Dit is een link waarbij je eerst moet inloggen.....quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef papegaaiduiker het volgende:
Lees al een tijdje mee en sta er regelmatig versteld van hoe mensen hun huis presenteren... Het werd tijd voor een eigen bijdrage.
Noodgedwongen slaap het kind op de picknickbank...
[ afbeelding ]
Al dat speelgoed kleurt natuurlijk ook niet bij zwart marmer, wit leer en zebra/tijgerprint...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=372ec2b6-2579-427c-9db1-3371f99d0567&objecttype=DetailKoopObject&mna=1
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:42 schreef Guppi het volgende:
Ik hou van gekleurde tegelwanden.
Het ziet er vrij ultiem uit allemaal, waarom zou het zo goedkoop zijn? Er is vast een reden voor al die foto's van de wastafel, en geen foto's van de slaapkamers..
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin isquote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.
...
Ik wel... als je de uitbouw van het huis aan de linkerzijde ziet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin is![]()
[ afbeelding ]
Die Mondriaan vind ik wel lolligquote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen gelukkig
[ afbeelding ]
Een echte mondriaan![]()
Wat een reuze kindvriendelijke huiskamer met die hoekige glazen meubels.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef papegaaiduiker het volgende:
Lees al een tijdje mee en sta er regelmatig versteld van hoe mensen hun huis presenteren... Het werd tijd voor een eigen bijdrage.
Noodgedwongen slaap het kind op de picknickbank...
[ afbeelding ]
Al dat speelgoed kleurt natuurlijk ook niet bij zwart marmer, wit leer en zebra/tijgerprint...
[ afbeelding ]
LINK
Wat een leuk idee voor een badkamer!quote:
Ik vind dit best wel mooi eigenlijkquote:
Het tv'tje wat er hangt is geen LCD tv, maar steekt met de "toeter" door het muurtje heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind dit best wel mooi eigenlijk![]()
Ik zie niet zo wat er opmerkelijk aan is.
Vind overigens de tuin wel mooi..quote:
Die eerste is echt oerlelijk!!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen gelukkig
[ afbeelding ]
Een echte mondriaan![]()
En dat is benoemenswaardig omdat?quote:
Ik ben zelf huizenfotograaf en werk voor een makelaar, dus ik weet hoe het werkt. En ja, ik vond een Welpie wél opmerkelijk en vooral gewoon vrolijk en sfeervol ivm Oranje. Ik heb de laatste topics minder opmerkelijke foto's voorbij zien komen hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat is benoemenswaardig omdat?
Even voor de duidelijkheid, normaliter is het in een week geregeld als je je huis te koop zet.
Dwz. je maakt afspraak met makelaar dat hij foto's komt maken en binnen een week, soms 2, staat je huis op Funda.
Oh ja, nu zie ik het... da's idd wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het tv'tje wat er hangt is geen LCD tv, maar steekt met de "toeter" door het muurtje heen.
opmerkelijk, maar vooral ook cheap, en ik denk ook nog wel een beetje link, zo'n crt kanon in een vochtige ruimte...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, nu zie ik het... da's idd wel opmerkelijk.
die kikker, is dat geen soap-dispenser? Meen zoiets ooit wel eens gezien te hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 200819:56 schreef zoeperzazke het volgende:
zéér recente foto: (welpie)
[afbeelding]
Er zit iets op de muur [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wat een leuk huis is dat, en het kost geen drol omdat het in Groningen staat!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef LadyDanae het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd perspectief![]()
En nog een makelaar die van rare hoeken houdt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Dat huis!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef LadyDanae het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd perspectief![]()
En nog een makelaar die van rare hoeken houdt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Maar dan heb je wel een huis met een verhaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Sno0ze het volgende:
Iemand geld teveel? Hier een huis van bijna 4 miljoen:![]()
Nutteloos detail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Het gruwelijke verhaal van het Huis Halsaf begint op een naargeestige winteravond. De kasteelbewoners hebben hun niet zo geriefelijke behuizing tijdelijk verruild voor een genoegelijker omgeving. Niemand is in het ijzige kasteel achtergebleven, behalve een dienstmaagd, aan wie opgedragen is een oogje in het zeil te houden. Zij is gehecht aan het huis en zijn bewoners en niet voor een kleintje vervaard. Haar meester is dus in alle gemoedsrust vertrokken. De stilte in en rond het huis is zo absoluut, dat de indruk wordt gewekt, dat geen levende ziel nabij is. toch sluipen behoedzaam vijf rovers om het kasteel op zoek naar een opening, waardoor zij binnen kunnen komen. Zij hebben geluk. Een van de kelderramen blijkt precies geschikt voor hun infame doel. De dapperste van de vijf steekt onderzoekend zijn hoofd naar binnen. Alles lijkt in orde. Hij verdwijnt in het inwendige van het kasteel. Mogelijk wat horterig, maar dat valt zijn kameraden niet op in de duisternis en door een lafhartige beklemming bevangen. De schorre stem van hun onverschrokken leider moedigt hen aan zijn voorbeeld te volgen. Een voor een steken zij hun hoofd door de kleine opening. Maar dat is dan ook het laatste, wat zij ooit nog in hun leven zullen doen. Want achter het venster staat de manhaftige dienstmaagd opgesteld met een scherpsnijdend zwaard in haar hand, dat zij effectief hanteert. Het eerste hoofd, dat zij ontwaart, slaat zij met een goedgeplaatste slag van het lichaam af. Onbewogen trekt zij daarna het lichaam naar binnen en laat de bloedige resten op de grond belanden. Met hese stem spoort zij vervolgens de tweede rover aan zijn voorganger te volgen. Hij ondergaat hetzelfde pijnlijke lot, evenals de drie anderen. Nadat alle boeven het leven verloren hebben en de dienstmeid bij het flakkerende schijnsel van een miniscuul kaarsje de onaantrekkelijke overblijfselen op de keldervloer bij elkaar geveegd heeft, wordt zij plotseling onwel. Zij valt flauw. Na de stuitende, maar doeltreffende wijze, waarop zij haar territorium verdedigd had, is haar dat van harte gegund! De naam Halsaf, waaronder Huis Babberich bekend is, lijkt dus ontleend aan deze ijzingwekkende gebeurtenis.
Naja het is ook niet extreem grootquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
[..]
Wat een leuk huis is dat, en het kost geen drol omdat het in Groningen staat!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef BeejEm het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een huis met een verhaal![]()
[..]
Patsen met een dure, doch lelijke afzuigkapquote:
Er zijn 2 soorten tegels tegen elkaar gelegd met een lelijk resultaat als gevolg?quote:Kan iemand mij vertellen wat er met deze vloer is?
[ afbeelding ]
Mits het financieel geen probleem is moet je je daar ook niet op verkijken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:45 schreef DroogDok het volgende:
Sowieso vind ik dat je veel te veel tegels / plavuizen ziet. Echt zo'n afknapper bij een potentieel leuk huis.
Plavuizen uitbreken is alleen wel ff een ander verhaal dan een houten vloertje eruit trekkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:29 schreef Jack. het volgende:
[..]
Mits het financieel geen probleem is moet je je daar ook niet op verkijken.
Een vloer uitbreken en je eigen smaak erin leggen kan altijd. Maar als het al je smaak is, is dat natuurlijk altijd handiger
Uiteraard neem je het mee in je beslissing om een huis te kopen (en in je bod op het huis).quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Plavuizen uitbreken is alleen wel ff een ander verhaal dan een houten vloertje eruit trekken
Gezien de hoeveelheid werk je hebt bij het uitbreken van een plavuizen/stenen vloer neem ik dat wel mee in de overweging om een huis te kopen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef Guppi het volgende:
Ik vind echt bijna álle posts leuk!![]()
Jammer dat andere mensen dat dan zeven posts lang in twijfel trekken.. moet ik zoveel scrollen.![]()
Nog een huis die vanuit een opmerkelijk camerastandpunt wordt gefotografeerd, om niet te zeggen met een mega groothoeklens.
Dit is géén bad:
[ afbeelding ]
Het bed van de GVR:
[ afbeelding ]
De welkbekende Beddinge slaapbank van IKEA is met het blote oog al erg groot, maar dit slaat alles (vooral in deze riante balzaal):
[ afbeelding ]
En als je uit je stoel glijdt tijdens het zonnen lig je beneden (oke, dit heeft niets met het camerastandpunt te maken)![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens wel een erg leuk huis: klik hier
edit: typo
Die douche is niet in de badkamer overigens, maar gewoon in de gang:quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef Guppi het volgende:
Nog een huis die vanuit een opmerkelijk camerastandpunt wordt gefotografeerd, om niet te zeggen met een mega groothoeklens.
Dit is géén bad:
[ afbeelding ]
leuk als je gasten hebt die glazen deur.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Die douche is niet in de badkamer overigens, maar gewoon in de gang:
[ afbeelding ]
Dat is uhm.... apart...
Tja.. handig als je schoonouders blijven logeren of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Die douche is niet in de badkamer overigens, maar gewoon in de gang:
[ afbeelding ]
Dat is uhm.... apart...
MY EYESquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef Guppi het volgende:
Bij dit huis krijg je een witte foto te zien, om je voor te bereiden op de volgende:
[ afbeelding ]
En waar anders dan in dit huis, weten ze met welke knuffel ze de slaapkamer nét dat beetje extra flair kunnen geven?
[ afbeelding ]
Voor 40.000 minder heb je hier tien hele vierkante meters meer én deze unieke keuken(vloer) en trap:quote:
Leuk voor de kinderen zo'n fles chloor op de grond...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:46 schreef PimpofPersia het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je badkamer maar zijn/worden
Ja en daar wordt dus 2,25 ton voor gevraagdquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Leuk voor de kinderen zo'n fles chloor op de grond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |