quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef SilkTie het volgende:
[..]Doet me aan dat witte blokje denken dat ook niet meer bij het kleed wilde blijven.
En ook daar de bekende trapfoto:quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef papegaaiduiker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, logisch, Dagobert Duck in een huis van bijna 4 miljoen...
Hij kan zo bij de muppetshow....quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ehh... de snoeischaar is stuk, maar dat maakt toch niet uit voor de foto's?
[ afbeelding ]
Sweet mother of God, wáárom?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook helemaal op smurfen formaat!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
Geen wonder, in zo'n kleurrijk huis zou iedereen wel willen wonen, ik geef de smurfen geen ongelijk
[ afbeelding ]
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
De smurfen willen naar binnen!
[ afbeelding ]
Geen wonder, in zo'n kleurrijk huis zou iedereen wel willen wonen, ik geef de smurfen geen ongelijk
[ afbeelding ]
Link
Joh, dit gaat om belachelijke foto's van huizen die te koop staan, dus of ze nou van Funda komen of van een andere site maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:45 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenen soms
![]()
![]()
Een vraagje: mag je alleen van Funda plaatsen? Ik zie soms dat men van andere sites plaatst(Belgische), maar is het bijv. ook ok om iets van andere buitenlandse sites te plaatsen? Ik lees en bekijk soms plaatjes van hier die ik hilarisch vind (Noorwegen), maar is daar interesse voor? Kan iemand me daar antwoord op geven?
Kan wel even duren, als het mag... ben nog te druk met kijken en lterug aan het lachen. Fantastisch topic!!!
Vind het wel wat hebben, alleen jammer dat dievloer totaal niet bij de rest past.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Die badkamer is wel extreem dramatisch ja
Idd, heb volgens mij ook al weleens een krot van een hongaarse site voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, dit gaat om belachelijke foto's van huizen die te koop staan, dus of ze nou van Funda komen of van een andere site maakt niet uit hoor
Hup, plaatsen die handel
goede voor de tvp feauteaufck 'bedenk een nieuw onderschrift'quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |