quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:39 schreef Angelfrouk het volgende:
Leuk huis, maar er zit wel een groot vershil in de foto's:
En zou je die antieke telefoons erbij krijgen? Of zijn er nog modernere?
LINK
Eentje van de leuning
LINK
Mooi huis trouwens...
Redelijk gevaarlijk:
en ze hebben toch echt kinderen:
Redelijk nutteloos:
Kan iemand mij vertellen wat er met deze vloer is?
LINK
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef Guppi het volgende:
Ik vind echt bijna álle posts leuk!![]()
Jammer dat andere mensen dat dan zeven posts lang in twijfel trekken.. moet ik zoveel scrollen.![]()
Nog een huis die vanuit een opmerkelijk camerastandpunt wordt gefotografeerd, om niet te zeggen met een mega groothoeklens.
Dit is géén bad:
Het bed van de GVR:
De welkbekende Beddinge slaapbank van IKEA is met het blote oog al erg groot, maar dit slaat alles (vooral in deze riante balzaal):
En als je uit je stoel glijdt tijdens het zonnen lig je beneden (oke, dit heeft niets met het camerastandpunt te maken)![]()
Het is trouwens wel een erg leuk huis: klik hier
edit: typo
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef Guppi het volgende:
Bij dit huis krijg je een witte foto te zien, om je voor te bereiden op de volgende:
En waar anders dan in dit huis, weten ze met welke knuffel ze de slaapkamer nét dat beetje extra flair kunnen geven?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Die douche is niet in de badkamer overigens, maar gewoon in de gang:
Dat is uhm.... apart...
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Voor 40.000 minder heb je hier tien hele vierkante meters meer én deze unieke keuken(vloer) en trap:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:46 schreef PimpofPersia het volgende:
Het zal je badkamer maar zijn/worden
Zat je dan nog in deel 15 te kijken of zo? Ze staan er echt wel in.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:59 schreef Elvi het volgende:
Huh... al die bovenstaande foto's heb ik niet voorbij zien komen ik voorgaande topic en toch heb ik dat deel goed gevolgd
die laatste posts die ik net heb neergegooit komen allemaal van pagina 6 uit deel 16quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:59 schreef Elvi het volgende:
Huh... al die bovenstaande foto's heb ik niet voorbij zien komen ik voorgaande topic en toch heb ik dat deel goed gevolgd
quote:De woning is onder andere voorzien van een doorzon woongedeelte, nieuwe open keuken met diverse inbouwapparatuur, complete badkamer, 2 ruime slaapkamers en een speelse buitenruimte op het Oosten.
Krijg je het kindje erbij?quote:
Jeetje... krijg je er een trapje bij of zo? of is er een andere optie om eruit te komen? jeetje...quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef DonJames het volgende:
Ehm, hè?
[ afbeelding ]
Hoog uitgevallen drempel? Loopt het doucheputje zó slecht door dat het een buffer is voor al het water van één douchebeurt? Wie het weet mag het zeggen!
Met een behoorlijk tricky drempelvormig ding naast het bad...quote:Op donderdag 19 juni 2008 22:57 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Who's afraid of red, purple and...
[ afbeelding ]
...brown
AGA!!!! *drool*quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:56 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Makelaar met detailafwijking
[ afbeelding ]
Volgens mij een zitbad gecombineerd met een douchekop.quote:Op donderdag 19 juni 2008 21:23 schreef DonJames het volgende:
Ehm, hè?
[ afbeelding ]
Hoog uitgevallen drempel? Loopt het doucheputje zó slecht door dat het een buffer is voor al het water van één douchebeurt? Wie het weet mag het zeggen!
Wie weet is de bovenverdieping een ander huisquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:44 schreef _Ophelia_ het volgende:
"Hier mag Woonvisie Makelaars u deze karakteristieke twee-onder-een-kapwoning aanbieden"
Twee onder één kap![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Het staat ook op het raamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Berkery het volgende:
Dat zie je niet vaak. Nota bene een badkamer op de tweede verdieping
[ afbeelding ]
Hmmm... een verzonken bad... kun je zo in vallen......quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:18 schreef Berkery het volgende:
Dat zie je niet vaak. Nota bene een badkamer op de tweede verdieping
[ afbeelding ]
D'r uitkomen als je helemaal ontspannen en rozig bent en alles nat en dus spekglad is lijkt me ook een kunstquote:Op zaterdag 21 juni 2008 13:31 schreef elkravo het volgende:
[..]
Hmmm... een verzonken bad... kun je zo in vallen......
Brrrrrrrrr, je zal het schoon moeten houden.....quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:18 schreef Essebes het volgende:
en eentje uit het Westland:
[ afbeelding ]
(sorry ik loop ff te klooien met de foto)
en de link: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=d2521029-b8d0-4621-824a-ff5799872e12&objecttype=DetailKoopObject
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:04 schreef Buttercup het volgende:
Leuk, van die grote kindersmoelen aan de muur die je aan lijken te staren als je zin hebt in een avondje seksen;
[ afbeelding ]
Die slaapkamer is ook de enige slaapkamer in het hele huisquote:
Je ziet al dat, dat veel tijd vergt! Als ik het zo bekijk dan ligt er op ieder stoel iets gedrapeerd, uitgestald. Ja, ze hebben toch geen tijd om te gaan zitten!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:02 schreef soapie het volgende:
[..]
Brrrrrrrrr, je zal het schoon moeten houden.....
Afgezien van dat het natuurlijk oerlelijk is....![]()
![]()
Sommige mensen vallen voor die stijl-elementen. En zijn bereid daar voor te betalen.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:39 schreef Buttercup het volgende:
Hier hebben ze 'originele stijlkenmerken' intact gelaten
[ afbeelding ]
Waarom plaatsen mensen van die zogenaamde artyfarty detailfoto's van een deurklink, een vaas of een wc-rol houder op Funda? Denken ze echt dat mogelijke kopers daardoor overtuigd raken?
Ok, point taken. Ik hou ook wel van een mooi plafond ornamentje of en glas-in-lood raam hier of daar. Ik heb het dan ook over de random gekozen objecten in een huis zoals een vaas, een pleerolhouder of voor mijn part een patchwork kussen op de bank in de computerkamer.quote:Op zondag 22 juni 2008 11:57 schreef botterfly het volgende:
[..]
Sommige mensen vallen voor die stijl-elementen. En zijn bereid daar voor te betalen.
Een mooi plafond of authentieke materialen trekken mij ook aan. En in geval van een koopzoektocht zal ik daar zeker naar kijken. (en ja ook de beurs ervoor opentrekken)
subtiel ook, die pleerol op tafel... *hier woont een slechte kok?*quote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:07 schreef soapie het volgende:
Leuk huis in een één van de leukste buurten van Den Haag![]()
Wat zit daar in die hoek dan????
[ afbeelding ]
WTF, wel beginnen met een verbouwing en dan gauw je huis verkopen? Was het geld op?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:36 schreef Turbomuis het volgende:
"Hier geen zompig stuk bos met druipend bladerdak. Of donkere laantjes met onoverzichtelijke bospercelen. De Hoflaan is de ultieme plek voor de actieve mens met of zonder werk."
Prachtig pand:
link
Ik vind het werkelijk afschuwelijkquote:Op zondag 22 juni 2008 12:20 schreef Buttercup het volgende:
Ik vind die Micky's op de badkamertegeltjes nog best wel cute, eigenlijk
Die plee rol wordt zeker gebruikt om lekker in de hoek te poepenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:07 schreef soapie het volgende:
Leuk huis in een één van de leukste buurten van Den Haag![]()
knip
Wat zit daar in die hoek dan????
[ afbeelding ]
Oh dear... Ik heb al veel van deze keukens gezien inverschillende kleuren, maar dit is toch de lelijkste.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
"De keuken is ruim van opzet en is enigszins gedateerd te noemen"
klik
Lekker fris huis zeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Zou hier ooit gerookt zijn?![]()
[ afbeelding ]
Huis
Die vind ik wel erg tof eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
"De keuken is ruim van opzet en is enigszins gedateerd te noemen"
[ afbeelding ]
klik
Vind je, krijg al hoofdpijn als ik er naar kijk.....quote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef maok het volgende:
[..]
Die vind ik wel erg tof eigenlijk, ik zou denk ik alleen die bruine oven en afzuigkap vervangen.
Ach retro is tegenwoordig weer helemaal inquote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef maok het volgende:
[..]
Die vind ik wel erg tof eigenlijk, ik zou denk ik alleen die bruine oven en afzuigkap vervangen.
Ik heb dezelfde soort keuken laatst in het donkerbruin met egaal groene tegels gezien. Heel erg mooi. Er hoefde van mij alleen een ander aanrecht blad op.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef maok het volgende:Die vind ik wel erg tof eigenlijk, ik zou denk ik alleen die bruine oven en afzuigkap vervangen.
Of het komt door die gaskachelquote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
En dat plafond was vroeger zeker wit?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
Wel leuk, alleen jammer dat die 7 appartementen nu in de huidige staat 3,2 ton per stuk zouden kosten, de verdere afwerking van het pand & terrein minimaal nog een miljoen euro kost (met zwembad, tennisbaan, aanleg terrein, fatsoenlijke afwerking etc.) waardoor je dus 7 ruime appartementen krijgt a 4,6 ton in de middle of nowhere van Limburg-Zuidquote:Op maandag 23 juni 2008 23:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Klussen en beleggen, doe het zelf appartementencomplex:
"een voormalige authentieke en monumentale boerderij" opgedeeld in 7 luxe wooneenheden, nog verder af te werken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij luxe verwacht ik persoonlijk een qua smaak minder persoonlijke keuken en vloer, maar ieder zijn ding.
Het bad is dan wel weer![]()
[ afbeelding ]
Op een totaal uitkomen van 312.060m2, dwz. 31,2 hectare grond uitkomenquote:KADASTRAAL
Gemeente Wijlre, sectie B, nummer 2631, groot 52 are.
Gemeente Wijlre, sectie D, nummer 3797, groot 5 are en 25 centiare.
Gemeente Wijlre, sectie D, nummer 3798, groot 10 are en 15 centiare met een zakelijk recht als bedoeld in art 5 lid 3 sub b van de Belemmeringswet Privaatrecht.
Gemeente Wijlre, sectie D, nummer 3799, groot 1 hectare, 25 are en 75 centiare.
Ten behoeve van Gemeente Wijlre, sectie B, nummer 2633, groot 3 hectare, 27 are en 45 centiare bestaat een gebruiksovereenkomst met Waterschap Roer en Overmaas om niet (bestemming park/weide).
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef bleiblei het volgende:
Ow, en dit object is al eerder voorbij gekomen.
Whehehehe dat bankjequote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef maok het volgende:
Hoe zou het huis er van binnen uit zien? Geen enkele foto van de binnenkant, je kunt zelfs niet door de ramen naar binnen kijken. Waarom zou je je rolluiken op elke foto naar beneden doen?(Om maar niet te spreken over de geweldige tuin)
[ afbeelding ]
linkje
Ha, da's in Haarlemquote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:59 schreef sigme het volgende:
Dit huis wordt aangeprezen met maar liefst twee foto's. Eentje van het huis van buitenaf, en een van het meest saillante detail:
[ afbeelding ]
mooie tv.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
TVP met bank nog in cellofaan, zo gaat-ie nog jaaaaren meeof misschien woont er een incontinente opa..
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon schaduwquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
Toen de gele pot verf op was, hebben deze mensen weer een nieuw pot gekocht, maar waren de kleurstaal vergeten
[ afbeelding ]
Hmmm misschien toch eens een goed afzuigsysteem voor die open haard kopen?
[ afbeelding ]
Volgens mij moet dat een "bar" zijn, maar de plaatsing is inderdaad hoogst opmerkelijk te noemen. Ik krijg hier ook haast een frietkot-gevoel bij met dat enorme etalageraam, de witte tegeltjes op de zijwand en die deur in de keukenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen keukendesigner ofzo, maar die loze ruimte vind ik echt storend. Ik zou veel liever de keuken zien doorlopen tot in de hoek....
link
zoiets dacht ik ook al, maar dan zit je wel lekker 's ochtend aan het fornuis te ontbijten...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat een "bar" zijn, maar de plaatsing is inderdaad hoogst opmerkelijk te noemen.
Whehehe, ik ontdek net dat het een trend is:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:54 schreef Guard het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook al, maar dan zit je wel lekker 's ochtend aan het fornuis te ontbijten...
allemaal erg ongelukkig geplaatst
Ik dacht eerst even dat de foto bij het verkeerde huis stond, maar het zwembad staat ook gewoon in de omschrijving en op googlemaps is hij ook te zien. Het is gewoon een gigantisch lange tuin:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
En okee, misschien niet enorm opvallend, maar... het past gewoon echt niet bij het huis! Als je de rest van de foto's ziet zie je niet eens een hint van dit monster
[ afbeelding ]
huis
Dat is een showroom. Zo vreemd is dat toch niet?quote:
Beeehhh!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:28 schreef Berkery het volgende:
Ik moest hier wel om lachen, dat beest kijkt niet blij
[ afbeelding ]
link
Da's geen waslijn, dat is om reigers tegen te houdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Escaflowne het volgende:
"Rara welke film draait er nu in onze thuisbioscoop?"![]()
[ afbeelding ]
"Onze vijver is nu al veel mooier dan die van de buren!![]()
..én het zijn flink wat meters was die je erboven te drogen kan hangen, als je niet op je bek gaat!"..![]()
[ afbeelding ]
De kleuren in deze kamer zijn helemaal gematcht op de vlekken in het tapijt?![]()
[ afbeelding ]
link
quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen waslijn, dat is om reigers tegen te houden
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Het kleedje wil ook al niet meer bij de WC liggen
[ afbeelding ]
Ohnoes, nooit een smurf tegen de muur dood slaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Escaflowne het volgende:
In aanvulling op de blauwe smurfen badkamers heb ik nu een hele donkere gevonden, met jawel.. rode smurfspetters op de muren!!!![]()
[ afbeelding ]
Horende bij dit best wel mooie huis an sich, maar waar over smaak van inrichting niet valt te twisten, zullen we maar zeggen.
En de schouw ziet eruit alsof hij je, à la Monty Python, elk moment een trap kan verkopen....quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Escaflowne het volgende:
In aanvulling op de blauwe smurfen badkamers heb ik nu een hele donkere gevonden, met jawel.. rode smurfspetters op de muren!!!![]()
[ afbeelding ]
Horende bij dit best wel mooie huis an sich, maar waar over smaak van inrichting niet valt te twisten, zullen we maar zeggen.
-edit- saillant detail, toilet zonder bril aanwezig, voor de liefhebber.![]()
Rechtsonder zie ik toch echt een een toilet met bril.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Escaflowne het volgende:
[ afbeelding ]
-edit- saillant detail, toilet zonder bril aanwezig, voor de liefhebber.![]()
Die hond ligt er ook uitzonderlijk wantrouwend naar te kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En de schouw ziet eruit alsof hij je, à la Monty Python, elk moment een trap kan verkopen....
[ afbeelding ]
In de badkamer zie je trouwens het bidet, het toilet zit er (denk ik) naast.
Ah, ik vermoedde al zoiets. Toch maar eens ff de Wikipedia erbij gehaald over het hoe en waarom van een bidet precies...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de badkamer zie je trouwens het bidet, het toilet zit er (denk ik) naast.
quote:Een bidet is een laag geïnstalleerd onderdeel van het sanitair of een type wasbak voor het wassen van de uitwendige geslachtsorganen of de anus. Het woord is afkomstig uit het Frans.
Bidets worden vooral gebruikt voor het wassen en reinigen van de uitwendige geslachtsorganen en de anus, en ook voor de huid daar rond. Bidets komen echter ook van pas om andere delen van het lichaam te wassen; ze zijn bijvoorbeeld erg praktisch voor het wassen van de voeten. Hoewel ze enigszins op een toilet lijken, dient een bidet eerder met een wastafel of bad vergeleken te worden. Bidets worden in dat opzicht zelfs gebruikt als praktisch babybad. Voor mensen met fysieke beperkingen voor wie het moeilijk is in bad te gaan, of die bang zijn om uit te glijden in de douche, is het bidet een uitstekend hulpmiddel om toch de persoonlijke lichaamshygiëne te onderhouden. Bidets komen dan ook erg van pas voor bejaarden en mindervaliden en voor mensen met aambeien.
Offtopic, maar wat een ranzige gedachte zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef Escaflowne het volgende:
Bidets worden in dat opzicht zelfs gebruikt als praktisch babybad.
Waarom? Het is geen wc of urinoir. Eigenlijk is het gewoon een wasbak bedoeld voor vagina's en anussen. Er wordt niet in gepist of gescheten. Als het al bedoeld is om te reinigen, hoe kan het dan niet anders dan handig zijn als het een baby betreft?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Offtopic, maar wat een ranzige gedachte zeg.
Viel me zo in, doordat de teksten ook in het Engels zijn: Goodmorning, Bed en Bath, Soap, Bubbles, etc.. op de badmat en badhaak (die ik bij nader inzien nog was vergeten te benoemen).quote:
Kan je ook nog vertellen wat er opmerkelijk is aan dat huis/die foto's?quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:31 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Viel me zo in, doordat de teksten ook in het Engels zijn: Goodmorning, Bed en Bath, Soap, Bubbles, etc.. op de badmat en badhaak (die ik bij nader inzien nog was vergeten te benoemen).
Geweldig gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:28 schreef Escaflowne het volgende:
Nu ik dan toch bezig ben....
Welcome! I've always a spare chair for good company!![]()
[ afbeelding ]
I love cars!![]()
[ afbeelding ]
And Scissors, whoohoo!![]()
[ afbeelding ]
Crete was such a wonderful experience. I bought some local art for decorating the walls! Like it?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Who needs 4 wheels when you can drive 2!![]()
[ afbeelding ]
Sometimes it gets really hot in here yeah...![]()
There was a woman I liked, but for now, I'm more into cars..![]()
This is my bed by the way. It says "bed", can't miss it. Or can you? Whehe..![]()
[ afbeelding ]
Goodmorning!!You can create your own fish-bowl in here, just put in the plug, add some water and a fish ofcourse. Now you can watch it swimming from the side! Isn't that great?!
![]()
[ afbeelding ]
Oh, and you've seen my lovely cat? She's always into some fish hunting! Yeah, love it!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef SilkTie het volgende:
[..]Doet me aan dat witte blokje denken dat ook niet meer bij het kleed wilde blijven.
En ook daar de bekende trapfoto:quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef papegaaiduiker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, logisch, Dagobert Duck in een huis van bijna 4 miljoen...
Hij kan zo bij de muppetshow....quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ehh... de snoeischaar is stuk, maar dat maakt toch niet uit voor de foto's?
[ afbeelding ]
Sweet mother of God, wáárom?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook helemaal op smurfen formaat!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
Geen wonder, in zo'n kleurrijk huis zou iedereen wel willen wonen, ik geef de smurfen geen ongelijk
[ afbeelding ]
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
De smurfen willen naar binnen!
[ afbeelding ]
Geen wonder, in zo'n kleurrijk huis zou iedereen wel willen wonen, ik geef de smurfen geen ongelijk
[ afbeelding ]
Link
Joh, dit gaat om belachelijke foto's van huizen die te koop staan, dus of ze nou van Funda komen of van een andere site maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:45 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenen soms
![]()
![]()
Een vraagje: mag je alleen van Funda plaatsen? Ik zie soms dat men van andere sites plaatst(Belgische), maar is het bijv. ook ok om iets van andere buitenlandse sites te plaatsen? Ik lees en bekijk soms plaatjes van hier die ik hilarisch vind (Noorwegen), maar is daar interesse voor? Kan iemand me daar antwoord op geven?
Kan wel even duren, als het mag... ben nog te druk met kijken en lterug aan het lachen. Fantastisch topic!!!
Vind het wel wat hebben, alleen jammer dat dievloer totaal niet bij de rest past.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Die badkamer is wel extreem dramatisch ja
Idd, heb volgens mij ook al weleens een krot van een hongaarse site voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, dit gaat om belachelijke foto's van huizen die te koop staan, dus of ze nou van Funda komen of van een andere site maakt niet uit hoor
Hup, plaatsen die handel
goede voor de tvp feauteaufck 'bedenk een nieuw onderschrift'quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Je had er wel wat leukers van kunnen maken ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:35 schreef mien-moeke het volgende:
Sommige mensen zijn echt sick
Super waardeloze TVP
stofzuiger in de muur ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Poetsvrouw inbegrepen?
[ afbeelding ]
klik
Da's echt ideaal, dat is een systeem waarbij er op verschillende plekken aanhechtpunten voor je stofzuigerslang zitten en er is een centrale zuiger. Je hoeft nooit meer zo'n apparaat de trap op te sleuren e.d.quote:
Ik vind het waardeloos, ipv. dat je een heel eind komt met stofzuiger + snoer + slang heb je met zo een systeem ongeveer de helft van dat bereik en loop je niet te zeulen met de stofzuiger maar met 5 tot 10 meter slangquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's echt ideaal, dat is een systeem waarbij er op verschillende plekken aanhechtpunten voor je stofzuigerslang zitten en er is een centrale zuiger. Je hoeft nooit meer zo'n apparaat de trap op te sleuren e.d.
Dat lijkt me wel handiger idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos, ipv. dat je een heel eind komt met stofzuiger + snoer + slang heb je met zo een systeem ongeveer de helft van dat bereik en loop je niet te zeulen met de stofzuiger maar met 5 tot 10 meter slang.
Imho is het wel redelijk raar dat ze daar het klepje voor de slang op 50-60? cm boven de vloer hebben zitten. Bij mijn ouders zitten die schakelaars op 30cm van de vloer op dezelfde hoogte als de stopcontacten.
Plee in de tuin, dat het nog bestaat anno 2008quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het toilet
[ afbeelding ]
De woonkamer
Ik vermoed dat de 1e eigenaar van deze woning is overleden...
Het huis: klik
Jep: Aanvaarding in overleg (snelle aanvaarding is mogelijk).quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het toilet
[ afbeelding ]
De woonkamer
Waarschijnlijk gebruikten die bewoners nog een bedpanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef Isegrim het volgende:
Dat je dan 's nachts naar de WC moet en dat het zo koud is buiten.
Ja, maar ja, wat als je moet schijten?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruikten die bewoners nog een bedpan
Dan lig je in de stankquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ja, wat als je moet schijten?
Leesvoer? Zie je die lege toiletrollen niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:Al dat tafelen eindigt onherroepelijk in een bezoekje aan het kleinste kamertje. Ook dat is hier goed verzorgd en voorzien van interessant leesvoer
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Waarschijnlijk gebruikten die bewoners nog een bedpan
quote:
Volgens mij begrijpen jullie het concept bedpan niet helemaalquote:
Ha, je editte, ik wilde al bijna zeggen: mijn rewimo, je snapt het concept matige vrijdaghumor toch wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij begrijpen jullie het concept bedpan niet helemaal
Edit: jullie hebben het over een ander soort bedpanIk ken ze nog als dingen waar je kooltjes in deed en ze dan onder de dekens legde om het bed te verwarmen. In het kader van dit huis vond ik dat logischer
Vandaag nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ha, je editte, ik wilde al bijna zeggen: mijn rewimo, je snapt het concept matige vrijdaghumor toch wel?
Eerste keer dat ik het zie. Het intrigeert me wel, waar komt al het stof dan terecht, centraal in 1 plaats (zoals de zuiger) of zit er overal bij zo'n aansluitpunt ook een deurtje om de stofzak leeg te maken ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's echt ideaal, dat is een systeem waarbij er op verschillende plekken aanhechtpunten voor je stofzuigerslang zitten en er is een centrale zuiger. Je hoeft nooit meer zo'n apparaat de trap op te sleuren e.d.
Stof wordt *hoppetee* naar buiten geblazenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:40 schreef Jack. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het zie. Het intrigeert me wel, waar komt al het stof dan terecht, centraal in 1 plaats (zoals de zuiger) of zit er overal bij zo'n aansluitpunt ook een deurtje om de stofzak leeg te maken ?
Leuk, ligt er zo'n hoopje stof naast het huis (of tegen de muur)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stof wordt *hoppetee* naar buiten geblazen.
Er is dus 1 centraal punt waar de lucht aangezogen wordt.
Daar zit trouwens geloof ik wel een filter voor de lego, papiertjes en andere dingen die je opzuigt.
Hier in Nederland waait het regelmatig. Ik weet niet hoe dat in Belgie zit?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef Jack. het volgende:
[..]
Leuk, ligt er zo'n hoopje stof naast het huis (of tegen de muur)
2 hectaqre grond!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef Steve-BA het volgende:
Niet te geloven dat je een huis van bijna 7 ton probeert te verkopen en dan dergelijke foto's durft te plaatsen!
Spongebob!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
De smurfen willen naar binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:38 schreef Cothen het volgende:
Dit lijkt een rustig gelegen huisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het ligt toch echt naast de plaatselijke kroeg:
[ afbeelding ]
tja...
[ afbeelding ]
Link
Tja dat dan wel... alleen zul je nog wel even moeten klussen wil je het huis omtoveren tot een fatsoenlijke kantine!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:29 schreef tinny het volgende:
[..]
2 hectaqre grond!dan kan je je eigen voetbalclub beginnen
Ik heb toch echt geen sauna gezien hoor...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:22 schreef Isegrim het volgende:
Dat is een sauna-dompelton.
Nederlandse huizen hebben wel duidelijk de voorkeur.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:45 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenen soms
![]()
![]()
Een vraagje: mag je alleen van Funda plaatsen? Ik zie soms dat men van andere sites plaatst(Belgische), maar is het bijv. ook ok om iets van andere buitenlandse sites te plaatsen? Ik lees en bekijk soms plaatjes van hier die ik hilarisch vind (Noorwegen), maar is daar interesse voor? Kan iemand me daar antwoord op geven?
Kan wel even duren, als het mag... ben nog te druk met kijken en lterug aan het lachen. Fantastisch topic!!!
uit de omschrijving:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[..]
Ik heb toch echt geen sauna gezien hoor...
Zit er ook een plaatje voor als je de aansluiting niet gebruikt? Zo'n gat klinkt een beetje vies maar wel erg cool en startrek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:40 schreef botterfly het volgende:
http://www.stofzuigers.com/
De stofzuigerunit (ketels) die je ziet hang je op een centrale plek in het huis. Daar naar toe gaan de leidingen die in de muur zitten. Dmv kontakten, hetzij in de muurplaten hetzij in de aansluiting van de slang, schakel je het systeem in (de centrale stofzuiger). Het opgezogen stof wordt niet zoals hier gemeld naar buiten geblazen maar opgevangen in de bak die onder aan de stofziuger zit. Die moet je legen net zoals bij een gewone stofzuiger je de zak vervangt.
Hoe ik dit allemaal weet? Wij hebben een BEAM in huis.
OMGquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het toilet
[ afbeelding ]
De woonkamer
Deze laatste foto doet mij dan weer denken aan inmiddels legendarische witte blokje dat niet meer blij het kleed wilde horen: 'zelfs het wc-papiertje vond de wc te smerig en probeerde- tevergeefs- nog weg te komen door onder de klep door te kruipen'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef Steve-BA het volgende:
Niet te geloven dat je een huis van bijna 7 ton probeert te verkopen en dan dergelijke foto's durft te plaatsen!![]()
(het laatste pleepapiertje hangt nog uit de pot!)
Ja precies, wat zij bedoelen heet geen bedpan, maar ondersteek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij begrijpen jullie het concept bedpan niet helemaal
Stormqueen zegt: gewoon plaatsen, en jij zegt *Nederlandse huizen hebben de voorkeur': Ik snap je wel...hHb nu teruggelezen naar nummer driequote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Nederlandse huizen hebben wel duidelijk de voorkeur.
lol, iddquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
En de schouw ziet eruit alsof hij je, à la Monty Python, elk moment een trap kan verkopen....
Het blijft mijn topicreeks.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:14 schreef Musje456 het volgende:
Stormqueen zegt: gewoon plaatsen, en jij zegt *Nederlandse huizen hebben de voorkeur':
Dit is de eerste keer dat ik zie dat een zwembad zich probeerd los te worstelen om zelf maar water te gaan halen in het kanaal...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DroogDok het volgende:
Zwembad voor de doe het zelver:
[ afbeelding ]
Wat zijn je username en password om op funda in te loggen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DroogDok het volgende:
Zwembad voor de doe het zelver:
[ afbeelding ]
LINK
Ik vind het huis wel leuk toch. Rustiek ingericht, vermoed dat die strandlouge stoel wel een creatie van Ikea zal zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[ afbeelding ]
Katten + vaag strandlounge-ding.
Link
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef Aoraki het volgende:
Gewelig topic dit.
Ik ben de laatste tijd veel op Funda geweest, en toen kwam ik deze inrichting tegen:
[ afbeelding ]
En omdat het zo mooi is, ook nog even vanuit de andere hoek:
[ afbeelding ]
Supermooi vind ik die. Zomerse sfeer.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[ afbeelding ]
Katten + vaag strandlounge-ding.
Link
Zou kunnen, de enige persoon met een waterbed die ik ken heeft iig niet zo'n hoge bedrand. Het lijkt me nogal oncomfortabel als je wild slaapt/sekst.quote:
Ik vind die bruine tegels zo erg nog niet...quote:Op zondag 29 juni 2008 16:05 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
En dan... bruine vloertegels in de badkamer.![]()
[ afbeelding ]
Single guy alertquote:Op zondag 29 juni 2008 18:29 schreef Curare het volgende:
Hardcore will never die !!!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/?id=0136e482-be5e-4e9a-ba04-321bdd49de10&objecttype=DetailKoopObject>
Dat mag wel wezen, maar wat lijkt me dat een heerlijk huisquote:
Nou ik zeg kopen dan maar. tis maar twee tonquote:Op zondag 29 juni 2008 21:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat mag wel wezen, maar wat lijkt me dat een heerlijk huis
Met het plastic nog om de kussens van het bakstel als ik het goed ziequote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef Aoraki het volgende:
Gewelig topic dit.
Ik ben de laatste tijd veel op Funda geweest, en toen kwam ik deze inrichting tegen:
[ afbeelding ]
En omdat het zo mooi is, ook nog even vanuit de andere hoek:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, de keren dat ik een "onmisbaar" stukje van speelgoed opgezogen heb zijn niet te tellen. Je zult maar de buurt in moeten om dat terug te vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stof wordt *hoppetee* naar buiten geblazen.
Er is dus 1 centraal punt waar de lucht aangezogen wordt.
Daar zit trouwens geloof ik wel een filter voor de lego, papiertjes en andere dingen die je opzuigt.
quote:
quote:
Maar dit he..quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:29 schreef Curare het volgende:
Hardcore will never die !!!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/?id=0136e482-be5e-4e9a-ba04-321bdd49de10&objecttype=DetailKoopObject>
Dat deed ie al een poosje toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Juist niet want die DJ-dertiger gaat nu samenwonen he...
Oh noez, bruine tegels in de badkamer dat kan echt niet, dat soort mensen zou per direct in het gevang moetenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:05 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Mooi appartement met zwart/wit en naturel-tinten:
[foto's]
En dan... bruine vloertegels in de badkamer.![]()
[foto]
Duiken mag niet, springen mag niet en zwemmen kan niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
overigens is de sfeervolle achtertuin op het noorden wel voorzien van zwembad (en dat is er weer een uit de serie: cameratelefoontje?)
Is die trap nou van boven af of van onder af gefotografeerdquote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
Het feit dat de kamers in dit huis over 4 verdiepingen verspreid liggen, en je je dus de tandjes blijft lopen, wordt hier door de makelaar benadrukt als unique selling point met behulp van deze onmisbare bijdrage in de serie trappenhuizen:
[ afbeelding ]
Whiehiew... Bose 701... old scool..quote:
van onderenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is die trap nou van boven af of van onder af gefotografeerd
Owja, nou zie ik het, voor van bovenaf zit het traphekje aan de verkeerde kantquote:
Het is wel het allerlaatste huis in Utrecht, voordat je in Oud Zuilen bent. Maar inderdaad, best betaalbaar!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:47 schreef Manono het volgende:
Lijkt best net huisje, voor 2 ton begane grond in Utrecht? Zou de bar er wel uitslopen en er een echte houten vloer ingooien met planken in de lengte van de kamer en evt een compactere moderne keuken
Wat een leuk huisje!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef m3nster het volgende:
Hans en Grietje woonde hier ooit
[ afbeelding ]
Leuk, 30m2 voor maar 525000 euro. Ook leuk dat er een bos van 10.940 m2 bijzit, kun je verstoppertje spelen
Ik vind het niet bij de rest van het huis passen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh noez, bruine tegels in de badkamer dat kan echt niet, dat soort mensen zou per direct in het gevang moeten
En vergeet het in bed leggen van je tweeling niet....quote:Op maandag 30 juni 2008 14:56 schreef Jipje het volgende:
Je moet met je zatte harsens niet NAAST je stoel gaan zitten
[ afbeelding ]
En ook niet naar bed gaan
[ afbeelding ]
Of je tanden willen poetsen
[ afbeelding ]
Link
Dat is echt nonsense. Heb je enig idee hoeveel meer sfeer een foto heeft als de lampen aan zijn? Als ikf oto's maak zet ik bijna altijd de lampen aan, omdat lampen door hun gele gloed warmte verspreiden en een foto meer sfeer kunnen geven.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
het huis is verder zo donker, dat midden op de dag de lichten aanmoeten om het nog wat te doen lijken, oa:
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is echt nonsense. Heb je enig idee hoeveel meer sfeer een foto heeft als de lampen aan zijn? Als ikf oto's maak zet ik bijna altijd de lampen aan, omdat lampen door hun gele gloed warmte verspreiden en een foto meer sfeer kunnen geven.
Die heb je ook niet nodig want zodra je gaat staan stoot je je knar.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef Jipje het volgende:
[ afbeelding ]
Handig, zo'n douche zonder deur of gordijn....
Link
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef Stali het volgende:
De badkamer vind ik er dan weer helemaal uit de toon vallen en de makelaar dacht het kennelijk creatief op te lossen: [ afbeelding ]
Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)quote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:
Een kennel in je tuin, OK
[ afbeelding ]
...maar zo'n giga-terrarium (of wat het ook is) in de woonkamer van je doorsnee rijtjeshuis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoi Musje,quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)
Tsjonge zeg... in welk een vlaag van verstandsverbijstering is dat gedaan?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:31 schreef Berkery het volgende:
Laten wij ons huis eens rood verven
[ afbeelding ]
Dat boompje kan er natuurlijk ook voor de foto ingezet zijn, en dat er normaal wietplanten staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Musje456 het volgende:
Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)
Als de krokodil ontsnapt of je hond hondsdol wordt, heb je in ieder geval een geweer hangen...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
...maar zo'n giga-terrarium (of wat het ook is) in de woonkamer van je doorsnee rijtjeshuis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga wel eens zoeken, maar heb beloofd dat ik het zoveel mogelijk bij Nederlandse plaatjes hou (logisch ook wel eigenlijk). Ik zag wel dat Fogel in nr 1 (of 2) iets uit Noorwegen had geplaatst. Ik kom echt nog wel, maar hou het beperktquote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi Musje,
Post jij eens wat uit jouw omgeving? Ik ben er best benieuwd naar geworden..
Doe maar eens wat uit Noorwegen en laat je niet weerhouden want users maken deze reeks en de bedenker mag er slechts trots op zijn dat het voort wordt gezet.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik ga wel eens zoeken, maar heb beloofd dat ik het zoveel mogelijk bij Nederlandse plaatjes hou (logisch ook wel eigenlijk). Ik zag wel dat Fogel in nr 1 (of 2) iets uit Noorwegen had geplaatst. Ik kom echt nog wel, maar hou het beperkt![]()
Pfff zeg dat laatste maar niet te snelquote:Op maandag 30 juni 2008 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe maar eens wat uit Noorwegen en laat je niet weerhouden want users maken deze reeks en de bedenker mag er slechts trots op zijn dat het voort wordt gezet.
Je bent veel te lief..
.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Pfff zeg dat laatste maar niet te snel![]()
Maar ehm, ok: eentje voor nu dan... hier een 35 m2 flatje in Oslo voor ca 150.000 Euro. Wel met aparte keuken, en het ziet er keurig uit, maar je slaapt wel op een apart plekje... (wel 2 persoons!):
[ afbeelding ]
Nu zijn zulke kleine 'flatjes' zeker in Oslo niet zo raar, en deze ziet er echt prima uit! Alleen die slaapplaats...
Wat is daar opmerkelijk aan dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Pfff zeg dat laatste maar niet te snel![]()
Maar ehm, ok: eentje voor nu dan... hier een 35 m2 flatje in Oslo voor ca 150.000 Euro. Wel met aparte keuken, en het ziet er keurig uit, maar je slaapt wel op een apart plekje... (wel 2 persoons!):
[ afbeelding ]
Nu zijn zulke kleine 'flatjes' zeker in Oslo niet zo raar, en deze ziet er echt prima uit! Alleen die slaapplaats...
Mee eens, maar voor 35 m2 zoveel betalenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is daar opmerkelijk aan dan?
Ik vind het juist een hele slimme oplossing!
ja oke... maar goed, dat betaal je in Amsterdam ook...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:14 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor 35 m2 zoveel betalen
Ik heb nog geen foto gezien uit Amsterdam met een 2 persoons hoogslaper boven de eettafel in een flatje van 35m2...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja oke... maar goed, dat betaal je in Amsterdam ook...
Maar ik dacht dat er op de foto's iets echt opmerkelijks te zien moest zijn...
Dude, hoeveel echte Ikea-achtige interieuren heb je nu werkelijk voorbij zien komen waarin ook echt geleefd wordt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja oke... maar goed, dat betaal je in Amsterdam ook...
Maar ik dacht dat er op de foto's iets echt opmerkelijks te zien moest zijn...
Ik vraag me gewoon af wat er opmerkelijk aan is...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien uit Amsterdam met een 2 persoons hoogslaper boven de eettafel in een flatje van 35m2...
Sorry als het niet opmerkelijk genoeg is voor jou
Ja omdat het niet echt opmerkelijk is? Er zijn talloze IKEA woningen in Nederland... heb er volgens mij ook wel ene aantal op Funda gezien...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, hoeveel echte Ikea-achtige interieuren heb je nu werkelijk voorbij zien komen waarin ook echt geleefd wordt?
0.
Er hangen kroken opbergbakjes voor in de keuken onder het bed. Misschien is dat het!? Maar nee voor de rest zie ik ook niets bijzonders what so everquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er opmerkelijk aan is...
En als anderen wel iets opmerkelijks in de foto zien, dan zal het vast aan mij liggen en heb ik een andere benadering van het begrip opmerkelijk...
[..]
Ja omdat het niet echt opmerkelijk is? Er zijn talloze IKEA woningen in Nederland... heb er volgens mij ook wel ene aantal op Funda gezien...
Het is wel opmerkelijk dat je dat opvaltquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Er hangen kroken opbergbakjes voor in de keuken onder het bed. Misschien is dat het!? Maar nee voor de rest zie ik ook niets bijzonders what so ever
je bent een homo, of je bent het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is wel opmerkelijk dat je dat opvalt
Je hebt oog voor detail
Dat had ik nog niet eens gezien
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is wel opmerkelijk dat je dat opvalt
Je hebt oog voor detail
Dat had ik nog niet eens gezien
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je bent een homo, of je bent het niet
woon oppervlakte word de keuken ook bijberekend hoor. Maar in arnhem en nijmegen voldoende van dit soort constructies gezien...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik ook niet... en nee, ok. eens met je dat die foto niet zo vreselijk opmerkelijk is verder, maar ik vraag je opnieuw: heb jij zoiets in Amsterdam gezien met 35 m2? Ik niet, en heb er echt wel naar gezocht...
Reden dat die keukendingen daar hangen is misschien wel dat de oppervlakte in NL zonder keuken wordt gerekend gewoonlijk, en hier met: de hele flat is dus 35m2 (incl. keuken). Sorry als ik dat vergat te vermelden.
Maar terug on topic: Nederlandse huizen... dit was een hapje tussendoor![]()
Who's next!
Mijn laatste woning in A'dam niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
woon oppervlakte word de keuken ook bijberekend hoor. Maar in arnhem en nijmegen voldoende van dit soort constructies gezien...
Je hebt ook al de gayversie van mijn UIquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je bent een homo, of je bent het niet
En waarom krijgen we dàt niet te zien? Lijkt me een stuk aparter dan dat schilderijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:57 schreef PimpofPersia het volgende:
Overigens had het huis wel een 2-persoons ligbad
Omdat daar geen foto van beschikbaar is op funda (buiten een klein stukje, maar geen totaalbeeld).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom krijgen we dàt niet te zien? Lijkt me een stuk aparter dan dat schilderij
Ik zou die voliere/terrarium/whatever graag willen hebben voor mn chinchilla's of parkietjes hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Da's een reproductie van Klimmt? De schilder die het duurst verkochte schilderij ooit op z'n naam heeft staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:57 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Je hebt ook al de gayversie van mijn UI
Ik kwam trouwens het volgende tegen; aan de Prinsengracht in A'dam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat behang.. die kleur van die muur... dat schilderij... vreselijk.
Overigens had het huis wel een 2-persoons ligbad
Blijft lelijk...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's een reproductie van Klimmt? De schilder die het duurst verkochte schilderij ooit op z'n naam heeft staan.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:31 schreef Berkery het volgende:
Laten wij ons huis eens rood verven
[ afbeelding ]
JE hebt geen foto's gepakt, maar de url naar het huis'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:31 schreef Volpez het volgende:
Hoewel ik de meeste foto's van dit huis 'apart' of 'rommelig' zou noemen, even wat hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en dan vind ik met name die badeendjes een mooi detail
[ afbeelding ]
edit: b-tje jammer dat de foto's het niet doen...
Je moet linken naar de foto's zelf, niet naar de link van de pagina waar het plaatje op staat. Dat kan door rechtermuis op de foto, eigenschapen en dan het adres te copiëren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:31 schreef Volpez het volgende:
Hoewel ik de meeste foto's van dit huis 'apart' of 'rommelig' zou noemen, even wat hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en dan vind ik met name die badeendjes een mooi detail
[ afbeelding ]
edit: b-tje jammer dat de foto's het niet doen...
ja, duh. Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:37 schreef maok het volgende:
[..]
Je moet linken naar de foto's zelf, niet naar de link van de pagina waar het plaatje op staat. Dat kan door rechtermuis op de foto, eigenschapen en dan het adres te copiëren.
Dat huis heeft zo te zien masiefe houten muren, zo gek is dat hout binnen dus niet. Het zijn geen jaren 70 schrootjes ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
U (lees mijn buren) koopt een huis..
[ afbeelding ]
1e wat er gedaan moet worden? Kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Hout![]()
[ afbeelding ]
HOUT![]()
[ afbeelding ]
Nee HOUT! en blauwe stoelen![]()
[ afbeelding ]
O en kinderkamer met zonnehemel boven het bed
Linkje
is die pasgeleden ook niet al voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
U (lees mijn buren) koopt een huis..
[ afbeelding ]
1e wat er gedaan moet worden? Kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Hout![]()
[ afbeelding ]
HOUT![]()
[ afbeelding ]
Nee HOUT! en blauwe stoelen![]()
[ afbeelding ]
O en kinderkamer met zonnehemel boven het bed
Linkje
Wel appart val je in ieder geval niet zo uitquote:
Maar je moet er wel uit klimmen of zo... eerst op je knieën... en dan...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wel appart val je in ieder geval niet zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |