Dit is een link waarbij je eerst moet inloggen.....quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef papegaaiduiker het volgende:
Lees al een tijdje mee en sta er regelmatig versteld van hoe mensen hun huis presenteren... Het werd tijd voor een eigen bijdrage.
Noodgedwongen slaap het kind op de picknickbank...
[ afbeelding ]
Al dat speelgoed kleurt natuurlijk ook niet bij zwart marmer, wit leer en zebra/tijgerprint...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=372ec2b6-2579-427c-9db1-3371f99d0567&objecttype=DetailKoopObject&mna=1
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.quote:Op maandag 16 juni 2008 12:42 schreef Guppi het volgende:
Ik hou van gekleurde tegelwanden.
Het ziet er vrij ultiem uit allemaal, waarom zou het zo goedkoop zijn? Er is vast een reden voor al die foto's van de wastafel, en geen foto's van de slaapkamers..
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin isquote:Op maandag 16 juni 2008 15:06 schreef Longmen het volgende:
[..]
Dat is altijd het dubieuze aan zo'n fotoserie. De rest is waarschijnlijk niets en dus lichten ze er één ruimte uit waar ze zelf trots op zijn.
...
Ik wel... als je de uitbouw van het huis aan de linkerzijde ziet...quote:Op maandag 16 juni 2008 15:19 schreef papegaaiduiker het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dat de tuin is![]()
[ afbeelding ]
Die Mondriaan vind ik wel lolligquote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen gelukkig
[ afbeelding ]
Een echte mondriaan![]()
Wat een reuze kindvriendelijke huiskamer met die hoekige glazen meubels.quote:Op maandag 16 juni 2008 14:42 schreef papegaaiduiker het volgende:
Lees al een tijdje mee en sta er regelmatig versteld van hoe mensen hun huis presenteren... Het werd tijd voor een eigen bijdrage.
Noodgedwongen slaap het kind op de picknickbank...
[ afbeelding ]
Al dat speelgoed kleurt natuurlijk ook niet bij zwart marmer, wit leer en zebra/tijgerprint...
[ afbeelding ]
LINK
Wat een leuk idee voor een badkamer!quote:
Ik vind dit best wel mooi eigenlijkquote:
Het tv'tje wat er hangt is geen LCD tv, maar steekt met de "toeter" door het muurtje heen.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind dit best wel mooi eigenlijk![]()
Ik zie niet zo wat er opmerkelijk aan is.
Vind overigens de tuin wel mooi..quote:
Die eerste is echt oerlelijk!!!!!quote:Op maandag 16 juni 2008 22:48 schreef Rottdog het volgende:
[ afbeelding ]
Smaken verschillen gelukkig
[ afbeelding ]
Een echte mondriaan![]()
En dat is benoemenswaardig omdat?quote:
Ik ben zelf huizenfotograaf en werk voor een makelaar, dus ik weet hoe het werkt. En ja, ik vond een Welpie wél opmerkelijk en vooral gewoon vrolijk en sfeervol ivm Oranje. Ik heb de laatste topics minder opmerkelijke foto's voorbij zien komen hoorquote:Op dinsdag 17 juni 2008 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dat is benoemenswaardig omdat?
Even voor de duidelijkheid, normaliter is het in een week geregeld als je je huis te koop zet.
Dwz. je maakt afspraak met makelaar dat hij foto's komt maken en binnen een week, soms 2, staat je huis op Funda.
Oh ja, nu zie ik het... da's idd wel opmerkelijk.quote:Op dinsdag 17 juni 2008 07:40 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het tv'tje wat er hangt is geen LCD tv, maar steekt met de "toeter" door het muurtje heen.
opmerkelijk, maar vooral ook cheap, en ik denk ook nog wel een beetje link, zo'n crt kanon in een vochtige ruimte...quote:Op dinsdag 17 juni 2008 23:55 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, nu zie ik het... da's idd wel opmerkelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |