Inderdaad een bloedlinke badkamer... moet je met kinderen gaan wonenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:46 schreef Dromer het volgende:
Matige poging de flat in de achtertuin te verbergen met behulp van een paar boompjes:
[ afbeelding ]
Leuk bad om met natte voeten uit te stappen. Vast extra hoog gemaakt om dezelfde flat goed te kunnen zien.
Verder lijken ze een probleempje te hebben met het wegkrijgen van het overtollig voegmiddel.![]()
[ afbeelding ]
En idem voor de douche. Een echte nekbreker.. met natte voeten zo'n trapje af zien te komen.
En ook weer fantastisch afgewerkt met witte vlekken.
[ afbeelding ]
Ik droog me altijd in de douche af. Dus met natte voeten hoef je niet van dat trapje af hoorquote:Op zaterdag 7 juni 2008 11:46 schreef Dromer het volgende:
Leuk bad om met natte voeten uit te stappen. Vast extra hoog gemaakt om dezelfde flat goed te kunnen zien.
Verder lijken ze een probleempje te hebben met het wegkrijgen van het overtollig voegmiddel.![]()
[ afbeelding ]
En idem voor de douche. Een echte nekbreker.. met natte voeten zo'n trapje af zien te komen.
En ook weer fantastisch afgewerkt met witte vlekken.
[ afbeelding ]
Daar ga ik zó overheen:quote:Op zondag 8 juni 2008 20:52 schreef Guppi het volgende:
Dit huis wordt aangeboden met de groetjes van Bello![]()
[ afbeelding ]
link
Linkjes staan erbij!quote:Op maandag 9 juni 2008 23:06 schreef Bartjebart het volgende:
Doe es linkjes... dan kunnen we makkelijker meegenieten...
Wauw!quote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef -Peach het volgende:
Dat dit gewoon NL is...lijkt wel in het zuiden van Frankrijk ofzo, of Italië!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry voor de shitload aan foto's, ik was onder de indruk
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/Detail/?id=7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9&objecttype=DetailKoopObject&OIB&name=__lid__woning+in+beeld__lpos__7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9
quote:
Wel een mooi terras!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 00:03 schreef Bartjebart het volgende:
[..]dank je....
dankzij dat linkje heb ik bij het huis van 2 miljoen nog veel ergere dingen gezien... die bar van keien...
en een eiland bij de koopsom in...
Cowboytje spelen? Dan gooi ik er gewoon indianen tegenaan!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 07:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
Bello kan u nu persoonlijk ontvangen, maar pas op!
[ afbeelding ]
linkje
Tjonge, ik ben ook niet zo gauw onder de indruk, maar dit isquote:Op maandag 9 juni 2008 22:58 schreef -Peach het volgende:
Dat dit gewoon NL is...lijkt wel in het zuiden van Frankrijk ofzo, of Italië!![]()
[insert]Mooie foto's[/insert]
Sorry voor de shitload aan foto's, ik was onder de indruk
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/Detail/?id=7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9&objecttype=DetailKoopObject&OIB&name=__lid__woning+in+beeld__lpos__7456caeb-5b1a-49d2-a377-5d111c226bf9
De slinger voor de nieuwe bewoners hangt er alvast!quote:Op dinsdag 10 juni 2008 09:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Cowboytje spelen? Dan gooi ik er gewoon indianen tegenaan!
Die wordt verwijdertquote:
quote:Op woensdag 11 juni 2008 06:58 schreef Dwyrin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje naar deze "Comfortabele halfvrijstaande
semi-bungalow met carport, patiotuin en voortuin
Valt wel iets leuks van te maken, maar das dan idd wel een total overhaul...quote:
Jeez prachtige plek maar wat een wanstaltig huis zetten ze daar dan neer, en natuurlijk weer geel want we houden zo van vieze fletse kleurtjesquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:37 schreef Scuba_81 het volgende:
[ afbeelding ]
enige trapowja en hoe loopt ie eigenlijk
bij dit huis [ afbeelding ]
Wat zier er smerig aan uit dan?quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:13 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Douche ziet er een beetje smerig uit...
Mijn nichtje van 2 zou het nog niet voor elkaar krijgen een woonkamer qua kleurstelling zo te vernaggelenquote:knip
Die keukenquote:Op woensdag 11 juni 2008 15:05 schreef Manono het volgende:
Even wat anders, een woonbootje, 5 ton, met ligplaats, net buiten Amsterdam
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.wirtzvisser.nl/boot20.html
Voor 7500 euro zou je het bijna kopen toch?quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:52 schreef illusions het volgende:
weliswaar geen funda, maar dat mag de pret niet drukken.
nieuwste hype, vastgoed in populair vakantieland bulgarije
http://www.bulgarije-nl.nl/index.php?chap=aanbod
Hoewel ab-so-luut NIET mijn smaak is het niet lelijk, dat dan weer wel.quote:Op donderdag 12 juni 200813:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
De verzuiling heeft hard toegeslagen in dit vrijstaande woonhuis uit 1961
[afbeelding verwijderd]
Deze badkamer heeft ook een aardige tik van de molen gekregen
[afbeelding]
Terwijl deze badkamer een mysterieus strikjesvirus heeft opgelopen
[afbeelding verwijderd]
[afbeelding]
En dit herenhuis uit 1900 de boel wel erg zwart-wit ziet
[afbeelding]
Hoe de badkamer er in dit pand uitziet is de vraag, maar er zijn in ieder geval tegels aanwezig
[afbeelding]
Tuurlijk, koopie.quote:Op donderdag 12 juni 2008 05:05 schreef Stone2211 het volgende:
[..]
Voor 7500 euro zou je het bijna kopen toch?
Die zwart wit badkamer is best mooi! Maar die strikjesquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
De verzuiling heeft hard toegeslagen in dit vrijstaande woonhuis uit 1961
[ afbeelding ]
Deze badkamer heeft ook een aardige tik van de molen gekregen
[ afbeelding ]
Terwijl deze badkamer een mysterieus strikjesvirus heeft opgelopen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit herenhuis uit 1900 de boel wel erg zwart-wit ziet
[ afbeelding ]
Hoe de badkamer er in dit pand uitziet is de vraag, maar er zijn in ieder geval tegels aanwezig
[ afbeelding ]
Vind ik eigenlijk ook wel sjiek, een badkamer in 'tg zwartwit. Alleen zo'n grote zwart-wit badkamer + poetsen = au.quote:Op donderdag 12 juni 2008 17:46 schreef Buttercup het volgende:
[..]
Die zwart wit badkamer is best mooi! Maar die strikjes
Dat maakt het 'warm'quote:Op donderdag 12 juni 2008 20:38 schreef k_man het volgende:
En wat doet dat douchematje daar in de woonkamer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |