Ik heb ook zo'n gesprek gehad op msn. Maar dat was redelijk snel nadat de relatie over was. Ik was er op dat moment eigenlijk niet echt aan toe, dus ik zei iets wat ze niet op prijs stelde. Daarna ging ze meteen offline.quote:Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef Chev het volgende:
Tja je zal wel gelijk hebben.. Die gast die dat liedje zong zal er ook wel e.e.a vanaf weten.
Praten helpt wel..... god voel me nog steeds klote, 8 uur op je werk zittend niks te doen omdat je je nergens op kan contentreren is echt niet goed voor je
Ze is soms op msn dan krijg ik een berichtje, net vroeg ze: hoe gaat het met je, ik antwoorde: niet zo goed.
Ik kan haar niet blokkeren, dat kan ik niet
To much love will kill you
-songtekst-
Gefeliciteerd! en succes!quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:
Ik woon nu bijna een week in Hilversum, heb het er leuk naar mijn zin!
Ben gelukkig, zonder ex, dus meld me bij deze af
Goed om te horenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:
quote:Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:
Het schijnt ooit echt over te gaanquote:Op maandag 7 juli 2008 23:18 schreef Nora.. het volgende:
Chev, mijn dagen verlopen wel anders. Ik voel me af en toe best ok, soms ineens huilen. Maar ik durf amper naar muziek te luisteren en foto's wil ik al helemaal niet zien. Praten is wel ok, en aan afleiding moet ik van mezelf in de loop van deze week wel gaan beginnen.
Fijn dat het bij sommigen beter gaat, dat geeft hoop
dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sexquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Afgelopen zondag heeft m'n vriendin het uitgemaakt, we hadden 2 maanden een relatie. Ik was nog smoorverliefd op haar (al merkte ik wel dat ze zich wat vaker aan me irriteerde zonder reden) maar ik had niet verwacht dat ze het direct zou uitmaken. We hebben ook nooit ruzie met elkaar gehad, alleen maar lolDe reden dat ze het uitmaakte was dat ze niet meer verliefd op me was. maar ze vind me nog wel leuk en ik ben speciaal voor haar
Ik ben echt gebroken, kan me niet concentreren op m'n werk en zit het liefst 's-avonds op m'n kamer te huilen...
Het rare was dat ik gisterochtend naar haar smste dat ik een nieuwe trui had aangedaan en dat me dat aan de leuke tijden met haar deed herinneren en dat ik het jammer vond dat het zo snel voorbij moest zijn. Toen stuurde zij letterlijk terug: "ik mis jou ook". Daarop stuurde ik: "Waarom heb je het dan uitgemaakt"? Toen stuurde zij weer terug: "You don't know what you got until it's gone, I guess...". Later die dag sprak ik haar hierover op MSN maar toen bleek dat die gevoelens dus kwamen doordat ze aan die leuke dag moest terugdenken toen we hebben geshopped enzo. Bij mij gaf het weer valse hoop
Doet het ook, heel erg. Ik wil haar nu het liefst ook weer sms'en, weet niet wat ik moet sms'en maar als ze dan terug smst ben ik toch weer even blij, terwijl het gewoon over is. Heel raar eigenlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Chev het volgende:
Tja Morpheus, dat is kut, na 2 maanden zal het ook best pijn doen..
Als je emotioneel ben geef je veel makkelijker toe aan jezelf, je gevoelens, ik heb ook momenten dat ik 't liefst erheen fiets, een sms stuur dat ik alles weer goed wil ect, maar hou mezelf tegen iedere keer.
Soms kan het niet, en kost het tijd. Als zij beslist te stoppen kan je er niks aan doen hè, I know it sucks, we zitten in 't zelfde schuitje man, alleen die van mij zegt nog van me te houden, maar ook van een ander
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:37 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
[..]
dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sex
Heel herkenbaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.
Ik ben er kapot van, hoe kunnen gevoelens in 5 dagen zomaar verdwijnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |