quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:15 schreef Chev het volgende:
Afleiding heb ik wel 'n beetje met m'n huisje Nora, maar de meeste afleiding zoek ikof krijg ik aangebonden door vrienden (heb er niet zoveel, maar zijn wel goede vrienden)
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=liefdesverdriet&meta=
moet je maar 's wat pagina's doorlezen, staat genoeg in, misschien helpt het wat.
hahaha, hoe bedoel je zelfreflectie van 0,000%quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Chev het volgende:
En zegt ze doodleuk op msn: "Het zal niet alleen aan mij liggen dat ik verliefd werd op een ander...dat kan niet!"
Lekker hoor
quote:
Nou, dát klinkt als een gezellige relatiequote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:56 schreef Chev het volgende:
[Ex vond chev een lamzak, zat hem de hele tijd achter zijn kont aan om te veranderen, dat gaf irritaties en uiteindelijk maakte ze het uit]
Misschien wil ie je niet kwetsen.. het is echt verotte moeilijk, maar als je de reden wil weten moet je dieper zoeken denk ik. Vaak weten mensen 't zelf niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:43 schreef XXXX-jes het volgende:
Ik wou dat ik wist wat ik fout doe in mijn relatie
Bij mij is het uit, en dan als ik vraag waarom krijg ik tehoren nee aan jou ligt het niet jij bent perfect..
hyves is dodelijk. Ik zou graag willen dat ze me zou blokkeren enzo. Nu ligt het aan mijn eigen kracht dat ik niet ga kijken. Het lukt me wel, maar ik vrees de zwakke dagen.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Chev het volgende:
Noem me maar een domme idioot, maar ik wil m'n vriendin terug :s
Heb het ook duidelijk tegen haar gezegt... weet dat het niet gaat zo, maar zo voel ik me.
Edit: Ben 'n stomme idioot..net de nieuwe lover van m'n vriendin z'n hyves gekeken datum:
BUZZ: 06-07-08 [ex-vriendin] kust [klootzak]
!^#$&^@%&*
![]()
Volgens mij zijn wij de ware gewoon nog niet tegengekomen. Soms kun je verliezen zonder iets verkeerds te doen en kun je winnen zonder moeite.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:01 schreef XXXX-jes het volgende:
pff ik pieker me suf, er moet toch iets zijn..
Anders moet het geen probleem zijn dat je elkaar zovaak ziet...dus zeg het gewoon dan kan ik er aan werken..
Niet voor hem wat dat werkt toch niet meer, ben al teveel gekwetst maar wel voor mezelf.
Dat gevoel van terug willen ken ik ook welquote:Op dinsdag 8 juli 2008 16:07 schreef Chev het volgende:
Noem me maar een domme idioot, maar ik wil m'n vriendin terug :s
Heb het ook duidelijk tegen haar gezegt... weet dat het niet gaat zo, maar zo voel ik me.
Edit: Ben 'n stomme idioot..net de nieuwe lover van m'n vriendin z'n hyves gekeken datum:
BUZZ: 06-07-08 [ex-vriendin] kust [klootzak]
!^#$&^@%&*
![]()
succes kerel als je er zaterdag heen gaat ! dat heb je echt nodig geloof mij.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:09 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Dat gevoel van terug willen ken ik ook wel
Bij mij is het nu een maand over. Het werkte niet tussen ons, volgens haar dan. Inmiddels ben ik ook tot diezelfde conclusie gekomen. Zij zou zo veel moeten veranderen om te voldoen aan de eisen die ik nu stel aan een relatie (je gaat denken als het uit is he)...dat wil ik haar niet aandoen. En andersom zou ik ook heel erg moeten veranderen om aan haar eisen te voldoen, denk ik.
Maar stiekem he...heel stiekem...diep van binnen leeft er nog een sprankje hoop dat het goed gaat komen. Ik weet het...het is slecht om te hopen als je er met je verstand al uit bent. Maar je gevoel kan je niet volledig negeren, dat moet slijten.
Zaterdag ga ik bij haar langs om nog wat spullen van mij op te halen bij haar thuis. Gelukkig gaat mijn pa mee (iets met meubels op auto's binden ofzo). Dat weerhoudt me er een beetje van om domme dingen te gaan doen. Al wil ik haar nog wel even een paar dingen zeggen. Diep binnenin mij leeft de hoop dat er aanstaande zaterdag iets gebeurt tussen ons. Iets dat ons weer dichter bij elkaar brengt. Het is eerder voor gekomen tijdens mijn 2 jarige relatie dat het 3 weken uit was...ik zit nu op 5 weken geloof ik...maar deze keer is het wel heel anders.
slechte slechte gedachtes
dankjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 18:25 schreef JoostPayne het volgende:
[..]
succes kerel als je er zaterdag heen gaat ! dat heb je echt nodig geloof mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |