quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:48 schreef XXXX-jes het volgende:
Sterkte allemaal![]()
Mijn relatie is helaas ook over na 1,5 jaar.
Ik denk dat het komt omdat we al heel snel zijn gaan samen wonen en ook nog eens samen werken dus we zien elkaar echt 24 uur per dag. In het begin waren we echt super verliefd op elkaar alleen later was het niet bijzonder meer om elkaar te zien en waren we meer vrienden.
We kunnen heel goed met elkaar opschieten en hebben ook geen ruzie, maar het doet me wel heel eg veel pijn.
Zie er erg tegen op om weer alleen te zijn straks..en of ik ooit de "ware" tegen kom.
Daar is die hoop weerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:49 schreef agneria het volgende:
Ja hoop zuigt. Er is er maar 1 die dat kan wegnemen en daar hoor je dan niets vanHopelijk omdat ie het zelf ook nog niet weet, geen nieuws is goed nieuws?
Ach...zolang je niet te hard op zoek gaat, zal dat wel meevallen hoorquote:Op woensdag 9 juli 2008 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
Het is na zowat 8 jaar uit met mijn vriendin waarmee ik 5 jaar heb samengewoond. Gewoon als goede vrienden besloten dat het beter was zo.
Ik zou nu niet meer weten hoe je met vrouwen om zo moeten gaan als je meer wil dan alleen een goed gesprek![]()
Dat wordt denk ik verplicht celibatair leven!
Nora, zin om tegen me aan te tjetten? Wellicht dat het wat oplucht. (Geldt voor de rest natuurlijk ook). MSN staat in mijn profiel.quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:14 schreef Nora.. het volgende:
Ik wil de relatie zooo graag terug. Al was het moeilijk, pijnlijk en niet zeker of we bijelkaar pasten. Ik wilde het proberen. Maar ik krijg het niet terug en de pijn wordt alleen erger, niet minder. Huil zelfs op straat. Ik zie het zo niet meer zitten dat ik me soms gewoon niet kan bewegen. Afschuwelijk
Erover praten met vrienden en vriendinnen helpt een hele hoop. Eventueel je ouders (ligt aan de verstandhouding met hun). Zoek afleiding. Zorg dat je bezig blijft en er niet aan denkt. Het is moeilijk, maar kom op! Sla je er doorheen!quote:Op woensdag 9 juli 2008 11:14 schreef Nora.. het volgende:
Ik wil de relatie zooo graag terug. Al was het moeilijk, pijnlijk en niet zeker of we bijelkaar pasten. Ik wilde het proberen. Maar ik krijg het niet terug en de pijn wordt alleen erger, niet minder. Huil zelfs op straat. Ik zie het zo niet meer zitten dat ik me soms gewoon niet kan bewegen. Afschuwelijk
Je leeft in onzekerheid dus. Misschien moet je eens echt contact met hem zoeken en hem dan voor blok zetten. Laat hem een harde beslissing maken. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Je moet hem niet te lang de tijd gunnen om te beslissen, anders ga je er zelf aan onderdoor. Jij wil weten waar je aan toe bent.quote:Op woensdag 9 juli 2008 12:35 schreef agneria het volgende:
Mijn ouders hebben al genoeg gehoordvoel me precies hetzefde as Nora, weet niet waar ik het moet zoeken, hoe ik de tijd doorkom. Alleen is er nog hoop.. Heb gesmst maar ook niks teruggehad, enige wat ik daar uit kan halen is dat hij rust nodig heeft, een duidelijke afwijzing is het niet
Voel me zo verloren, bestaan er geen pilletjes
Dat heb ik morgen avond dus...quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:17 schreef ThaBrain het volgende:
[..]
Je leeft in onzekerheid dus. Misschien moet je eens echt contact met hem zoeken en hem dan voor blok zetten. Laat hem een harde beslissing maken. Dan weet jij ook waar je aan toe bent. Je moet hem niet te lang de tijd gunnen om te beslissen, anders ga je er zelf aan onderdoor. Jij wil weten waar je aan toe bent.
Als het te lang duurt voordat hij de beslissing neemt, kan dat wel eens vervelende situaties opleveren. Dan ben je eigenlijk aan het lijntje gehouden en heeft hij misschien inmiddels wel een ander (sorry dat ik dit zo hard zeg, maar het zou zomaar kunnen gebeuren).
Mijn ex had ook een week nadat het uit was een ander op het oog. Ik weet alleen niet hoever ze daarmee is inmiddels. Het kan ook zijn dat ze het zei omdat ze afstand wilde van mij (ik was nogal wanhopig contact aan het zoeken toen het net uit was) Misschien vraag ik het aanstaande zaterdag wel als ik mijn spullen ga halen
Het boeit me geloof ik niet zo veel meer allemaal. En toch is er diep van binnen nog die verdomde hoop dat het misschien nog goed gaat komen
zo hoop ik dat mn ex over me denkt..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 22:44 schreef agneria het volgende:
Ja natuurlijk, ik ben er helemaal niet klaar meeIk wil er hard voor werken, we houden van elkaar! Dat zijn ook zijn woorden. Ik weet niet wat ik moet doen zonder hem!
Waarom ben ik niet zuiniger, voorzichtiger met hem geweest toen het nog kon
Ik ben ook zo'n stomme k*t, ik haat mezelf
drank, vrouwen, feesten, zonder verplichtingen, zonder stress, doen wat je zelf wilt, geen woensdag gehaktdag meer, geen gezonde tussendoortjes die ze steeds koopt die ze overal laat rondslingeren, geen gezelligheid meer, geen genegenheid, geen warmte, geen liefde, leeg, verdrietigquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:19 schreef Dom_Konijn het volgende:
Nieuw 'slachtoffer' meldt zich![]()
Gisteren hebben 'we' de knoop doorgehakt dat we er na 3.5 jaar een punt achter zetten.
Laatste periode ging het al een stuk stroever, gingen steeds meer aan elkaar ergeren en waren eigenlijk gewoon 'klaar' met elkaar.
Heel gek eigenlijk, we zijn nog steeds wel gek op elkaar. Echter lijkt het gewoon of het 'te gewoontjes' werd. We begonnen ons te vervelen als we bij elkaar waren en we waren op sommige momenten gewoon uit gepraat.
De irritaties aan elkaar werden ook steeds meer en meer en daaruit bleek ook wel dat we teveel van elkaar verschilden.
Voelt, ondanks ik het wel zag aanokmen, toch erg verrot![]()
Dus...eens kijken hoe dat ook alweer is het single bestaan..
Vrouwen neuken binnen een week een ander dus die hoeven hier niet zo lang te hangenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er is hier duidelijk een mannenoverschot en een gebrek aan vrouwen!
Dat zou het een en ander wel verklarenquote:Op woensdag 9 juli 2008 15:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Vrouwen neuken binnen een week een ander dus die hoeven hier niet zo lang te hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |