abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 18:31:11 #226
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59953456
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:58 schreef Chev het volgende:
Tja je zal wel gelijk hebben.. Die gast die dat liedje zong zal er ook wel e.e.a vanaf weten.

Praten helpt wel..... god voel me nog steeds klote, 8 uur op je werk zittend niks te doen omdat je je nergens op kan contentreren is echt niet goed voor je
Ze is soms op msn dan krijg ik een berichtje, net vroeg ze: hoe gaat het met je, ik antwoorde: niet zo goed.
Ik kan haar niet blokkeren, dat kan ik niet

To much love will kill you
-songtekst-
Ik heb ook zo'n gesprek gehad op msn. Maar dat was redelijk snel nadat de relatie over was. Ik was er op dat moment eigenlijk niet echt aan toe, dus ik zei iets wat ze niet op prijs stelde. Daarna ging ze meteen offline.

Misschien is het het beste voor je om haar toch maar te blokken op msn. Ik heb mijn ex niet geblokt staan, maar ze spreekt me toch niet aan, dus voor mij maakt het niet uit

En die songtekst so true...
pi_59956480
FUKKING KLOTE WERELD! Ik mis haar zo
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59956982
Even een korte update:

Ik woon nu bijna een week in Hilversum, heb het er leuk naar mijn zin!
Ben gelukkig, zonder ex, dus meld me bij deze af
pi_59957459
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:45 schreef Chev het volgende:
FUKKING KLOTE WERELD! Ik mis haar hem zo
pi_59958515
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:04 schreef Paikea het volgende:
Even een korte update:

Gefeliciteerd! en succes!
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:00:32 #231
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59958616
quote:
Even een korte update:

Goed om te horen

Veel plezier in Hilversum
  maandag 7 juli 2008 @ 22:02:14 #232
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59958683
Gooise matras hè
Have fun
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59959457
Hé Nora,

Net ff lekker uitgehuild met muziek en foto's *zucht* m'n moeder kwam ff kijken bij me, naar beneden gegaan en met m'n ouders gepraat. Soms lopen de dingen wel goed

Net met m'n vader langs m'n nieuwe huis geweest, kijken hoever de bouwvakkers zijn.
Komend weekend ga ik laminaat leggen.

Toch nog wat positiefs aan 't einde van de dag.
Hoe is die van jou gegaan?
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59960069
Ik heb vandaag te horen gekregen dat ik mn sleutels van mijn nieuwe apartement krijg op 24 juli. Dus einde is in zicht na 15 jaar. ben reeds spullen aan het inpakken etc.
Я тебя люблю tatiyana
  maandag 7 juli 2008 @ 23:01:44 #235
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59960560
positief nieuws: Vandaag een goeie dag

Vandaag voelde ik me voor het eerst sinds tijden rustig. Ik had voor het eerst in hele lange tijd het gevoel dat mijn leven op de een of andere manier wel weer op orde gaat komen. Ik ben er nog lang niet, maar een positieve dag op z'n tijd is absoluut lekker

Gisteren ouderwets een paar uur ( ja.. I know) op msn zitten kletsen over van alles en nog wat... De breuk en de pijn voor de afwisseling maar nauwelijks besproken en gewoon zoals vroeger serieuze onderwerpen afwisselen met geinen. Heerlijk .
Er is niemand die me zo goed kent en begrijpt als zij en het is zalig om gewoon even lekker over van alles en nog wat te kletsen met iemand die je snapt . Ik was (en voor een deel "ben") doodsbang om ook dat stukje van haar kwijt te raken: mijn chatmaatje, de vrouw die me kan laten lachen als ik me even wat minder voel, de vrouw met wie ik lekker hatelijk kan doen als dat zo uitkomt etc... Sinds gisteren is die angst een stukje minder

Natuurlijk mis ik haar nog steeds en wil ik niets liever dan op de een of andere manier weer bij elkaar komen (en dat weet ze ook), maar tegelijkertijd weet ik dat zij dit gewoon niet kan op dit moment en heb ik zelfs het gevoel dat ik dat deels kan accepteren

En ondanks alles wat er gebeurt is, haat ze me niet .
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  maandag 7 juli 2008 @ 23:02:41 #236
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59960590
quote:
Even een korte update:

Goed om te lezen dat er mensen zijn die zich afmelden hier

Heel veel geluk in Hilversum!
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
pi_59961132
Chev, mijn dagen verlopen wel anders. Ik voel me af en toe best ok, soms ineens huilen. Maar ik durf amper naar muziek te luisteren en foto's wil ik al helemaal niet zien. Praten is wel ok, en aan afleiding moet ik van mezelf in de loop van deze week wel gaan beginnen.

Fijn dat het bij sommigen beter gaat, dat geeft hoop
  maandag 7 juli 2008 @ 23:33:30 #238
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_59961499
quote:
Op maandag 7 juli 2008 23:18 schreef Nora.. het volgende:
Chev, mijn dagen verlopen wel anders. Ik voel me af en toe best ok, soms ineens huilen. Maar ik durf amper naar muziek te luisteren en foto's wil ik al helemaal niet zien. Praten is wel ok, en aan afleiding moet ik van mezelf in de loop van deze week wel gaan beginnen.

Fijn dat het bij sommigen beter gaat, dat geeft hoop
Het schijnt ooit echt over te gaan . Dat is me beloofd

En nee.. het is niet makkelijk en je zult zeker nog momenten krijgen dat je het liefst onder een grote steen wilt wegkruipen en niets meer wilt voelen. God knows dat ik die momenten ook met grote regelmaat heb

Maar hey: al is het maar 10 minuten per dag dat je je niet verschrikkelijk voelt.. da's dan weer winst toch?

ik moet even wennen aan mijn eigen optimisme opeens.... nu dat gevoel vast zien te houden
pi_59965278
@Nora
Ik heb niet helemaal terug gelezen Nora, maar hoe lang is het nu uit met je vriend en hoe lang hebben jullie samen iets gehad?

Gisteren dus de hele dag klote gevoeld, gisteravond ietsjes beter.

Ik hou nog steeds van d'r, mis haar en wil haar terug!
Alleen zij is degene die het heeft uitgemaakt en verliefd is geworden op een ander... het zou voor beide niet goed zijn als we dat doen want dan is het zo weer uit over 2-3 maanden.

Dus ik ga afwachten, misschien realiseerd wat ze wil, mij of een ander, en ik moet me erbij neerleggen, dat ga ik haar ook zeggen als ik donderdag mijn spullen op ga halen..

Ik ga wel me nu puur op mezelf richten, en proberen de herinneringen aan haar weg te drukken, plezier te maken en m'n huisje in te richten.

Gisteravond dacht ik eraan om allemaal gekke dingen te doen, veel geld uit te geven, 'vrijgezelle dingen', feesten, maar in plaats daarvan heb ik me verdronken in foto's en muziek.

Ik moet zeggen (weer tegen Nora) dat foto's bekijken en muziek luisteren wel enorm veel pijn doet, maar me ook op een heel rare manier erg goed doen.. je moet echt zelf doen wat je wil nu, niet omdat andere mensen het zeggen. Advies van ouders kan goed zijn.

Nu begint voor mij het lange wachten op wat er komen gaat.
Zit nu weer op 't werk, *zucht* 8 uur lang te wachten tot de telefoon afgaat in die zomervakantie dagen :s
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59965427
We hebben maar driekwart jaar iets gehad, het is een week uit.
Maar ik kan er niet mee leven. Niet nu in elk geval.
De relatie was heel heftig en intens, en ik twijfel of het wel uit moet zijn.

Goed dat jij afleiding hebt.
pi_59966170
Afleiding heb ik wel 'n beetje met m'n huisje Nora, maar de meeste afleiding zoek ik of krijg ik aangebonden door vrienden (heb er niet zoveel, maar zijn wel goede vrienden)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=liefdesverdriet&meta=
moet je maar 's wat pagina's doorlezen, staat genoeg in, misschien helpt het wat.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:22:15 #242
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59966279
Afgelopen zondag heeft m'n vriendin het uitgemaakt, we hadden 2 maanden een relatie. Ik was nog smoorverliefd op haar (al merkte ik wel dat ze zich wat vaker aan me irriteerde zonder reden) maar ik had niet verwacht dat ze het direct zou uitmaken. We hebben ook nooit ruzie met elkaar gehad, alleen maar lol De reden dat ze het uitmaakte was dat ze niet meer verliefd op me was. maar ze vind me nog wel leuk en ik ben speciaal voor haar

Ik ben echt gebroken, kan me niet concentreren op m'n werk en zit het liefst 's-avonds op m'n kamer te huilen...

Het rare was dat ik gisterochtend naar haar smste dat ik een nieuwe trui had aangedaan en dat me dat aan de leuke tijden met haar deed herinneren en dat ik het jammer vond dat het zo snel voorbij moest zijn. Toen stuurde zij letterlijk terug: "ik mis jou ook". Daarop stuurde ik: "Waarom heb je het dan uitgemaakt"? Toen stuurde zij weer terug: "You don't know what you got until it's gone, I guess...". Later die dag sprak ik haar hierover op MSN maar toen bleek dat die gevoelens dus kwamen doordat ze aan die leuke dag moest terugdenken toen we hebben geshopped enzo. Bij mij gaf het weer valse hoop
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_59966515
Tja Morpheus, dat is kut, na 2 maanden zal het ook best pijn doen..

Als je emotioneel ben geef je veel makkelijker toe aan jezelf, je gevoelens, ik heb ook momenten dat ik 't liefst erheen fiets, een sms stuur dat ik alles weer goed wil ect, maar hou mezelf tegen iedere keer.

Soms kan het niet, en kost het tijd. Als zij beslist te stoppen kan je er niks aan doen hè, I know it sucks, we zitten in 't zelfde schuitje man, alleen die van mij zegt nog van me te houden, maar ook van een ander
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:37:15 #244
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59966529
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:22 schreef Morpheus2002 het volgende:
Afgelopen zondag heeft m'n vriendin het uitgemaakt, we hadden 2 maanden een relatie. Ik was nog smoorverliefd op haar (al merkte ik wel dat ze zich wat vaker aan me irriteerde zonder reden) maar ik had niet verwacht dat ze het direct zou uitmaken. We hebben ook nooit ruzie met elkaar gehad, alleen maar lol De reden dat ze het uitmaakte was dat ze niet meer verliefd op me was. maar ze vind me nog wel leuk en ik ben speciaal voor haar

Ik ben echt gebroken, kan me niet concentreren op m'n werk en zit het liefst 's-avonds op m'n kamer te huilen...

Het rare was dat ik gisterochtend naar haar smste dat ik een nieuwe trui had aangedaan en dat me dat aan de leuke tijden met haar deed herinneren en dat ik het jammer vond dat het zo snel voorbij moest zijn. Toen stuurde zij letterlijk terug: "ik mis jou ook". Daarop stuurde ik: "Waarom heb je het dan uitgemaakt"? Toen stuurde zij weer terug: "You don't know what you got until it's gone, I guess...". Later die dag sprak ik haar hierover op MSN maar toen bleek dat die gevoelens dus kwamen doordat ze aan die leuke dag moest terugdenken toen we hebben geshopped enzo. Bij mij gaf het weer valse hoop
dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sex
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:43:02 #245
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59966652
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:36 schreef Chev het volgende:
Tja Morpheus, dat is kut, na 2 maanden zal het ook best pijn doen..

Als je emotioneel ben geef je veel makkelijker toe aan jezelf, je gevoelens, ik heb ook momenten dat ik 't liefst erheen fiets, een sms stuur dat ik alles weer goed wil ect, maar hou mezelf tegen iedere keer.

Soms kan het niet, en kost het tijd. Als zij beslist te stoppen kan je er niks aan doen hè, I know it sucks, we zitten in 't zelfde schuitje man, alleen die van mij zegt nog van me te houden, maar ook van een ander
Doet het ook, heel erg. Ik wil haar nu het liefst ook weer sms'en, weet niet wat ik moet sms'en maar als ze dan terug smst ben ik toch weer even blij, terwijl het gewoon over is. Heel raar eigenlijk

De komende tijd gaat heel moeilijk worden, over 2 weken trouwt één van m'n beste vrienden en daar zou zij ook bij zijn, daar keek ik enorm naar uit...

Maar idd je kan er niks aan veranderen, ik kan haar gevoel niet veranderen maar op dit moment kan en wil ik het niet accepteren. Elke keer hoop ik weer dat ze ineens belt / smst of voor m'n huis staat...
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:37 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:

[..]

dat was een goede insteek geweest van haar voor een portie sex
pi_59966745
Hallo,

Ergens is het goed te lezen dat we in hetzelfde schuitje zitten, niet? Niet dat ik jullie het verdriet gun maar het geeft me het gevoel dat ik niet de enige ben die zich zo godverlaten kut voelt

Ik heb een mail gestuurd dat het me spijt, wil praten en tot nieuwe inzichten ben gekomen maar hij heeft (nog) niet gereageerd. Wat moet ik doen als hij helemaal niet reageert Ik heb een slechte dag vandaag en ben in een week tijd al 3 kilo afgevallen Je schuift zoveel jaar samen toch niet zomaar aan de kant?
En improved 8-)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:52:14 #247
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59966817
quote:
Op woensdag 2 juli 2008 23:45 schreef Magistic het volgende:
Net als vele anderen is ook mijn relatie ineens over. Vorige week hadden we het nog zo leuk, nooit ruzies en plannen om te gaan samenwonen. Totdat ze me 5 dagen later verteld dat ze geen gevoelens meer voor me heeft.

Ik ben er kapot van, hoe kunnen gevoelens in 5 dagen zomaar verdwijnen?
Heel herkenbaar.

Afgelopen woensdag was er nog niks aan de hand, liepen we hand in hand al zoenend verliefd door de stad, stuurde ze me nog een smsje met "ik hou van jou" en ineens 5 dagen later maakt ze het uit omdat het verliefde gevoel weg is.... ik kan er niet bij, ongelooflijk
pi_59966844
Hmm dat is ook onbegrijpelijk en niet te bevatten

Bij ons is het zo dat we wel van elkaar houden maar de relatie en omgang met elkaar niet goed is. Daar moet aan gewerkt worden, als hij me nog een kans wil geven.
En improved 8-)
pi_59967091
Tja als je nog van elkaar houd dan is er hoop, maar als hij/zei ook van een ander houd is dat een probleem hè
Mijn situatie dus....
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59967285
Ja dat is helemaal onwijs kut Ik zou niet weten wat ik zou doen als dat het geval zou zijn Veel sterkte (Al weet ik nu uit ervaring dat deze woorden niets voor je kunnen betekenen).
En improved 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')