quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's geen waslijn, dat is om reigers tegen te houden
quote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 17:06 schreef -Robbedoes- het volgende:
Het kleedje wil ook al niet meer bij de WC liggen
[ afbeelding ]
Ohnoes, nooit een smurf tegen de muur dood slaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Escaflowne het volgende:
In aanvulling op de blauwe smurfen badkamers heb ik nu een hele donkere gevonden, met jawel.. rode smurfspetters op de muren!!!![]()
[ afbeelding ]
Horende bij dit best wel mooie huis an sich, maar waar over smaak van inrichting niet valt te twisten, zullen we maar zeggen.
En de schouw ziet eruit alsof hij je, à la Monty Python, elk moment een trap kan verkopen....quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Escaflowne het volgende:
In aanvulling op de blauwe smurfen badkamers heb ik nu een hele donkere gevonden, met jawel.. rode smurfspetters op de muren!!!![]()
[ afbeelding ]
Horende bij dit best wel mooie huis an sich, maar waar over smaak van inrichting niet valt te twisten, zullen we maar zeggen.
-edit- saillant detail, toilet zonder bril aanwezig, voor de liefhebber.![]()
Rechtsonder zie ik toch echt een een toilet met bril.quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:01 schreef Escaflowne het volgende:
[ afbeelding ]
-edit- saillant detail, toilet zonder bril aanwezig, voor de liefhebber.![]()
Die hond ligt er ook uitzonderlijk wantrouwend naar te kijkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En de schouw ziet eruit alsof hij je, à la Monty Python, elk moment een trap kan verkopen....
[ afbeelding ]
In de badkamer zie je trouwens het bidet, het toilet zit er (denk ik) naast.
Ah, ik vermoedde al zoiets. Toch maar eens ff de Wikipedia erbij gehaald over het hoe en waarom van een bidet precies...quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
In de badkamer zie je trouwens het bidet, het toilet zit er (denk ik) naast.
quote:Een bidet is een laag geïnstalleerd onderdeel van het sanitair of een type wasbak voor het wassen van de uitwendige geslachtsorganen of de anus. Het woord is afkomstig uit het Frans.
Bidets worden vooral gebruikt voor het wassen en reinigen van de uitwendige geslachtsorganen en de anus, en ook voor de huid daar rond. Bidets komen echter ook van pas om andere delen van het lichaam te wassen; ze zijn bijvoorbeeld erg praktisch voor het wassen van de voeten. Hoewel ze enigszins op een toilet lijken, dient een bidet eerder met een wastafel of bad vergeleken te worden. Bidets worden in dat opzicht zelfs gebruikt als praktisch babybad. Voor mensen met fysieke beperkingen voor wie het moeilijk is in bad te gaan, of die bang zijn om uit te glijden in de douche, is het bidet een uitstekend hulpmiddel om toch de persoonlijke lichaamshygiëne te onderhouden. Bidets komen dan ook erg van pas voor bejaarden en mindervaliden en voor mensen met aambeien.
Offtopic, maar wat een ranzige gedachte zeg.quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:51 schreef Escaflowne het volgende:
Bidets worden in dat opzicht zelfs gebruikt als praktisch babybad.
Waarom? Het is geen wc of urinoir. Eigenlijk is het gewoon een wasbak bedoeld voor vagina's en anussen. Er wordt niet in gepist of gescheten. Als het al bedoeld is om te reinigen, hoe kan het dan niet anders dan handig zijn als het een baby betreft?quote:Op woensdag 25 juni 2008 21:56 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Offtopic, maar wat een ranzige gedachte zeg.
Viel me zo in, doordat de teksten ook in het Engels zijn: Goodmorning, Bed en Bath, Soap, Bubbles, etc.. op de badmat en badhaak (die ik bij nader inzien nog was vergeten te benoemen).quote:
Kan je ook nog vertellen wat er opmerkelijk is aan dat huis/die foto's?quote:Op donderdag 26 juni 2008 06:31 schreef Escaflowne het volgende:
[..]
Viel me zo in, doordat de teksten ook in het Engels zijn: Goodmorning, Bed en Bath, Soap, Bubbles, etc.. op de badmat en badhaak (die ik bij nader inzien nog was vergeten te benoemen).
Geweldig gedaanquote:Op donderdag 26 juni 2008 00:28 schreef Escaflowne het volgende:
Nu ik dan toch bezig ben....
Welcome! I've always a spare chair for good company!![]()
[ afbeelding ]
I love cars!![]()
[ afbeelding ]
And Scissors, whoohoo!![]()
[ afbeelding ]
Crete was such a wonderful experience. I bought some local art for decorating the walls! Like it?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Who needs 4 wheels when you can drive 2!![]()
[ afbeelding ]
Sometimes it gets really hot in here yeah...![]()
There was a woman I liked, but for now, I'm more into cars..![]()
This is my bed by the way. It says "bed", can't miss it. Or can you? Whehe..![]()
[ afbeelding ]
Goodmorning!!You can create your own fish-bowl in here, just put in the plug, add some water and a fish ofcourse. Now you can watch it swimming from the side! Isn't that great?!
![]()
[ afbeelding ]
Oh, and you've seen my lovely cat? She's always into some fish hunting! Yeah, love it!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:19 schreef SilkTie het volgende:
[..]Doet me aan dat witte blokje denken dat ook niet meer bij het kleed wilde blijven.
En ook daar de bekende trapfoto:quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:18 schreef papegaaiduiker het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, logisch, Dagobert Duck in een huis van bijna 4 miljoen...
Hij kan zo bij de muppetshow....quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja ehh... de snoeischaar is stuk, maar dat maakt toch niet uit voor de foto's?
[ afbeelding ]
Sweet mother of God, wáárom?!quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Is ook helemaal op smurfen formaat!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
Geen wonder, in zo'n kleurrijk huis zou iedereen wel willen wonen, ik geef de smurfen geen ongelijk
[ afbeelding ]
Link
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenquote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
De smurfen willen naar binnen!
[ afbeelding ]
Geen wonder, in zo'n kleurrijk huis zou iedereen wel willen wonen, ik geef de smurfen geen ongelijk
[ afbeelding ]
Link
Joh, dit gaat om belachelijke foto's van huizen die te koop staan, dus of ze nou van Funda komen of van een andere site maakt niet uit hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:45 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenen soms
![]()
![]()
Een vraagje: mag je alleen van Funda plaatsen? Ik zie soms dat men van andere sites plaatst(Belgische), maar is het bijv. ook ok om iets van andere buitenlandse sites te plaatsen? Ik lees en bekijk soms plaatjes van hier die ik hilarisch vind (Noorwegen), maar is daar interesse voor? Kan iemand me daar antwoord op geven?
Kan wel even duren, als het mag... ben nog te druk met kijken en lterug aan het lachen. Fantastisch topic!!!
Vind het wel wat hebben, alleen jammer dat dievloer totaal niet bij de rest past.quote:Op donderdag 26 juni 2008 21:01 schreef Stormqueen het volgende:
Die badkamer is wel extreem dramatisch ja
Idd, heb volgens mij ook al weleens een krot van een hongaarse site voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Joh, dit gaat om belachelijke foto's van huizen die te koop staan, dus of ze nou van Funda komen of van een andere site maakt niet uit hoor
Hup, plaatsen die handel
goede voor de tvp feauteaufck 'bedenk een nieuw onderschrift'quote:Op donderdag 26 juni 2008 15:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Je had er wel wat leukers van kunnen maken ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:35 schreef mien-moeke het volgende:
Sommige mensen zijn echt sick
Super waardeloze TVP
stofzuiger in de muur ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:48 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Poetsvrouw inbegrepen?
[ afbeelding ]
klik
Da's echt ideaal, dat is een systeem waarbij er op verschillende plekken aanhechtpunten voor je stofzuigerslang zitten en er is een centrale zuiger. Je hoeft nooit meer zo'n apparaat de trap op te sleuren e.d.quote:
Ik vind het waardeloos, ipv. dat je een heel eind komt met stofzuiger + snoer + slang heb je met zo een systeem ongeveer de helft van dat bereik en loop je niet te zeulen met de stofzuiger maar met 5 tot 10 meter slangquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's echt ideaal, dat is een systeem waarbij er op verschillende plekken aanhechtpunten voor je stofzuigerslang zitten en er is een centrale zuiger. Je hoeft nooit meer zo'n apparaat de trap op te sleuren e.d.
Dat lijkt me wel handiger idd.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik vind het waardeloos, ipv. dat je een heel eind komt met stofzuiger + snoer + slang heb je met zo een systeem ongeveer de helft van dat bereik en loop je niet te zeulen met de stofzuiger maar met 5 tot 10 meter slang.
Imho is het wel redelijk raar dat ze daar het klepje voor de slang op 50-60? cm boven de vloer hebben zitten. Bij mijn ouders zitten die schakelaars op 30cm van de vloer op dezelfde hoogte als de stopcontacten.
Plee in de tuin, dat het nog bestaat anno 2008quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het toilet
[ afbeelding ]
De woonkamer
Ik vermoed dat de 1e eigenaar van deze woning is overleden...
Het huis: klik
Jep: Aanvaarding in overleg (snelle aanvaarding is mogelijk).quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het toilet
[ afbeelding ]
De woonkamer
Waarschijnlijk gebruikten die bewoners nog een bedpanquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:01 schreef Isegrim het volgende:
Dat je dan 's nachts naar de WC moet en dat het zo koud is buiten.
Ja, maar ja, wat als je moet schijten?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gebruikten die bewoners nog een bedpan
Dan lig je in de stankquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:06 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja, maar ja, wat als je moet schijten?
Leesvoer? Zie je die lege toiletrollen niet?quote:Op donderdag 26 juni 2008 14:53 schreef XcUZ_Me het volgende:Al dat tafelen eindigt onherroepelijk in een bezoekje aan het kleinste kamertje. Ook dat is hier goed verzorgd en voorzien van interessant leesvoer
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:05 schreef Stormqueen het volgende:
Waarschijnlijk gebruikten die bewoners nog een bedpan
quote:
Volgens mij begrijpen jullie het concept bedpan niet helemaalquote:
Ha, je editte, ik wilde al bijna zeggen: mijn rewimo, je snapt het concept matige vrijdaghumor toch wel?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij begrijpen jullie het concept bedpan niet helemaal
Edit: jullie hebben het over een ander soort bedpanIk ken ze nog als dingen waar je kooltjes in deed en ze dan onder de dekens legde om het bed te verwarmen. In het kader van dit huis vond ik dat logischer
Vandaag nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:27 schreef Stormqueen het volgende:
Ha, je editte, ik wilde al bijna zeggen: mijn rewimo, je snapt het concept matige vrijdaghumor toch wel?
Eerste keer dat ik het zie. Het intrigeert me wel, waar komt al het stof dan terecht, centraal in 1 plaats (zoals de zuiger) of zit er overal bij zo'n aansluitpunt ook een deurtje om de stofzak leeg te maken ?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Da's echt ideaal, dat is een systeem waarbij er op verschillende plekken aanhechtpunten voor je stofzuigerslang zitten en er is een centrale zuiger. Je hoeft nooit meer zo'n apparaat de trap op te sleuren e.d.
Stof wordt *hoppetee* naar buiten geblazenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:40 schreef Jack. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik het zie. Het intrigeert me wel, waar komt al het stof dan terecht, centraal in 1 plaats (zoals de zuiger) of zit er overal bij zo'n aansluitpunt ook een deurtje om de stofzak leeg te maken ?
Leuk, ligt er zo'n hoopje stof naast het huis (of tegen de muur)quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stof wordt *hoppetee* naar buiten geblazen.
Er is dus 1 centraal punt waar de lucht aangezogen wordt.
Daar zit trouwens geloof ik wel een filter voor de lego, papiertjes en andere dingen die je opzuigt.
Hier in Nederland waait het regelmatig. Ik weet niet hoe dat in Belgie zit?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:58 schreef Jack. het volgende:
[..]
Leuk, ligt er zo'n hoopje stof naast het huis (of tegen de muur)
2 hectaqre grond!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef Steve-BA het volgende:
Niet te geloven dat je een huis van bijna 7 ton probeert te verkopen en dan dergelijke foto's durft te plaatsen!
Spongebob!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
De smurfen willen naar binnen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Link
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:38 schreef Cothen het volgende:
Dit lijkt een rustig gelegen huisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het ligt toch echt naast de plaatselijke kroeg:
[ afbeelding ]
tja...
[ afbeelding ]
Link
Tja dat dan wel... alleen zul je nog wel even moeten klussen wil je het huis omtoveren tot een fatsoenlijke kantine!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:29 schreef tinny het volgende:
[..]
2 hectaqre grond!dan kan je je eigen voetbalclub beginnen
Ik heb toch echt geen sauna gezien hoor...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:22 schreef Isegrim het volgende:
Dat is een sauna-dompelton.
Nederlandse huizen hebben wel duidelijk de voorkeur.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:45 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenen soms
![]()
![]()
Een vraagje: mag je alleen van Funda plaatsen? Ik zie soms dat men van andere sites plaatst(Belgische), maar is het bijv. ook ok om iets van andere buitenlandse sites te plaatsen? Ik lees en bekijk soms plaatjes van hier die ik hilarisch vind (Noorwegen), maar is daar interesse voor? Kan iemand me daar antwoord op geven?
Kan wel even duren, als het mag... ben nog te druk met kijken en lterug aan het lachen. Fantastisch topic!!!
uit de omschrijving:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[..]
Ik heb toch echt geen sauna gezien hoor...
Zit er ook een plaatje voor als je de aansluiting niet gebruikt? Zo'n gat klinkt een beetje vies maar wel erg cool en startrek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:40 schreef botterfly het volgende:
http://www.stofzuigers.com/
De stofzuigerunit (ketels) die je ziet hang je op een centrale plek in het huis. Daar naar toe gaan de leidingen die in de muur zitten. Dmv kontakten, hetzij in de muurplaten hetzij in de aansluiting van de slang, schakel je het systeem in (de centrale stofzuiger). Het opgezogen stof wordt niet zoals hier gemeld naar buiten geblazen maar opgevangen in de bak die onder aan de stofziuger zit. Die moet je legen net zoals bij een gewone stofzuiger je de zak vervangt.
Hoe ik dit allemaal weet? Wij hebben een BEAM in huis.
OMGquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het toilet
[ afbeelding ]
De woonkamer
Deze laatste foto doet mij dan weer denken aan inmiddels legendarische witte blokje dat niet meer blij het kleed wilde horen: 'zelfs het wc-papiertje vond de wc te smerig en probeerde- tevergeefs- nog weg te komen door onder de klep door te kruipen'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef Steve-BA het volgende:
Niet te geloven dat je een huis van bijna 7 ton probeert te verkopen en dan dergelijke foto's durft te plaatsen!![]()
(het laatste pleepapiertje hangt nog uit de pot!)
Ja precies, wat zij bedoelen heet geen bedpan, maar ondersteek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij begrijpen jullie het concept bedpan niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |