Gaat het niet om het gevoel dat je voor elkaar hebt? of je nu een relatie of een affaire hebt je flikt zoiets niet tenzij je Huub heet natuurlijk. Maar goed Claire heeft er inderdaad geen probleem mee dus een overbodige discussie.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:01 schreef sunny16947 het volgende:
Relatie of niet, geneuzel of niet. Als zij er zelf alletwee het labeltje affaire aan hebben gehangen, wie zijn wij dan om te zeggen dat het wel een relatie was.
We kunnen hiermee concluderen dat Claire inderdaad naief en behaagziek is. Haalt niet weg dat dat haar een lieve meid maakt, maar lieve meiden zat, eigenlijk. Publieke vrouwen zijn ook heeeeel erg lief voor hun klanten.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:12 schreef Dealon het volgende:
[..]
Gaat het niet om het gevoel dat je voor elkaar hebt? of je nu een relatie of een affaire hebt je flikt zoiets niet tenzij je Huub heet natuurlijk. Maar goed Claire heeft er inderdaad geen probleem mee dus een overbodige discussie.
Maakt geen fuck uit, was gewoon een fout van Huub. Net zoals het Elly gezeik met Brain. Affaires bestaan niet in die kooiquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:55 schreef Desii het volgende:
[..]
Voor het Gaby-ding hadden ze een affaire
Weer zoiets dat als feit wordt gebracht. Onder welke leeftijdscatagorie heeft dat "onderzoek" plaatsgevonden?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ben ik ook, en raad eens wat ik vandaag las (al wist ik het al wel)
Foute mannen krijgen meeste vrouwen
AMSTERDAM -
Stoute mannen krijgen de meeste vrouwen. Zachtaardige types wisten het allang, maar nu is het ook bewezen...
Psychologen uit Amerika beweren het recept gevonden te hebben voor een vruchtbaar seksleven voor mannen: een beetje narcisme, een scheutje harteloosheid en een flinke portie uitbuiting laten vrouwenharten gegarandeerd sneller kloppen. Dit meldt de Belgische krant De Gazet van Antwerpen
Toch Huub? dit in kader van on topic
Het gaat over foute mannen en vrouwen. Huub en Claire schijnen tot die categorie te behoren als ik ThunderBitch goed begrijp. Zal dan wel On Topic zijn, ik vind het pathetic.quote:
Ik vind Huub ook absoluut geen foute man, meer een stoute man, en daar hou ik wel vanquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat over foute mannen en vrouwen. Huub en Claire schijnen tot die categorie te behoren als ik ThunderBitch goed begrijp. Zal dan wel On Topic zijn, ik vind het pathetic.
Slaat nergens op iid.. Weer een flut onderzoek (scriptie) van een hopeloze student. Morgen lees je weer een andere variantquote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Weer zoiets dat als feit wordt gebracht. Onder welke leeftijdscatagorie heeft dat "onderzoek" plaatsgevonden?
Met foute mannen (of vrouwen) bouw je geen bruggen. Meestal blijft er tegen de tijd dat ze de middelbare leeftijd bereiken niet meer dan een persiflage van zichzelf over (en dan hebben ze nog een half leven voor de boeg.......alleen).
Wat ik er nog van weet hadden Huub en Claire beiden niet de behoefte aan een relatie, Claire niet omdat ze er niet meteen een label aan wou hangen en het rustig aan wou doen en Huub niet vanwege net uit een relatie en zich niet meteen weer willen binden.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:53 schreef sunny16947 het volgende:
Was het niet Claire zelf die de boot afhield voor een relatie, en van de korte affaires was?? De relatie begon in de nacht voor/van valentijnsdag
Ik neem dat die uitspraak het gevolg is van gedegen onderzoek....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:43 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Weer zoiets dat als feit wordt gebracht. Onder welke leeftijdscatagorie heeft dat "onderzoek" plaatsgevonden?
Met foute mannen (of vrouwen) bouw je geen bruggen. Meestal blijft er tegen de tijd dat ze de middelbare leeftijd bereiken niet meer dan een persiflage van zichzelf over (en dan hebben ze nog een half leven voor de boeg.......alleen).
Tja waar moeten we er anders mee heen sinds de COS verworden is tot een "bel me snel" hoekjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Nee, het is de bedoeling om je hier druk te maken om je virtuele sexleven
Kennelijk. Het wordt er niet leesbaarder op zo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef Lobasca het volgende:
Nee, het is de bedoeling om je hier druk te maken om je virtuele sexleven
Gelukkig ben je een kei in 't scrollenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk. Het wordt er niet leesbaarder op zo.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gaat over foute mannen en vrouwen. Huub en Claire schijnen tot die categorie te behoren als ik ThunderBitch goed begrijp. Zal dan wel On Topic zijn, ik vind het pathetic.
Huub heeft niets ontdekt, m.b.t. Claire, toen Eric er was. Huub heeft zelf gezegd dat hij snel verliefd is, dus dat telt sowieso niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:03 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wat ik er nog van weet hadden Huub en Claire beiden niet de behoefte aan een relatie, Claire niet omdat ze er niet meteen een label aan wou hangen en het rustig aan wou doen en Huub niet vanwege net uit een relatie en zich niet meteen weer willen binden.
Het was een enorme kutstreek wat ie heeft gedaan, absoluut niet goed te praten. Tv maken boven het gevoel van een meisje verkiezen das wel heul zuur, relatie of geen relatie maakt gevoeltechnisch natuurlijk niets uit. Ook vooral de gesprekken met Claire eraan vooraf maakte het voor mij misselijkmakende streams. Ik heb ze daarna ook uitgezet... en dat heb ik voor de rest eigenlijk nooit gedaan, hoe erg of ranzig het ook was. Huub had toen voor mij toen echt even afgedaan en ik had enorm medelijden met Claire, je zal maar verliefd zijn, in een tv programma en huis met ik weet niet hoeveel camera´s zitten en dan zoiets meemaken... Das K*T
Maar ja, toen kwam Eric, en toen kwam spijt en berouw bij Huub... en veel gesprekken tussen hem en Claire. Huub kwam er voor mijn gevoel heel snel achter dat ie toch even een misrekening had gemaakt en dat Claire toch meer voor hem betekende dan hij dacht. Ik ben van mening die hij sinds die week die erop volgde altijd eerlijk en oprecht naar Claire toe is geweest, en ik vind het dapper dat ze beide hun gevoel hebben gevolgd. Ik heb altijd in ze geloofd... en ik ben blij dat mijn gevoel klopte en dat van een heleboel andere niet.
Die Valentijnsnacht, dat was voor mij een van de mooiste stream momenten die ik heb gezien, Claire die er nog wel even een nachtje over wou slapen, maar stiekum wilde wachten totdat het 14 Februari was, grin...
Huub heeft trouwens vanmiddag bij Reaction zich voor de ikweetniethoeveelste keer weer uitgesproken over die actie....wel irritant dat mensen constant dat moment en de nacht voor het huwelijk als gespreksonderwerp aansnijden. Ik ben benieuwd of Huub daar zelf zo langzamerhand ook niet helemaal klaar mee is?
Als je zelfonderzoek bedoelt heb je het mis. Ik was me, en ik heb voor die tijd flink genotenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik neem dat die uitspraak het gevolg is van gedegen onderzoek....
Dat kan jij helemaal niet stellen, dat is jouw méning, subjectief dus, en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat zeg ik helemaal niet.
Wat ik wel nu kan stellen, is dat Huub een foute man is. Dat klopt wel, en Claire is dweepziek.
Dat zeg je wel en je vergelijkt Claire zelfs met een hoer. Hoe durf je zeg, walgelijk.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:14 schreef ThunderBitch het volgende:
Dat zeg ik helemaal niet.
Wat ik wel nu kan stellen, is dat Huub een foute man is. Dat klopt wel, en Claire is dweepziek.
Natuurlijk hoeft niet iedereen het mee eens te zijn, ik ben het ook met een heleboel dingen niet eens die anderen zeggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:21 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet stellen, dat is jouw méning, subjectief dus, en daar hoeft niet iedereen het mee eens te zijn.
Dus mannen, ouder dan 25 en zonder relatie leiden een macho bestaan, alle anderen hebben een goede keuze gemaakt......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:20 schreef JakeHeke het volgende:
[..]
Als je zelfonderzoek bedoelt heb je het mis. Ik was me, en ik heb voor die tijd flink genoten, rond mij 25ste goed bewust van de zinloosheid van het macho-bestaan en heb gelukkig op tijd de goede keuze gemaakt
.
Nee, wat ik zeg, is dat lief zijn voor een man ongeacht wat hij zegt of doet, een kwaliteit is vooral publieke vrouwen zo geliefd maakt.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zeg je wel en je vergelijkt Claire zelfs met een hoer. Hoe durf je zeg, walgelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |