abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59967351
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 10:15 schreef Chev het volgende:
Afleiding heb ik wel 'n beetje met m'n huisje Nora, maar de meeste afleiding zoek ik of krijg ik aangebonden door vrienden (heb er niet zoveel, maar zijn wel goede vrienden)

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=liefdesverdriet&meta=
moet je maar 's wat pagina's doorlezen, staat genoeg in, misschien helpt het wat.

Ik snap wel dat je het moet zoeken, en ik heb genoeg te doen, ik wil alleen niks.
pi_59967752
Tja soms moet je denken.. waarom niet? Als iemand je vraagt..

Ik dacht eerst ook, nee echt geen zin in nu laat idereen de T#$!%^@ krijgen.. ga lekker niks doen, helemaal
niks... en dan ga je denken.

Laat je mee sleuren zou ik zeggen
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:37:08 #253
151979 LalalaHippie
Don't worry be Hippie
pi_59969243
hmm, had gehoopt dat het inmiddels beter zou gaan... maar nee, mis hem vreselijk en blijf het gevoel houden dat het onnodig was. hoe zit het met elkaar steunen in moeilijke periodes. Voel me zo in de steek gelaten

grmblgrmb
"There is only one good, knowledge, and one evil, ignorance. " - Socrates
"Envy is the ulcer of the soul." - Socrates
"Wie met beide benen op de grond staat, komt niet ver" - Loesje
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:45:50 #254
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59969402
Ik wil haar sms'en maar ik weet niet wat, ik wil gewoon iets horen maar weet ook weer dat ik mezelf daar pijn mee doe

Ik snap het gewoon niet, hoe kun je nou in 5 dagen je verliefde gevoel kwijtraken... ik heb nog een vermogen uitgegeven aan een bos bloemen die ik bij haar heb laten bezorgen afgelopen zaterdag, allemaal voor niks nada noppes!
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:31:33 #255
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59970515
zooo hee nog meer nieuwe mensen

Succes en sterkte allemaal! We hebben het allemaal moeilijk met het verwerkingsproces
pi_59970853
Ach tijd heelt alle wonden. Ik ben er nu overheen na 3-2 jaar relatie, is ook al 2 maanden uit maar goed.
Wel leuk dat ze altijd probeert te kijken of ik nog gevoelens voor haar heb door hele tijd dingen te zeggen als "ik denk nog veel aan je" en dat ze mijn naam noemde bij haar nieuwe vriendje. Een beetje onzekerheid ofzo.
pi_59971014
Sterkte allemaal

Mijn relatie is helaas ook over na 1,5 jaar.
Ik denk dat het komt omdat we al heel snel zijn gaan samen wonen en ook nog eens samen werken dus we zien elkaar echt 24 uur per dag. In het begin waren we echt super verliefd op elkaar alleen later was het niet bijzonder meer om elkaar te zien en waren we meer vrienden.

We kunnen heel goed met elkaar opschieten en hebben ook geen ruzie, maar het doet me wel heel eg veel pijn.
Zie er erg tegen op om weer alleen te zijn straks..en of ik ooit de "ware" tegen kom.
pi_59972782
[Sommige mensen kunnen niet serieus zijn] - post verwijderd door Chev.

[ Bericht 90% gewijzigd door Chev op 08-07-2008 15:37:24 ]
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:02:15 #259
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_59972975
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Chev het volgende:

En zegt ze doodleuk op msn: "Het zal niet alleen aan mij liggen dat ik verliefd werd op een ander...dat kan niet!"
Lekker hoor
hahaha, hoe bedoel je zelfreflectie van 0,000%

wat een sukkel die ex van je zeg
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_59973134
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Chev op 08-07-2008 15:10:08 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59973184
-
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59973198
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:09 schreef Chev het volgende:
Kunnen vrouwen ook sukkels zijn? :s
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:23:33 #263
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59973580
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Chev het volgende:
[Ex vond chev een lamzak, zat hem de hele tijd achter zijn kont aan om te veranderen, dat gaf irritaties en uiteindelijk maakte ze het uit]
Nou, dát klinkt als een gezellige relatie

[ Bericht 30% gewijzigd door sungaMsunitraM op 08-07-2008 15:33:42 (dit dekt de lading ook wel toch?) ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59973756
't was allemaal niet zo kwaad.. ze wou gewoon dat ik wat aan mezelf deed.

Aan de ene kant vond ik haar aandacht en intresesse in mij wel leuk, maar sommige dingen moet ik gewoon zelf doen, en wou dat ze me accepteerde zoals ik was.

[ Bericht 35% gewijzigd door Chev op 08-07-2008 15:38:10 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  dinsdag 8 juli 2008 @ 15:38:58 #265
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59974040
Maar goed: ze probeerde je te veranderen omdat ze je niet accepteerde zoals je bent.

Komt me wel bekend voor trouwens. Ex A vond mij ook een antisociale doelloze cynische lamzak, wat ik ook wel was eigenlijk, maar natuurlijk niet echt wilde zijn, ik had alleen geen flauw idee wat ik wél wilde en hoe ik dat wilde bereiken. Misschien was ik ook wel te gemakkelijk geworden omdat ik haar toch al had ofzo.

Maar zij had ook weer dingen / slechte gewoontes etc waar ik me aan stoorde en waar ik wat aan probeerde te veranderen en dat gaf ook weer irritaties.

Vraag me soms nog wel af hoe het was gegaan als we niet zozeer recht op elkaars slechte gewoontes hadden 'ingehakt' maar 'dieper' waren gegaan en meer gekeken hadden waaróm we deden zoals we deden.

Geloof trouwens wel dat we echt wel eerst op positieve manieren hebben geprobeerd elkaar bij te sturen zeg maar (ik heb iig echt wel mijn best gedaan voor haar), maar dat we elkaars goede bedoelingen en hulp ook niet echt herkend, gewaardeerd en opgepikt hebben. En dát zal dan wel weer komen doordat we toch ook best wel verschillende manieren van denken, communiceren en leven hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door sungaMsunitraM op 08-07-2008 16:01:23 ]
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_59974171
Ik wou dat ik wist wat ik fout doe in mijn relatie
Bij mij is het uit, en dan als ik vraag waarom krijg ik tehoren nee aan jou ligt het niet jij bent perfect..
pi_59974554
Ik zit me af te vragen.. heb ik haar geprobeerd te veranderen?
Denk van niet...
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59974611
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef XXXX-jes het volgende:
Ik wou dat ik wist wat ik fout doe in mijn relatie
Bij mij is het uit, en dan als ik vraag waarom krijg ik tehoren nee aan jou ligt het niet jij bent perfect..
Misschien wil ie je niet kwetsen.. het is echt verotte moeilijk, maar als je de reden wil weten moet je dieper zoeken denk ik. Vaak weten mensen 't zelf niet.

Nu 1 1/2 week lalter dringt het pas een beetje door..

[ Bericht 0% gewijzigd door Chev op 08-07-2008 16:00:41 (spelfoutje) ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59974725
pff ik pieker me suf, er moet toch iets zijn..
Anders moet het geen probleem zijn dat je elkaar zovaak ziet...dus zeg het gewoon dan kan ik er aan werken..
Niet voor hem wat dat werkt toch niet meer, ben al teveel gekwetst maar wel voor mezelf.
pi_59974895
Noem me maar een domme idioot, maar ik wil m'n vriendin terug :s
Heb het ook duidelijk tegen haar gezegt... weet dat het niet gaat zo, maar zo voel ik me.

Edit: Ben 'n stomme idioot.. net de nieuwe lover van m'n vriendin z'n hyves gekeken datum:
BUZZ: 06-07-08 [ex-vriendin] kust [klootzak]
!^#$&^@%&*

[ Bericht 32% gewijzigd door Chev op 08-07-2008 16:16:12 ]
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_59976418
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Chev het volgende:
Heb het ook duidelijk tegen haar gezegt... weet dat het niet gaat zo, maar zo voel ik me.

Edit: Ben 'n stomme idioot.. net de nieuwe lover van m'n vriendin z'n hyves gekeken datum:
!^#$&^@%&*
hyves is dodelijk. Ik zou graag willen dat ze me zou blokkeren enzo. Nu ligt het aan mijn eigen kracht dat ik niet ga kijken. Het lukt me wel, maar ik vrees de zwakke dagen.
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:01 schreef XXXX-jes het volgende:
pff ik pieker me suf, er moet toch iets zijn..
Anders moet het geen probleem zijn dat je elkaar zovaak ziet...dus zeg het gewoon dan kan ik er aan werken..
Niet voor hem wat dat werkt toch niet meer, ben al teveel gekwetst maar wel voor mezelf.
Volgens mij zijn wij de ware gewoon nog niet tegengekomen. Soms kun je verliezen zonder iets verkeerds te doen en kun je winnen zonder moeite.

[ Bericht 44% gewijzigd door Miesjel op 08-07-2008 17:09:49 (Een bericht van gemaakt) ]
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:09:08 #272
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59977790
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Chev het volgende:

!^#$&^@%&*
Dat gevoel van terug willen ken ik ook wel

Bij mij is het nu een maand over. Het werkte niet tussen ons, volgens haar dan. Inmiddels ben ik ook tot diezelfde conclusie gekomen. Zij zou zo veel moeten veranderen om te voldoen aan de eisen die ik nu stel aan een relatie (je gaat denken als het uit is he )...dat wil ik haar niet aandoen. En andersom zou ik ook heel erg moeten veranderen om aan haar eisen te voldoen, denk ik.

Maar stiekem he...heel stiekem...diep van binnen leeft er nog een sprankje hoop dat het goed gaat komen. Ik weet het...het is slecht om te hopen als je er met je verstand al uit bent. Maar je gevoel kan je niet volledig negeren, dat moet slijten.

Zaterdag ga ik bij haar langs om nog wat spullen van mij op te halen bij haar thuis. Gelukkig gaat mijn pa mee (iets met meubels op auto's binden ofzo). Dat weerhoudt me er een beetje van om domme dingen te gaan doen. Al wil ik haar nog wel even een paar dingen zeggen. Diep binnenin mij leeft de hoop dat er aanstaande zaterdag iets gebeurt tussen ons. Iets dat ons weer dichter bij elkaar brengt. Het is eerder voor gekomen tijdens mijn 2 jarige relatie dat het 3 weken uit was...ik zit nu op 5 weken geloof ik...maar deze keer is het wel heel anders.

slechte slechte gedachtes
pi_59978138
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:09 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Dat gevoel van terug willen ken ik ook wel

Bij mij is het nu een maand over. Het werkte niet tussen ons, volgens haar dan. Inmiddels ben ik ook tot diezelfde conclusie gekomen. Zij zou zo veel moeten veranderen om te voldoen aan de eisen die ik nu stel aan een relatie (je gaat denken als het uit is he )...dat wil ik haar niet aandoen. En andersom zou ik ook heel erg moeten veranderen om aan haar eisen te voldoen, denk ik.

Maar stiekem he...heel stiekem...diep van binnen leeft er nog een sprankje hoop dat het goed gaat komen. Ik weet het...het is slecht om te hopen als je er met je verstand al uit bent. Maar je gevoel kan je niet volledig negeren, dat moet slijten.

Zaterdag ga ik bij haar langs om nog wat spullen van mij op te halen bij haar thuis. Gelukkig gaat mijn pa mee (iets met meubels op auto's binden ofzo). Dat weerhoudt me er een beetje van om domme dingen te gaan doen. Al wil ik haar nog wel even een paar dingen zeggen. Diep binnenin mij leeft de hoop dat er aanstaande zaterdag iets gebeurt tussen ons. Iets dat ons weer dichter bij elkaar brengt. Het is eerder voor gekomen tijdens mijn 2 jarige relatie dat het 3 weken uit was...ik zit nu op 5 weken geloof ik...maar deze keer is het wel heel anders.

slechte slechte gedachtes
succes kerel als je er zaterdag heen gaat ! dat heb je echt nodig geloof mij.
Wie met zijn gezicht naar het verleden staat, staat met zijn rug naar de toekomst.
Gij zult niet stelen !, de overheid duld geen concurrentie !
  dinsdag 8 juli 2008 @ 18:32:22 #274
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59978261
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef JoostPayne het volgende:

[..]

succes kerel als je er zaterdag heen gaat ! dat heb je echt nodig geloof mij.
dankje

ik sla me er wel doorheen...ze is alleen zo onvoorspelbaar he...ook met uitmaken..zondag wilde ze een pauze inlassen en woensdag maakte ze het uit...beetje overhaast als je het mij vraagt

Maarja...hoop zuigt Goed komen zal toch niet meer gebeuren.
pi_59982284
O wat komt me dit bekend voor....

Het komt ooit goed, als ze die andere jongen heeft gehad.. als ze hem zat is.. als ze zich realiseerd dat ze toch voor mij moest gaan... als ik de pijn heb verwerkt die ze me aangedaan heeft.. als wij van elkaar kunnen houden zoals we zijn... als het te laat is..

Kan er bijna een klein gedichtje van maken
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')