Ze zijn een klein tikkie luxer dan het gemiddelde rijtjeshuis.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:40 schreef k_man het volgende:
En wat is er opmerkelijk aan, behalve de prijs?
Wel een leuke vloer en leuke stoeltjes!quote:
Voor de kinder tekenkamer misschien wel ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wel een leuke vloer en leuke stoeltjes!
Ah, tof. Dank je.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:58 schreef Danny het volgende:
http://lc.x-cago.com/2008(...)0614-NO01024004.html
Eh... waarover dan wel?quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:50 schreef illusions het volgende:
Dit topic gaat toch niet alleen over interieur dat zo belachelijk is dat het opmerkelijk wordt?
Dat model stoelen is ook verkrijgbaar in normale kleurenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:18 schreef illusions het volgende:
[..]
Voor de kinder tekenkamer misschien wel ja.
Waarover? Opmerkelijke foto's.. of ze nou opmerkelijk zijn omdat het een belachelijke inrichting betreft, of omdat het juist een heel erg mooi uitgevoerd iets is, is in the eye of the beholder zegmaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:28 schreef k_man het volgende:
[..]
Eh... waarover dan wel?
Aan het posten van dure huizen die alleen maar duur zijn is geen lol aan. Die kan iedereen zo ook wel vinden. Ga naar funda, selecteer op prijs en je hebt ze netjes op 'n rijtje.
Zo had ik het topic niet bedoeld.quote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:56 schreef illusions het volgende:
Waarover? Opmerkelijke foto's.. of ze nou opmerkelijk zijn omdat het een belachelijke inrichting betreft, of omdat het juist een heel erg mooi uitgevoerd iets is, is in the eye of the beholder zegmaar.
Mee eensquote:Op zondag 15 juni 2008 01:01 schreef k_man het volgende:
[..]
Zo had ik het topic niet bedoeld.
Het hoeft ook niet persé belachelijk te zijn, of lelijk, maar huizen posten alleen omdat ze erg duur zijn vind ik wel heel makkelijk.
De foto is vanaf het bed genomen.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:19 schreef Berkery het volgende:
Deze foto was ook wel een 'Huh?' waard. Het is net alsof er niemand groter dan 1,5 meter in dit huis woont.
[ afbeelding ]
Maar, aha, er staat nog een tafeltje onder die lamp. Vandaar.
[ afbeelding ]
Dank je. Had er om gezocht maar kon het niet vinden!quote:Op zaterdag 14 juni 2008 20:58 schreef Danny het volgende:
http://lc.x-cago.com/2008(...)0614-NO01024004.html
LOL @ perspectiefwerkingquote:Op zondag 15 juni 2008 01:19 schreef Berkery het volgende:
Deze foto was ook wel een 'Huh?' waard. Het is net alsof er niemand groter dan 1,5 meter in dit huis woont.
[ afbeelding ]
Maar, aha, er staat nog een tafeltje onder die lamp. Vandaar.
[ afbeelding ]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat de makelaar de foto's erop zette. Al is een makelaar aangetrokken voor hulp bij de verkoop kan een particulier zelf een advertentie met foto's op funda plaatsen ;-)quote:Op zondag 15 juni 2008 12:57 schreef Rewimo het volgende:
Bijzonder wazig huis ja. Ik zou dat nooit pikken van een makelaar. Wat een snertfoto's
quote:
Die houtplaten zijn alleen heel lelijk, met oud hout was het leuk geweestquote:Op zaterdag 14 juni 2008 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
Wel een leuke vloer en leuke stoeltjes!
Goede smaak is toch echt niet te koop zeg.quote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Curare het volgende:
voor 1,1 Miljoen krijg je o.a. deze prachtige badkamer.....
[ afbeelding ]
Zo hé, de slaapkamer is ook behoorlijk lelijk:quote:Op zondag 15 juni 2008 21:13 schreef Curare het volgende:
voor 1,1 Miljoen krijg je o.a. deze prachtige badkamer.....
[ afbeelding ]
en hier staat het huis. http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/Fotos/?id=b32dc553-a1e0-49b7-8480-4a269d9887af&objecttype=DetailKoopObject
quote:Aanvaarding: overdracht dient plaats te vinden voor 18 mei 2008!
Je moet toch helemaal zelf weten hoe je je huis inricht?quote:Op zondag 15 juni 2008 23:44 schreef Nouwk het volgende:
Niet normaal hoe sommige mensen hun huis denken te kunnen inrichten..
Wat is hier nu weer mis mee? En die afvoer zie je tegenwoordig wel vaker...quote:Op zondag 15 juni 2008 23:09 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Verder een berg overbodige foto's bij dit huis:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Deze "waskommen" zijn blijkbaar zo bijzonder dat er een serie foto's van geplaatst is:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, een afvoer in de douche, luxe zeg:
[ afbeelding ]
wel een leuk huis verder voor een redelijke prijs lijkt me, al kun je nooit meer aan een van de voorwaarden voldoen:
[..]
Dat de meeste foto's nutteloos zijn ?quote:Op maandag 16 juni 2008 08:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is hier nu weer mis mee? En die afvoer zie je tegenwoordig wel vaker...
Hmm een mooi glas in lood raam zegt m.i. helemaal niets over de algemene afwerking van het huis. Vrij onwaarschijnlijk dat degene die het glas in lood heeft gemaakt ook de plintjes heeft geplaatst om maar eens wat te zeggen. Het is een leuk detail dat ook al zichtbaar was op een andere foto en niet echt een close up nodig maakt.quote:Op zondag 15 juni 2008 23:14 schreef maok het volgende:
Die foto's zeggen heel wat over de afwerking van het huis. Alleen zijn 3 foto's van de wastafels inderdaad wat overdreven.
Ik heb het geld, alleen de locatie is kutquote:Op zondag 15 juni 2008 23:21 schreef Bartjebart het volgende:
Als ik het geld had gehad, zou ik em zo kopen! Ziet er wel onwijs goed uit van binnen!
(alleen die kranen in de badkamer...)
Dat vinden jij en ik maar ik weet zeker dat er mensen naar kijken en hierdoor wellicht sneller een bod gaan doen. Een beetje inzoomen op een highlight van je huis is een verkooptruck. Niet zo opmerkelijk voor mij dusquote:Op maandag 16 juni 2008 08:52 schreef Jack. het volgende:
[..]
Dat de meeste foto's nutteloos zijn ?
Die afvoer kan je ook wel zien als je een totaalbeeld van de douche neemt bijvoorbeeld, hoeft geen detailfoto te zijn. De foto's van de wastafels zijn ok, al had 1 foto ook wel volstaan.
Bij zo'n aanbieding is het niet de bedoeling dat je elke millimeter van het huis al op foto gezien hebt. Het gaat erom die foto's te nemen/plaatsen waardoor de interesse gewekt wordt. De details en specifieke afwerking kan je dan wel zien als je het huis gaat bezichtigen.
De afwerking van de kranen in de tegelwand is op z'n minst bijzonder te noemen. En de meubeltjes waar de wasbakken op staan moeten binnen een paar jaar vervangen worden, ziet er uit als beplakt MDF of (nog erger) spaanplaatquote:Op maandag 16 juni 2008 08:00 schreef Longmen het volgende:
[..]
Wat is hier nu weer mis mee? En die afvoer zie je tegenwoordig wel vaker...
Dit is een link waarbij je eerst moet inloggen.....quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef papegaaiduiker het volgende:
Lees al een tijdje mee en sta er regelmatig versteld van hoe mensen hun huis presenteren... Het werd tijd voor een eigen bijdrage.
Noodgedwongen slaap het kind op de picknickbank...
[ afbeelding ]
Al dat speelgoed kleurt natuurlijk ook niet bij zwart marmer, wit leer en zebra/tijgerprint...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=372ec2b6-2579-427c-9db1-3371f99d0567&objecttype=DetailKoopObject&mna=1
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:42 schreef Guppi het volgende:
Ik hou van gekleurde tegelwanden.
Het ziet er vrij ultiem uit allemaal, waarom zou het zo goedkoop zijn? Er is vast een reden voor al die foto's van de wastafel, en geen foto's van de slaapkamers..
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin isquote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.
...
Ik wel... als je de uitbouw van het huis aan de linkerzijde ziet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin is![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |