lol, iddquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
En de schouw ziet eruit alsof hij je, à la Monty Python, elk moment een trap kan verkopen....
Het blijft mijn topicreeks.quote:Op zondag 29 juni 2008 01:14 schreef Musje456 het volgende:
Stormqueen zegt: gewoon plaatsen, en jij zegt *Nederlandse huizen hebben de voorkeur':
Dit is de eerste keer dat ik zie dat een zwembad zich probeerd los te worstelen om zelf maar water te gaan halen in het kanaal...quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DroogDok het volgende:
Zwembad voor de doe het zelver:
[ afbeelding ]
Wat zijn je username en password om op funda in te loggen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 19:14 schreef DroogDok het volgende:
Zwembad voor de doe het zelver:
[ afbeelding ]
LINK
Ik vind het huis wel leuk toch. Rustiek ingericht, vermoed dat die strandlouge stoel wel een creatie van Ikea zal zijn.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[ afbeelding ]
Katten + vaag strandlounge-ding.
Link
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef Aoraki het volgende:
Gewelig topic dit.
Ik ben de laatste tijd veel op Funda geweest, en toen kwam ik deze inrichting tegen:
[ afbeelding ]
En omdat het zo mooi is, ook nog even vanuit de andere hoek:
[ afbeelding ]
Supermooi vind ik die. Zomerse sfeer.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:30 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
[ afbeelding ]
Katten + vaag strandlounge-ding.
Link
Zou kunnen, de enige persoon met een waterbed die ik ken heeft iig niet zo'n hoge bedrand. Het lijkt me nogal oncomfortabel als je wild slaapt/sekst.quote:
Ik vind die bruine tegels zo erg nog niet...quote:Op zondag 29 juni 2008 16:05 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
En dan... bruine vloertegels in de badkamer.![]()
[ afbeelding ]
Single guy alertquote:Op zondag 29 juni 2008 18:29 schreef Curare het volgende:
Hardcore will never die !!!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/?id=0136e482-be5e-4e9a-ba04-321bdd49de10&objecttype=DetailKoopObject>
Dat mag wel wezen, maar wat lijkt me dat een heerlijk huisquote:
Nou ik zeg kopen dan maar. tis maar twee tonquote:Op zondag 29 juni 2008 21:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat mag wel wezen, maar wat lijkt me dat een heerlijk huis
Met het plastic nog om de kussens van het bakstel als ik het goed ziequote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef Aoraki het volgende:
Gewelig topic dit.
Ik ben de laatste tijd veel op Funda geweest, en toen kwam ik deze inrichting tegen:
[ afbeelding ]
En omdat het zo mooi is, ook nog even vanuit de andere hoek:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar, de keren dat ik een "onmisbaar" stukje van speelgoed opgezogen heb zijn niet te tellen. Je zult maar de buurt in moeten om dat terug te vinden.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:47 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Stof wordt *hoppetee* naar buiten geblazen.
Er is dus 1 centraal punt waar de lucht aangezogen wordt.
Daar zit trouwens geloof ik wel een filter voor de lego, papiertjes en andere dingen die je opzuigt.
quote:
quote:
Maar dit he..quote:
quote:Op zondag 29 juni 2008 18:29 schreef Curare het volgende:
Hardcore will never die !!!![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/Woningaanbod/koop/detail/?id=0136e482-be5e-4e9a-ba04-321bdd49de10&objecttype=DetailKoopObject>
Dat deed ie al een poosje toch?quote:Op zondag 29 juni 2008 22:55 schreef Stali het volgende:
[..]
Juist niet want die DJ-dertiger gaat nu samenwonen he...
Oh noez, bruine tegels in de badkamer dat kan echt niet, dat soort mensen zou per direct in het gevang moetenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:05 schreef The_Lizard_Queen het volgende:
Mooi appartement met zwart/wit en naturel-tinten:
[foto's]
En dan... bruine vloertegels in de badkamer.![]()
[foto]
Duiken mag niet, springen mag niet en zwemmen kan niet?quote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
overigens is de sfeervolle achtertuin op het noorden wel voorzien van zwembad (en dat is er weer een uit de serie: cameratelefoontje?)
Is die trap nou van boven af of van onder af gefotografeerdquote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
Het feit dat de kamers in dit huis over 4 verdiepingen verspreid liggen, en je je dus de tandjes blijft lopen, wordt hier door de makelaar benadrukt als unique selling point met behulp van deze onmisbare bijdrage in de serie trappenhuizen:
[ afbeelding ]
Whiehiew... Bose 701... old scool..quote:
van onderenquote:Op maandag 30 juni 2008 13:29 schreef Jipje het volgende:
[..]
Is die trap nou van boven af of van onder af gefotografeerd
Owja, nou zie ik het, voor van bovenaf zit het traphekje aan de verkeerde kantquote:
Het is wel het allerlaatste huis in Utrecht, voordat je in Oud Zuilen bent. Maar inderdaad, best betaalbaar!quote:Op maandag 30 juni 2008 01:47 schreef Manono het volgende:
Lijkt best net huisje, voor 2 ton begane grond in Utrecht? Zou de bar er wel uitslopen en er een echte houten vloer ingooien met planken in de lengte van de kamer en evt een compactere moderne keuken
Wat een leuk huisje!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:45 schreef m3nster het volgende:
Hans en Grietje woonde hier ooit
[ afbeelding ]
Leuk, 30m2 voor maar 525000 euro. Ook leuk dat er een bos van 10.940 m2 bijzit, kun je verstoppertje spelen
Ik vind het niet bij de rest van het huis passen.quote:Op maandag 30 juni 2008 11:00 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Oh noez, bruine tegels in de badkamer dat kan echt niet, dat soort mensen zou per direct in het gevang moeten
En vergeet het in bed leggen van je tweeling niet....quote:Op maandag 30 juni 2008 14:56 schreef Jipje het volgende:
Je moet met je zatte harsens niet NAAST je stoel gaan zitten
[ afbeelding ]
En ook niet naar bed gaan
[ afbeelding ]
Of je tanden willen poetsen
[ afbeelding ]
Link
Dat is echt nonsense. Heb je enig idee hoeveel meer sfeer een foto heeft als de lampen aan zijn? Als ikf oto's maak zet ik bijna altijd de lampen aan, omdat lampen door hun gele gloed warmte verspreiden en een foto meer sfeer kunnen geven.quote:Op maandag 30 juni 2008 12:39 schreef DJMomo het volgende:
het huis is verder zo donker, dat midden op de dag de lichten aanmoeten om het nog wat te doen lijken, oa:
quote:Op maandag 30 juni 2008 18:53 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Dat is echt nonsense. Heb je enig idee hoeveel meer sfeer een foto heeft als de lampen aan zijn? Als ikf oto's maak zet ik bijna altijd de lampen aan, omdat lampen door hun gele gloed warmte verspreiden en een foto meer sfeer kunnen geven.
Die heb je ook niet nodig want zodra je gaat staan stoot je je knar.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:06 schreef Jipje het volgende:
[ afbeelding ]
Handig, zo'n douche zonder deur of gordijn....
Link
quote:Op zondag 29 juni 2008 15:41 schreef Stali het volgende:
De badkamer vind ik er dan weer helemaal uit de toon vallen en de makelaar dacht het kennelijk creatief op te lossen: [ afbeelding ]
Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)quote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:
Een kennel in je tuin, OK
[ afbeelding ]
...maar zo'n giga-terrarium (of wat het ook is) in de woonkamer van je doorsnee rijtjeshuis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Hoi Musje,quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)
Tsjonge zeg... in welk een vlaag van verstandsverbijstering is dat gedaan?quote:Op maandag 30 juni 2008 21:31 schreef Berkery het volgende:
Laten wij ons huis eens rood verven
[ afbeelding ]
Dat boompje kan er natuurlijk ook voor de foto ingezet zijn, en dat er normaal wietplanten staan.quote:Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Musje456 het volgende:
Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)
Als de krokodil ontsnapt of je hond hondsdol wordt, heb je in ieder geval een geweer hangen...quote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
...maar zo'n giga-terrarium (of wat het ook is) in de woonkamer van je doorsnee rijtjeshuis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik ga wel eens zoeken, maar heb beloofd dat ik het zoveel mogelijk bij Nederlandse plaatjes hou (logisch ook wel eigenlijk). Ik zag wel dat Fogel in nr 1 (of 2) iets uit Noorwegen had geplaatst. Ik kom echt nog wel, maar hou het beperktquote:Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoi Musje,
Post jij eens wat uit jouw omgeving? Ik ben er best benieuwd naar geworden..
Doe maar eens wat uit Noorwegen en laat je niet weerhouden want users maken deze reeks en de bedenker mag er slechts trots op zijn dat het voort wordt gezet.quote:Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik ga wel eens zoeken, maar heb beloofd dat ik het zoveel mogelijk bij Nederlandse plaatjes hou (logisch ook wel eigenlijk). Ik zag wel dat Fogel in nr 1 (of 2) iets uit Noorwegen had geplaatst. Ik kom echt nog wel, maar hou het beperkt![]()
Pfff zeg dat laatste maar niet te snelquote:Op maandag 30 juni 2008 23:21 schreef Stali het volgende:
[..]
Doe maar eens wat uit Noorwegen en laat je niet weerhouden want users maken deze reeks en de bedenker mag er slechts trots op zijn dat het voort wordt gezet.
Je bent veel te lief..
.
quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Pfff zeg dat laatste maar niet te snel![]()
Maar ehm, ok: eentje voor nu dan... hier een 35 m2 flatje in Oslo voor ca 150.000 Euro. Wel met aparte keuken, en het ziet er keurig uit, maar je slaapt wel op een apart plekje... (wel 2 persoons!):
[ afbeelding ]
Nu zijn zulke kleine 'flatjes' zeker in Oslo niet zo raar, en deze ziet er echt prima uit! Alleen die slaapplaats...
Wat is daar opmerkelijk aan dan?quote:Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Pfff zeg dat laatste maar niet te snel![]()
Maar ehm, ok: eentje voor nu dan... hier een 35 m2 flatje in Oslo voor ca 150.000 Euro. Wel met aparte keuken, en het ziet er keurig uit, maar je slaapt wel op een apart plekje... (wel 2 persoons!):
[ afbeelding ]
Nu zijn zulke kleine 'flatjes' zeker in Oslo niet zo raar, en deze ziet er echt prima uit! Alleen die slaapplaats...
Mee eens, maar voor 35 m2 zoveel betalenquote:Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat is daar opmerkelijk aan dan?
Ik vind het juist een hele slimme oplossing!
ja oke... maar goed, dat betaal je in Amsterdam ook...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:14 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Mee eens, maar voor 35 m2 zoveel betalen
Ik heb nog geen foto gezien uit Amsterdam met een 2 persoons hoogslaper boven de eettafel in een flatje van 35m2...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja oke... maar goed, dat betaal je in Amsterdam ook...
Maar ik dacht dat er op de foto's iets echt opmerkelijks te zien moest zijn...
Dude, hoeveel echte Ikea-achtige interieuren heb je nu werkelijk voorbij zien komen waarin ook echt geleefd wordt?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja oke... maar goed, dat betaal je in Amsterdam ook...
Maar ik dacht dat er op de foto's iets echt opmerkelijks te zien moest zijn...
Ik vraag me gewoon af wat er opmerkelijk aan is...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:32 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen foto gezien uit Amsterdam met een 2 persoons hoogslaper boven de eettafel in een flatje van 35m2...
Sorry als het niet opmerkelijk genoeg is voor jou
Ja omdat het niet echt opmerkelijk is? Er zijn talloze IKEA woningen in Nederland... heb er volgens mij ook wel ene aantal op Funda gezien...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef Stali het volgende:
[..]
Dude, hoeveel echte Ikea-achtige interieuren heb je nu werkelijk voorbij zien komen waarin ook echt geleefd wordt?
0.
Er hangen kroken opbergbakjes voor in de keuken onder het bed. Misschien is dat het!? Maar nee voor de rest zie ik ook niets bijzonders what so everquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik vraag me gewoon af wat er opmerkelijk aan is...
En als anderen wel iets opmerkelijks in de foto zien, dan zal het vast aan mij liggen en heb ik een andere benadering van het begrip opmerkelijk...
[..]
Ja omdat het niet echt opmerkelijk is? Er zijn talloze IKEA woningen in Nederland... heb er volgens mij ook wel ene aantal op Funda gezien...
Het is wel opmerkelijk dat je dat opvaltquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Er hangen kroken opbergbakjes voor in de keuken onder het bed. Misschien is dat het!? Maar nee voor de rest zie ik ook niets bijzonders what so ever
je bent een homo, of je bent het nietquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is wel opmerkelijk dat je dat opvalt
Je hebt oog voor detail
Dat had ik nog niet eens gezien
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het is wel opmerkelijk dat je dat opvalt
Je hebt oog voor detail
Dat had ik nog niet eens gezien
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je bent een homo, of je bent het niet
woon oppervlakte word de keuken ook bijberekend hoor. Maar in arnhem en nijmegen voldoende van dit soort constructies gezien...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Ik ook niet... en nee, ok. eens met je dat die foto niet zo vreselijk opmerkelijk is verder, maar ik vraag je opnieuw: heb jij zoiets in Amsterdam gezien met 35 m2? Ik niet, en heb er echt wel naar gezocht...
Reden dat die keukendingen daar hangen is misschien wel dat de oppervlakte in NL zonder keuken wordt gerekend gewoonlijk, en hier met: de hele flat is dus 35m2 (incl. keuken). Sorry als ik dat vergat te vermelden.
Maar terug on topic: Nederlandse huizen... dit was een hapje tussendoor![]()
Who's next!
Mijn laatste woning in A'dam niet...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:59 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
woon oppervlakte word de keuken ook bijberekend hoor. Maar in arnhem en nijmegen voldoende van dit soort constructies gezien...
Je hebt ook al de gayversie van mijn UIquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je bent een homo, of je bent het niet
En waarom krijgen we dàt niet te zien? Lijkt me een stuk aparter dan dat schilderijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:57 schreef PimpofPersia het volgende:
Overigens had het huis wel een 2-persoons ligbad
Omdat daar geen foto van beschikbaar is op funda (buiten een klein stukje, maar geen totaalbeeld).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom krijgen we dàt niet te zien? Lijkt me een stuk aparter dan dat schilderij
Ik zou die voliere/terrarium/whatever graag willen hebben voor mn chinchilla's of parkietjes hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
Da's een reproductie van Klimmt? De schilder die het duurst verkochte schilderij ooit op z'n naam heeft staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:57 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Je hebt ook al de gayversie van mijn UI
Ik kwam trouwens het volgende tegen; aan de Prinsengracht in A'dam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat behang.. die kleur van die muur... dat schilderij... vreselijk.
Overigens had het huis wel een 2-persoons ligbad
Blijft lelijk...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's een reproductie van Klimmt? De schilder die het duurst verkochte schilderij ooit op z'n naam heeft staan.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:31 schreef Berkery het volgende:
Laten wij ons huis eens rood verven
[ afbeelding ]
JE hebt geen foto's gepakt, maar de url naar het huis'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:31 schreef Volpez het volgende:
Hoewel ik de meeste foto's van dit huis 'apart' of 'rommelig' zou noemen, even wat hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en dan vind ik met name die badeendjes een mooi detail
[ afbeelding ]
edit: b-tje jammer dat de foto's het niet doen...
Je moet linken naar de foto's zelf, niet naar de link van de pagina waar het plaatje op staat. Dat kan door rechtermuis op de foto, eigenschapen en dan het adres te copiëren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:31 schreef Volpez het volgende:
Hoewel ik de meeste foto's van dit huis 'apart' of 'rommelig' zou noemen, even wat hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en dan vind ik met name die badeendjes een mooi detail
[ afbeelding ]
edit: b-tje jammer dat de foto's het niet doen...
ja, duh. Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:37 schreef maok het volgende:
[..]
Je moet linken naar de foto's zelf, niet naar de link van de pagina waar het plaatje op staat. Dat kan door rechtermuis op de foto, eigenschapen en dan het adres te copiëren.
Dat huis heeft zo te zien masiefe houten muren, zo gek is dat hout binnen dus niet. Het zijn geen jaren 70 schrootjes ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
U (lees mijn buren) koopt een huis..
[ afbeelding ]
1e wat er gedaan moet worden? Kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Hout![]()
[ afbeelding ]
HOUT![]()
[ afbeelding ]
Nee HOUT! en blauwe stoelen![]()
[ afbeelding ]
O en kinderkamer met zonnehemel boven het bed
Linkje
is die pasgeleden ook niet al voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
U (lees mijn buren) koopt een huis..
[ afbeelding ]
1e wat er gedaan moet worden? Kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Hout![]()
[ afbeelding ]
HOUT![]()
[ afbeelding ]
Nee HOUT! en blauwe stoelen![]()
[ afbeelding ]
O en kinderkamer met zonnehemel boven het bed
Linkje
Wel appart val je in ieder geval niet zo uitquote:
Maar je moet er wel uit klimmen of zo... eerst op je knieën... en dan...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:14 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Wel appart val je in ieder geval niet zo uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |