My eyes!.. MY EYES!! zonnebril pakt!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:51 schreef Guppi het volgende:
De volgende foto's komen allemaal uit één huis:
(ik vind de woonkamer stiekem best leuk!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensch!quote:
Ik vind de woonkamer onwijs leuk!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:51 schreef Guppi het volgende:
De volgende foto's komen allemaal uit één huis:
(ik vind de woonkamer stiekem best leuk!)
Erg veel zitplaatsen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef Guppi het volgende:
Waarom we dit huis verkopen? Omdat De Gouden Kooi is afgelopen hebben we niets meer aan deze kamer..
[ afbeelding ]
link
Staat ook discreet vermeld in de omschrijving: "Het woonhuis is recentelijk volledig gerenoveerd en gemoderniseerd en eventueel is praktijk/werken aan huis mogelijk."quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beschaafd verbouwde kleine woning denk je dan...
[ afbeelding ]
Zie je deze peeskamer op de 1e verdieping![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=1c62ddbe-406d-4fa7-a318-ae9ab9e1ba8f&objecttype=DetailKoopObject
gezien dat piepkleine bureautje daar rechts is het misschien toch een kabouterbadkamer, maar hebben ze het trappetje weggehaald.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:10 schreef Guppi het volgende:
Ik denk nu al vijf minuten na over de functie van deze kamer (en wat is dat voor uit de kluiten gewassen wastafel in de hoek? Het is geen kabouterbad, want die komen er nooit in).
[ afbeelding ]
link
Met recht een schrootjespaleisquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef Guppi het volgende:
Goed ik wil jullie niet spammen maar kreeg dit huis op een presenteerblaadje aangeboden![]()
Wat zit er achter deze prachtigevoorkant verborgen?
[ afbeelding ]
Wonen in een sauna!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dit is nog niet alles. Om het hele assortiment te bekijken, klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huisNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dat zijn geen schrootjes.quote:
linkje aubquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Scuba_81 het volgende:
[ afbeelding ]
enige trapowja en hoe loopt ie eigenlijk
bij dit huis [ afbeelding ]
Lijkt net of ze die cijfers er zelf op hebben getekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:32 schreef Conekiller het volgende:
nutteloze details
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=12a47b7b-2329-4d45-9de1-0af167e2ced2&objecttype=DetailKoopObject
Nou die deuren in dat boogvormig kozijn... das nie verkeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Sno0ze het volgende:
Iemand geld teveel? Hier een huis van bijna 4 miljoen:
Nutteloos detail:
[ afbeelding ]
Er is helemaal niks verkeerd aan dat huisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou die deuren in dat boogvormig kozijn... das nie verkeerd
Anton Piek, eat your heart out.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:25 schreef Sno0ze het volgende:
Nog meer moois ( voor maar 6,5 miljoen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in het hof van Eden:
[ afbeelding ]
Link
als ik dinsdag die 21,8 milj win wordt dat mn zomerhuisjequote:
omfg my eyes my eys, fokking mooi man (behalve dat hoteltapijt in de slaapkamer, maar dat is slechts een detailquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Sno0ze het volgende:
Iemand geld teveel? Hier een huis van bijna 4 miljoen:
[ afbeelding ]
Nutteloos detail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur heb ik ook in m'n slaapkamer!quote:
Staat wel op een mooie locatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:25 schreef Sno0ze het volgende:
Nog meer moois ( voor maar 6,5 miljoen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in het hof van Eden:
[ afbeelding ]
Link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |