abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56215284
Algemene kenmerken van het teken Schorpioen.

Schorpioenen zijn introverte persoonlijkheden, ze beheersen hun innerlijk leven en hun emoties. Ze zijn bezadigd, denken voor ze handelen en handelen nooit zonder reden. Schorpioenen zijn watertekens, daardoor zijn ze mystiek. Ze staan recht tegenover de Stier, die gemakkelijker is en meer van het leven wil genieten. Schorpioenen denken meer aan het voortzetten van het leven, laten zich leiden door hun voortplantingsinstinct. Ze zijn introvert en geven zich niet gauw bloot. Maar ze kunnen zelf wel snel een oordeel over anderen vormen. Ze willen altijd bij alles weten wat er achter zit, zijn zeer vasthoudend, moeten leren loslaten. Ze zijn zich erg bewust van zichzelf, weten ook wat goed voor henzelf is. Ze hebben een machtsproblematiek. Het is het sterkste teken van de dierenriem. Ze moeten hun macht op zichzelf richten, hun Ego versterken. Anderen kunnen bang voor hen zijn. Over het algemeen bemoeien ze zich niet veel met anderen. Ze werken ook het liefst alleen en graag zelfstandig. Ze zijn goed in scheikunde en in onderzoekwerk want ze zoeken naar de kern van de dingen. Ze kunnen ook hun energie verspillen en maar wat aan rommelen. Ze kunnen hun hele leven hetzelfde doen, ook hetzelfde werk. Ze houden van de Zon en zijn graag op of aan het water. Ze zijn hartstochtelijk en energiek, zeer actief en als het nodig is, kunnen ze veel energie laten zien. Ze hebben een ijzeren wilskracht en een koppige vasthoudendheid, waardoor ze het vaak ver kunnen brengen. Het zijn dynamische mensen; dit maakt hen voor anderen aantrekkelijk. Ze sporen anderen aan, ze brengen opwinding in hun omgeving en hebben een magnetische aantrekkingskracht. Ze zullen niet gauw anderen benadelen. Ze zijn vaak erg kritisch, hebben last van jaloezie en afgunst, dit behoort tot hun ondeugden. Ze zijn vooral jaloers op de goede eigenschappen van anderen. Ze hebben een gesloten innerlijk, hebben moeite met denken, voelen beter hoe het is. Ze kunnen sterke banden hebben met dezelfde elementen, Kreeften en Vissen. Als ze liefde en erotiek samen kunnen laten gaan, kunnen het gelukkige mensen worden, ze willen een volmaakt huwelijk. Hun gedachten zijn gericht op geld en seks: geld en seks betekent macht. Ze gaan tot het uiterste, leven steeds aan de afgrond. Ze doen veel "binnenwerk", kunnen mensen helpen, omdat ze gevoelsmatig weten hoe de ander in elkaar zit. Weten de zwakke plekken van de ander, kunnen dit op twee manieren gebruiken: positief en negatief. Bij hen is alles even sterk, het is alles of niets. Ze kunnen opbouwen en afbreken, worden bemind of gehaat, maar nooit genegeerd. Ze houden niet van halve maatregelen, geen compromissen, geen onafgewerkte dingen. Het is alles of niets, tot in de eeuwigheid. Schorpioenen zijn niet bang voor negatieve dingen, ze leggen ze juist bloot, ze weten dat iets lelijks kan leiden tot iets moois. Ze voelen zich vaak aangetrokken tot occulte zaken. Hebben vertrouwen in hun ingevingen en intuïtie en in hun religieuze ervaringen. Ze zijn ondoorgrondelijk, moedig in hun optreden, vaak nors in hun spreken. Ze kunnen goede vrienden zijn maar ook grote vijanden. Ze vergeten en vergeven nooit. Ze zullen het zich altijd blijven herinneren als hen iets is aangedaan, al moeten ze er twintig jaar op wachten, ze zullen zich wreken. Als je een Schorpioen bedriegt of een belofte niet nakomt, zul je daar spijt van krijgen want dat wordt niet geaccepteerd. Niemand weet waar de gesloten Schorpioenen mee rond lopen. Hebben een goed geheugen voor negatieve dingen. Ze moeten leren vergeven en vergeten. Ze doorzien anderen met hun doordringende blik. Ze vallen op door hun reacties maar vooral door hun ogen. Ze komen overal achter, ze kunnen de geheimen van anderen ontfutselen, anderen tot bekentenissen dwingen. Ze kennen het menselijke karakter als geen ander want ze zijn bezig met de strijd tussen goed en kwaad. Schorpioenen bemoeien zich niet met bijkomstigheden, ze zien waar het om gaat en wijzen daarop. Door hun doordringend zwijgen voelen anderen verkeerd te zijn. Ze hebben hun eigen mening en durven daar ook voor uit te komen. Als ze een doel willen bereiken kunnen ze risico's nemen maar ze weten zelf hoeveel. Hoe zwaarder de concurrentie, hoe beter zij zich voelen. Het zijn goede werkers maar meestal uit eigenbelang. Je moet ze niet tegenspreken, ze zullen dan fel reageren en nog harder doorvechten tot het bittere einde. Als ze je mogen, dan zijn het echte vrienden. Ze laten duidelijk merken wie wel of niet in de smaak valt. Ze zijn bang om fouten te maken of door anderen niet voor vol te worden aangezien.

Schorpioenen hebben werk nodig waarin b.v. onderzoek moet worden verricht. Allerlei soorten onderzoekwerk liggen Schorpioenen bijzonder goed, vooral als er geheimhouding vereist is. Ook kunnen ze erg goed zijn in recherchewerk (als detective, inlichtingen dienst enz). Ze onderzoeken alles grondig, laten niets aan het toeval over. Ze zijn ook geschikt voor werk waarbij kritiek moet worden geleverd, want ze zijn zeer kritisch van aard. Ze kunnen daardoor alles snel ontdekken, grijpen in vóór het verkeerd gaat. Dit maakt hen ook zeer geschikt als corrector, ze zien fouten die anderen over het hoofd zien. Als leraar zijn ze kritisch, ze wijzen de leerlingen net zo lang op fouten tot ze die niet meer maken, daardoor zijn ze vaak niet erg geliefd. Ze zijn vaak onnodig scherp en hebben sterke sympathieën en antipathieën. Veel Schorpioenen werken bij dagbladen, weten waar ze mee bezig zijn, waarover zij schrijven. Het zijn ook vaak tandartsen of chirurgen. Verder zijn ze geschikt voor werkzaamheden die met de dood te maken hebben en anderen eng vinden. Zij zijn niet bang voor de dood. Het zijn vaak slagers, ze kunnen ook een beroep hebben dat met het afleggen van lijken of met het opzetten van dieren te maken heeft. Ook zijn het analisten, onderzoeken urine of ontlasting. Ze zijn geschikt voor het leger, zee en luchtmacht, vooral als ze moeten vechten in oorlogstijd. Je ziet ze ook bij de politie, vooral bij de M.P. Ze zijn advocaat of openbare aanklager. Ze kunnen uitblinken in sport, in handenarbeid en in geestelijke zaken.

De gezondheid van de Schorpioen.

Schorpioenen hebben de neiging zich bezorgd te maken over medische zaken. Ze hebben over het algemeen een goede gezondheid. Zijn weinig gevoelig voor pijn, maar willen graag een snelle behandeling als ze ziek zijn. Ook al is die pijnlijk. Zwakke plaatsen van Schorpioenen zijn naast de geslachtsorganen, de darmen en de neus. Veel eten en drinken kan leverontsteking veroorzaken. Ze kunnen last hebben van aambeien, ze moeten sterk gekruide spijzen mijden, niet aan paarde of aan motorsport doen, anale hygiëne toepassen. Schorpioenen kunnen ook last hebben van neusbloedingen, vooral bij sterke emoties of driftbuien. Bij Schorpioenvrouwen komen neusbloedingen veel voor tijdens de menstruatie. Ze zijn ook vatbaar voor verkoudheden en allergieën, hooikoorts en hoofdverkoudheden. Ze kunnen last hebben van seksuele problemen, deze problemen kunnen drie oorzaken hebben: fysiek, hormonaal en psychisch. Ze zijn vatbaar voor infectieziekten en ontstekingen aan de geslachtsorganen. Ook kunnen zij rond hun vijftigste klachten krijgen die te maken hebben met de hormoonproductie. Liesbreuken kunnen ook nog wel eens voorkomen. Deze ontstaan voornamelijk door sterke inspanningen. Ze moeten er rekening mee houden niet te zwaar te tillen. Ze kunnen last hebben van doofheid, een schorre stem en oogziekten. Ze moeten oppassen niet verslaafd te raken aan bepaalde medicijnen en alcohol. Schorpioenen moeten zorgen voor voldoende rust en overmatige seksualiteit mijden. Verder kunnen ze last hebben van zweren, steenpuisten en stress. Schorpioenen hebben vakantie nodig, ze moeten zich van tijd tot tijd flink kunnen afreageren. Ze zijn nogal fel, hebben snel kritiek, zeker wanneer ze zich vervelen. Ze kunnen zich moeilijk aanpassen in een groep. Zijn moedig en vasthoudend, willen zich graag bewijzen, daarom zijn lange trekt of fietstochten erg geschikt. (denk aan de aambeien bij fietstochten)! Woestijnen en bergen trekken hen (denk aan de neusbloedingen!) Ze voelen zich op hun best bij een actieve vakantie. Een rustige vakantie aan het strand is niets voor hen. Of ze moeten kunnen surfen of zeilen. Een sportieve vakantie is het beste voor Schorpioenen en dan het liefst alleen. Schorpioenen hebben een aanleg voor bijna alle sporten, vooral die waarin zij moeten vechten om de beste te zijn, zo ook gevaarlijke sporten. Wedstrijdsporten doen zij graag en.... winnen!!!!

Waar knapt een Schorpioen van op:

Door een granaat als sieraad te dragen. Een bosje sierlelies op tafel zetten, of een etherische olie branden waarin deze bloem verwerkt is. Bij zweren en steenpuisten smeerwortelthee in een doek trekken en deze op de puisten leggen. Veel vitaminerijke groenten eten. Regelmatig pruimen en andere laxerende fruitsoorten eten. Dagelijks twee liter bronwater drinken.

Uiterlijke kenmerken:

Robuust, lichaam niet in evenwicht, goed gespierd, donkere en fascinerende ogen, meestal donker, kastanjebruin of rood haar. Gewillig haar.

Beroepen:

Chirurg, seksuoloog, psychiater, rechercheur, wetenschappelijk onderzoeker, arts, verpleegkundige, internist, leraar, criticus, tandarts, doodgraver, beroepsmoordenaar, openbare aanklager. Psycholoog, paranormaal genezer, onderzoeker in het algemeen. Detective, inlichtingendienst. Abattoirs werker, lijkaflegger, politie, leger, advocaat. Beroepen waarbij een dosis fysieke kracht en doortastendheid een rol speelt.

Liefdeleven:

Het leven van Schorpioen wordt in ruime mate beheerst door seks. Het beheerst bijna hun hele leven. Dit teken van de Dierenriem zal nogal wat avontuurtjes hebben, is vurig in de liefde en verdiept zich in seksuele technieken. Het liefst wil hij de ander helemaal voor zichzelf hebben, ook als er nog maar sprake is van een prille verhouding. Ook al is hij goed in het technische gedeelte van seksualiteit, heeft Schorpioen wel moeite met het tonen van gevoelens, die houdt hij voor zich. Bovendien heeft hij veel aandacht nodig, wil op de eerste plaats staan en kan hartstochtelijk jaloers zijn. Wanneer Schorpioen zich eenmaal bindt is hij trouw en verwacht van de ander absoluut hetzelfde. Hij zoekt een partner die eerlijk is, vrijheid inlevert en loyaal is. Hij beleeft de liefde als een hartstochtelijk en erotisch avontuur, zeer intens, en jaloers.

Geschikte levenspartner: Kreeft en Vissen.

Duitsland, Algerije, Noorwegen, Marokko

plutonium

geslachtsorganen, darmstelsel

2 en 4

dinsdag

kaartspelen

alsem, aloë

de dood

Pluto

Klopt 100%, echt..

Vermoedelijk speelt mn geboortedatum ook mee, tis namelijk 23ste oktober, oftewel het eerste decenaat van de 3 decanaten van een zonneteken (dwz het sterktste = Schorpioenigste, zuivere schorpioen, én oerschorpioen).

Nog echte Schorpioenen hier aanwezig? En dan bedoel ik niet van die wannabe Scorpioenen die ergens laat in november geworpen zijn.

Hebben jullie dan ook zoveel last van jullie sterrenbeeld? Ik ga de laatste tijd wel daaronder gebukt, omdat ik moeite heb met de intense aard van m'n gevoelens
Verwijderd door Admin.
pi_56215294
Ik ben een schorpioen maar je denkt toch niet serieus dat ik die lap tekst ga lezen?

Owja check mijn profiel voor mijn geboortedatum.
Don't walk in front of me, I may not follow... Don't walk behind me, I may not lead...
Just walk beside me and be my friend.
Games
pi_56215393
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 03:04 schreef PrintScreen het volgende:
Ik ben een schorpioen maar je denkt toch niet serieus dat ik die lap tekst ga lezen?

Owja check mijn profiel voor mijn geboortedatum.
Ik denk dat je dat stiekum wel hebt gedaan of ooit hebt gedaan, maar dat zal jij nooit zeggen.
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  dinsdag 22 januari 2008 @ 10:18:04 #4
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_56217997
Gebukt gaan onder je sterrenbeeld? Sorrie, maar nee. Als je dat doet dan doe je toch echt iets fout hoor. Ik ben een ram en kan wel een paar van de kenmerken herleiden naar mezelf, ook de negatieve maar die zijn een deel van mijn persoonlijkheid (evenals de persoonlijkheidstrekjes die niet in mijn sterrenbeeld zitten). Het beste wat je kan doen is accepteren hoe je bent en aanpassen wat je aan kan passen. Twee keuzes dus, roeien met de riemen ( persoonlijkheid) die je hebt en er niet over klagen of moeite doen om bepaalde punten waar je mee zit te veranderen. Maar je bent NOOIT slachtoffer van je eigen persoonlijkheid, dat is wel het toppunt van zoeken naar een slachtoffersrol.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_56219963
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 10:18 schreef jogy het volgende:
Gebukt gaan onder je sterrenbeeld? Sorrie, maar nee. Als je dat doet dan doe je toch echt iets fout hoor. Ik ben een ram en kan wel een paar van de kenmerken herleiden naar mezelf, ook de negatieve maar die zijn een deel van mijn persoonlijkheid (evenals de persoonlijkheidstrekjes die niet in mijn sterrenbeeld zitten). Het beste wat je kan doen is accepteren hoe je bent en aanpassen wat je aan kan passen. Twee keuzes dus, roeien met de riemen ( persoonlijkheid) die je hebt en er niet over klagen of moeite doen om bepaalde punten waar je mee zit te veranderen. Maar je bent NOOIT slachtoffer van je eigen persoonlijkheid, dat is wel het toppunt van zoeken naar een slachtoffersrol.
Het kan wel degelijk. Althans, bij mezelf in ieder geval. Zo kan ik iemand intens haten, dat ik bijna een zenuwinzinking krijg .

En ook kan ik verblind raken door heftige liefde, wat voor veel schorpioenen een hellevuur is.
Verwijderd door Admin.
pi_56220441
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 11:42 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Het kan wel degelijk. Althans, bij mezelf in ieder geval. Zo kan ik iemand intens haten, dat ik bijna een zenuwinzinking krijg .
Dat is toch echt een keuze van jezelf. Je kan er net zo goed voor kiezen om iemand niet te haten.
Ik heb laatst nog mijn vreselijke aversie tegen iemand succesvol omgezet . Was ik toch wel blij mee en bevestigd maar weer dat het allemaal een kwestie van perceptie is.
quote:
En ook kan ik verblind raken door heftige liefde, wat voor veel schorpioenen een hellevuur is.
Dat kunnen niet schorpioenen ook hebben . Maar ook dat is een keuze. Ik merk zelf bij verliefdheid altijd dat ik er wel bewust voor kan kiezen me op iets anders te richten dan die ene geweldige persoon . Het kost misschien wat moeite, maar het kan wel.
  Moderator dinsdag 22 januari 2008 @ 12:08:16 #7
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_56220656
Mag ik vragen waar je de tekst vandaan hebt?

Niemand is ooit helemaal zijn zonneteken he?
Er zijn 10 "planeten" en de ascendant en MC in je horoscoop die allemaal een bepaald deel van je psyche of zijn weergeven.
Je zon geeft je ego aan en hoe je de wereld beleefd, nog voor je erover na gaat denken.

Een schorpioen is een waterteken inderdaad, een waterteken vaart op zijn gevoel en beoordeelt alles ook vaak op zijn gevoel, als een schorpioen ergens een kamer binnen komt zal hij nog voor hij de omgeving echt opmerkt de sfeer oppakken, als er ruzie is geweest voor het waterteken langs komt kun je er zeker van zijn dat hij/zij de spanning nog op zal pakken.

Maar de manier waarop je communiceert is het terrein van mercurius (mercurius doet meer maar om even een idee te geven), de manier waarop je genegenheid geeft en ontvangt is het terrein van Venus, je assertiviteit of de manier waarop je voor jezelf opkomt is bijvoorbeeld weer mars, en de houding die je aanneemt als je niet lekker in je vel zit is je maan, etc..

(En dan haal ik er nog niet eens de aspecten en de huizen/huisheren bij)

Aangezien die planeten vaak in een ander teken staan dan je zonneteken kun je dus ook nooit iemand helemaal beschrijven met alleen een zonneteken.
Als iemand een hele sterkte mercurius of maan heeft zullen mensen ook daar hun beroep kunnen zoeken, dus dat soort dingen kun je ook niet zeggen aan de hand van een zonneteken.
Ook is het niet zo dat je geen eigen keuze hebt en dus slachtoffer bent van je zonneteken, elk teken heeft vele mogelijkheden om met situatie's om te gaan, ook de schorpioen, bovendien hebben we ook allemaal een vrij keuze, een horoscoop geeft in principe alleen aan welke behoeftepatronen je hebt of wat het beste bij jou past
Kortom, er staan best ware tendensen in jouw stukje hierboven maar het is veel te specifiek en zwart/wit om er echt een hele persoonlijkheid aan te hangen
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_56221169
Er staan gedeeltes in die zeer herkenbaar zijn, en er staat zaken in waarin ik mezelf niet herken.
Ik vind het wel leuk om te lezen en er kennis van te nemen, maar om nou te zeggen dat ik me dagelijks ga vergelijken met wat voor een persoon ik ben en hoe m'n sterrebeeld uitgelegd wordt vind ik te ver gaan. Zei de schorpioen van begin november.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 17:56:24 #9
195039 Armoed
Cunning linguist
pi_56229624
De kans van het dingen goed hebben in deze tekst als het puur gokwerk is is nog groter dan het daadwerkelijke resultaat. Er zijn misschien 1 of 2 dingen die kloppen.

Conclusie: Astrologie fails, again.
Well, I can take you far away, with my mind
pi_56231563
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef Armoed het volgende:
De kans van het dingen goed hebben in deze tekst als het puur gokwerk is is nog groter dan het daadwerkelijke resultaat. Er zijn misschien 1 of 2 dingen die kloppen.

Astrologie werkt beter dan jij denkt ventje. Sterker nog, zonder astrologie bestond jij niet. Maar dan niet in de zin dat het vertelt hoe we zijn, al is dat zelfs wel weer waar... Zonder de maan was er zeer waarschijnlijk geeneens leven op aarde... Nice ej.
pi_56232945
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 17:56 schreef Armoed het volgende:

Als jij denkt dat astrologie alleen bestaat uit het omschrijven van een sterrenbeeld, lijkt het me verstandig je er toch nog eens wat verder in te verdiepen
Met twee voeten op de grond kom je geen stap verder.
  dinsdag 22 januari 2008 @ 20:21:23 #12
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_56233239
Heel veel herkenbare dingen, behalve o.a. dat van voortplanten en sporten
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_56373979
Ik ben schorpioen (15 november), bovendien ook nog op zondag geboren en ik herken me wel in bepaalde dingen maar dat is ook niet zo'n opgave. Als je zo'n lap tekst post staat er gegarandeerd vast wel iets tussen waarin mensen zich herkennen.

Het enige wat wel opmerkelijk is: ik heb een aantal vrienden en dat zijn inderdaad op enkele andere schorpioenen na - toevallig - allemaal vissen en kreeften, toevallig wat ook in de tekst wordt aangegeven als de meest geschikte levenspartners. Die vrienden zijn weliswaar niet mijn levenspartner, maar wel een belangrijk onderdeel van mijn leven waarmee ik veel omga.

Wat me ooit eerder is opgevallen is trouwens dat veel schorpioenen ook van de muziek van Stef Bos houden.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 29 januari 2008 @ 21:22:05 #14
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_56395728
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 20:21 schreef zwartedoos het volgende:
Heel veel herkenbare dingen, behalve o.a. dat van voortplanten en sporten
Hier ook De rest wel heel herkenbaar dus.
Die tekst is trouwens heel oud, stond 15 jaar geleden ook al in van die horoscoopboekjes. Het zal ook wel niet veranderd zijn ofzo in de tussentijd
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  woensdag 30 januari 2008 @ 03:55:42 #15
125553 Irakeez
Smarma Rebel
pi_56401950
28 oktober hierro.. Maareh dit is kletskoek, horoscopen kunnen NOOIT persoonlijk zijn. Alleen als je heel naief bent ;p
vroem vroem
pi_56551356
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 02:59 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

Schorpioenen hebben werk nodig waarin b.v. onderzoek moet worden verricht. Allerlei soorten onderzoekwerk liggen Schorpioenen bijzonder goed, vooral als er geheimhouding vereist is. Ook kunnen ze erg goed zijn in recherchewerk (als detective, inlichtingen dienst enz). Ze onderzoeken alles grondig, laten niets aan het toeval over. Ze zijn ook geschikt voor werk waarbij kritiek moet worden geleverd, want ze zijn zeer kritisch van aard. Ze kunnen daardoor alles snel ontdekken, grijpen in vóór het verkeerd gaat.

Je ziet ze ook bij de politie, vooral bij de M.P.

Beroepen:

.. rechercheur, wetenschappelijk onderzoeker, ... onderzoeker in het algemeen. Detective, inlichtingendienst. ...Beroepen waarbij een dosis fysieke kracht en doortastendheid een rol speelt.
Nou Peter R. de Vries vast wel !
  dinsdag 5 februari 2008 @ 22:58:13 #17
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_56551405
quote:
Op dinsdag 22 januari 2008 12:29 schreef slakkie het volgende:
Er staan gedeeltes in die zeer herkenbaar zijn, en er staat zaken in waarin ik mezelf niet herken.
Ik vind het wel leuk om te lezen en er kennis van te nemen, maar om nou te zeggen dat ik me dagelijks ga vergelijken met wat voor een persoon ik ben en hoe m'n sterrebeeld uitgelegd wordt vind ik te ver gaan. Zei de schorpioen van begin november.
Dat dus.
pi_56551710
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:55 schreef Irakeez het volgende:
28 oktober hierro.. Maareh dit is kletskoek, horoscopen kunnen NOOIT persoonlijk zijn. Alleen als je heel naief bent ;p
Vroeguhr... ergens in de middeleeuwen enzo, werden er hele staatslieden gekozen op basis van hun horoscoop, er werd zelfs les in de astrologie gegeven op jawel universiteiten, medici betrokken er de astrologie bij, etc etc.

Maargoed, dat was vroeger.
De tijd waarin men ook buffels ving met den armen en waarin men graan oogste aan de hand en stand van den maan.

Vroeger was alles beter
pi_56874694
quote:
Op woensdag 30 januari 2008 03:55 schreef Irakeez het volgende:
28 oktober hierro..
Same here.

Opzich staan er in de tekst wat waarheden:

- introvert
- werkt graag alleen

Maar ook onwaarheden:

- goed zijn in scheikunde
- voortplantingsdrang !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_56874802
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 22:55 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Nou Peter R. de Vries vast wel !
Peter R. de Vries is dan ook een echte Scorpio uit november. Je herkent meteen de Scorpio-blik in z'n ogen...
pi_57011832
hoi!

Waar heb je die beschrijving vandaan? Ik ben zelf RAM en zou ook zo'n beschrijving willen krijgen over mezelf.

Voor de rest ken ik veel schorpioenen en ik kan zeggen dat dit wel goed klopt.
pi_57013691
25 oktober maar ben blond, niet gespierd en ik doe voordat ik denk
Fuck the EBU
pi_57075899
Oh, ik dacht dat je het over schorpioenen had die zichzelf van kant maken als ze in een cirkel opgesloten zitten.
  maandag 10 maart 2008 @ 15:11:40 #24
100980 Zero2Nine
Fatsoen moet je doen
pi_57284687
24 oktober, maar het klopt maar ten dele. Vooral uiterlijk klopt niets van (op de ogen na).
---
And when the leaves fall the land looks more human
it's got me questioning the essence of my farm boy blues
hence, I never wore the fashions of the know-what-I'm-doin'
pi_57285779
9 November - en wat een stuk generieke tekst weer zeg. Ik zie de domme dozen al lezen: "neuh.. neuh.. neuh.. neuh.. JA! OH JA DAT BEN IK! neuh.. neuh.. mwah.. neuh.. JA DAT OOOK! neuh.. neuh.. JA! neuh.. neuh.."

Ook bij dat stuk over gezondheid komt zo'n beetje alles langs wat je kan hebben Ja, gek he dat je wellicht een paar keer goed zit.

Maargoed, op het typische "raad maar raak" gehalte na kan ik me grotendeels niet vinden in de topicstart. Die trouwens veel te lang is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')