* noekje houdt op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 17:27 schreef APK het volgende:
[..]
Whehehe, ze zijn weer ouderwets aan het COS-en.
Vraag anders aan @static of er een update-topic mag komen.quote:
Hoe makkelijk het is om 5 mensen te vinden die iets negatiefs over @Huub willen zeggen en dat dan te presenteren als dé mening van de man in de straat. En dat die @Damian z'n bek moest houden omdat ie het programma niet eens keek, met zn flinke stoere mening. En toen giebelden de VJ'@Damian uit.quote:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche. Daarna kregen ze pas wat met elkaar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Claire mocht in de Kooi blijven omdat geen enkel ander individu zo over zich heen liet lopen. Welk kind laat het nu toe om voor d'r ogen haar vriend de "liefde" te zien bedrijven met een derde. Het meest bizar is dan dat ze acht weken later met hem trouwt. Ja ja, show show. Alles ter meerdere glorie van Huub en z'n ego.
Al met al te bizar voor woorden......dus spraakmakend, dus show.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche. Daarna kregen ze pas wat met elkaar.
klopt, ze hadden een affaire..... maar geen relatiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche. Daarna kregen ze pas wat met elkaar.
Heb eigenlijk nooit dat officiële moment meegekregen van de overgang tussen affaire en relatie. Ze zoenden elkaar, ze bedreven de liefde/lust met elkaar, ze zaten de hele dat bij elkaar. Zowel voor als na dat Gabi ding.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:41 schreef Desii het volgende:
[..]
klopt, ze hadden een affaire..... maar geen relatie
Afijn, dat hij juist de boot zo afhield, sterkt mij in het vermoeden dat het hele Gaby-ding een opzet van Huub zelf is geweest voor de kijkcijfers.
In discussies met anderen en Claire kon hij het erop gooien: "maar we hadden toen nog geen relatie"
slim gespeeld .... maar het blijft een pokkestreek
Voor het Gaby-ding hadden ze een affairequote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nooit dat officiële moment meegekregen van de overgang tussen affaire en relatie. Ze zoenden elkaar, ze bedreven de liefde/lust met elkaar, ze zaten de hele dat bij elkaar. Zowel voor als na dat Gabi ding.
PS. wat hebben wij eigenlijk samen![]()
Allemaal geneuzel, het was gewoon een relatie, er was niets heimelijks aan.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef sunny16947 het volgende:
Was het niet Claire zelf die de boot afhield voor een relatie, en van de korte affaires was?? De relatie begon in de nacht voor/van valentijnsdag
Waarom zou iemand zo verdrietig en aangeslagen zijn als het een affaire betrof?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:01 schreef sunny16947 het volgende:
Relatie of niet, geneuzel of niet. Als zij er zelf alletwee het labeltje affaire aan hebben gehangen, wie zijn wij dan om te zeggen dat het wel een relatie was.
Ja, je zou het eigenlijk ieder beginnend stel toewensen om wat meer duidelijkheid boven tafel te krijgenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef sunny16947 het volgende:
En het Gaby ding was niet mooi, maar is wel goed geweest. Want Claire kwam er toen achter dat haar gevoel dieper zat dan ze toe wilde geven. Het was eerst, we hebben het leuk voor the time being in dgk.
Dat doe ik af als vette BS en reinste kolderquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:05 schreef sunny16947 het volgende:
En het Gaby ding was niet mooi, maar is wel goed geweest. Want Claire kwam er toen achter dat haar gevoel dieper zat dan ze toe wilde geven. Het was eerst, we hebben het leuk voor the time being in dgk.
Das knap kudt dan....., geen goedmaaksex vandaag...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef Desii het volgende:
edit: Vallen Pinksteren en Pasen op 1 dag vandaag???
NMNS, een wonder is geschied..... we zijn het eens![]()
met dankbaar bedoel ik te zeggen, dat bijna geen vrouw hem teruggenomen zou hebben, al zou je nog zo verliefd op iemand zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:16 schreef sunny16947 het volgende:
Elk nadeel hep se voordeel. Oh en dankbaarheid is geen goede basis voor een relatie en huwelijk.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Das knap kudt dan....., geen goedmaaksex vandaag...
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:25 schreef schatje het volgende:
Ik weet niet hoor, maar volgens mij was Huub vrijgezel toen ie Gaby neukte onder de douche.
Daarna kregen ze pas wat met elkaar.
Ben ik ook, en raad eens wat ik vandaag las (al wist ik het al wel)quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:27 schreef Desii het volgende:
[..]
[ afbeelding ] ik vind je een klootzak
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:12 schreef Desii het volgende:
[..]
Dat doe ik af als vette BS en reinste kolder
Huub heeft gewoon een verschrikkelijk lieve, eerlijke meid getroffen die hij heel dankbaar mag zijn dat ze hem een tweede kans heeft gegeven.
edit: Vallen Pinksteren en Pasen op 1 dag vandaag???
NMNS, een wonder is geschied..... we zijn het eens![]()
Reactie op je eerste post:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:22 schreef Desii het volgende:
[..]
met dankbaar bedoel ik te zeggen, dat bijna geen vrouw hem teruggenomen zou hebben, al zou je nog zo verliefd op iemand zijn
Als Alex, iemand voor mijn ogen zou gaan neuken........ never, echt never zou ik hem nog terug willen .
Nu onderscheid ik wel spel met irl, dus ik kan me er iets bij voorstellen dat het goed gekomen is.... sterker nog ik hoopte er zelfs op, juist om mijn vermoeden wat ik hierboven al geschreven heb (post 18:41)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |