Die plee rol wordt zeker gebruikt om lekker in de hoek te poepenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 15:07 schreef soapie het volgende:
Leuk huis in een één van de leukste buurten van Den Haag![]()
knip
Wat zit daar in die hoek dan????
[ afbeelding ]
Oh dear... Ik heb al veel van deze keukens gezien inverschillende kleuren, maar dit is toch de lelijkste.quote:Op maandag 23 juni 2008 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
"De keuken is ruim van opzet en is enigszins gedateerd te noemen"
klik
Lekker fris huis zeg.quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Via_Garibaldi het volgende:
Zou hier ooit gerookt zijn?![]()
[ afbeelding ]
Huis
Die vind ik wel erg tof eigenlijkquote:Op maandag 23 juni 2008 09:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
"De keuken is ruim van opzet en is enigszins gedateerd te noemen"
[ afbeelding ]
klik
Vind je, krijg al hoofdpijn als ik er naar kijk.....quote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef maok het volgende:
[..]
Die vind ik wel erg tof eigenlijk, ik zou denk ik alleen die bruine oven en afzuigkap vervangen.
Ach retro is tegenwoordig weer helemaal inquote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef maok het volgende:
[..]
Die vind ik wel erg tof eigenlijk, ik zou denk ik alleen die bruine oven en afzuigkap vervangen.
Ik heb dezelfde soort keuken laatst in het donkerbruin met egaal groene tegels gezien. Heel erg mooi. Er hoefde van mij alleen een ander aanrecht blad op.quote:Op maandag 23 juni 2008 17:10 schreef maok het volgende:Die vind ik wel erg tof eigenlijk, ik zou denk ik alleen die bruine oven en afzuigkap vervangen.
Of het komt door die gaskachelquote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
En dat plafond was vroeger zeker wit?quote:Op maandag 23 juni 2008 15:42 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[ afbeelding ]
Huis
Wel leuk, alleen jammer dat die 7 appartementen nu in de huidige staat 3,2 ton per stuk zouden kosten, de verdere afwerking van het pand & terrein minimaal nog een miljoen euro kost (met zwembad, tennisbaan, aanleg terrein, fatsoenlijke afwerking etc.) waardoor je dus 7 ruime appartementen krijgt a 4,6 ton in de middle of nowhere van Limburg-Zuidquote:Op maandag 23 juni 2008 23:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
Klussen en beleggen, doe het zelf appartementencomplex:
"een voormalige authentieke en monumentale boerderij" opgedeeld in 7 luxe wooneenheden, nog verder af te werken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij luxe verwacht ik persoonlijk een qua smaak minder persoonlijke keuken en vloer, maar ieder zijn ding.
Het bad is dan wel weer![]()
[ afbeelding ]
Op een totaal uitkomen van 312.060m2, dwz. 31,2 hectare grond uitkomenquote:KADASTRAAL
Gemeente Wijlre, sectie B, nummer 2631, groot 52 are.
Gemeente Wijlre, sectie D, nummer 3797, groot 5 are en 25 centiare.
Gemeente Wijlre, sectie D, nummer 3798, groot 10 are en 15 centiare met een zakelijk recht als bedoeld in art 5 lid 3 sub b van de Belemmeringswet Privaatrecht.
Gemeente Wijlre, sectie D, nummer 3799, groot 1 hectare, 25 are en 75 centiare.
Ten behoeve van Gemeente Wijlre, sectie B, nummer 2633, groot 3 hectare, 27 are en 45 centiare bestaat een gebruiksovereenkomst met Waterschap Roer en Overmaas om niet (bestemming park/weide).
quote:Op maandag 23 juni 2008 23:31 schreef bleiblei het volgende:
Ow, en dit object is al eerder voorbij gekomen.
Whehehehe dat bankjequote:Op maandag 23 juni 2008 22:44 schreef maok het volgende:
Hoe zou het huis er van binnen uit zien? Geen enkele foto van de binnenkant, je kunt zelfs niet door de ramen naar binnen kijken. Waarom zou je je rolluiken op elke foto naar beneden doen?(Om maar niet te spreken over de geweldige tuin)
[ afbeelding ]
linkje
Ha, da's in Haarlemquote:Op zaterdag 21 juni 2008 07:59 schreef sigme het volgende:
Dit huis wordt aangeprezen met maar liefst twee foto's. Eentje van het huis van buitenaf, en een van het meest saillante detail:
[ afbeelding ]
mooie tv.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 13:45 schreef SEMTEX het volgende:
TVP met bank nog in cellofaan, zo gaat-ie nog jaaaaren meeof misschien woont er een incontinente opa..
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat gewoon schaduwquote:Op dinsdag 24 juni 2008 15:00 schreef SEMTEX het volgende:
Toen de gele pot verf op was, hebben deze mensen weer een nieuw pot gekocht, maar waren de kleurstaal vergeten
[ afbeelding ]
Hmmm misschien toch eens een goed afzuigsysteem voor die open haard kopen?
[ afbeelding ]
Volgens mij moet dat een "bar" zijn, maar de plaatsing is inderdaad hoogst opmerkelijk te noemen. Ik krijg hier ook haast een frietkot-gevoel bij met dat enorme etalageraam, de witte tegeltjes op de zijwand en die deur in de keukenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef Guard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben geen keukendesigner ofzo, maar die loze ruimte vind ik echt storend. Ik zou veel liever de keuken zien doorlopen tot in de hoek....
link
zoiets dacht ik ook al, maar dan zit je wel lekker 's ochtend aan het fornuis te ontbijten...quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij moet dat een "bar" zijn, maar de plaatsing is inderdaad hoogst opmerkelijk te noemen.
Whehehe, ik ontdek net dat het een trend is:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:54 schreef Guard het volgende:
[..]
zoiets dacht ik ook al, maar dan zit je wel lekker 's ochtend aan het fornuis te ontbijten...
allemaal erg ongelukkig geplaatst
Ik dacht eerst even dat de foto bij het verkeerde huis stond, maar het zwembad staat ook gewoon in de omschrijving en op googlemaps is hij ook te zien. Het is gewoon een gigantisch lange tuin:quote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:04 schreef Stormqueen het volgende:
En okee, misschien niet enorm opvallend, maar... het past gewoon echt niet bij het huis! Als je de rest van de foto's ziet zie je niet eens een hint van dit monster
[ afbeelding ]
huis
Dat is een showroom. Zo vreemd is dat toch niet?quote:
Beeehhh!!!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 22:28 schreef Berkery het volgende:
Ik moest hier wel om lachen, dat beest kijkt niet blij
[ afbeelding ]
link
Da's geen waslijn, dat is om reigers tegen te houdenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:50 schreef Escaflowne het volgende:
"Rara welke film draait er nu in onze thuisbioscoop?"![]()
[ afbeelding ]
"Onze vijver is nu al veel mooier dan die van de buren!![]()
..én het zijn flink wat meters was die je erboven te drogen kan hangen, als je niet op je bek gaat!"..![]()
[ afbeelding ]
De kleuren in deze kamer zijn helemaal gematcht op de vlekken in het tapijt?![]()
[ afbeelding ]
link
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |