het slijt vanzelf welquote:Op zaterdag 5 juli 2008 19:06 schreef agneria het volgende:
Ja maar zover ben ik nog lang nietIk leef op de hoop, zonder die hoop stort ik in en hoeft het van mij allemaal niet meer. Hij is mijn leven. Weet dat dat niet goed is maar ik kan het niet veranderen.

Na een week is het niet over, maar dan is het soms al wel dragelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:30 schreef Nora.. het volgende:
Een week maar?
Wow.. Succes.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:38 schreef Naxxium het volgende:
15 Jaar. Ik woon reeds 15 jaar samen.... Na een moeilijk jaar hebben we besloten om definitief te stoppen met onze relatie!. We hebben HEEL VEEL gepraat hierover wat de rede is/was dat we geen gevoelens meer voor elkaar hadden... Feit is dat het altijd kan gebeuren... Ik woon at the moment nog bij haar... Heb reeds een apartement gekocht en zal over een 2tal weken daar in kunnen trekken... Gelukkig hebben we totaal geen ruzie en gaan we echt als vrienden uit elkaar. No hard feelings tegen elkaar ofzo.....ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen als ik echt de deur uit ben...

zoals Miesjel al zegt. Na een week is het misschien al dragelijker. Ga leuke dingen doen, zoek afleiding. Dat is de beste remediequote:Op zondag 6 juli 2008 09:30 schreef Nora.. het volgende:
Een week maar?
Gelukkig gaan jullie als vrienden uit elkaar. 15 jaar is niet niks.quote:Op zondag 6 juli 2008 09:38 schreef Naxxium het volgende:
15 Jaar. Ik woon reeds 15 jaar samen.... Na een moeilijk jaar hebben we besloten om definitief te stoppen met onze relatie!. We hebben HEEL VEEL gepraat hierover wat de rede is/was dat we geen gevoelens meer voor elkaar hadden... Feit is dat het altijd kan gebeuren... Ik woon at the moment nog bij haar... Heb reeds een apartement gekocht en zal over een 2tal weken daar in kunnen trekken... Gelukkig hebben we totaal geen ruzie en gaan we echt als vrienden uit elkaar. No hard feelings tegen elkaar ofzo.....ben benieuwd hoe het ons gaat bevallen als ik echt de deur uit ben...

Je hoort zeker wel in dit topic hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 10:38 schreef agneria het volgende:
Vandaag heb ik het gevoel dat het vast wel goed komt. Geen idee waarom en ik hoop dat dit geen vals gevoel is.. Ik heb gedroomd van hem, dat hij geen interesse meer in me had en deze zomervakantie wilde proberen hoe het was met andere meisjes. Maar zo is hij helemaal niet dus ik was blij dat ik wakker werd en me kon realiseren dat dit waarschijnlijk niet zal gaan gebeuren. Eigenlijk hoor ik niet in dit topic want ik wil hem helemaal niet loslaten en ik duim en hoop hele dagen dat hij dat ook niet wil
@Naxxium, dat is helemaal een lange periode.. Je klinkt er vrij nuchter onder maar het zal ongetwijfeld moeilijk gaan worden, veel sterkte.

Ja zeker omdat we 2 1/2 maand geleden eigenlijk al hadden besloten dat we echt een probleem hadden. Feit is dat ik dan zonder dat ik er erg in heb een afstand maak van haar. En zij richting mij. op zich is dat erg goed en moet je zeker ook doen. We hebben ook de spullen in goed overleg verdeeld en op papier gezet zodat we alle 2 geen misverstanden krijgen als ik over 2 weken daadwerkelijk weg ben. Moeilijk JA!!!!. 15 jaar gaat niet in je koude kleren zitten. Heb ik en zij er vreede mee. Ja ideaal moment om te stoppen en een nieuw leven op te bouwen voor beide het beste in dit geval.quote:Op zondag 6 juli 2008 10:38 schreef agneria het volgende:
@Naxxium, dat is helemaal een lange periode.. Je klinkt er vrij nuchter onder maar het zal ongetwijfeld moeilijk gaan worden, veel sterkte.

quote:Op zondag 6 juli 2008 13:32 schreef Naxxium het volgende:
ideaal moment om te stoppen en een nieuw leven op te bouwen voor beide het beste in dit geval.

Een rustpauze is ook wel goed in zo'n situatie. Volgens mij leef je nog met het idee dat het 100% zeker is dat het goed gaat komen tussen jullie. Die hoop is te begrijpen, maar je zal er toch echt rekening mee moeten houden dat het misschien niet zo uitpakt als jij hooptquote:Op zondag 6 juli 2008 12:30 schreef agneria het volgende:
Maar wat nou als het maar het gevoel van dat/dit moment was/is? Hij is nooit erg standvastig geweest en kan sowieso nooit een beslissing nemen. Hij handelde nu uit gevoel heeft ie meerdere malen gezegd.. Dan is een rustpauze toch heel goed, daarna een gesprek om het weer opnieuw te proberen? We hebben die 7 years itch nu.. Waarom zouden we daar niet uit kunnen komen.

Oh zo herkendbaar dit. Ja kan zeker misgaan. Weet je het vreemde wat ik vond is dat dat gevoel al best lang is. dan praat ik zeker over meer als een jaar en na heel lang nadenken, goed nadenken dat je dan pas acties gaat ondernemenquote:Op zondag 6 juli 2008 18:13 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Ook na 10-15 jaar kunnen relaties stuk lopen.

Ik heb die 15 jaar juist in mijn reactie gezet omdat het bij jou het geval wasquote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef Naxxium het volgende:
[..]
Oh zo herkendbaar dit. Ja kan zeker misgaan. Weet je het vreemde wat ik vond is dat dat gevoel al best lang is. dan praat ik zeker over meer als een jaar en na heel lang nadenken, goed nadenken dat je dan pas acties gaat ondernemen![]()
Kennis van mij zn relatie is ook stuk gelopen. Huhu na 29 Jaar!!!!!!![]()

ow sorryquote:Op zondag 6 juli 2008 22:26 schreef Nora.. het volgende:
Wie?

* Miesjel wil wel meehelpen met een afvoerputje aan te leggen Dat helpt alvast iets.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:37 schreef Nora.. het volgende:
Buitenlucht werkt bij mij best goed.
Verder zit ik al een week in een donkere put waar ik niet uitkom en ziek word van het vieze water. Ja, dat is wel een goede beschrijving. Maarja ik weet, het wordt eens minder...
Hoe moeilijk het ook lijkt, nu even zoveel mogelijk afstand is wat je kan helpen.quote:Op maandag 7 juli 2008 12:46 schreef Chev het volgende:
Na ff ruim 4 jaar nu net 1 week en 1 dag uit met mijn vriendin.
Ze hield nog van me, maar ook van een ander, bang voor het binden of de toekomst misschien?ze weet niet wat ze wil, en ik kan dat niet helpen.
Vakantie van 3 weken al aanbetaald, uitset stond klaar, huisje afgebouwd, gelukkig zelf gefinicneerd.
Komt aan als een mokerslag op m'n ziel, kan niet helder nadenken, zit laveloos op m'n werk 8 uur per dag de Internet surfen niks te doen.. mis haar elke seconden van de dag.
Nog wel ge-smsd, ge-emailed en gebeld samen.
Afgelopen zaterdag zag ik haar op een verjaardags feestje in de kroeg, heb me helemaal lens gezopen nadat ze me de-hand+3-wang-kussen had gegevende avond daarvoor bij 'n vriend ook al.
God mensen wat is dit moeilijk.

Ow dus jij bent daar ook al mee bezig?quote:Op maandag 7 juli 2008 14:30 schreef Miesjel het volgende:
[..]
* Miesjel wil wel meehelpen met een afvoerputje aan te leggen Dat helpt alvast iets.
[..]
Hoe moeilijk het ook lijkt, nu even zoveel mogelijk afstand is wat je kan helpen.
Ik heb zojuist een blauwtje gelopen bij een serveerstertje. Ik had er niet echt veel hoop op, maar het doen van een actie deed me erg veel goed. En haar reactie was ook heel erg lief. Jammer, maar helaas, op naar de volgende.

Ach...ik ben er ook niet iedere keer aan toe om te gaan flirten hoor. Het ligt een beetje aan de situatie en hoe ik me nu voel.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:40 schreef Chev het volgende:
Naar andere vrouwen kjiken oké het is per slot uit (goed deed ik tijdens de realtie wel, maar kijken zonder intresse dan hè) maar ben er echt nog niet aan toe om te flirten enzo.
Donderdag m'n spulletjes ophalen, nog even praten, afscheid nemen..
Man wat zou ik graag haar terug in m'n armen nemen.. maar nu niet, nooit niet?
Zit er nu over te denken om over 6 maanden 's af te spreken om te zien hoe het met elkaar is.. slecht idee?
*zucht* weet het nu ff niet.

Ik heb ook zo'n gesprek gehad op msn. Maar dat was redelijk snel nadat de relatie over was. Ik was er op dat moment eigenlijk niet echt aan toe, dus ik zei iets wat ze niet op prijs stelde. Daarna ging ze meteen offline.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef Chev het volgende:
Tja je zal wel gelijk hebben.. Die gast die dat liedje zong zal er ook wel e.e.a vanaf weten.
Praten helpt wel..... god voel me nog steeds klote, 8 uur op je werk zittend niks te doen omdat je je nergens op kan contentreren is echt niet goed voor je
Ze is soms op msn dan krijg ik een berichtje, net vroeg ze: hoe gaat het met je, ik antwoorde: niet zo goed.
Ik kan haar niet blokkeren, dat kan ik niet
To much love will kill you
-songtekst-

Gefeliciteerd! en succes!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:
Ik woon nu bijna een week in Hilversum, heb het er leuk naar mijn zin!
Ben gelukkig, zonder ex, dus meld me bij deze af

Goed om te horenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:

quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:

Het schijnt ooit echt over te gaanquote:Op maandag 7 juli 2008 23:18 schreef Nora.. het volgende:
Chev, mijn dagen verlopen wel anders. Ik voel me af en toe best ok, soms ineens huilen. Maar ik durf amper naar muziek te luisteren en foto's wil ik al helemaal niet zien. Praten is wel ok, en aan afleiding moet ik van mezelf in de loop van deze week wel gaan beginnen.
Fijn dat het bij sommigen beter gaat, dat geeft hoop

dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sexquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Afgelopen zondag heeft m'n vriendin het uitgemaakt, we hadden 2 maanden een relatie. Ik was nog smoorverliefd op haar (al merkte ik wel dat ze zich wat vaker aan me irriteerde zonder reden) maar ik had niet verwacht dat ze het direct zou uitmaken. We hebben ook nooit ruzie met elkaar gehad, alleen maar lolDe reden dat ze het uitmaakte was dat ze niet meer verliefd op me was. maar ze vind me nog wel leuk en ik ben speciaal voor haar
Ik ben echt gebroken, kan me niet concentreren op m'n werk en zit het liefst 's-avonds op m'n kamer te huilen...
Het rare was dat ik gisterochtend naar haar smste dat ik een nieuwe trui had aangedaan en dat me dat aan de leuke tijden met haar deed herinneren en dat ik het jammer vond dat het zo snel voorbij moest zijn. Toen stuurde zij letterlijk terug: "ik mis jou ook". Daarop stuurde ik: "Waarom heb je het dan uitgemaakt"? Toen stuurde zij weer terug: "You don't know what you got until it's gone, I guess...". Later die dag sprak ik haar hierover op MSN maar toen bleek dat die gevoelens dus kwamen doordat ze aan die leuke dag moest terugdenken toen we hebben geshopped enzo. Bij mij gaf het weer valse hoop

Doet het ook, heel erg. Ik wil haar nu het liefst ook weer sms'en, weet niet wat ik moet sms'en maar als ze dan terug smst ben ik toch weer even blij, terwijl het gewoon over is. Heel raar eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Chev het volgende:
Tja Morpheus, dat is kut, na 2 maanden zal het ook best pijn doen..
Als je emotioneel ben geef je veel makkelijker toe aan jezelf, je gevoelens, ik heb ook momenten dat ik 't liefst erheen fiets, een sms stuur dat ik alles weer goed wil ect, maar hou mezelf tegen iedere keer.
Soms kan het niet, en kost het tijd. Als zij beslist te stoppen kan je er niks aan doen hè, I know it sucks, we zitten in 't zelfde schuitje man, alleen die van mij zegt nog van me te houden, maar ook van een ander
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:37 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sex

Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.
Ik ben er kapot van, hoe kunnen gevoelens in 5 dagen zomaar verdwijnen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |