Oh noez, bruine tegels in de badkamer dat kan echt niet, dat soort mensen zou per direct in het gevang moetenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:05 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Mooi appartement met zwart/wit en naturel-tinten:
[foto's]
En dan... bruine vloertegels in de badkamer.![]()
[foto]
Duiken mag niet, springen mag niet en zwemmen kan niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
overigens is de sfeervolle achtertuin op het noorden wel voorzien van zwembad (en dat is er weer een uit de serie: cameratelefoontje?)
Is die trap nou van boven af of van onder af gefotografeerdquote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
Het feit dat de kamers in dit huis over 4 verdiepingen verspreid liggen, en je je dus de tandjes blijft lopen, wordt hier door de makelaar benadrukt als unique selling point met behulp van deze onmisbare bijdrage in de serie trappenhuizen:
[ afbeelding ]
Whiehiew... Bose 701... old scool..quote:
van onderenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is die trap nou van boven af of van onder af gefotografeerd
Owja, nou zie ik het, voor van bovenaf zit het traphekje aan de verkeerde kantquote:
Het is wel het allerlaatste huis in Utrecht, voordat je in Oud Zuilen bent. Maar inderdaad, best betaalbaar!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:47 schreef Manono het volgende:
Lijkt best net huisje, voor 2 ton begane grond in Utrecht? Zou de bar er wel uitslopen en er een echte houten vloer ingooien met planken in de lengte van de kamer en evt een compactere moderne keuken
Wat een leuk huisje!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef m3nster het volgende:
Hans en Grietje woonde hier ooit
[ afbeelding ]
Leuk, 30m2 voor maar 525000 euro. Ook leuk dat er een bos van 10.940 m2 bijzit, kun je verstoppertje spelen
Ik vind het niet bij de rest van het huis passen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh noez, bruine tegels in de badkamer dat kan echt niet, dat soort mensen zou per direct in het gevang moeten
En vergeet het in bed leggen van je tweeling niet....quote:Op maandag 30 juni 2008 14:56 schreef Jipje het volgende:
Je moet met je zatte harsens niet NAAST je stoel gaan zitten
[ afbeelding ]
En ook niet naar bed gaan
[ afbeelding ]
Of je tanden willen poetsen
[ afbeelding ]
Link
Dat is echt nonsense. Heb je enig idee hoeveel meer sfeer een foto heeft als de lampen aan zijn? Als ikf oto's maak zet ik bijna altijd de lampen aan, omdat lampen door hun gele gloed warmte verspreiden en een foto meer sfeer kunnen geven.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
het huis is verder zo donker, dat midden op de dag de lichten aanmoeten om het nog wat te doen lijken, oa:
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is echt nonsense. Heb je enig idee hoeveel meer sfeer een foto heeft als de lampen aan zijn? Als ikf oto's maak zet ik bijna altijd de lampen aan, omdat lampen door hun gele gloed warmte verspreiden en een foto meer sfeer kunnen geven.
Die heb je ook niet nodig want zodra je gaat staan stoot je je knar.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef Jipje het volgende:
[ afbeelding ]
Handig, zo'n douche zonder deur of gordijn....
Link
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef Stali het volgende:
De badkamer vind ik er dan weer helemaal uit de toon vallen en de makelaar dacht het kennelijk creatief op te lossen: [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |