgaans niet echt bezig met alles wat er achter een sterrebeeld schuilgaatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:59 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Je bent Scorpio hè. Dat maakt het extra pijnlijker en intenser voor je, denk ik?

Nou, des te frappanter dat je een usericon van je sterrenbeeld ingesteld hebt. Dan zou je op z'n minst kunnen weten wat je usericon inhoudt...quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:04 schreef Le_Saboteur het volgende:
geen idee , ik hou me doorgaans niet echt bezig met alles wat er achter een sterrebeeld schuilgaat

ik ben inderdaad een schorpioen , daarom heb ik ook mijn huidige usericon , maar vraag me niet wat een schorpioen allemaal inhoudt , heb ik me nooit in verdieptquote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:14 schreef Schoothondje het volgende:
[..]
Nou, des te frappanter dat je een usericon van je sterrenbeeld ingesteld hebt. Dan zou je op z'n minst kunnen weten wat je usericon inhoudt...
Anders kun je dit topic ook doorlezen: Schorpioenen, iemand die zich hierin ook herkent?

Zoo hee wat een verhaal zeg. Dan ga je jezelf zeker afvragen hoe je het zover hebt laten komen zeker?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:

Sterkte ! als je eens een uitlaat klep nodig hebt post het dan in dit topic het helpt een norm en er zijn mensen zat die je dan tips kunnen geven.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:

Heel veel sterkte, en welkom in dit topic.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:

succes man, dat wordt een pijnlijke tijd.. maar daarna kan je verder en een partner zoeken die wel betrouwbaar isquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:51 schreef Le_Saboteur het volgende:

*troost*quote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:
Het is sinds vrijdag uit!! Ik voel me leeg, alleen, onterecht boos op alle mannen en mis hem ontzettend en stiekem weet ik dat het beter is zo.. We hobbelen maar verder als kip zonder kop.. LOVE HURTS..

quote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:
Het is sinds vrijdag uit!! Ik voel me leeg, alleen, onterecht boos op alle mannen en mis hem ontzettend en stiekem weet ik dat het beter is zo.. We hobbelen maar verder als kip zonder kop.. LOVE HURTS..
Breuk met ex A (2 jaar) was wel haar initiatief, maar op dat moment kon ik niets anders dan haar groot gelijk geven. Maar mede door ex B (2 maanden) ben ik A weer stukken meer gaan waarderen en heb ik idd soms wel idee van 'als we nou álles uit zouden praten, alles wat verkeerd is gegaan nu wel goed zouden doen, zouden we dan niet weer.... etc...'quote:Op maandag 23 juni 2008 13:19 schreef Disorder het volgende:
Vreemd dat je na een tijdje 'vergeet' waarom je uit elkaar bent gegaan. Herkent iemand dat? Ik heb het over een wederzijdse breuk.

Helemaal mee eens LOVE HURTS ! ben gelukkig nu al weer aan het op krabbelen maar heb af en toe nog wel eens een tegen slag. Dit vindt op het moment een erg goed nummerquote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:

welkom in het topicquote:Op zondag 29 juni 2008 12:21 schreef lollypops het volgende:

Oei dat nummer was na een paar woorden al teveel voor mij.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:19 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
Helemaal mee eens LOVE HURTS ! ben gelukkig nu al weer aan het op krabbelen maar heb af en toe nog wel eens een tegen slag. Dit vindt op het moment een erg goed nummer![]()

100% het zelfdequote:Op maandag 30 juni 2008 09:44 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Mijn ex (ex B) had me zélf gewaarschuwd voor zichzelf
Alleen ik dacht 'Oooooh, dat valt toch vast wel mee!'
Welnu: het viel niet mee
Eigenlijk erg sneu natuurlijk. Hoop dat ze ooit nog serieus in therapie gaat ofzo want ik gun haar ook wel een beter leven dan dit.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |