Voor funda totaal ongeschikt, maar ik vind het wel een mooie aparte fotoquote:Op donderdag 29 mei 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Een cursus 'hoe fotografeer je een trap eigenlijk'
Kleuren komen wel goed uit. Misschien daarom?quote:Op donderdag 29 mei 2008 20:20 schreef Elvi het volgende:
Leuk zo'n thuisbioscoop, maar zet dan op zn minst n betere film aan dan dit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 07:46 schreef Dwyrin het volgende:
Te koop: Huis incl bankstel....
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:43 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Snoezig keukentje.
[ afbeelding ]
Roze is wel hun lievelingskleur...
klik
quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:16 schreef SEMTEX het volgende:
Bizarre woning in Helmond:
Ja schat, en dan daar zo'n schuine bocht van hout bovenop het tapijt! Gaan we lekker krap zitten!
[ afbeelding ]
als je je bek aan het schrobben bent en doet een stap naar links dan lig je een verdieping lager? of zie ik dat nu vaut?quote:
Ah weer een kamer voor de categorie: Waar-kan-ik-beter-niet-bezopen-thuis-komen..quote:
Inderdaad! de verklaring in de OP (nou ja bijna fipo) is voor meerdere mensen welkom.quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:46 schreef Rewimo het volgende:
Het witte blokjeIk heb toch zomaar een heel gedeelte van het vorige topic gemist
Ik vind dat tuintje best wel een geinig idee...quote:Op donderdag 29 mei 2008 22:53 schreef Guppi het volgende:
Gewoon een leuk tuintje metselen in de woonkamer!![]()
[ afbeelding ]
link
Een vliering waar je bijvoorbeeld een klein bureautje kunt plaatsen?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
Geen idee waar ik naar zit te kijken
[ afbeelding ]
Dank je.quote:Op donderdag 29 mei 2008 21:59 schreef Tezz het volgende:
Geweldige reeks dit.
*ligt elke keer in een deuk om die opmerking van Dipkip*quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Een greep uit het vorige topic:
[ afbeelding ]
Een van die witte blokjes vind het kleed zo lelijk dat ie weg probeert te lopen(Dipkip)
onderdruk van 80.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Berkery het volgende:
Mensen met zo'n ingerichte woonkamer, er is vast een medische term voor.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is niet zo'n hele moeilijke.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef botterfly het volgende:
[ afbeelding ]
Deze haard staat ook op deze foto....
[ afbeelding ]
Daar rechts.
Maar deze haard zou in hetzelfde huis moeten staan....
[ afbeelding ]
Ik kan hem niet vinden op de rest van de foto's en de vloer klopt ook niet helemaal.
link
ik ga het niet hebben over de slaapkamer *rill*
Wel een mooi huis btw..quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:56 schreef Bartjebart het volgende:
Een huis dat een beetje sprookjesachtig aan doet:
[ afbeelding ]
Linkje
Als ze nu ook nog eens proberen om een scherpe foto te maken het huis dan wordt het misschien nog wat.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:04 schreef Bladergroen het volgende:
Weer een zeer informatieve detailfoto..
[ afbeelding ]
..van dit huis.
Oeh inderdaad! *ril*quote:Op zaterdag 31 mei 2008 07:47 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Is niet zo'n hele moeilijke.
In de slaapkamer staat openhaard nummer 2.
Kijk nog maar eens goed
Je kunt er in ieder geval je scheerkwast kwijtquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:04 schreef Bladergroen het volgende:
[ afbeelding ]
..van dit huis.
Zoek nou gewoon een leuke foto ipv van de gemakzuchtige tvptjesquote:
Voor de eendjesquote:Op zaterdag 31 mei 2008 20:22 schreef Rewimo het volgende:
Best een mooi pandje, dit oude tolhuis
[ afbeelding ]
Alleen jammer van die rare aanbouw
[ afbeelding ]
Keuken en sanitair zijn erg 70's/80's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook nog een heel nuttige foto![]()
[ afbeelding ]
En een bruggetje in de tuin
[ afbeelding ]
Dat is een best leuk bed voor een kind.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:24 schreef DroogDok het volgende:
Bed geinspireerd op Pirates of the Caribian:
[ afbeelding ]
LINK
Die binnenkant ziet er niet uit, de buitenkant is leuk als vakantiehuisje/ strandhuisje enz.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef Turbomuis het volgende:
Veel foto's, maar noodzakelijk.
De buitenkant is al wat ..ehm... tiepies...
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 mei 2008 19:33 schreef roepdeman het volgende:
Toch maar weer eens zuilen gevonden
[ afbeelding ]
Bron: Wapediaquote:4. Beroemde bewoners
Op Keizersgracht 444-446, ooit de Openbare Bibliotheek Amsterdam, woonde Mattheus Lestevenon, de ambassadeur in Frankrijk en de bankiers en kunstverzamelaars Thomas Hope, Henry Hope en Adriaan van der Hoop.
Op nummer 518 heeft decennialang Benno Premsela gewoond die het in zijn kenmerkende stijl heeft verbouwd.
Keizersgracht 529 was ooit het woonhuis van Amerika's tweede president, John Adams.
Beetje Scandinavisch huis, waar staat het?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:30 schreef Turbomuis het volgende:
Veel foto's, maar noodzakelijk.
hoe vetquote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:25 schreef Sno0ze het volgende:
Koninklijk wonen voor bijna 3 miljoen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat huis!quote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef Manono het volgende:
[..]
Beetje Scandinavisch huis, waar staat het?
Kunnen we linkjes blijven plaatsen naar de woningen? Thnx
Te Koop Minervalaan Amsterdam
[ afbeelding ]
Waarom zo'n foto... je vraagt het je af...quote:Op zaterdag 31 mei 2008 13:04 schreef Bladergroen het volgende:
[ afbeelding ]
..van dit huis.
Wat moet je met zoiets? Opkopen en verhuren, of los doorverkopen? Zal allemaal wel niet zo eenvoudig zijn, anders deed de huidige eigenaar het wel.quote:Op zondag 1 juni 2008 15:14 schreef Conekiller het volgende:
Tv in bad
[ afbeelding ]
en 8 (!) garages waarvan 4 dubbel
[ afbeelding ]
Kost wat maar dan heb je ook wat (verder een gaaf huis/huizen trouwens)
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=9e458461-6d56-462c-a5c4-f240f142e79b&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Oh, wel leuk huisquote:Op zondag 1 juni 2008 15:28 schreef Conekiller het volgende:
en in den haag, ik krijg d'r een beetje koppijn van
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
voor bijna 3 miljoen
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=7ba42f1a-ea11-4c00-9525-29dd324a6811&objecttype=DetailKoopObject
Holy shit! Nog spotgoedkoop, als je het afzet tegen de Prinsengracht in Amsterdamquote:Op zondag 1 juni 2008 15:14 schreef Conekiller het volgende:
Tv in bad
[ afbeelding ]
en 8 (!) garages waarvan 4 dubbel
[ afbeelding ]
Kost wat maar dan heb je ook wat (verder een gaaf huis/huizen trouwens)
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Default.aspx?id=9e458461-6d56-462c-a5c4-f240f142e79b&objecttype=DetailKoopObject&hbx=1
Dat huis is ook pas 7 keer gepost ofzoquote:Op zondag 1 juni 2008 15:12 schreef Manono het volgende:
Prinsengracht Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow sorry johquote:Op zondag 1 juni 2008 15:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat huis is ook pas 7 keer gepost ofzo
wietplantagequote:Op zondag 1 juni 2008 15:27 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Wat moet je met zoiets? Opkopen en verhuren, of los doorverkopen? Zal allemaal wel niet zo eenvoudig zijn, anders deed de huidige eigenaar het wel.
Daar zit voor een klein kapitaal aan vogels in die kooi.quote:
idd, kan je een leuk 2de handsje van kopen van wat daar zitquote:Op zondag 1 juni 2008 17:50 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Daar zit voor een klein kapitaal aan vogels in die kooi.
Dat zou ik dus nooit zo op funda hebben willen staan.
Huisnummer en alles is bekent.........
Als ik het kon lospeuteren dan zou ik verhuizen... Meteen al. Inrichting allemaal leuk en aardig, maar kijk naar je optiesquote:
Hahaha hier woont mijn nicht! Grappig om dat huis hier langs te zien komenquote:Op zondag 1 juni 2008 15:12 schreef Manono het volgende:
Prinsengracht Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moeten wij dan niet eens gaan zwemmen bij je nicht??quote:Op zondag 1 juni 2008 19:35 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Hahaha hier woont mijn nicht! Grappig om dat huis hier langs te zien komen
Hmm ik zou er zelf ook nog eens komen zwemmen. Misschien dat eerst maar eens doenquote:Op zondag 1 juni 2008 19:55 schreef -Robbedoes- het volgende:
[..]
Moeten wij dan niet eens gaan zwemmen bij je nicht??
Met eland als kleedje op de vloer van het Scandinvische huis.quote:
Psies. Dan wel. Maar niet een vrijstaande villa voor 374.500 euro dacht ik zo...quote:Op zondag 1 juni 2008 09:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die binnenkant ziet er niet uit, de buitenkant is leuk als vakantiehuisje/ strandhuisje enz.
In Drachten. Bijna scandinaviequote:Op zondag 1 juni 2008 14:56 schreef Manono het volgende:
[..]
Beetje Scandinavisch huis, waar staat het?
Bij dezequote:Kunnen we linkjes blijven plaatsen naar de woningen? Thnx
Dat figuur komt uit Alegria,een show van Cirque du Soleilquote:Op zondag 1 juni 2008 21:40 schreef barman het volgende:
Met eland als kleedje op de vloer van het Scandinvische huis.
Van dat schilderij ga ik vannacht eng dromen.
Merciquote:Op zondag 1 juni 2008 22:29 schreef Turbomuis het volgende:
In Drachten. Bijna scandinavie
Bij deze
huis
Je zou dit maar als uitzicht hebben. Heerlijk hoor!quote:Op zondag 1 juni 2008 15:52 schreef Conekiller het volgende:
in Mijnsheerenland.
En nee, deze foto is niet de achtertuin. (wel in de buurt dat wel)
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=6c964435-5f3e-48eb-bf83-cde893bce9e4&objecttype=DetailKoopObject
Deuteranomalie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:52 schreef Berkery het volgende:
Mensen met zo'n ingerichte woonkamer, er is vast een medische term voor.
quote:Op maandag 2 juni 2008 19:56 schreef Dipkip het volgende:
Jan des Bouvrie-wit met beige leek nog nooit zo aantrekkelijk
My eyes!.. MY EYES!! zonnebril pakt!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:51 schreef Guppi het volgende:
De volgende foto's komen allemaal uit één huis:
(ik vind de woonkamer stiekem best leuk!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensch!quote:
Ik vind de woonkamer onwijs leuk!quote:Op maandag 2 juni 2008 17:51 schreef Guppi het volgende:
De volgende foto's komen allemaal uit één huis:
(ik vind de woonkamer stiekem best leuk!)
Erg veel zitplaatsen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:34 schreef Guppi het volgende:
Waarom we dit huis verkopen? Omdat De Gouden Kooi is afgelopen hebben we niets meer aan deze kamer..
[ afbeelding ]
link
Staat ook discreet vermeld in de omschrijving: "Het woonhuis is recentelijk volledig gerenoveerd en gemoderniseerd en eventueel is praktijk/werken aan huis mogelijk."quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:48 schreef lurf_doctor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beschaafd verbouwde kleine woning denk je dan...
[ afbeelding ]
Zie je deze peeskamer op de 1e verdieping![]()
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=1c62ddbe-406d-4fa7-a318-ae9ab9e1ba8f&objecttype=DetailKoopObject
gezien dat piepkleine bureautje daar rechts is het misschien toch een kabouterbadkamer, maar hebben ze het trappetje weggehaald.quote:Op donderdag 5 juni 2008 12:10 schreef Guppi het volgende:
Ik denk nu al vijf minuten na over de functie van deze kamer (en wat is dat voor uit de kluiten gewassen wastafel in de hoek? Het is geen kabouterbad, want die komen er nooit in).
[ afbeelding ]
link
Met recht een schrootjespaleisquote:Op donderdag 5 juni 2008 12:36 schreef Guppi het volgende:
Goed ik wil jullie niet spammen maar kreeg dit huis op een presenteerblaadje aangeboden![]()
Wat zit er achter deze prachtigevoorkant verborgen?
[ afbeelding ]
Wonen in een sauna!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee dit is nog niet alles. Om het hele assortiment te bekijken, klik hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huisNiet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Dat zijn geen schrootjes.quote:
linkje aubquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Scuba_81 het volgende:
[ afbeelding ]
enige trapowja en hoe loopt ie eigenlijk
bij dit huis [ afbeelding ]
Lijkt net of ze die cijfers er zelf op hebben getekendquote:Op vrijdag 6 juni 2008 07:32 schreef Conekiller het volgende:
nutteloze details
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/?id=12a47b7b-2329-4d45-9de1-0af167e2ced2&objecttype=DetailKoopObject
Nou die deuren in dat boogvormig kozijn... das nie verkeerdquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Sno0ze het volgende:
Iemand geld teveel? Hier een huis van bijna 4 miljoen:
Nutteloos detail:
[ afbeelding ]
Er is helemaal niks verkeerd aan dat huisquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nou die deuren in dat boogvormig kozijn... das nie verkeerd
Anton Piek, eat your heart out.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:25 schreef Sno0ze het volgende:
Nog meer moois ( voor maar 6,5 miljoen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in het hof van Eden:
[ afbeelding ]
Link
als ik dinsdag die 21,8 milj win wordt dat mn zomerhuisjequote:
omfg my eyes my eys, fokking mooi man (behalve dat hoteltapijt in de slaapkamer, maar dat is slechts een detailquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Sno0ze het volgende:
Iemand geld teveel? Hier een huis van bijna 4 miljoen:
[ afbeelding ]
Nutteloos detail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die kleur heb ik ook in m'n slaapkamer!quote:
Staat wel op een mooie locatiequote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:25 schreef Sno0ze het volgende:
Nog meer moois ( voor maar 6,5 miljoen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welkom in het hof van Eden:
[ afbeelding ]
Link
Inderdaad een bloedlinke badkamer... moet je met kinderen gaan wonenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:46 schreef Dromer het volgende:
Matige poging de flat in de achtertuin te verbergen met behulp van een paar boompjes:
[ afbeelding ]
Leuk bad om met natte voeten uit te stappen. Vast extra hoog gemaakt om dezelfde flat goed te kunnen zien.
Verder lijken ze een probleempje te hebben met het wegkrijgen van het overtollig voegmiddel.![]()
[ afbeelding ]
En idem voor de douche. Een echte nekbreker.. met natte voeten zo'n trapje af zien te komen.
En ook weer fantastisch afgewerkt met witte vlekken.
[ afbeelding ]
Ik droog me altijd in de douche af. Dus met natte voeten hoef je niet van dat trapje af hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:46 schreef Dromer het volgende:
Leuk bad om met natte voeten uit te stappen. Vast extra hoog gemaakt om dezelfde flat goed te kunnen zien.
Verder lijken ze een probleempje te hebben met het wegkrijgen van het overtollig voegmiddel.![]()
[ afbeelding ]
En idem voor de douche. Een echte nekbreker.. met natte voeten zo'n trapje af zien te komen.
En ook weer fantastisch afgewerkt met witte vlekken.
[ afbeelding ]
Daar ga ik zó overheen:quote:Op zondag 8 juni 2008 20:52 schreef Guppi het volgende:
Dit huis wordt aangeboden met de groetjes van Bello![]()
[ afbeelding ]
link
Linkjes staan erbij!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
Doe es linkjes... dan kunnen we makkelijker meegenieten...
Wauw!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef -Peach het volgende:
Dat dit gewoon NL is...lijkt wel in het zuiden van Frankrijk ofzo, of Italië!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de shitload aan foto's, ik was onder de indruk
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/Detail/?id=7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9&objecttype=DetailKoopObject&OIB&name=__lid__woning+in+beeld__lpos__7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9
quote:
Wel een mooi terras!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]dank je....
dankzij dat linkje heb ik bij het huis van 2 miljoen nog veel ergere dingen gezien... die bar van keien...
en een eiland bij de koopsom in...
Cowboytje spelen? Dan gooi ik er gewoon indianen tegenaan!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bello kan u nu persoonlijk ontvangen, maar pas op!
[ afbeelding ]
linkje
Tjonge, ik ben ook niet zo gauw onder de indruk, maar dit isquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef -Peach het volgende:
Dat dit gewoon NL is...lijkt wel in het zuiden van Frankrijk ofzo, of Italië!![]()
[insert]Mooie foto's[/insert]
Sorry voor de shitload aan foto's, ik was onder de indruk
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/Detail/?id=7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9&objecttype=DetailKoopObject&OIB&name=__lid__woning+in+beeld__lpos__7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9
De slinger voor de nieuwe bewoners hangt er alvast!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Cowboytje spelen? Dan gooi ik er gewoon indianen tegenaan!
Die wordt verwijdertquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:58 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje naar deze "Comfortabele halfvrijstaande
semi-bungalow met carport, patiotuin en voortuin
Valt wel iets leuks van te maken, maar das dan idd wel een total overhaul...quote:
Jeez prachtige plek maar wat een wanstaltig huis zetten ze daar dan neer, en natuurlijk weer geel want we houden zo van vieze fletse kleurtjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Scuba_81 het volgende:
[ afbeelding ]
enige trapowja en hoe loopt ie eigenlijk
bij dit huis [ afbeelding ]
Wat zier er smerig aan uit dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Douche ziet er een beetje smerig uit...
Mijn nichtje van 2 zou het nog niet voor elkaar krijgen een woonkamer qua kleurstelling zo te vernaggelenquote:knip
Die keukenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:05 schreef Manono het volgende:
Even wat anders, een woonbootje, 5 ton, met ligplaats, net buiten Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.wirtzvisser.nl/boot20.html
Voor 7500 euro zou je het bijna kopen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:52 schreef illusions het volgende:
weliswaar geen funda, maar dat mag de pret niet drukken.
nieuwste hype, vastgoed in populair vakantieland bulgarije
http://www.bulgarije-nl.nl/index.php?chap=aanbod
Hoewel ab-so-luut NIET mijn smaak is het niet lelijk, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 juni 200813:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
De verzuiling heeft hard toegeslagen in dit vrijstaande woonhuis uit 1961
[afbeelding verwijderd]
Deze badkamer heeft ook een aardige tik van de molen gekregen
[afbeelding]
Terwijl deze badkamer een mysterieus strikjesvirus heeft opgelopen
[afbeelding verwijderd]
[afbeelding]
En dit herenhuis uit 1900 de boel wel erg zwart-wit ziet
[afbeelding]
Hoe de badkamer er in dit pand uitziet is de vraag, maar er zijn in ieder geval tegels aanwezig
[afbeelding]
Tuurlijk, koopie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 05:05 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Voor 7500 euro zou je het bijna kopen toch?
Die zwart wit badkamer is best mooi! Maar die strikjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
De verzuiling heeft hard toegeslagen in dit vrijstaande woonhuis uit 1961
[ afbeelding ]
Deze badkamer heeft ook een aardige tik van de molen gekregen
[ afbeelding ]
Terwijl deze badkamer een mysterieus strikjesvirus heeft opgelopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit herenhuis uit 1900 de boel wel erg zwart-wit ziet
[ afbeelding ]
Hoe de badkamer er in dit pand uitziet is de vraag, maar er zijn in ieder geval tegels aanwezig
[ afbeelding ]
Vind ik eigenlijk ook wel sjiek, een badkamer in 'tg zwartwit. Alleen zo'n grote zwart-wit badkamer + poetsen = au.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Die zwart wit badkamer is best mooi! Maar die strikjes
Dat maakt het 'warm'quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef k_man het volgende:
En wat doet dat douchematje daar in de woonkamer?
Watdan?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:13 schreef Angelfrouk het volgende:
In de Leeuwarder Courant stond een stukje over dit topic, dus ik moest wel even kijken
Ben ook nieuwsgierigquote:
AUW! Dat doet me echt zeer aan de ogenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:13 schreef Angelfrouk het volgende:
Raadjeplaatje, waar is de tuin?
[ afbeelding ]
Heftige kleuren (allemaal in 1 huis).
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:22 schreef hierissieweer het volgende:Watdan?
Onder de kop "gluren bij de buren" staat hoe iedereen het prachtig vindt om bij een ander binnen te kijken.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 13:38 schreef DroogDok het volgende:Ben ook nieuwsgierig
Ach het is nog niet verkocht.... is al in een eerdere aflevering voorbij gekomenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:02 schreef Loelette het volgende:
Ik wilde deze jullie niet onthouden!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kippengaasquote:
Oke sorry dan, heb ze nog niet allemaal kunnen bekijken!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 19:19 schreef Guard het volgende:
[..]
Ach het is nog niet verkocht.... is al in een eerdere aflevering voorbij gekomen
Ze zijn een klein tikkie luxer dan het gemiddelde rijtjeshuis.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef k_man het volgende:
En wat is er opmerkelijk aan, behalve de prijs?
Wel een leuke vloer en leuke stoeltjes!quote:
Voor de kinder tekenkamer misschien wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel een leuke vloer en leuke stoeltjes!
Ah, tof. Dank je.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:58 schreef Danny het volgende:
http://lc.x-cago.com/2008(...)0614-NO01024004.html
Eh... waarover dan wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef illusions het volgende:
Dit topic gaat toch niet alleen over interieur dat zo belachelijk is dat het opmerkelijk wordt?
Dat model stoelen is ook verkrijgbaar in normale kleurenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Voor de kinder tekenkamer misschien wel ja.
Waarover? Opmerkelijke foto's.. of ze nou opmerkelijk zijn omdat het een belachelijke inrichting betreft, of omdat het juist een heel erg mooi uitgevoerd iets is, is in the eye of the beholder zegmaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh... waarover dan wel?
Aan het posten van dure huizen die alleen maar duur zijn is geen lol aan. Die kan iedereen zo ook wel vinden. Ga naar funda, selecteer op prijs en je hebt ze netjes op 'n rijtje.
Zo had ik het topic niet bedoeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:56 schreef illusions het volgende:
Waarover? Opmerkelijke foto's.. of ze nou opmerkelijk zijn omdat het een belachelijke inrichting betreft, of omdat het juist een heel erg mooi uitgevoerd iets is, is in the eye of the beholder zegmaar.
Mee eensquote:Op zondag 15 juni 2008 01:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo had ik het topic niet bedoeld.
Het hoeft ook niet persé belachelijk te zijn, of lelijk, maar huizen posten alleen omdat ze erg duur zijn vind ik wel heel makkelijk.
De foto is vanaf het bed genomen.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:19 schreef Berkery het volgende:
Deze foto was ook wel een 'Huh?' waard. Het is net alsof er niemand groter dan 1,5 meter in dit huis woont.
[ afbeelding ]
Maar, aha, er staat nog een tafeltje onder die lamp. Vandaar.
[ afbeelding ]
Dank je. Had er om gezocht maar kon het niet vinden!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:58 schreef Danny het volgende:
http://lc.x-cago.com/2008(...)0614-NO01024004.html
LOL @ perspectiefwerkingquote:Op zondag 15 juni 2008 01:19 schreef Berkery het volgende:
Deze foto was ook wel een 'Huh?' waard. Het is net alsof er niemand groter dan 1,5 meter in dit huis woont.
[ afbeelding ]
Maar, aha, er staat nog een tafeltje onder die lamp. Vandaar.
[ afbeelding ]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de makelaar de foto's erop zette. Al is een makelaar aangetrokken voor hulp bij de verkoop kan een particulier zelf een advertentie met foto's op funda plaatsen ;-)quote:Op zondag 15 juni 2008 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Bijzonder wazig huis ja. Ik zou dat nooit pikken van een makelaar. Wat een snertfoto's
quote:
Die houtplaten zijn alleen heel lelijk, met oud hout was het leuk geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Wel een leuke vloer en leuke stoeltjes!
Goede smaak is toch echt niet te koop zeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Curare het volgende:
voor 1,1 Miljoen krijg je o.a. deze prachtige badkamer.....
[ afbeelding ]
Zo hé, de slaapkamer is ook behoorlijk lelijk:quote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Curare het volgende:
voor 1,1 Miljoen krijg je o.a. deze prachtige badkamer.....
[ afbeelding ]
en hier staat het huis. http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Fotos/?id=b32dc553-a1e0-49b7-8480-4a269d9887af&objecttype=DetailKoopObject
quote:Aanvaarding: overdracht dient plaats te vinden voor 18 mei 2008!
Je moet toch helemaal zelf weten hoe je je huis inricht?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Nouwk het volgende:
Niet normaal hoe sommige mensen hun huis denken te kunnen inrichten..
Wat is hier nu weer mis mee? En die afvoer zie je tegenwoordig wel vaker...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:09 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Verder een berg overbodige foto's bij dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze "waskommen" zijn blijkbaar zo bijzonder dat er een serie foto's van geplaatst is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, een afvoer in de douche, luxe zeg:
[ afbeelding ]
wel een leuk huis verder voor een redelijke prijs lijkt me, al kun je nooit meer aan een van de voorwaarden voldoen:
[..]
Dat de meeste foto's nutteloos zijn ?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is hier nu weer mis mee? En die afvoer zie je tegenwoordig wel vaker...
Hmm een mooi glas in lood raam zegt m.i. helemaal niets over de algemene afwerking van het huis. Vrij onwaarschijnlijk dat degene die het glas in lood heeft gemaakt ook de plintjes heeft geplaatst om maar eens wat te zeggen. Het is een leuk detail dat ook al zichtbaar was op een andere foto en niet echt een close up nodig maakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef maok het volgende:
Die foto's zeggen heel wat over de afwerking van het huis. Alleen zijn 3 foto's van de wastafels inderdaad wat overdreven.
Ik heb het geld, alleen de locatie is kutquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
Als ik het geld had gehad, zou ik em zo kopen! Ziet er wel onwijs goed uit van binnen!
(alleen die kranen in de badkamer...)
Dat vinden jij en ik maar ik weet zeker dat er mensen naar kijken en hierdoor wellicht sneller een bod gaan doen. Een beetje inzoomen op een highlight van je huis is een verkooptruck. Niet zo opmerkelijk voor mij dusquote:Op maandag 16 juni 2008 08:52 schreef Jack. het volgende:
[..]
Dat de meeste foto's nutteloos zijn ?
Die afvoer kan je ook wel zien als je een totaalbeeld van de douche neemt bijvoorbeeld, hoeft geen detailfoto te zijn. De foto's van de wastafels zijn ok, al had 1 foto ook wel volstaan.
Bij zo'n aanbieding is het niet de bedoeling dat je elke millimeter van het huis al op foto gezien hebt. Het gaat erom die foto's te nemen/plaatsen waardoor de interesse gewekt wordt. De details en specifieke afwerking kan je dan wel zien als je het huis gaat bezichtigen.
De afwerking van de kranen in de tegelwand is op z'n minst bijzonder te noemen. En de meubeltjes waar de wasbakken op staan moeten binnen een paar jaar vervangen worden, ziet er uit als beplakt MDF of (nog erger) spaanplaatquote:Op maandag 16 juni 2008 08:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is hier nu weer mis mee? En die afvoer zie je tegenwoordig wel vaker...
Dit is een link waarbij je eerst moet inloggen.....quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef papegaaiduiker het volgende:
Lees al een tijdje mee en sta er regelmatig versteld van hoe mensen hun huis presenteren... Het werd tijd voor een eigen bijdrage.
Noodgedwongen slaap het kind op de picknickbank...
[ afbeelding ]
Al dat speelgoed kleurt natuurlijk ook niet bij zwart marmer, wit leer en zebra/tijgerprint...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=372ec2b6-2579-427c-9db1-3371f99d0567&objecttype=DetailKoopObject&mna=1
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:42 schreef Guppi het volgende:
Ik hou van gekleurde tegelwanden.
Het ziet er vrij ultiem uit allemaal, waarom zou het zo goedkoop zijn? Er is vast een reden voor al die foto's van de wastafel, en geen foto's van de slaapkamers..
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin isquote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.
...
Ik wel... als je de uitbouw van het huis aan de linkerzijde ziet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin is![]()
[ afbeelding ]
Die Mondriaan vind ik wel lolligquote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen gelukkig
[ afbeelding ]
Een echte mondriaan![]()
Wat een reuze kindvriendelijke huiskamer met die hoekige glazen meubels.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef papegaaiduiker het volgende:
Lees al een tijdje mee en sta er regelmatig versteld van hoe mensen hun huis presenteren... Het werd tijd voor een eigen bijdrage.
Noodgedwongen slaap het kind op de picknickbank...
[ afbeelding ]
Al dat speelgoed kleurt natuurlijk ook niet bij zwart marmer, wit leer en zebra/tijgerprint...
[ afbeelding ]
LINK
Wat een leuk idee voor een badkamer!quote:
Ik vind dit best wel mooi eigenlijkquote:
Het tv'tje wat er hangt is geen LCD tv, maar steekt met de "toeter" door het muurtje heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind dit best wel mooi eigenlijk![]()
Ik zie niet zo wat er opmerkelijk aan is.
Vind overigens de tuin wel mooi..quote:
Die eerste is echt oerlelijk!!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen gelukkig
[ afbeelding ]
Een echte mondriaan![]()
En dat is benoemenswaardig omdat?quote:
Ik ben zelf huizenfotograaf en werk voor een makelaar, dus ik weet hoe het werkt. En ja, ik vond een Welpie wél opmerkelijk en vooral gewoon vrolijk en sfeervol ivm Oranje. Ik heb de laatste topics minder opmerkelijke foto's voorbij zien komen hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat is benoemenswaardig omdat?
Even voor de duidelijkheid, normaliter is het in een week geregeld als je je huis te koop zet.
Dwz. je maakt afspraak met makelaar dat hij foto's komt maken en binnen een week, soms 2, staat je huis op Funda.
Oh ja, nu zie ik het... da's idd wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het tv'tje wat er hangt is geen LCD tv, maar steekt met de "toeter" door het muurtje heen.
opmerkelijk, maar vooral ook cheap, en ik denk ook nog wel een beetje link, zo'n crt kanon in een vochtige ruimte...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, nu zie ik het... da's idd wel opmerkelijk.
die kikker, is dat geen soap-dispenser? Meen zoiets ooit wel eens gezien te hebben.quote:Op dinsdag 17 juni 200819:56 schreef zoeperzazke het volgende:
zéér recente foto: (welpie)
[afbeelding]
Er zit iets op de muur [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Wat een leuk huis is dat, en het kost geen drol omdat het in Groningen staat!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef LadyDanae het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd perspectief![]()
En nog een makelaar die van rare hoeken houdt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Dat huis!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef LadyDanae het volgende:
[ afbeelding ]
Vreemd perspectief![]()
En nog een makelaar die van rare hoeken houdt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
Maar dan heb je wel een huis met een verhaalquote:Op vrijdag 6 juni 2008 23:02 schreef Sno0ze het volgende:
Iemand geld teveel? Hier een huis van bijna 4 miljoen:![]()
Nutteloos detail:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Het gruwelijke verhaal van het Huis Halsaf begint op een naargeestige winteravond. De kasteelbewoners hebben hun niet zo geriefelijke behuizing tijdelijk verruild voor een genoegelijker omgeving. Niemand is in het ijzige kasteel achtergebleven, behalve een dienstmaagd, aan wie opgedragen is een oogje in het zeil te houden. Zij is gehecht aan het huis en zijn bewoners en niet voor een kleintje vervaard. Haar meester is dus in alle gemoedsrust vertrokken. De stilte in en rond het huis is zo absoluut, dat de indruk wordt gewekt, dat geen levende ziel nabij is. toch sluipen behoedzaam vijf rovers om het kasteel op zoek naar een opening, waardoor zij binnen kunnen komen. Zij hebben geluk. Een van de kelderramen blijkt precies geschikt voor hun infame doel. De dapperste van de vijf steekt onderzoekend zijn hoofd naar binnen. Alles lijkt in orde. Hij verdwijnt in het inwendige van het kasteel. Mogelijk wat horterig, maar dat valt zijn kameraden niet op in de duisternis en door een lafhartige beklemming bevangen. De schorre stem van hun onverschrokken leider moedigt hen aan zijn voorbeeld te volgen. Een voor een steken zij hun hoofd door de kleine opening. Maar dat is dan ook het laatste, wat zij ooit nog in hun leven zullen doen. Want achter het venster staat de manhaftige dienstmaagd opgesteld met een scherpsnijdend zwaard in haar hand, dat zij effectief hanteert. Het eerste hoofd, dat zij ontwaart, slaat zij met een goedgeplaatste slag van het lichaam af. Onbewogen trekt zij daarna het lichaam naar binnen en laat de bloedige resten op de grond belanden. Met hese stem spoort zij vervolgens de tweede rover aan zijn voorganger te volgen. Hij ondergaat hetzelfde pijnlijke lot, evenals de drie anderen. Nadat alle boeven het leven verloren hebben en de dienstmeid bij het flakkerende schijnsel van een miniscuul kaarsje de onaantrekkelijke overblijfselen op de keldervloer bij elkaar geveegd heeft, wordt zij plotseling onwel. Zij valt flauw. Na de stuitende, maar doeltreffende wijze, waarop zij haar territorium verdedigd had, is haar dat van harte gegund! De naam Halsaf, waaronder Huis Babberich bekend is, lijkt dus ontleend aan deze ijzingwekkende gebeurtenis.
Naja het is ook niet extreem grootquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
[..]
Wat een leuk huis is dat, en het kost geen drol omdat het in Groningen staat!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:04 schreef BeejEm het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel een huis met een verhaal![]()
[..]
Patsen met een dure, doch lelijke afzuigkapquote:
Er zijn 2 soorten tegels tegen elkaar gelegd met een lelijk resultaat als gevolg?quote:Kan iemand mij vertellen wat er met deze vloer is?
[ afbeelding ]
Mits het financieel geen probleem is moet je je daar ook niet op verkijken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 08:45 schreef DroogDok het volgende:
Sowieso vind ik dat je veel te veel tegels / plavuizen ziet. Echt zo'n afknapper bij een potentieel leuk huis.
Plavuizen uitbreken is alleen wel ff een ander verhaal dan een houten vloertje eruit trekkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 09:29 schreef Jack. het volgende:
[..]
Mits het financieel geen probleem is moet je je daar ook niet op verkijken.
Een vloer uitbreken en je eigen smaak erin leggen kan altijd. Maar als het al je smaak is, is dat natuurlijk altijd handiger
Uiteraard neem je het mee in je beslissing om een huis te kopen (en in je bod op het huis).quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Plavuizen uitbreken is alleen wel ff een ander verhaal dan een houten vloertje eruit trekken
Gezien de hoeveelheid werk je hebt bij het uitbreken van een plavuizen/stenen vloer neem ik dat wel mee in de overweging om een huis te kopen.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef Guppi het volgende:
Ik vind echt bijna álle posts leuk!![]()
Jammer dat andere mensen dat dan zeven posts lang in twijfel trekken.. moet ik zoveel scrollen.![]()
Nog een huis die vanuit een opmerkelijk camerastandpunt wordt gefotografeerd, om niet te zeggen met een mega groothoeklens.
Dit is géén bad:
[ afbeelding ]
Het bed van de GVR:
[ afbeelding ]
De welkbekende Beddinge slaapbank van IKEA is met het blote oog al erg groot, maar dit slaat alles (vooral in deze riante balzaal):
[ afbeelding ]
En als je uit je stoel glijdt tijdens het zonnen lig je beneden (oke, dit heeft niets met het camerastandpunt te maken)![]()
[ afbeelding ]
Het is trouwens wel een erg leuk huis: klik hier
edit: typo
Die douche is niet in de badkamer overigens, maar gewoon in de gang:quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:18 schreef Guppi het volgende:
Nog een huis die vanuit een opmerkelijk camerastandpunt wordt gefotografeerd, om niet te zeggen met een mega groothoeklens.
Dit is géén bad:
[ afbeelding ]
leuk als je gasten hebt die glazen deur.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Die douche is niet in de badkamer overigens, maar gewoon in de gang:
[ afbeelding ]
Dat is uhm.... apart...
Tja.. handig als je schoonouders blijven logeren of zo.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:20 schreef Guard het volgende:
[..]
Die douche is niet in de badkamer overigens, maar gewoon in de gang:
[ afbeelding ]
Dat is uhm.... apart...
MY EYESquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef Guppi het volgende:
Bij dit huis krijg je een witte foto te zien, om je voor te bereiden op de volgende:
[ afbeelding ]
En waar anders dan in dit huis, weten ze met welke knuffel ze de slaapkamer nét dat beetje extra flair kunnen geven?
[ afbeelding ]
Voor 40.000 minder heb je hier tien hele vierkante meters meer én deze unieke keuken(vloer) en trap:quote:
Leuk voor de kinderen zo'n fles chloor op de grond...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:46 schreef PimpofPersia het volgende:
[ afbeelding ]
Het zal je badkamer maar zijn/worden
Ja en daar wordt dus 2,25 ton voor gevraagdquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:05 schreef soapie het volgende:
[..]
Leuk voor de kinderen zo'n fles chloor op de grond...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |