abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59982641
Hoop zuigt inderdaad.

Even een nummer met jullie delen: Jeff Buckley- Hallelujah
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_59982686
Ja hoop zuigt. Er is er maar 1 die dat kan wegnemen en daar hoor je dan niets van Hopelijk omdat ie het zelf ook nog niet weet, geen nieuws is goed nieuws?
En improved 8-)
pi_59983384
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef XXXX-jes het volgende:
Sterkte allemaal

Mijn relatie is helaas ook over na 1,5 jaar.
Ik denk dat het komt omdat we al heel snel zijn gaan samen wonen en ook nog eens samen werken dus we zien elkaar echt 24 uur per dag. In het begin waren we echt super verliefd op elkaar alleen later was het niet bijzonder meer om elkaar te zien en waren we meer vrienden.

We kunnen heel goed met elkaar opschieten en hebben ook geen ruzie, maar het doet me wel heel eg veel pijn.
Zie er erg tegen op om weer alleen te zijn straks..en of ik ooit de "ware" tegen kom.

Ik ben na 9 maanden gaan samenwonen.... Als je mijn verhaal een beetje hebt gevolgt dan weet je dat mijn relatie 15 jaar stand heeft gehouden. dus dat gaat niet helemaal op. Op een gegeven moment wordt je wakker en ga je nadenken wat je verder wilt in de toekomst..... Mijn relatie is ten einden en wat me echt redelelijkerwijs heeft geholpen zijn super vrienden die begrip voor de situatie hebben en mijn raad geven. NU nog steeds zelfs gezien ik over 2 weken pas daadwerkelijk ga verhuizen... mensen geloof me Vrienden heb je ECHT nodig in deze tijd...... Echte vrienden staan direct voor je klaar en snappen je probleem zonder IETS te zeggen.....
Я тебя люблю tatiyana
  dinsdag 8 juli 2008 @ 22:33:18 #279
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59983830
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef agneria het volgende:
Ja hoop zuigt. Er is er maar 1 die dat kan wegnemen en daar hoor je dan niets van Hopelijk omdat ie het zelf ook nog niet weet, geen nieuws is goed nieuws?
Daar is die hoop weer
pi_59984125
Ja natuurlijk, ik ben er helemaal niet klaar mee Ik wil er hard voor werken, we houden van elkaar! Dat zijn ook zijn woorden. Ik weet niet wat ik moet doen zonder hem! Waarom ben ik niet zuiniger, voorzichtiger met hem geweest toen het nog kon Ik ben ook zo'n stomme k*t, ik haat mezelf
En improved 8-)
pi_59984784
Ben er zoals ik eerder had gepost behoorlijk overheen. Juist nu de emoties heel erg afzwakken spookt ze toch weer in mijn hoofd. Niet dat ik haar persé mis of iets dergelijks, maar nu ik weer rationeel kan denken ga je alles eens logisch op een rijtje zetten. Wat ging er precies mis? Wat was de reden voor die heftige omslag?

Wil nogmaals benadrukken dat ik haar niet terug hoef, maar wat ik nog wel van deze relatie mee wil pikken is ervaring en er wellicht mijn voordeel mee doen in de toekomst.

Dames, als een willekeurige meid van 18 jaar constant zegt dat ze van je houdt, om je geeft, heel erg blij met je is etc. en na één weekend wat net even iets minder liep je gelijk dumpt en je te kennen geeft niet meer verder te willen, wat betekent dit dan in godsnaam? Hoe kan die omslag zo gigantisch zijn? Het is zo ontzettend zwart/wit, van alles naar niets.

Zij heeft destijds het initiatief genomen en behoorlijk wat moeite voor me gedaan. Het lijkt me niet dat je dit doet voor iemand die je misschien wel leuk zou kunnen vinden, nee, dat doe je voor iemand waar je gek op bent.

Om het dus nog even samenvattend te formuleren in een vraag: Kan het zo zijn dat ze echt gek op me is geweest en na een wat minder weekend dit ineens over was?

Ik heb het ook even aan een goede vriendin voorgelegd en die zegt dat als ze echt gek op iemand is, wat hij dan ook mag doen, ze loopt niet zomaar weg. Slecht, slecht, ik weet het. Maar volgens haar kan m'n ex niet zomaar het contact plots verbreken als ze echt gek op me was.

Heerlijke materie.
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 02:20:03 #282
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_59988069
Het is na zowat 8 jaar uit met mijn vriendin waarmee ik 5 jaar heb samengewoond. Gewoon als goede vrienden besloten dat het beter was zo.

Ik zou nu niet meer weten hoe je met vrouwen om zo moeten gaan als je meer wil dan alleen een goed gesprek

Dat wordt denk ik verplicht celibatair leven!
  woensdag 9 juli 2008 @ 08:00:49 #283
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59988767
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is na zowat 8 jaar uit met mijn vriendin waarmee ik 5 jaar heb samengewoond. Gewoon als goede vrienden besloten dat het beter was zo.

Ik zou nu niet meer weten hoe je met vrouwen om zo moeten gaan als je meer wil dan alleen een goed gesprek

Dat wordt denk ik verplicht celibatair leven!
Ach...zolang je niet te hard op zoek gaat, zal dat wel meevallen hoor Er komt vast wel weer iemand op je pad
  woensdag 9 juli 2008 @ 09:33:47 #284
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59989693
Zucht... ik kon mezelf niet bedwingen en heb haar vanochtend gesmst dat ik haar miste en me zo ongelooflijk klote voel.... heb nog geen reactie terug maar de hoop blijft terwijl ik eigenlijk wel weet dat het valse hoop is....
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_59991227
Ik wil de relatie zooo graag terug. Al was het moeilijk, pijnlijk en niet zeker of we bijelkaar pasten. Ik wilde het proberen. Maar ik krijg het niet terug en de pijn wordt alleen erger, niet minder. Huil zelfs op straat. Ik zie het zo niet meer zitten dat ik me soms gewoon niet kan bewegen. Afschuwelijk
pi_59991361
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:14 schreef Nora.. het volgende:
Ik wil de relatie zooo graag terug. Al was het moeilijk, pijnlijk en niet zeker of we bijelkaar pasten. Ik wilde het proberen. Maar ik krijg het niet terug en de pijn wordt alleen erger, niet minder. Huil zelfs op straat. Ik zie het zo niet meer zitten dat ik me soms gewoon niet kan bewegen. Afschuwelijk
Nora, zin om tegen me aan te tjetten? Wellicht dat het wat oplucht. (Geldt voor de rest natuurlijk ook). MSN staat in mijn profiel.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  woensdag 9 juli 2008 @ 11:24:04 #287
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59991399
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 11:14 schreef Nora.. het volgende:
Erover praten met vrienden en vriendinnen helpt een hele hoop. Eventueel je ouders (ligt aan de verstandhouding met hun). Zoek afleiding. Zorg dat je bezig blijft en er niet aan denkt. Het is moeilijk, maar kom op! Sla je er doorheen!
pi_59992916
Mijn ouders hebben al genoeg gehoord voel me precies hetzefde as Nora, weet niet waar ik het moet zoeken, hoe ik de tijd doorkom. Alleen is er nog hoop.. Heb gesmst maar ook niks teruggehad, enige wat ik daar uit kan halen is dat hij rust nodig heeft, een duidelijke afwijzing is het niet Voel me zo verloren, bestaan er geen pilletjes
En improved 8-)
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:17:42 #289
142116 ThaBrain
Baka desu ne?
pi_59994054
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 12:35 schreef agneria het volgende:
Mijn ouders hebben al genoeg gehoord voel me precies hetzefde as Nora, weet niet waar ik het moet zoeken, hoe ik de tijd doorkom. Alleen is er nog hoop.. Heb gesmst maar ook niks teruggehad, enige wat ik daar uit kan halen is dat hij rust nodig heeft, een duidelijke afwijzing is het niet Voel me zo verloren, bestaan er geen pilletjes
Je leeft in onzekerheid dus. Misschien moet je eens echt contact met hem zoeken en hem dan voor blok zetten. Laat hem een harde beslissing maken. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Je moet hem niet te lang de tijd gunnen om te beslissen, anders ga je er zelf aan onderdoor. Jij wil weten waar je aan toe bent.

Als het te lang duurt voordat hij de beslissing neemt, kan dat wel eens vervelende situaties opleveren. Dan ben je eigenlijk aan het lijntje gehouden en heeft hij misschien inmiddels wel een ander (sorry dat ik dit zo hard zeg, maar het zou zomaar kunnen gebeuren).

Mijn ex had ook een week nadat het uit was een ander op het oog. Ik weet alleen niet hoever ze daarmee is inmiddels. Het kan ook zijn dat ze het zei omdat ze afstand wilde van mij (ik was nogal wanhopig contact aan het zoeken toen het net uit was ) Misschien vraag ik het aanstaande zaterdag wel als ik mijn spullen ga halen Het boeit me geloof ik niet zo veel meer allemaal. En toch is er diep van binnen nog die verdomde hoop dat het misschien nog goed gaat komen
pi_59994328
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef ThaBrain het volgende:

[..]

Je leeft in onzekerheid dus. Misschien moet je eens echt contact met hem zoeken en hem dan voor blok zetten. Laat hem een harde beslissing maken. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Je moet hem niet te lang de tijd gunnen om te beslissen, anders ga je er zelf aan onderdoor. Jij wil weten waar je aan toe bent.

Als het te lang duurt voordat hij de beslissing neemt, kan dat wel eens vervelende situaties opleveren. Dan ben je eigenlijk aan het lijntje gehouden en heeft hij misschien inmiddels wel een ander (sorry dat ik dit zo hard zeg, maar het zou zomaar kunnen gebeuren).

Mijn ex had ook een week nadat het uit was een ander op het oog. Ik weet alleen niet hoever ze daarmee is inmiddels. Het kan ook zijn dat ze het zei omdat ze afstand wilde van mij (ik was nogal wanhopig contact aan het zoeken toen het net uit was ) Misschien vraag ik het aanstaande zaterdag wel als ik mijn spullen ga halen Het boeit me geloof ik niet zo veel meer allemaal. En toch is er diep van binnen nog die verdomde hoop dat het misschien nog goed gaat komen
Dat heb ik morgen avond dus...
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 9 juli 2008 @ 13:40:24 #291
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_59994664
Hmmmm ontwikkelingen van mijn kant... ze wil met me praten en heeft de intentie om weer naar elkaar toe te groeien.... Dat wil ik ook maar ik heb eerst nog wel een aantal vragen waar ik antwoord op wil.... Ben benieuwd, na m'n werk ga ik met haar praten.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_59996774
Succes!
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:08:38 #293
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59996829
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 22:44 schreef agneria het volgende:
Ja natuurlijk, ik ben er helemaal niet klaar mee Ik wil er hard voor werken, we houden van elkaar! Dat zijn ook zijn woorden. Ik weet niet wat ik moet doen zonder hem! Waarom ben ik niet zuiniger, voorzichtiger met hem geweest toen het nog kon Ik ben ook zo'n stomme k*t, ik haat mezelf
zo hoop ik dat mn ex over me denkt..
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:12:25 #294
74450 medman
O tempora, O mores!
pi_59996921
Even een berichtje aan alle mensen hier die er compleet doorheen zitten:

Ik kan me nog het moment goed herinneren dat ik middenin het liefdesverdriet zat. Wat een gigantische drama was dat. Ik dacht, nee, ik wist bijna zeker dat ik dood ging. Alsof alle vastigheid uit mijn leven was gescheurd en ik had er GEEN ENKELE CONTROLE op. Dat was misschien nog wel het ergste. Man wat had ik graag een sms'je gestuurd, een mailtje of wat was ik graag even langsgereden. Maar ik wist dat ik NIETS kon doen, behalve afwachten en mezelf gek maken.

Ondanks dat dit het grootste drama uit mijn leven was (en ik nogal een gevoelsmens ben), ben ik eroverheen gekomen! Dus dat gaat jullie ook gebeuren. Achteraf gezien heb ik zoveel over mezelf geleerd en was het een kans om als persoon te groeien.

De waarheid is dat er betere tijden aan staan te komen! Ik weet zeker dat ik dit niet zou geloven toen ik er middenin zat. Er lijkt altijd een reden te zijn waarom jóúw liefdesverdriet erger is. Ik geloofde ook niet dat ik ooit nog échte, pure vreugde zou ervaren, maar ik kom terug om te vertellen dat het toch waar is.

Sterkte, succes en de groeten!
(medman original posting)
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:19:31 #295
93767 Dom_Konijn
Drunken lullabie
pi_59997087
Nieuw 'slachtoffer' meldt zich

Gisteren hebben 'we' de knoop doorgehakt dat we er na 3.5 jaar een punt achter zetten.
Laatste periode ging het al een stuk stroever, gingen steeds meer aan elkaar ergeren en waren eigenlijk gewoon 'klaar' met elkaar.

Heel gek eigenlijk, we zijn nog steeds wel gek op elkaar. Echter lijkt het gewoon of het 'te gewoontjes' werd. We begonnen ons te vervelen als we bij elkaar waren en we waren op sommige momenten gewoon uit gepraat.

De irritaties aan elkaar werden ook steeds meer en meer en daaruit bleek ook wel dat we teveel van elkaar verschilden.

Voelt, ondanks ik het wel zag aanokmen, toch erg verrot
Dus...eens kijken hoe dat ook alweer is het single bestaan..
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:27:39 #296
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59997270
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Dom_Konijn het volgende:
Nieuw 'slachtoffer' meldt zich

Gisteren hebben 'we' de knoop doorgehakt dat we er na 3.5 jaar een punt achter zetten.
Laatste periode ging het al een stuk stroever, gingen steeds meer aan elkaar ergeren en waren eigenlijk gewoon 'klaar' met elkaar.

Heel gek eigenlijk, we zijn nog steeds wel gek op elkaar. Echter lijkt het gewoon of het 'te gewoontjes' werd. We begonnen ons te vervelen als we bij elkaar waren en we waren op sommige momenten gewoon uit gepraat.

De irritaties aan elkaar werden ook steeds meer en meer en daaruit bleek ook wel dat we teveel van elkaar verschilden.

Voelt, ondanks ik het wel zag aanokmen, toch erg verrot
Dus...eens kijken hoe dat ook alweer is het single bestaan..
drank, vrouwen, feesten, zonder verplichtingen, zonder stress, doen wat je zelf wilt, geen woensdag gehaktdag meer, geen gezonde tussendoortjes die ze steeds koopt die ze overal laat rondslingeren, geen gezelligheid meer, geen genegenheid, geen warmte, geen liefde, leeg, verdrietig
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 15:35:39 #297
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_59997485
Er is hier duidelijk een mannenoverschot en een gebrek aan vrouwen!
  woensdag 9 juli 2008 @ 15:36:28 #298
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_59997501
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er is hier duidelijk een mannenoverschot en een gebrek aan vrouwen!
Vrouwen neuken binnen een week een ander dus die hoeven hier niet zo lang te hangen
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  † In Memoriam † woensdag 9 juli 2008 @ 15:42:07 #299
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_59997655
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Vrouwen neuken binnen een week een ander dus die hoeven hier niet zo lang te hangen
Dat zou het een en ander wel verklaren
pi_59997676
Wat een zwaar fokking klote gedachte!
Ik zou helemaal gaan freaken man... doe ik nu al, maar als ik daar achter kwam..
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')