ja wat nouwwww, nieuwe spelling dudequote:Op donderdag 19 juni 2008 22:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Skattie, het is voor gevorderDen
[ afbeelding ]
Dit is zoooo duidelijk geen SC ....quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Ik weet niet of dit onder slowchat valt.
Maar als het niet goed is, dan hoor ik het wel
Nog een paar gouwe ouwe gifjes
-- knip --
Wie bedoel je dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:11 schreef Desii het volgende:
[..]
Dit is zoooo duidelijk geen SC ....
dit is wat je noemt inhoudelijk posten![]()
Mis alleen een cap van een speciaal iemand![]()
c-d-e-f-g-a-b snap je hem
volgens mij laten meerdere het afweten na de goudenkooi!quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:15 schreef blomst het volgende:
is dieenebart nog wel eens hier geweestna het stoppen van de kooi?
BEVEILIGINGGGGG,BEVEILIGINGGGGGGGGGGGGGGGG,Paraaaaaaaa allert!!!!!!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
WAT IS ER WAT IS ER WAT IS ER, en daar ging weer een deur aan flarden![]()
![]()
tuukkkk studiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:45 schreef MargrietV het volgende:
Eric is druk geweest ook met zijn studie, lees zijn Hyves en je weet het
noekje ..wat is SC..sorry..ben geverfd ..rood ..quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:47 schreef noekje het volgende:
Dees!
Oh en Dees, ik wil je houden. Voor immer en altijd en dan zet ik je in het hoekje van mijn bank. Dan ga ik volle dagen lieflijk glimlachen tegen je en ruim ik je kots op!![]()
Huub je had het eerder over BNN. Is dat die hypnoseshow waar je het hier over hebt? En wanneer wordt dat dan uitgezonden?quote:Van dgkhuub.hyves
morgen hypnose show samen met Jaap, daarna TMF met Clairetje.
SC = slow chatquote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:02 schreef mooiiiiii het volgende:
[..]
noekje ..wat is SC..sorry..ben geverfd ..rood ..
Misschien laten ze je onder hypnose wel een paard rukken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
http://www.tmf.nl/microsites/reaction/blog/id/154485/#comments
ja ik haalde BNN en TMF doorelkaar,
vandaag zijn we dus te gast bij TMF, zometeen komt Jaap hiero met Cora, gaan Jaap en ik naar hypnose show, gaat de grote hypnose meneer kijken of hij Jaap en Huub onder hypnose kan brengen,
oh jaap staat bijna voor de deur got 2 go,
dit wordt lachen daar! als je nog vragen hebt post ze bij tmf, misschien komen ze in de uitzending!
lief zijn
Huub
hmmmmm.... waaromquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
vandaag zijn we dus te gast bij TMF, zometeen komt Jaap hiero met Cora, gaan Jaap en ik naar hypnose show, gaat de grote hypnose meneer kijken of hij Jaap en Huub onder hypnose kan brengen,
dit wordt lachen daar! als je nog vragen hebt post ze bij tmf, misschien komen ze in de uitzending!
lief zijn
Huub
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef Desii het volgende:
[..]
SC = slow chat slow coïtus
Tuurlijk zijn er ook lijstjes met TO-DO (hé NMNS), maar slowchatten staat daar dus niet bij...
Handig hè Huub, dat cross posten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef Huubdgk het volgende:
lief zijn
Huub
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasquote:Gouden Kooi kampt met kandidatentekort
Het Talpa-programma De Gouden Kooi kampt drie weken voor de start van het programma nog steeds met een kandidatentekort. De makers zijn nog op zoek naar vijf deelnemers. “De samenstelling van de groep is niet goed“, zegt producente Deborah Flens in De Telegraaf. “Natuurlijk, we hebben al een moeder. (Natasia) Dat hadden we niet kunnen bedenken, want welke ouder gaat nu minimaal een jaar weg bij de kinderen.”
“Maar met name bij de mannen zijn er leemtes, waar ik van wakker lig. We hebben de casting dan ook gewoon weer opengesteld.” Deborah is onder meer op zoek naar een soort Chris Zegers: een mooie, stoere metroman die de kijkcijfers moet opjagen. (Brian) Verder zoekt Deborah naar een jonge, ambitieuze man met een frisse kijk op het leven (uiteindelijk Huub?) en een hardwerkende man. (uiteindelijk Nathanael?) Ook zijn de makers op zoek naar twee vrouwen. “In de groep zoeken we nog een jong stoer wijf à la Anouk, Ellen ten Damme, type Manuela Kemp (Sylvia) en een sexy blondine als Pamela Anderson of Paris Hilton.” (Nena)
Deborah heeft al veel aanmeldingen gehad, maar dat zijn volgens de producente niet de juiste mensen. Deborah Flens denkt dat het erg verleidelijk is om aan het programma mee te doen: “Je gaat wonen in een luxe landgoed met een poolboy, personal trainer, paardrij-instructeur en huishoudster. En het zal je aan niks ontbreken. Wie er het langste blijft wonen wint het stulpje plus een geldbedrag waardoor werken een optie in plaats van een heilig moeten wordt.“
Dit bericht is geplaatst op 05-09-2006
Sylvia een miscast? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens... na het vertrek van Sylvia was er niemand meer die tussen de partijen stond. Ook al waren Huub en Sylvia elkaars backup. Na haar vertrek mistte er een bemiddelaar die de groepn weer naar elkaar toe kon brengen. Ik vond haar toneelhaak echt korte termijn politiek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
misschien wel grappig voor Huub om te lezen.. ik kwam net een persbericht van Deborah Flens tegen van een aantal weken voor de start van DGK..
[..]
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasmaarja ze waren toen dus nog opzoek naar dat jonge stoere wijf waar ze dus Sylvia in zagen, achteraf een enorme miscast natuurlijk. Maar ja bij die 3 was Huub dus al behoorlijk kansloos. Altijd leuk dingen achteraf invullen
jij kan niet objectief redeneren.. Sylvia was idd een miscast.. speelde het spel veelste subtiel.. ging elke dag om 11 uur naar bed.. kreeg niks meer mee van de echte actie.. ik weet nog wel toen die dates van Brian binnen kwamen en dat ze tegen haar zeiden "hey woon jij ook hier?" ze was dus onzichtbaar... totaal niet bruikbaar voor tv... en het is een tv-programma.. de punten die jij opnoemt waren alleen maar bevordelijk voor de kijkcijfers dus alleen maar meer goede redenen voor haar toneelhaak..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Sylvia een miscast? Daar ben ik het dus totaal niet mee eens... na het vertrek van Sylvia was er niemand meer die tussen de partijen stond. Ook al waren Huub en Sylvia elkaars backup. Na haar vertrek mistte er een bemiddelaar die de groepn weer naar elkaar toe kon brengen. Ik vond haar toneelhaak echt korte termijn politiek.
Ik vraag me dan ook af hoe Huub dat ervaren heeft. Dat er niemand meer was om de partijen tot elkaar te brengen heeft voornamelijk ervoor gezorgd dat Huub steeds meer geisoleerd raakte. Door Sylvia in te ruilen voor Lieke werden er keihard kampen gecrëëerd die steeds verder uit elkaar groeiden. Geen gezellige feestjes meer... stemmingen waren niet meer om aan te zien.
Mijn vragen aan Huub in deze zijn: Wat vind je achteraf van die ruil Sylvia/Lieke. Is Sylvia's rol niet onderschat? Is er teveel opzij gezet voor TV? Maar ook: Werd je niet moe van die verharding waar geen eind aan bleek te komen?
Mijn idee is dat door de verjonging van de groep het spel steeds minder belangrijk werd. Intelligentie werd minder belangrijk als er maar mooie beelden voor TV geschoten konden worden. Ik hebh in ieder geval voornamelijk goede gesprekken gemist.
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden. Ook Huub, die ik in het begin van het programma integere kwaliteiten toedichtte, haalt het in de verste verte niet bij haar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:33 schreef Suikeroom het volgende:
misschien wel grappig voor Huub om te lezen.. ik kwam net een persbericht van Deborah Flens tegen van een aantal weken voor de start van DGK..
[..]
Als je dit zo leest waren ze denk ik toen er al 9 waren al tevreden over de mannen die erin zaten.. en durfde ze het met Huub nog niet aan, al moet ik zeggen dat ie bij zn 1e screenings filmpje nou niet echt zichzelf wasmaarja ze waren toen dus nog opzoek naar dat jonge stoere wijf waar ze dus Sylvia in zagen, achteraf een enorme miscast natuurlijk. Maar ja bij die 3 was Huub dus al behoorlijk kansloos. Altijd leuk dingen achteraf invullen
Volgens mij begrijp jij de term miscast en het format niet helemaal.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef JakeHeke het volgende:
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden.
Bewondering kan ik opbrengen voor veel mensen maar er zijn er maar weinigen die me echt raken.
Haar onomkoopbaarheid, kracht en integriteit waren een verademing in De Kooi. Ze liet John de Mol en consorten in haar eentje een poepje ruiken. De rest heeft zijn of haar ziel verkocht voor het geld, bekendheid of andere dubieuze redenen.
Syl, de enige van het hele stel die zichzelf in de spiegel kan blijven aankijken, die ondanks haar capaciteiten geweigerd heeft haar integriteit op te geven. Daar kan Huub, die zijn verblijf in De Kooi toch grotendeels aan haar heeft te danken, een puntje aan zuigen.
Dat hij achteraf zegt dat Syl het spel niet snapte vind ik laag bij de grond en volkomen onterecht. Hopenlijk ziet hij diep van binnen in dat haar volhardendheid in het geven van vriendschap en het vergeven van zijn domheden (of egotripperij) blijk geeft van enorm inzicht en menslievendheid. Met Huub kan het nog altijd twee kanten op. Hopenlijk heeft hij inmiddels zijn lesje geleerd en kiest niet voor korte termijn succes.
Wanneer hij de vriendschap van een mens zoals Syl verspeelt, zal dat over een tijd behoorlijk aan hem gaan knagen... en terecht!
ik denk niet dat jij de juiste betekenis van het woord miscast kent.. en ook niet de bedoeling van het tv-programma de gouden kooi.. ze leverde niks.. ze was niet asociaal ze was niet uitgesproken ze neukte niet ze zuipte niet ze rolde niet door haar eigen kots heen.. ze wenste niemand ernstige ziektes toe ze liep niet dwars door deuren heen..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden. Ook Huub, die ik in het begin van het programma integere kwaliteiten toedichtte, haalt het in de verste verte niet bij haar.
Bewondering kan ik opbrengen voor veel mensen maar er zijn er maar weinigen die me echt raken.
Haar onomkoopbaarheid, kracht en integriteit waren een verademing in De Kooi. Ze liet John de Mol en consorten in haar eentje een poepje ruiken. De rest heeft zijn of haar ziel verkocht voor het geld, bekendheid of andere dubieuze redenen.
Syl, de enige van het hele stel die zichzelf in de spiegel kan blijven aankijken, die ondanks haar capaciteiten geweigerd heeft haar integriteit op te geven. Daar kan Huub, die zijn verblijf in De Kooi toch grotendeels aan haar heeft te danken, een puntje aan zuigen.
Dat hij achteraf zegt dat Syl het spel niet snapte vind ik laag bij de grond en volkomen onterecht. Hopenlijk ziet hij diep van binnen in dat haar volhardendheid in het geven van vriendschap en het vergeven van zijn domheden (of egotripperij) blijk geeft van enorm inzicht en menslievendheid. Met Huub kan het nog altijd twee kanten op. Hopenlijk heeft hij inmiddels zijn lesje geleerd en kiest niet voor korte termijn succes.
Wanneer hij de vriendschap van een mens zoals Syl verspeelt, zal dat over een tijd behoorlijk aan hem gaan knagen... en terecht!
nee denk het niet.. Jaap had het altijd over zn cv met toffe acties voor de show.. Sylvia was misschien meer de ideale big brother winnaar.. daar wint meestal degene die het minst heeft bijgedragen aan het succes van het prgrammaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef Manu82 het volgende:
Iedereen heeft het overigens nu over de meest wenselijke winnaar vanwege het ontbreken aan agressie bij Jaap en de haat tussen Brian en Huub fans.
Als Syl erin zou blijven zitten, zou ze dan niet de logische winnaar zijn geweest aangezien ze geen rare uitspattingen heeft gedaan?
En die snap ik effe niet. Naar mijn weten heeft Huub Sylvia heel hoog zitten en herhaaldelijk gezegd dat dat zijn aller allerbeste vriendinnetje is. Heeft haar door dik en dun geprezen, en ook verdedigd.quote:Dat hij achteraf zegt dat Syl het spel niet snapte vind ik laag bij de grond en volkomen onterecht. Hopenlijk ziet hij diep van binnen in dat haar volhardendheid in het geven van vriendschap en het vergeven van zijn domheden (of egotripperij) blijk geeft van enorm inzicht en menslievendheid. Met Huub kan het nog altijd twee kanten op. Hopenlijk heeft hij inmiddels zijn lesje geleerd en kiest niet voor korte termijn succes.
Precies! Ik heb altijd gezegd dat Brian en Natasja, later ook Amanda, de boel naar de sodemieter hebben geholpen met hun aso gedrag. Ik vond/vind Syl ook geen miscast maar er moesten ruzies, aso feestjes en criminelen dat hok in.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Maar dan kijk ik altijd naar het begin van het programma hè? Daar zaten allemaal niet zo van die aso's in.
Als dat het uitgangspunt was en de opzet van het programma dan was Sylvia helemaal geen miscast. Ik noem een Bart, Ilona, Angelique, Eveline, Nicolaas, Nena. Dat waren geen mensen die hun karakter gingen aanpassen aan de kijkcijfers om zo een freakshow neer te zetten. Uiteindelijk is het dat geworden maar vanuit de basis was zij dus geen miscast. Zij zat er toevallig nog in toen de hel losbrak en er cijfers behaald moesten worden. Dat valt haar niet aan te rekenen en ook niet de casting. Dat is het verloop van het programma geweest.
Sylvia kwam er toch later in, toen de saaie mensen afgevoerd werden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Ik noem een Bart, Ilona, Angelique, Eveline, Nicolaas, Nena. Dat waren geen mensen die hun karakter gingen aanpassen aan de kijkcijfers om zo een freakshow neer te zetten. Uiteindelijk is het dat geworden maar vanuit de basis was zij dus geen miscast. Zij zat er toevallig nog in toen de hel losbrak en er cijfers behaald moesten worden. Dat valt haar niet aan te rekenen en ook niet de casting. Dat is het verloop van het programma geweest.
Ze zat al heel vroeg in het spel. Er was zelfs nog een stemming tussen Angelique en Sylvia.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:17 schreef APK het volgende:
[..]
Sylvia kwam er toch later in, toen de saaie mensen afgevoerd werden?
Of is mijn geheugen inmiddels roestig?
Daarvoor was ze vanuit het oogpunt van de programmamakers denk ik ook al een miscast, aangezien ze niet zorgde voor de tv-fragmenten die van haar verwacht werden. Dat kon je bijvoorbeeld heel duidelijk merken aan het gedrag van Natasia. Natasia en Sylvia waren gecast als "vijanden". Natasia voldeed graag aan deze verwachting door te pas en te onpas haar zo welbekende muil open te trekken. Het irriteerde haar mateloos dat Sylvia niet mee ging krijsen, want dan zou zij "de discussie winnen" (die wordt immers gewonnen door degene die het meeste volume produceert) Sylvia liet het echter volledig langs zich afglijden, waardoor Natasia zichzelf voor schut zette. Leuk voor de streamer, maar niet het gewenste tv-moment.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:08 schreef noekje het volgende:
Maar dan kijk ik altijd naar het begin van het programma hè? Daar zaten allemaal niet zo van die aso's in.
Als dat het uitgangspunt was en de opzet van het programma dan was Sylvia helemaal geen miscast. Ik noem een Bart, Ilona, Angelique, Eveline, Nicolaas, Nena. Dat waren geen mensen die hun karakter gingen aanpassen aan de kijkcijfers om zo een freakshow neer te zetten. Uiteindelijk is het dat geworden maar vanuit de basis was zij dus geen miscast. Zij zat er toevallig nog in toen de hel losbrak en er cijfers behaald moesten worden. Dat valt haar niet aan te rekenen en ook niet de casting. Dat is het verloop van het programma geweest.
Maar ook Ilona ging daar niet in mee, een Nena pwnde haar ook daarin. Natasia schreeuwde en zij ging erom lachen. Natasia werd de standaard want spraakmakend. Dat maakt de rest niet tot een miscast, dat is een andere koers die men is gaan varen. De basis was heel anders, alleen hield Sylvia het langer vol.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:21 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Daarvoor was ze vanuit het oogpunt van de programmamakers denk ik ook al een miscast, aangezien ze niet zorgde voor de tv-fragmenten die van haar verwacht werden. Dat kon je bijvoorbeeld heel duidelijk merken aan het gedrag van Natasia. Natasia en Sylvia waren gecast als "vijanden". Natasia voldeed graag aan deze verwachting door te pas en te onpas haar zo welbekende muil open te trekken. Het irriteerde haar mateloos dat Sylvia niet mee ging krijsen, want dan zou zij "de discussie winnen" (die wordt immers gewonnen door degene die het meeste volume produceert) Sylvia liet het echter volledig langs zich afglijden, waardoor Natasia zichzelf voor schut zette. Leuk voor de streamer, maar niet het gewenste tv-moment.
Daar ben ik het niet mee eens. De insteek van het programma was anders en zij was er een van de eerste lichting.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:58 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik denk niet dat jij de juiste betekenis van het woord miscast kent.. en ook niet de bedoeling van het tv-programma de gouden kooi.. ze leverde niks.. ze was niet asociaal ze was niet uitgesproken ze neukte niet ze zuipte niet ze rolde niet door haar eigen kots heen.. ze wenste niemand ernstige ziektes toe ze liep niet dwars door deuren heen..
kortom het maakt haar alleen maar mooier als mens.. maar niet geschikt voor DGK dus.. je haalt 2 dingen door elkaar...
Ja géén publiek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef JakeHeke het volgende:
Echter door Syl beter te profileren had er m.i. een transformatie kunnen plaatsvinden, had het programma een ander publiek kunnen trekken en had John De Mol zijn imago kunnen verbeteren.
Maar Ilona en Nena hadden een hele andere rol. Ik meen me te herinneren dat Natasia vaker heeft uitgesproken dat ze ruzie moest maken met Sylvia, dat ze dat graag deed, maar dat ze totaal geen reactie terugkreeg waardoor het niet opschoot. Ik had haar graag wat langer in de villa gezien omdat er dan tenministe nog 1 "normaal" (voor zover je zo'n zweverig type normaal kunt noemenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ook Ilona ging daar niet in mee, een Nena pwnde haar ook daarin. Natasia schreeuwde en zij ging erom lachen. Natasia werd de standaard want spraakmakend. Dat maakt de rest niet tot een miscast, dat is een andere koers die men is gaan varen. De basis was heel anders, alleen hield Sylvia het langer vol.
Dat is inderdaad waar......zij was altijd dezelfde, de omgeving veranderde....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:21 schreef noekje het volgende:
[..]
Op een gegeven moment leek ze er ook niet meer tussen te passen maar dat lag niet aan haar. Zij was altijd al zo. De rest werd een freakshow.
Stephan had zich er toch zelf uit laten stemmen? Dat was volgens mij een akkoordje met (bijna) alle bewoners behalve Brian, die dacht dat hij hem hoogstpersoonlijk de villa had uitgestemd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Suikeroom het volgende:
Sylvia kwam er op 2 oktober in.. maar toen hadden ze al wat anders voor ogen met haar wat er ook niet is uitgekomen.. vergeet ook niet dat ze al na een maand Angelique eruit gooide en na 6 weken Stephan... ze hebben idd in het begin aan het concept gesleuteld en hebben dat hele miljonairs leventje wel snel aan de kant gezet ja.. maar ook toen al was bekend dat het reality meets soap was waar de aspirant miljonairs figureerde in hun eigen verhaallijn.. het is dat Natasia de 1e maanden de show in dr eentje gedragen heeft anders was het al een stuk sneller afgelopen..
Mwah, ik denk meer dat JdM perfect de tijdgeest aanvoelt en daar inspringt. Ik vind dat knap, wat je dan ook van de inhoud mag vinden....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:24 schreef JakeHeke het volgende:
Maar ja...... stelselmatige indoctrinatie van De Mol en consorten blijkt te werken...... ook voor veel streamers.
Er zijn er meer die in het verleden een tijdsgeest perfect aanvoelden en daar machts- of financiëel voordeel uit hebben weten te halen. Hun foute intenties zijn achteraf echter bijna altijd hun val geworden en hebben veel schade aangericht.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mwah, ik denk meer dat JdM perfect de tijdgeest aanvoelt en daar inspringt. Ik vind dat knap, wat je dan ook van de inhoud mag vinden....
Tja, what goes up, must go down.....alles heeft z'n eigen cyclus, ook succes en macht. Daarnaast zet alle gegeven energie iets in beweging. Ik vind dat in iedere omstandigheid mensen een eigen verantwoordelijkheid hebben. Daar kunnen we hier Huub dan ook mooi op aansprekenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Er zijn er meer die in het verleden een tijdsgeest perfect aanvoelden en daar machts- of financiëel voordeel uit hebben weten te halen. Hun foute intenties zijn achteraf echter bijna altijd hun val geworden en hebben veel schade aangericht.
Hmmm, ik weet dat jij daarover niet kan oordelen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:31 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
jij kan niet objectief redeneren.. Sylvia was idd een miscast.. speelde het spel veelste subtiel.. ging elke dag om 11 uur naar bed.. kreeg niks meer mee van de echte actie.. ik weet nog wel toen die dates van Brian binnen kwamen en dat ze tegen haar zeiden "hey woon jij ook hier?" ze was dus onzichtbaar... totaal niet bruikbaar voor tv... en het is een tv-programma.. de punten die jij opnoemt waren alleen maar bevordelijk voor de kijkcijfers dus alleen maar meer goede redenen voor haar toneelhaak..
Claire was overigens ook een miscast... Jaap en Huub zeiden ook al in de kooi "als die hier in het begin was binnen gestapt was ze al eerder weg dan Angelique of Eveline"
Mooie post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Mensen die Sylvia een miscast vinden, snappen haar niet of schrikken van de confrontatie met zichzelf door haar spiegelend vermogen. Syl was een Mensch van het kaliber dat in deze corrupte maatschappij met een loep gezocht moet worden. Ook Huub, die ik in het begin van het programma integere kwaliteiten toedichtte, haalt het in de verste verte niet bij haar.
Als ze bij mij voor de deur zou staan dan zou ik er best wel iets mee kunnen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Sylvia was voor mij wel heel duidelijk de miscast van de eeuw. Het kind zei bijna niets, deed bijna niets en voelde bij voortduring of het wel goed zat. Teksten als "Ik voel dat ik hier nog niet klaar ben" deden mij terstond opstaan en rennen om een teiltje pakken. Ze voelde dagelijks wat af. Kortom, de perfecte cast voor een darkroom, niet voor DGK.
Ouder dan 30 en nog steeds een soort van studentikoos leventje leidend, zonder doel, zonder richting en niets opbouwend. Het type van 12 ambachten, 13 ongelukken, maar wel een soort van "geweten" spelen. Ik kon er niets mee....![]()
Pluspunten: geweldloos en heerlijk rustig.
Gedragen? Ze kreeg bekendheid als de malloot die haar kinderen in de steek liet en binnen een week op het punt stond om Brian te bespringen. Natasia is het begin van het tokkie gedrag. Als ze er een normale moeder in hadden gezet hadden, had het mischien nog enig niveau gehadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:25 schreef Suikeroom het volgende:
het is dat Natasia de 1e maanden de show in dr eentje gedragen heeft anders was het al een stuk sneller afgelopen..
Allereerst vind ik je post allesbehalve naïef. Je vorige overigens ook niet. Ik was het met je analyse dan ook grotendeels eens (op een paar kleine punten na). Dat Claire wel in De Kooi mocht verblijven komt m.i. omdat Claire wat plooibaarder en naïever is dan Syl. Geen bedreiging voor de reactie en nog niet over genoeg inzicht beschikte om Huub op romantisch vlak op afstand te houden. Wel een erg leuke, oprechte meid overigens.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Hmmm, ik weet dat jij daarover niet kan oordelen.Dat je het een naëve post vind okay.
Eerder heb ik al eens gepost dat Talpa naarstig opjacht was om de kijkers naar hun zender te lokken. Nederland bleef zich om vage redenene afzetten tegen Talpa. De exit van Huub en zijn terugkeer was spraakmakend. Iets waar in mijn ogen JdM en zijn zender op zat te wachten. Daarnaast was hij bezig zijn format te verkopen. Blijkbaar vonden ze daar dat gewone gesprekken geen TV materiaal waren. Het leek allemaal fysieker en over de top te moeten. Zelf vond ik juist die gesprekken op de streams het mooist om te zien en vind dat daar ook veel te weinig me gedaan is.
Je vind Claire een miscast. Vreemd als je dan eerder refereet aan concept en de TV uitzendingen.... zover ik begrijp is Claire er tegen het einde ingegezet als redding voor Huub (cq Lieke). Ik ben Huub sympatisant om zijn gesprekken en communicatieve vaardigheden. Zijn agressie, al dan niet gespeeld, kots ik van. Het is dat er, voor mij, geen alternatief was. Al moet ik zeggen dat wanneer de show langer had geduurd ik zeker voor Claire was gegaan. Ik vind het dan ook 'jammer' dat ze voor dat koffertje is gegaan. Ik vind haar een echt mens en geen acteur zoals de rest steeds meer werd.
Maar je hebt wel een punt.
Als Huub slechts alleen Natasia goed vond van de eerste lichting dan ben ik benieuwd of hij Claire dan ook geen DGK materiaal vond. Aangezien bij mij Claire en Sylvia als een zelfde soort mensen doen overkomen. Voor mij waren het in ieder geval echte mensen die hun principes niet overboord gooiden. Ze bleven bij hun gevoel en zichzelf.
Vraag aan Huub: Waar geen Sylvia maar wel Claire in DGK?
Vond dat Amanda ook over zich heen heeft laten lopen. Totaal geen eigen mening en indien ze die wel had werd ze gecorrigeerd door Brian.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire mocht in de Kooi blijven omdat geen enkel ander individu zo over zich heen liet lopen. Welk kind laat het nu toe om voor d'r ogen haar vriend de "liefde" te zien bedrijven met een derde. Het meest bizar is dan dat ze acht weken later met hem trouwt. Ja ja, show show. Alles ter meerdere glorie van Huub en z'n ego.
Al met al te bizar voor woorden......dus spraakmakend, dus show.
quote:Ouder dan 30 en nog steeds een soort van studentikoos leventje leidend, zonder doel, zonder richting en niets opbouwend. Het type van 12 ambachten, 13 ongelukken, maar wel een soort van "geweten" spelen.
Naar mijn weten heeft Syl in Spanje een leuk eigen bedrijfje gestart. En geniet verder van het leven. Wat ze heerlijk kan doen zonder relatie en zonder kindjes. En die 12 ambachten en 13 ongelukken. Ze heeft het lef gehad om meerdere keren het roer om te gooien. Dus wat is daar mis mee.quote:Iemand op dit forum beweerde dat Syl op haar dertigste nog erg studentikoos is en geen vastomlijnd doel heeft.
Ook weer zo'n indoctrinatie van onze maatschappij. Alsof iedereen op zijn 30ste iets specifieks moet invullen en daar niet meer van mag afwijken.
Zit ik even in je postgeschiedenis te kijken.quote:
Hij weet het wel (dat is ook de reden dat Syl zo vasthoudend is in haar vriendschap) maar wat doet hij er uiteindelijk mee? Wat ik erg jammer vind is dat hij vaak manipulatie gebruikte om een snel doel te bereiken (met name bij vrouwen). Misschien nog enigszins acceptabel naar zijn tegenstanders toe maar helaas heb ik ook diverse malen gezien dat de stem van zijn ego luider sprak dan die van zijn hart. Aan zijn intellect en afkomst ligt het niet. Daarom zeg ik... met Huub kan het twee kanten op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Mooie post.
Al denk ik dat Huub het laatste allemaal wel goed doorhad en heeft..
mensen hier maken steeds dezelfde denkfout.. namelijk wat zij leuke personen vinden als streamer verwarren met wat goed is voor het tv-programma DGK...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Gedragen? Ze kreeg bekendheid als de malloot die haar kinderen in de steek liet en binnen een week op het punt stond om Brian te bespringen. Natasia is het begin van het tokkie gedrag. Als ze er een normale moeder in hadden gezet hadden, had het mischien nog enig niveau gehad
klopt, maar dat komt mede door de programma makers. indien ze het een pure reallife soap hadden willen maken, hadden ze geen beloningen in de vorm van contactpunten/eindwinst moeten toelaten in geheel het programma. uiteindelijk komt het er toch op neer dat diegene die de meeste sms'jes heeft gehad gewonnen heeft en dus de populairste.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen hier maken steeds dezelfde denkfout.. namelijk wat zij leuke personen vinden als streamer verwarren met wat goed is voor het tv-programma DGK...
Het spel draaide toch allemaal om manipulatie? Maar ben het met je eens dat z'n ego wel eens met Huub op de loop ging. Hij was soms te drammerig om TV te maken. Gehersenspoeld door de Febo. Dat is ook de reden waarom ik denk dat Huub een voortrekker was van het veranderen van het concept. Later werd hij door dat zelfde concept ingehaald. Ik kreeg het idee dat het voor hem steds groter moest. Terwijl het later juist in de kleine dingen zat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:41 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Hij weet het wel (dat is ook de reden dat Syl zo vasthoudend is in haar vriendschap) maar wat doet hij er uiteindelijk mee? Wat ik erg jammer vind is dat hij vaak manipulatie gebruikte om een snel doel te bereiken (met name bij vrouwen). Misschien nog enigszins acceptabel naar zijn tegenstanders toe maar helaas heb ik ook diverse malen gezien dat de stem van zijn ego luider sprak dan die van zijn hart. Aan zijn intellect en afkomst ligt het niet. Daarom zeg ik... met Huub kan het twee kanten op.
Klopt. Daarom heeft hij ook niet gewonnen. Het geld had hem alleen maar arroganter gemaakt en persoonlijke groei tegengehouden. Arrogantie was zijn valkuil. Hersenspoelen kan iemand je overigens alleen maar wanneer je jezelf verliest.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel draaide toch allemaal om manipulatie? Maar ben het met je eens dat z'n ego wel eens met Huub op de loop ging. Hij was soms te drammerig om TV te maken. Gehersenspoeld door de Febo. Dat is ook de reden waarom ik denk dat Huub een voortrekker was van het veranderen van het concept. Later werd hij door dat zelfde concept ingehaald. Ik kreeg het idee dat het voor hem steds groter moest. Terwijl het later juist in de kleine dingen zat.
Je geeft al die bewoners veel te veel eer Akveor. Ze hadden namelijk geen moer in te brengen en waren puppets on a string......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Het spel draaide toch allemaal om manipulatie? Maar ben het met je eens dat z'n ego wel eens met Huub op de loop ging. Hij was soms te drammerig om TV te maken. Gehersenspoeld door de Febo. Dat is ook de reden waarom ik denk dat Huub een voortrekker was van het veranderen van het concept. Later werd hij door dat zelfde concept ingehaald. Ik kreeg het idee dat het voor hem steds groter moest. Terwijl het later juist in de kleine dingen zat.
Ik ben dan ook een diehard streamer die zich anderhalf jaar heeft meegeleefd met de bewoners op de streams. Het is een denkfout om te denken dat het nodig was de streams ondergeschikt te maken aan de TV uitzendingen. Het heeft het aantal kijkers slechts gelijkgehouden. Maar kijkers konden zich steeds minder associëren met de wannabees. Die werden keer op keer slechts bevestigd in het beeld wat de redactie had geschapen. Of eerder opgedrongen aan de kijker.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
mensen hier maken steeds dezelfde denkfout.. namelijk wat zij leuke personen vinden als streamer verwarren met wat goed is voor het tv-programma DGK...
das helemaal waar ... maar tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:42 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Prachig verwoord door Jake en ik sta ook helemaal achter zijn gedicht/post.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:40 schreef akveor het volgende:
Zit ik even in je postgeschiedenis te kijken.
Je eerstepot was in Topic over Sylvia: Redactie wil Silvia naar huis sturen?
quote:Dus in principe heeft talpa alleen rechten en geen plichten
Ik vraag me dan ook af of die Villa überhaupt wel gewonnen kan worden of dat die gewoon is gebruikt als lokkertje en het winnen ervan achteraf een utopie blijkt....
De wannabees hebben zich zelf die strings steeds stakker aan laten trekken. Dit was in het begin anders... iedereen inclusief Febo zocht naar een manier het concept DGK ten gelde te maken. De Febo bemoeide zich toen ook niet met de plannen... zij verschaften slechts de middelen. Het is die overgang waar ik het in die post over had.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je geeft al die bewoners veel te veel eer Akveor. Ze hadden namelijk geen moer in te brengen en waren puppets on a string......
Ik vraag me dan ook weleens af of de mensen die nu in de Villa zaten er ook in waren gegaan als ze geweten hadden dat ze dat huis helemaal niet konden winnen. Een huis winnen is toch even anders dan een bedrag winnen lijkt mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Prachig verwoord door Jake en ik sta ook helemaal achter zijn gedicht/post.
Moet wel zeggen dat John Dope in dat topic een behoorlijk vooruitziende blik had.
[..]
Deed-ie erg cool ja. Die Damian met z'n laffe filmpjes.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:14 schreef Suikeroom het volgende:
whahahahahaha Huub over Damien van tmf.. schitterend![]()
zelfs zn collega vjs lachen hem uit... top Huub
Whehehe, ze zijn weer ouderwets aan het COS-en.quote:
* noekje houdt op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, ze zijn weer ouderwets aan het COS-en.
Vraag anders aan @static of er een update-topic mag komen.quote:
Hoe makkelijk het is om 5 mensen te vinden die iets negatiefs over @Huub willen zeggen en dat dan te presenteren als dé mening van de man in de straat. En dat die @Damian z'n bek moest houden omdat ie het programma niet eens keek, met zn flinke stoere mening. En toen giebelden de VJ'@Damian uit.quote:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche. Daarna kregen ze pas wat met elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire mocht in de Kooi blijven omdat geen enkel ander individu zo over zich heen liet lopen. Welk kind laat het nu toe om voor d'r ogen haar vriend de "liefde" te zien bedrijven met een derde. Het meest bizar is dan dat ze acht weken later met hem trouwt. Ja ja, show show. Alles ter meerdere glorie van Huub en z'n ego.
Al met al te bizar voor woorden......dus spraakmakend, dus show.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche. Daarna kregen ze pas wat met elkaar.
klopt, ze hadden een affaire..... maar geen relatiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche. Daarna kregen ze pas wat met elkaar.
Heb eigenlijk nooit dat officiële moment meegekregen van de overgang tussen affaire en relatie. Ze zoenden elkaar, ze bedreven de liefde/lust met elkaar, ze zaten de hele dat bij elkaar. Zowel voor als na dat Gabi ding.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:41 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, ze hadden een affaire..... maar geen relatie
Afijn, dat hij juist de boot zo afhield, sterkt mij in het vermoeden dat het hele Gaby-ding een opzet van Huub zelf is geweest voor de kijkcijfers.
In discussies met anderen en Claire kon hij het erop gooien: "maar we hadden toen nog geen relatie"
slim gespeeld .... maar het blijft een pokkestreek
Voor het Gaby-ding hadden ze een affairequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit dat officiële moment meegekregen van de overgang tussen affaire en relatie. Ze zoenden elkaar, ze bedreven de liefde/lust met elkaar, ze zaten de hele dat bij elkaar. Zowel voor als na dat Gabi ding.
PS. wat hebben wij eigenlijk samen![]()
Allemaal geneuzel, het was gewoon een relatie, er was niets heimelijks aan.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef sunny16947 het volgende:
Was het niet Claire zelf die de boot afhield voor een relatie, en van de korte affaires was?? De relatie begon in de nacht voor/van valentijnsdag
Waarom zou iemand zo verdrietig en aangeslagen zijn als het een affaire betrof?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:01 schreef sunny16947 het volgende:
Relatie of niet, geneuzel of niet. Als zij er zelf alletwee het labeltje affaire aan hebben gehangen, wie zijn wij dan om te zeggen dat het wel een relatie was.
Ja, je zou het eigenlijk ieder beginnend stel toewensen om wat meer duidelijkheid boven tafel te krijgenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef sunny16947 het volgende:
En het Gaby ding was niet mooi, maar is wel goed geweest. Want Claire kwam er toen achter dat haar gevoel dieper zat dan ze toe wilde geven. Het was eerst, we hebben het leuk voor the time being in dgk.
Dat doe ik af als vette BS en reinste kolderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef sunny16947 het volgende:
En het Gaby ding was niet mooi, maar is wel goed geweest. Want Claire kwam er toen achter dat haar gevoel dieper zat dan ze toe wilde geven. Het was eerst, we hebben het leuk voor the time being in dgk.
Das knap kudt dan....., geen goedmaaksex vandaag...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef Desii het volgende:
edit: Vallen Pinksteren en Pasen op 1 dag vandaag???
NMNS, een wonder is geschied..... we zijn het eens![]()
met dankbaar bedoel ik te zeggen, dat bijna geen vrouw hem teruggenomen zou hebben, al zou je nog zo verliefd op iemand zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:16 schreef sunny16947 het volgende:
Elk nadeel hep se voordeel. Oh en dankbaarheid is geen goede basis voor een relatie en huwelijk.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das knap kudt dan....., geen goedmaaksex vandaag...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche.
Daarna kregen ze pas wat met elkaar.
Ben ik ook, en raad eens wat ik vandaag las (al wist ik het al wel)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik vind je een klootzak
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat doe ik af als vette BS en reinste kolder
Huub heeft gewoon een verschrikkelijk lieve, eerlijke meid getroffen die hij heel dankbaar mag zijn dat ze hem een tweede kans heeft gegeven.
edit: Vallen Pinksteren en Pasen op 1 dag vandaag???
NMNS, een wonder is geschied..... we zijn het eens![]()
Reactie op je eerste post:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
met dankbaar bedoel ik te zeggen, dat bijna geen vrouw hem teruggenomen zou hebben, al zou je nog zo verliefd op iemand zijn
Als Alex, iemand voor mijn ogen zou gaan neuken........ never, echt never zou ik hem nog terug willen .
Nu onderscheid ik wel spel met irl, dus ik kan me er iets bij voorstellen dat het goed gekomen is.... sterker nog ik hoopte er zelfs op, juist om mijn vermoeden wat ik hierboven al geschreven heb (post 18:41)
Gaat het niet om het gevoel dat je voor elkaar hebt? of je nu een relatie of een affaire hebt je flikt zoiets niet tenzij je Huub heet natuurlijk. Maar goed Claire heeft er inderdaad geen probleem mee dus een overbodige discussie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:01 schreef sunny16947 het volgende:
Relatie of niet, geneuzel of niet. Als zij er zelf alletwee het labeltje affaire aan hebben gehangen, wie zijn wij dan om te zeggen dat het wel een relatie was.
We kunnen hiermee concluderen dat Claire inderdaad naief en behaagziek is. Haalt niet weg dat dat haar een lieve meid maakt, maar lieve meiden zat, eigenlijk. Publieke vrouwen zijn ook heeeeel erg lief voor hun klanten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:12 schreef Dealon het volgende:
[..]
Gaat het niet om het gevoel dat je voor elkaar hebt? of je nu een relatie of een affaire hebt je flikt zoiets niet tenzij je Huub heet natuurlijk. Maar goed Claire heeft er inderdaad geen probleem mee dus een overbodige discussie.
Maakt geen fuck uit, was gewoon een fout van Huub. Net zoals het Elly gezeik met Brain. Affaires bestaan niet in die kooiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Voor het Gaby-ding hadden ze een affaire
Weer zoiets dat als feit wordt gebracht. Onder welke leeftijdscatagorie heeft dat "onderzoek" plaatsgevonden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik ook, en raad eens wat ik vandaag las (al wist ik het al wel)
Foute mannen krijgen meeste vrouwen
AMSTERDAM -
Stoute mannen krijgen de meeste vrouwen. Zachtaardige types wisten het allang, maar nu is het ook bewezen...
Psychologen uit Amerika beweren het recept gevonden te hebben voor een vruchtbaar seksleven voor mannen: een beetje narcisme, een scheutje harteloosheid en een flinke portie uitbuiting laten vrouwenharten gegarandeerd sneller kloppen. Dit meldt de Belgische krant De Gazet van Antwerpen
Toch Huub? dit in kader van on topic
Het gaat over foute mannen en vrouwen. Huub en Claire schijnen tot die categorie te behoren als ik ThunderBitch goed begrijp. Zal dan wel On Topic zijn, ik vind het pathetic.quote:
Ik vind Huub ook absoluut geen foute man, meer een stoute man, en daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat over foute mannen en vrouwen. Huub en Claire schijnen tot die categorie te behoren als ik ThunderBitch goed begrijp. Zal dan wel On Topic zijn, ik vind het pathetic.
Slaat nergens op iid.. Weer een flut onderzoek (scriptie) van een hopeloze student. Morgen lees je weer een andere variantquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Weer zoiets dat als feit wordt gebracht. Onder welke leeftijdscatagorie heeft dat "onderzoek" plaatsgevonden?
Met foute mannen (of vrouwen) bouw je geen bruggen. Meestal blijft er tegen de tijd dat ze de middelbare leeftijd bereiken niet meer dan een persiflage van zichzelf over (en dan hebben ze nog een half leven voor de boeg.......alleen).
Wat ik er nog van weet hadden Huub en Claire beiden niet de behoefte aan een relatie, Claire niet omdat ze er niet meteen een label aan wou hangen en het rustig aan wou doen en Huub niet vanwege net uit een relatie en zich niet meteen weer willen binden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef sunny16947 het volgende:
Was het niet Claire zelf die de boot afhield voor een relatie, en van de korte affaires was?? De relatie begon in de nacht voor/van valentijnsdag
Ik neem dat die uitspraak het gevolg is van gedegen onderzoek....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Weer zoiets dat als feit wordt gebracht. Onder welke leeftijdscatagorie heeft dat "onderzoek" plaatsgevonden?
Met foute mannen (of vrouwen) bouw je geen bruggen. Meestal blijft er tegen de tijd dat ze de middelbare leeftijd bereiken niet meer dan een persiflage van zichzelf over (en dan hebben ze nog een half leven voor de boeg.......alleen).
Tja waar moeten we er anders mee heen sinds de COS verworden is tot een "bel me snel" hoekjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Nee, het is de bedoeling om je hier druk te maken om je virtuele sexleven
Kennelijk. Het wordt er niet leesbaarder op zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Nee, het is de bedoeling om je hier druk te maken om je virtuele sexleven
Gelukkig ben je een kei in 't scrollenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk. Het wordt er niet leesbaarder op zo.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat over foute mannen en vrouwen. Huub en Claire schijnen tot die categorie te behoren als ik ThunderBitch goed begrijp. Zal dan wel On Topic zijn, ik vind het pathetic.
Huub heeft niets ontdekt, m.b.t. Claire, toen Eric er was. Huub heeft zelf gezegd dat hij snel verliefd is, dus dat telt sowieso niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ik er nog van weet hadden Huub en Claire beiden niet de behoefte aan een relatie, Claire niet omdat ze er niet meteen een label aan wou hangen en het rustig aan wou doen en Huub niet vanwege net uit een relatie en zich niet meteen weer willen binden.
Het was een enorme kutstreek wat ie heeft gedaan, absoluut niet goed te praten. Tv maken boven het gevoel van een meisje verkiezen das wel heul zuur, relatie of geen relatie maakt gevoeltechnisch natuurlijk niets uit. Ook vooral de gesprekken met Claire eraan vooraf maakte het voor mij misselijkmakende streams. Ik heb ze daarna ook uitgezet... en dat heb ik voor de rest eigenlijk nooit gedaan, hoe erg of ranzig het ook was. Huub had toen voor mij toen echt even afgedaan en ik had enorm medelijden met Claire, je zal maar verliefd zijn, in een tv programma en huis met ik weet niet hoeveel camera´s zitten en dan zoiets meemaken... Das K*T
Maar ja, toen kwam Eric, en toen kwam spijt en berouw bij Huub... en veel gesprekken tussen hem en Claire. Huub kwam er voor mijn gevoel heel snel achter dat ie toch even een misrekening had gemaakt en dat Claire toch meer voor hem betekende dan hij dacht. Ik ben van mening die hij sinds die week die erop volgde altijd eerlijk en oprecht naar Claire toe is geweest, en ik vind het dapper dat ze beide hun gevoel hebben gevolgd. Ik heb altijd in ze geloofd... en ik ben blij dat mijn gevoel klopte en dat van een heleboel andere niet.
Die Valentijnsnacht, dat was voor mij een van de mooiste stream momenten die ik heb gezien, Claire die er nog wel even een nachtje over wou slapen, maar stiekum wilde wachten totdat het 14 Februari was, grin...
Huub heeft trouwens vanmiddag bij Reaction zich voor de ikweetniethoeveelste keer weer uitgesproken over die actie....wel irritant dat mensen constant dat moment en de nacht voor het huwelijk als gespreksonderwerp aansnijden. Ik ben benieuwd of Huub daar zelf zo langzamerhand ook niet helemaal klaar mee is?
Als je zelfonderzoek bedoelt heb je het mis. Ik was me, en ik heb voor die tijd flink genotenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem dat die uitspraak het gevolg is van gedegen onderzoek....
Dat kan jij helemaal niet stellen, dat is jouw méning, subjectief dus, en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
Wat ik wel nu kan stellen, is dat Huub een foute man is. Dat klopt wel, en Claire is dweepziek.
Dat zeg je wel en je vergelijkt Claire zelfs met een hoer. Hoe durf je zeg, walgelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet.
Wat ik wel nu kan stellen, is dat Huub een foute man is. Dat klopt wel, en Claire is dweepziek.
Natuurlijk hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, ik ben het ook met een heleboel dingen niet eens die anderen zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet stellen, dat is jouw méning, subjectief dus, en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.
Dus mannen, ouder dan 25 en zonder relatie leiden een macho bestaan, alle anderen hebben een goede keuze gemaakt......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:20 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Als je zelfonderzoek bedoelt heb je het mis. Ik was me, en ik heb voor die tijd flink genoten, rond mij 25ste goed bewust van de zinloosheid van het macho-bestaan en heb gelukkig op tijd de goede keuze gemaakt
.
Nee, wat ik zeg, is dat lief zijn voor een man ongeacht wat hij zegt of doet, een kwaliteit is vooral publieke vrouwen zo geliefd maakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg je wel en je vergelijkt Claire zelfs met een hoer. Hoe durf je zeg, walgelijk.
Ik flirt via de PM.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tja waar moeten we er anders mee heen sinds de COS verworden is tot een "bel me snel" hoekje
Beetje overtrokken NMNS .. Denk dat ik het wel kan snappen op een of andere manier. Ik ging ook los en duurde zelfs iets(uh) langer dan 25.. Maar op een gegeven moment krijg je rust, en ben je er klaar mee. De Eén met partner de ander zonder. Niks mis meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus mannen, ouder dan 25 en zonder relatie leiden een macho bestaan, alle anderen hebben een goede keuze gemaakt......
Daarnaast valt het mij op dat je zegt dat je voor je 25-ste flink genoten hebt en het erop lijkt dat dat nu minder is, omdat je er zo de nadruk op legt.....
Neuken?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, ik ben het eens met de stellng dat foute mannen een grote aantrekkingskracht hebben op vrouwen.
Dat is je eigen interpretatie. Iedereen doet maar wat hij of zij wil. Fout gedrag (of je dat nu macho of anders noemt), ik bedoel daarmee dat spelen met de gevoelens van anderen en jezelf op een voetstuk zetten (of je nu man of vrouw bent) meestal niet meer werkt rond middelbare leeftijd. Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel. In mijn geval kwam ik, na natuurlijk te experimenteren (en dat was ook een leuke tijd die wat mij betreft nodig was om onderscheid te kunnen maken en een persoonlijkheid te zoeken die bij me paste) op mijn 25ste mijn vriendin tegen en daar geniet ik nog steeds vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:27 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dus mannen, ouder dan 25 en zonder relatie leiden een macho bestaan, alle anderen hebben een goede keuze gemaakt......
Daarnaast valt het mij op dat je zegt dat je voor je 25-ste flink genoten hebt en het erop lijkt dat dat nu minder is, omdat je er zo de nadruk op legt.....
Geef even een linkje, is voor mij nog een beetje een doolhof.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Neuken?
Kom jij eens even mee naar de SC
Als je genoeg geld hebt, dan kun je het na je midlifecrisis nog steeds volhouden. There will always be golddiggers.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:47 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Dat is je eigen interpretatie. Iedereen doet maar wat hij of zij wil. Fout gedrag (of je dat nu macho of anders noemt), ik bedoel daarmee dat spelen met de gevoelens van anderen en jezelf op een voetstuk zetten (of je nu man of vrouw bent) meestal niet meer werkt rond middelbare leeftijd. Uitzonderingen bevestigen natuurlijk de regel. In mijn geval kwam ik, na natuurlijk te experimenteren (en dat was ook een leuke tijd die wat mij betreft nodig was om onderscheid te kunnen maken en een persoonlijkheid te zoeken die bij je past) op mijn 25ste mijn vriendin tegen en daar geniet ik nog steeds van. In de toekomst kijken kan ik niet, maar de basis is goed en we zijn al ruim 18 jaar bij elkaar. Ik ben dus wel een redelijke oude zak (met een jonge geest
) maar ik ben blij met mijn relatie waarin ik mezelf mag zijn. Dus nee, het is nu niet minder maar veel intenser
.
Een leeg, oppervlakkig bestaan wat mij betreft. Maar ieder zijn keuze.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt, dan kun je het na je midlifecrisis nog steeds volhouden. There will always be golddiggers.
Gisteren was je er toch ook?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geef even een linkje, is voor mij nog een beetje een doolhof.
Het is net waar je op inzet. Ben het echter met je eens, erg veel verdieping in je leven brengt dat gehoer en gesnoer niet, maar zulke kerels kunnen wel de meeste poesjes vangen, om het even plat te zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:54 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Een leeg, oppervlakkig bestaan wat mij betreft. Maar ieder zijn keuze.
Ja, maar waar... ik ben overal en nergens geweest.quote:
DGK 0007quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:05 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, maar waar... ik ben overal en nergens geweest.
Tja, wanneer ja naar de natuur kijkt (en daar zijn wij ook een klein onderdeeltje vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het is net waar je op inzet. Ben het echter met je eens, erg veel verdieping in je leven brengt dat gehoer en gesnoer niet, maar zulke kerels kunnen wel de meeste poesjes vangen, om het even plat te zeggen.
En.... daartoe is een man op aarde, bot gezegd.
Maar.... ik krijg straks een gele kaart, want ik geloof dat ik het hier alleen over de commotie van Huub mag hebben.
Dat is iets tussen Claire en Huub en hoeven wij ons geen zorgen over te maken. Dat zoeken ze samen wel uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat Claire vindt dat Huub biseksueel is en zich heeft laten nemen door Eric.
Zou Huub niet monogaam hoeven zijn als hij zijn sterretje weer laat vullen?
Ik denk persoonlijk dat dat een van de vragen is waar Huub niet gapend voorbij scrolled en gewoon antwoord op wil geven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:19 schreef -Blurk- het volgende:
Dat is iets tussen Claire en Huub en hoeven wij ons geen zorgen over te maken. Dat zoeken ze samen wel uit
Denk je ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dat een van de vragen is waar Huub niet gapend voorbij scrolled en gewoon antwoord op wil geven.
Dat denk ik ook. Huub is niet zo moeilijk om open te zijn over dat soort dingen (zijn vermeende bisexualiteit bijvoorbeeld) alhoewel het ons ook niks aangaat.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:21 schreef APK het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk dat dat een van de vragen is waar Huub niet gapend voorbij scrolled en gewoon antwoord op wil geven.
APK, ik denk dat we nog wel even op het antwoord van Huub kunnen wachten.quote:
Ik ben dus iemand die al vanaf het begin elke week prachtige fotocompilaties heeft gestuurd om hem te steunen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef -Blurk- het volgende:
APK, ik denk dat we nog wel even op het antwoord van Huub kunnen wachten.
Dat is áls we een antwoord krijgen.
Huub is helemaal geen bi..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd wat Claire vindt dat Huub biseksueel is en zich heeft laten nemen door Eric.
Zou Huub niet monogaam hoeven zijn als hij zijn sterretje weer laat vullen?
Voor je het weet probeert die gek ook een fietsketting om je heen te leggenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
Huub is helemaal geen bi..
dat ie met Eric in 1 bed lag vind ik wel opmerkelijk.. die gast vond ik zo vies...wachten tot Huubje sliep en dan toehappen.. hij wou ook gewoon aan Nicolaas gaan zitten maar die gaf ''m gewoon een schop
"Mammaaaaa!!!" of.. "wat doe ik hier?"...quote:
Hij is er in ieder geval niet vies van. Hij heeft ook Sjaak willen bedienen. Dat is echt iets wat ik niet snap, maar goed dat is een discussie op zich.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
dat ie met Eric in 1 bed lag vind ik wel opmerkelijk.. die gast vond ik zo vies...wachten tot Huubje sliep en dan toehappen.. hij wou ook gewoon aan Nicolaas gaan zitten maar die gaf ''m gewoon een schop
en kort daarna nog een kopstoot van fries...het was niet zijn avond toen, lol!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:33 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond het echt een enorme wannabe, iemand die er ook te graag bij wilt horen.. hij kroop niet alleen letterlijk maar zeker ook figuurlijk in Huub zn reet.. was af en toe wel grappig als side-kick als ze mensen wakker gingen houden maar ik vond het gewoon teveel een slijmbal.. ik krijg altijd jeuk van dat soort mensen, die je alleen maar naar de mond toe praten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval niet vies van. Hij heeft ook Sjaak willen bedienen. Dat is echt iets wat ik niet snap, maar goed dat is een discussie op zich.
En ja, Eric is een vies ventje. Een vieze verkrachter, maar wel een vriendje van Huub.
quote:
denk zelf dat dat een beetje overdreven is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij is er in ieder geval niet vies van. Hij heeft ook Sjaak willen bedienen. Dat is echt iets wat ik niet snap, maar goed dat is een discussie op zich.
En ja, Eric is een vies ventje. Een vieze verkrachter, maar wel een vriendje van Huub.
Ja, dat waren nogeens tijden. Ik zou als kerel niet alleen met Eric in een bed willen slapen, of je moet er in kurk in stoppen en een alarm erop aansluiten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik vond het echt een enorme wannabe, iemand die er ook te graag bij wilt horen.. hij kroop niet alleen letterlijk maar zeker ook figuurlijk in Huub zn reet.. was af en toe wel grappig als side-kick als ze mensen wakker gingen houden maar ik vond het gewoon teveel een slijmbal.. ik krijg altijd jeuk van dat soort mensen, die je alleen maar naar de mond toe praten.
hij heeft toen bij La Fête Blanche enorm veel good will verspeelt door zn orgie in de jacuzzi.. en natuurlijk zn ongewenste acties in bed...
dieptepunt was wel de aangifte tegen Amandaen Jaap die gewoon steeds de verbinding verbrak.. en Eric steeds zei "dit is strafbaar"
![]()
![]()
hehe moet nu gelijk denken aan Huub die Nathanael wou aanklagen voor zn weblog
Nou, ik denk dat Huub dus WEL wakker was. Het viel me nog op dat hij "wakker werd" zijn broek hing zowat op zijn enkels, maar hij vond het niet raar. Me dunkt dat je dat wel merkt, je trekt hem dan uit, of je hijst hem omhoog. Af en toe had ik ook het idee, dat Huub er nog lekker voor ging liggen ook.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef miesy het volgende:
[..]
denk zelf dat dat een beetje overdreven is.
naar mijn idee, toen erik huub die massage had gegeven en huub met zijn dronken kop in slaap
was gevallen, dacht erik dat huub net deed alsof hij sliep. ik vond het een vervelende gebeurtenis,
en niet leuk om te zien. maar vond het ook wel bizar dat huub niet wakker ervan werd.
weet nog dat ik tegen mijn monitor huub smeekte om wakker te worden. was zo naar om te zien,
dat ik er nauwelijks naar kon kijken..
ach, huub heeft vaak genoeg gemeld dat hij niet vies van jongens is.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:08 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat Huub dus WEL wakker was. Het viel me nog op dat hij "wakker werd" zijn broek hing zowat op zijn enkels, maar hij vond het niet raar. Me dunkt dat je dat wel merkt, je trekt hem dan uit, of je hijst hem omhoog. Af en toe had ik ook het idee, dat Huub er nog lekker voor ging liggen ook.
Tsja, dat zegt hij..... geloof er geen ruk van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:11 schreef miesy het volgende:
[..]
ach, huub heeft vaak genoeg gemeld dat hij niet vies van jongens is.
ze moeten alleen niet aan zijn sterretje komen
ach, zo hebben we allemaal wel onze mening.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Tsja, dat zegt hij..... geloof er geen ruk van.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:15 schreef miesy het volgende:
[..]
ach, zo hebben we allemaal wel onze mening.
opinions are like assholes.....no pun intended
HAhaha!!quote:
Huub,was het maar waar dat jij en ook Clair kunnen doen waar jullie zelf zin in hebben...... Huub jij maakt de keuzes die jij wilt en komt dus helemaal goed.. echt well ik houdervan..nou...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:37 schreef sunny16947 het volgende:
Ik denk dat je dan nog even moet wachten tot zondag. Huub is nu even met andere dingen bezig. Kan hem geen ongelijk geven. Na 17 maanden keurslijf lekker doen waar je zelf zin in hebt.
Het ergste van dat vond ik nog dat ze de politie op de set lietenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 00:54 schreef Suikeroom het volgende:
dieptepunt was wel de aangifte tegen Amandaen Jaap die gewoon steeds de verbinding verbrak.. en Eric steeds zei "dit is strafbaar"
![]()
![]()
Huub smeken om wakker te wordenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 01:00 schreef miesy het volgende:
[..]
denk zelf dat dat een beetje overdreven is.
naar mijn idee, toen erik huub die massage had gegeven en huub met zijn dronken kop in slaap
was gevallen, dacht erik dat huub net deed alsof hij sliep. ik vond het een vervelende gebeurtenis,
en niet leuk om te zien. maar vond het ook wel bizar dat huub niet wakker ervan werd.
weet nog dat ik tegen mijn monitor huub smeekte om wakker te worden. was zo naar om te zien,
dat ik er nauwelijks naar kon kijken..
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:31 schreef ThunderBitch het volgende:
Overigens, ik ben het eens met de stellng dat foute mannen een grote aantrekkingskracht hebben op vrouwen.
Wat was er toen ook alweer gebeurtquote:Dan was er bij eric-nicolaas eerder sprake van aanranding
1 |
Idd, er zitten nog een aantal onaangeklede, ondervoede mensen te wachtenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:20 schreef ThunderBitch het volgende:
Huubje, je fans wachten op je.......
Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
-edit-
Wat maakt het uit? Lieke heeft zelf gezegd dat alles wat Brian en Amanda hebben gedaan onderdeel van het spel was. Ja, dus kennelijk ook de klappen die Brian haar gaf bij de paardenbak en op de trap naar de gameroom en slaapkamer. Het proberen uit te trekken van haar slipje waardoor haar benen bont en blauw waren tijdens dat geintje om haar in de vijver te gooien. En het bedreigen van haar moeder omdat die de gesponserde armband had aangenomen die voor Amanda bestemd was.quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Lieke heeft zelf gezegd dat alles wat Brian en Amanda hebben gedaan onderdeel van het spel was. Ja, dus kennelijk ook de klappen die Brian haar gaf bij de paardenbak en op de trap naar de gameroom en slaapkamer. Het proberen uit te trekken van haar slipje waardoor haar benen bont en blauw waren tijdens dat geintje om haar in de vijver te gooien. En het bedreigen van haar moeder omdat die de gesponserde armband had aangenomen die voor Amanda bestemd was.
En waarom is het zo geëscaleerd. Zij háát jou echt toch?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:42 schreef Huubdgk het volgende:
ineens was die extreme stress dus weg, en die zocht wel een uitweg, dat heeft ons in mijn ogen onze relatie gekost.... de ruzies/excessen en shit tussen Lieke en mij kwamen pas echt maanden daarna (begon dec 07 terwijl onze relatie eind oktober/november stopte
dus dat
quote:De talkshow van Robert Jensen keert na de zomer niet meer terug op RTL 5. De televisiezender trekt de stekker uit het tv- programma. Dat bevestigt zegsvrouw Karin Bouwknegt van RTL vandaag in het Algemeen Dagblad. De reden blijft vaag. “We zijn niet ontevreden, wellicht keert Jensen later weer terug“, wil Karin Bouwknegt kwijt. Robert Jensen ontving in ruim 500 uitzendingen gasten als Shakira, Patty Brard en Nel Veerkamp in zijn show. Vorige week was Robert nog in onderhandeling met RTL 5.
de druppel was dat jij in de week voor koninginnedag en op koninginnedag continu geprobeerd hebt om haar zwart te praten op de streams, misschien moet je een keer die filmpjes terug kijken. leuke filmpjes trouwens waarin je wordt ontmaskerd als leugenaar en steeds wijzen naar een anderquote:Op zaterdag 21 juni 2008 11:52 schreef Huubdgk het volgende:
ik weet niet of Lieke mij haat, denk wel dat ze meer een hekel heeft aan mij dan ik aan haar,
maar goed, ben ook behoorlijk onrespectvol met haar omgesprongen de laatste tijd van haar verblijf. Uiteindelijk heeft het geloond, want stel voor dat we haar hadden laten blijven chillen zoals ze zelf wilde, dan hadden we een fokking probleem gehad.
Maar kan mij voorstellen door mijn houding naar haar, fysiek intimiderend, vernederend, verbaal bijna beestachtig, dat ze niets meer ooit met mij te maken wil hebben. Misschien later ooit nog een keer als we elkaar tegenkomen, maar denk dat mijn daden in haar ogen ieder relativeringsvermogen te boven gaan,
en dat is jammer maar haar keuze
mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt mij toch juist prettig dat je zonder camera´s nog eens met elkaar kan praten, volgens mij kan je dan pas dingen echt achter je laten. Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover jou zitten, wat ik niet begrijp... Brian en Amanda heeft ze wel kunnen vergeven voor de nare dingen die ze tegen haar gedaan en gezegd habben en bij jou, de persoon met wie ze zo lang een relatie heeft gehad neemt ze niet eens de moeite...
het eerlijkste antwoord (en dit is alleen mijn mening stel die zeer zeker niet als een feit)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Manu82 het volgende:
Vind jij dat Lieke zich uiteindelijk de villa heeft ingeneukt? Dus eigenlijk dat het een vooropgezet plan van haar was om een relatie met iemand in de gouden kooi te beginnen en jij misschien wel het makkelijkste 'slachtoffer' was of haar enige optie?
op landelijke tv de nieuwe vriend van lieke bekend willen maken om nog even een trap na te gevenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Huubdgk het volgende:
he, over dat negatief praten over oud miljonairs, dat ze daar over viel vind ik nog steeds hypocriet van haar...
Ik bedoel toen Dennis weg was of Natasia of wie dan ook die Lieke niet zo leuk vond, stond ze ook vooraan om rotopmerkingen te maken of dingen te insinueren omdat je on stream was. Dat heb ik bij haar ook wel gedaan, maar zeker in die tijd, waren er niet zo heel veel dingen waar ik positief over dacht. Daarnaast vroeg fokking iedereen die in de villa kwam aan mij over Lieke. Daar is heus wel een keer wat negatiefs gezegd, en heb ongetwijfeld haar wel eens gebashed toen ze er niet meer was.
Maar heb nergens structureel haar zwart lopen maken en heb ook genoeg postieve dingen over haar gezegd. Mensen hun karakter proberen te vermoorden, demoniseren en hetzes beginnen, dat waren de tactieken van andere kampen toch? al betwijfel ik of B en A weten wat een hetze is, maar goed
Even een vraag van andere orde...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:03 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
mijn idee zeker, en over wel kunnen vergeven van met name Brian,
Huub echt waar hij heeft mij geslagen achter de deur bij de paardenbak,
Huub echt waar hij heeft mij geschopt na het doucheslang incident toen de beveiliging al in huis was
etc etc
kon ik echt niet tegen, ging ze met die gozer in bad zitten, tja slim gespeeld van Brian want ik was over de zeik en liep weer tegen een boete aan...
quote:
"Het Openbaar Ministerie (OM) heeft een inval gedaan bij Ria Eelzak, de vriendin van de vermoorde crimineel John Mieremet. Mieremet en zijn vriendin zouden crimineel geld in beheer hebben gegeven bij de in 2004 geliquideerde vastgoedhandelaar Willem Endstra. Het OM wil het witgewassen geld terugvorderen en schat het bedrag op 13,4 miljoen euro.
Bij invallen in huizen van Eelzak en haar zoon in het Belgische Neerpelt trof justitie een grote hoeveelheid administratie aan. De papieren zijn in beslag genomen. Verder vond de politie een vuurwapen met munitie. De Belgische autoriteiten is gevraagd beslag te leggen op twee huizen.
Het OM verdenkt Ria Eelzak van heling en witwassen. Verder wordt ze ook verdacht van deelname aan een criminele organisatie. Justitie heeft ook een strafrechtelijk onderzoek lopen naar het bedrijf van Eelzak, The Blues Company.
Mieremet vormde in de jaren negentig samen met Sam Klepper (in 2000 geliquideerd) een crimineel duo dat lange tijd de Nederlandse onderwereld domineerde. Eind jaren negentig verhuisde Mieremet naar België. In 2005 werd hij in Thailand doodgeschoten. Daar werkte hij aan een groot vastgoedproject".
Ben het met je eens, jij hebt niet meer of minder slecht gepraat over Lieke dan dat zij heeft gedaan over andere ex-miljonairs. Je moet maar eens gesprekken van Brian en Amanda over ex-miljonairs en dan met name Dennis opzoeken. Want die twee hebben in de Kooi idd een hetze gehouden tegen jou, maar wat ze over heme bleven zeggen terwijl hij al wekenlang uit de Kooi was dat was ook buiten alle proporties,,, Daarbij valt alles van jou in het niet... Zeker omdat ze dus met hun wel overweg kan en het blijkbaar wel goed is dat de ene persoon bepaalde dingen doet, maar een ander dat neit mag doen als het over haar gaat...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Huubdgk het volgende:
he, over dat negatief praten over oud miljonairs, dat ze daar over viel vind ik nog steeds hypocriet van haar...
Ik bedoel toen Dennis weg was of Natasia of wie dan ook die Lieke niet zo leuk vond, stond ze ook vooraan om rotopmerkingen te maken of dingen te insinueren omdat je on stream was. Dat heb ik bij haar ook wel gedaan, maar zeker in die tijd, waren er niet zo heel veel dingen waar ik positief over dacht. Daarnaast vroeg fokking iedereen die in de villa kwam aan mij over Lieke. Daar is heus wel een keer wat negatiefs gezegd, en heb ongetwijfeld haar wel eens gebashed toen ze er niet meer was.
Maar heb nergens structureel haar zwart lopen maken en heb ook genoeg postieve dingen over haar gezegd. Mensen hun karakter proberen te vermoorden, demoniseren en hetzes beginnen, dat waren de tactieken van andere kampen toch? al betwijfel ik of B en A weten wat een hetze is, maar goed
Dat vond ik inderdaad ook verwerpelijkquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef johan13 het volgende:
[..]
op landelijke tv de nieuwe vriend van lieke bekend willen maken om nog even een trap na te geven
bullshit, wat ik probeer te zeggen in mijn post is dat ik niet structureel slecht over haar sprak, en al helemaal niet dat ik daar heel erg gefocussed op was. Lieke belde mij eventjes op zo van Ja jij praat alleen maar slecht over mij en grijpt iedere kans aan. Dat koninginnendaggedoe kon ik niet hard maken omdat er geen camera bij het gesprek van mij en DJ Q was, dus ging het ook verder niet opvoeren. Als Lieke en ik hoorden dat Dennis wat doms buiten had gedaan toen hij eruit was hadden we het daar ook snerend over. Toen ik hoorde bijvoorbeeld dat ze optredens had, zwart, waar dan niet eens een paal was geregeld, ja dan lachte ik mij suf. Als jij dingen wist die ik toen wist had je der ook keihard uitgelachen....heb dat laatst weer gedaan toen Jaap mij helemaal gedetailleerd een aantal dingen heeft verteld,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef walhalla1986 het volgende:
huub meen je dat nou echt dat je misschien wel eens iets negatiefs hebt gezegd??
sorry hoor maar je bleef maar herhalen dat ze geen optredens had en z zich als een diva gedroeg en dat bracht jij dan ter sprake zonder dat het uberhaubt over lieke ging. en dat koninginnedag gedoe was voor een groot deel zelfs gelogen van jou uit. net als de rest. en toen ze je opbelde deed je helemaal raar want eerst voerden jullie een redelijk normaal telefoon gesprek, toen kwam de rest de privste binnen en moest je stoer doen en hing je op. kijk dat filmpje maar eens na. echtje deed zo anders toen de rest binnen kwam alsof je je moest bewijzen naar hun toe leek wel middelbare school
Hahaha, hoe leuk was dat, dingen uitzoeken die ze in de Villa nog niet wisten. Google is my friend...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:12 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat vond ik inderdaad ook verwerpelijk![]()
Als hij nou gewoon het adres even had geroepen, hadden wij ook nog wat uit te zoeken
Ben jij al gecheckt?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:18 schreef NathanaelDGK het volgende:
Hi ya'll, eindelijk weer een internet verbinding.
denk dat het wat minder gechargeerd is dan jij schrijft, maar er is zeker wel een verschil ja...quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Even een vraag van andere orde...
Toen jij in de kooi kwam vond ik je best cool,...dat wil zeggen,,...zo'n klein mannetje met zo'n grote bek en guts, schitterend. Het 'nooit meer naar huis' met Silvia en Eric,..schitterend,..maar dan..WAAR is bij jou de omslag geweest dat je van grappig en opstandig naar volkomen arrogant en onrealistisch bent gegaan, is dit van hogerhand ingegeven of is dat er ingeslopen zonder dat je het zelf doorhad?
nadat telefoongesprek wilde lieke niks meer met de kooi te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef walhalla1986 het volgende:
maar dat je dus 'tv maakte' over haar rug terwijl ze niks meer er mee te maken wilde hebben daar belde ze je over op en dat je dat wel bleef doen is oa de reden dat ze niet met je wilt praten. ze was ook niet bij de finale heel bewust. want ze was toen wel al terug van vakantie
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:00 schreef Juud79 het volgende:
Het lijkt mij toch juist prettig dat je zonder camera´s nog eens met elkaar kan praten,
volgens mij kan je dan pas dingen echt achter je laten.
Nu blijft ze met een naar gevoel tegenover jou zitten,
walhalla doe ff normaal,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:19 schreef walhalla1986 het volgende:
maar dat je dus 'tv maakte' over haar rug terwijl ze niks meer er mee te maken wilde hebben daar belde ze je over op en dat je dat wel bleef doen is oa de reden dat ze niet met je wilt praten. ze was ook niet bij de finale heel bewust. want ze was toen wel al terug van vakantie
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:21 schreef Juud79 het volgende:
Nathanael, je hebt meldplicht bij Noekje of Gert... to proof that you're the real one...
geloof er iets van.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
Kan heel goed, het is immers zaterdag. Weekend voor onze kantoorboy.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou, als je als ondertitel "thumb's up dude" hebt, en je eerste post begint met "Hi y'all" , dan weet ik wel genoeg..... het IS 'm!
je moet goed lezen, na het telefoongesprek wil ze niks meer met je te maken hebbenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:24 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
walhalla doe ff normaal,
zij wil er niks meer mee te maken hebben zoals je zelf zegt.......
en daar belde ze even over op......... naar de Gouden Kooi![]()
snap je het nou echt niet
Je wilt niets meer met de Gouden Kooi te maken hebben, maar toch bel je je grootste "tegenstander" op om een punt te maken, waar je van weet, dat het ruzie wordt, dus op tv komt...
ik weet dat Lieke niet zo naief is....jij wel?
walhalla doe nou niet net alsof je beter weet hoe het er in de kooi aan toe ging, jij neemt net een aantal standpunten in die ik vervolgens keihard onderuit haal met in mijn ogen valide argumenten,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:28 schreef walhalla1986 het volgende:
daarna was het over voor haar. en jij weet ook lieke soms dingen moest doen.
ze is ook nooit meer langs gekomen en ze heeft het er ook niet meer over, dgk is over en uit en alles met jou heeft ze ook redelijk achter zich gelaten
waarom heb je haar na dgk nooit gebeld? ik bedoel sms is toch raar na zo iets
Ik denk niet dat het Lieke ontbreekt aan zelfrespect. Ze is doelgericht, fysiek sterk en heeft een enorm uithoudingsvermogen. Slim en sterk in communicatie is ze ook. Wat ik echter denk is dat ze door haar bewijsdrang, iets dat misschien voortkomt uit gepest zijn in haar kinderjaren (dat heb ik haar ooit tegen je horen zeggen) haar eigen grenzen overschrijdt. Soms stelt ze zich onmogelijke doelen (zoals bij het taarteten) en kan slecht haar afgang verkroppen waardoor ze naar excuses zoekt. Dat laatste is een Brianesk trekje. Daarom houden mensen haar op afstand en vinden haar gemaakt. Lieke moet leren dat ze de wijsheid nog lang niet in pacht heeft, haar grenzen beter bewaken en zichzelf vooral niet overschatten.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:07 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
het eerlijkste antwoord (en dit is alleen mijn mening stel die zeer zeker niet als een feit)
Volgens mij valt Lieke gewoon op jongens met "status" en "macht"
en dat kan, dat erotiseert heel erg veel vrouwen, dus denk niet zozeer dat haar gevoelens niet oprecht zijn, maar vraag mij af of ze ook op mij gevallen was toen ik nog bij primafoon werkte......
De reden waarom dit zo is bij haar (althans volgens mij) kun je denk ik zoeken in de richting van laag zelfrespect of xtreem gevoel naar bevestiging, iets in die trant
maar nogmaals, ik kan het ook fout hebben en ze kan zich keihard de villa ingeneukt hebben, of ze was echt tot over haar oren verliefd op mij en op mijn persoonlijkheid.... mbt tot Lieke weet ik niets meer zeker
Dus daarom vertrok ze zonder iets te zeggen uit de villa. En daarom moest huub zo'n moeite doen om haar die brief te geven en te laten lezen? Daarna nog even op visite geweest bij Amannie het begin van contact verstoren door te gaan schelden en te demoniseren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:33 schreef johan13 het volgende:
[..]
je moet goed lezen, na het telefoongesprek wil ze niks meer met je te maken hebben
wanneer was het telefoongesprek tussen huub en lieke, juist begin mei.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Dus daarom vertrok ze zonder iets te zeggen uit de villa. En daarom moest huub zo'n moeite doen om haar die brief te geven en te laten lezen? Daarna nog even op visite geweest bij Amannie het begin van contact verstoren door te gaan schelden en te demoniseren.
Het is toch een mooi iets dat je zoveel lieve mensen om je heen hebt verzameld door je deelname aan de Kooi. Het is zoals je zelf zei, uiteindelijk heb ik toch gewonnen..quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Huubdgk het volgende:
met Sylvia gaat het goed.... mijn tel rek loopt maar op en op van die gesprekken naar BCL maar goed en gisteren hele avond met Ilona en Claire op stap geweest, was 1e keer dat ik Ilona weer zag
ha ik weetniet, speelde je ook voor Dennix?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:38 schreef NathanaelDGK het volgende:
Ik weet niets wie ik ben omdat ik ergens anders ben en mijn inlog niet weet.
Joh, ze heeft dat wel 100 keer geroepen. Toch bleef ze over Huub ouwehoeren.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:33 schreef johan13 het volgende:
[..]
je moet goed lezen, na het telefoongesprek wil ze niks meer met je te maken hebben
Ilona is ook tof! Zij heeft veel goede woordjes voor je gedaan. Heb je dat schilderij nog van Henk van Veen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:37 schreef Huubdgk het volgende:
met Sylvia gaat het goed.... mijn tel rek loopt maar op en op van die gesprekken naar BCL maar goed en gisteren hele avond met Ilona en Claire op stap geweest, was 1e keer dat ik Ilona weer zag
Het is nu zomer, mensen zijn meer op straat, voetbal , veel drinken, en vakantietijd, buiten lang licht tot 22:30,quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Huubdgk het volgende:
ik merk dat ik heel erg ingetogen ben, en vind het best lastig op straat, ben vanmijzelf een heel blij,
aandacht naar buiten gericht persoon,
dus ben zeker niet opvliegend, maar betekent wel dat ik niet meer dronken in de stad kan zijn, want dan gaat het mis.....
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:49 schreef Huubdgk het volgende:
dat schilderij hangt aan de muur in mijn woonkamer, ik kijk er nu naar, net zoals dat brothers friends schilderij van Desi!!!!, net zoals een grote versie van die zwartwitte foto canvas van mijn familie die ik op mijn jaardag heb gekregen.....
lieve brothers and sisters, ik ga ervandoor, nee ik krijg geen last van groupies, want ga stappen in de Marcanti op de verjaardag van Mayday, en daar sta ik gewoon op de lijst en sta ik op de VIP dus dat....
vond het weer ff leuk ff te discussieren, walhalla, je komt er wel. Alleen qua argumentatie en retorica... tja heb je nog wel ff te gaan!
Ja ik heb nog contact met Tommy was ook nog een vraag van iemand, en ik ga eigenlijk nooit stappen trouwens (@walhalla) want dat kan niet. Dit wordt ook mijn eerste vrije zaterdag sinds 11 december 2006, dus we zullen het wel zien!
groetjes en tot gauw allemaal
heel veel liefs
Huub
Bedankt voor de tip.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:32 schreef Huubdgk het volgende:
en Gert, betwijfel of het Nathanael is, die woont in Chicago en denk niet dat hij al wakker is, daarnaast, Nathanael zou zichzelf nooit DGK noemen achter zijn naam....
quote die eindelijk eens, is het zichzelfquote:
Lijkt me vrij logisch als er aan hem over Lieke vragen worden gesteldquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Suikeroom het volgende:
was er net zo'n leuke discussie, komt Huub langs gaat het weer over Lieke![]()
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:25 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:
Nou suikertje, speciaal voor jou.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:21 schreef Suikeroom het volgende:
was er net zo'n leuke discussie, komt Huub langs gaat het weer over Lieke![]()
Ik vind de vragen meer dan terecht.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef walhalla1986 het volgende:
hoewel ik de vragen over lieke stelde, had huub er ook voor kunnen kiezen er niet op in te gaan en te zeggen dat hij het niet over lieke wilde hebben. of 1x te reageren. zal de volgende keer niet weer over lieke beginnen
Alles wat hij hier heeft geschreven, heeft die in de kooi ook al gezegd.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:28 schreef walhalla1986 het volgende:
hoewel ik de vragen over lieke stelde, had huub er ook voor kunnen kiezen er niet op in te gaan en te zeggen dat hij het niet over lieke wilde hebben. of 1x te reageren. zal de volgende keer niet weer over lieke beginnen
Maar dat was toch spel?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Alles wat hij hier heeft geschreven, heeft die in de kooi ook al gezegd.
Dus er is niets nieuws onder de zon.
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?quote:
Dat geloof ik ook niet, dat hou je niet vol volgens mij.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?
Heb je het door?quote:
Nee, dat zeg IK niet, dat hoor ik vaak.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:41 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat iemand anderhalf jaar achter elkaar een spel kan spelen zonder iets van zich zelf te laten zien?
Nee, wafels zijn funest voor een uil. Die ruiten hè....... Poffertjes misschien een optie voor een volgend exemplaar?quote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:49 schreef Lobasca het volgende:
Donnatellie in da house?
Geen idee, maar las je weleens op VOL?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wie is dat?
Die is toch op dat mamjo forum actief?
Ja, geloof dat ze daar een aantal mensen heeft weggepestquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Geen idee, maar las je weleens op VOL?
echt niet.... de meest zinnige reeks van FOK (het is wel DE Huub)quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Toch eigenlijk een onzinnige reeks deze "Commotie over Huub".
Al die vragen en dan die antwoorden....,vraag eens aan een dief of hij ingebroken heeft, het antwoord laat zich raden. Zo gaat het hier ook.
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote die eindelijk eens, is het zichzelf
Ja, het is Huub. Maar de vragen komen van hen met gekleurde brillen (iedereen) en de antwoorden komen van iemand wiens bril ook gekleurd is, naast het feit dat hij zichzelf echt niet slechter neer gaat zetten dan noodzakelijk plus dat hij ook nog eens niet alles kan en mag zeggen. De inhoudelijke waarde is zo goed als nihil.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:15 schreef Desii het volgende:
echt niet.... de meest zinnige reeks van FOK (het is wel DE Huub)![]()
Mag niet van Gert en Noekje.....en ik mag je ook niet meer zoenen hierquote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:26 schreef Desii het volgende:
Ik heb nog een half uurtje, dus kan nog wel even een deel 12 aanmaken
Spam jij hem ff vol, brother NMNS
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:34 schreef noekje het volgende:
Huillie, hier 2 vlaggetjes voor je!
Dus je stopt met posten hier, in deze "onzinnige" reeks? Ik begrijp niet zo goed waar dit nu weer vandaan komt hoor. Huub verschuilt zich niet bepaald. En "niet slechter dan beslist noodzakelijk"? Hij opent nota bene met de volgende beschrijving van zijn gedrag tegenover Lieke: "fysiek intimiderend, vernederend, verbaal bijna beestachtig." Met dergelijke woorden probeer je jezelf niet te sparen of de schuld in andermans schoenen te schuiven.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 14:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, het is Huub. Maar de vragen komen van hen met gekleurde brillen (iedereen) en de antwoorden komen van iemand wiens bril ook gekleurd is, naast het feit dat hij zichzelf echt niet slechter neer gaat zetten dan noodzakelijk plus dat hij ook nog eens niet alles kan en mag zeggen. De inhoudelijke waarde is zo goed als nihil.
Leuk voor de fans is dan wel weer dat je contact met hem hebt, dat is dan ook zo'n beetje het enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |