2 hectaqre grond!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef Steve-BA het volgende:
Niet te geloven dat je een huis van bijna 7 ton probeert te verkopen en dan dergelijke foto's durft te plaatsen!
Spongebob!quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:47 schreef livelink het volgende:
De smurfen willen naar binnen!
[ afbeelding ]
Geen wonder, in zo'n kleurrijk huis zou iedereen wel willen wonen, ik geef de smurfen geen ongelijk
[ afbeelding ]
Link
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:38 schreef Cothen het volgende:
Dit lijkt een rustig gelegen huisje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar het ligt toch echt naast de plaatselijke kroeg:
[ afbeelding ]
tja...
[ afbeelding ]
Link
Tja dat dan wel... alleen zul je nog wel even moeten klussen wil je het huis omtoveren tot een fatsoenlijke kantine!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:29 schreef tinny het volgende:
[..]
2 hectaqre grond!dan kan je je eigen voetbalclub beginnen
Ik heb toch echt geen sauna gezien hoor...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:22 schreef Isegrim het volgende:
Dat is een sauna-dompelton.
Nederlandse huizen hebben wel duidelijk de voorkeur.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 01:45 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik kreeg een aanbeveling voor dit forum, en zit nu teurg te lezen (ben nu bij nr 13). Geweldig! Heerlijk om te zien en te lezenen soms
![]()
![]()
Een vraagje: mag je alleen van Funda plaatsen? Ik zie soms dat men van andere sites plaatst(Belgische), maar is het bijv. ook ok om iets van andere buitenlandse sites te plaatsen? Ik lees en bekijk soms plaatjes van hier die ik hilarisch vind (Noorwegen), maar is daar interesse voor? Kan iemand me daar antwoord op geven?
Kan wel even duren, als het mag... ben nog te druk met kijken en lterug aan het lachen. Fantastisch topic!!!
uit de omschrijving:quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:29 schreef Via_Garibaldi het volgende:
[..]
Ik heb toch echt geen sauna gezien hoor...
Zit er ook een plaatje voor als je de aansluiting niet gebruikt? Zo'n gat klinkt een beetje vies maar wel erg cool en startrek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 21:40 schreef botterfly het volgende:
http://www.stofzuigers.com/
De stofzuigerunit (ketels) die je ziet hang je op een centrale plek in het huis. Daar naar toe gaan de leidingen die in de muur zitten. Dmv kontakten, hetzij in de muurplaten hetzij in de aansluiting van de slang, schakel je het systeem in (de centrale stofzuiger). Het opgezogen stof wordt niet zoals hier gemeld naar buiten geblazen maar opgevangen in de bak die onder aan de stofziuger zit. Die moet je legen net zoals bij een gewone stofzuiger je de zak vervangt.
Hoe ik dit allemaal weet? Wij hebben een BEAM in huis.
OMGquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Het toilet
[ afbeelding ]
De woonkamer
Ik vermoed dat de 1e eigenaar van deze woning is overleden...
Het huis: klik
Deze laatste foto doet mij dan weer denken aan inmiddels legendarische witte blokje dat niet meer blij het kleed wilde horen: 'zelfs het wc-papiertje vond de wc te smerig en probeerde- tevergeefs- nog weg te komen door onder de klep door te kruipen'quote:Op vrijdag 27 juni 2008 14:07 schreef Steve-BA het volgende:
Niet te geloven dat je een huis van bijna 7 ton probeert te verkopen en dan dergelijke foto's durft te plaatsen!![]()
(het laatste pleepapiertje hangt nog uit de pot!)
Ja precies, wat zij bedoelen heet geen bedpan, maar ondersteek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 10:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij begrijpen jullie het concept bedpan niet helemaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |