Je hebt ook al de gayversie van mijn UIquote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
je bent een homo, of je bent het niet
En waarom krijgen we dàt niet te zien? Lijkt me een stuk aparter dan dat schilderijquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:57 schreef PimpofPersia het volgende:
Overigens had het huis wel een 2-persoons ligbad
Omdat daar geen foto van beschikbaar is op funda (buiten een klein stukje, maar geen totaalbeeld).quote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
En waarom krijgen we dàt niet te zien? Lijkt me een stuk aparter dan dat schilderij
Ik zou die voliere/terrarium/whatever graag willen hebben voor mn chinchilla's of parkietjes hoorquote:Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:
Een kennel in je tuin, OK
[ afbeelding ]
...maar zo'n giga-terrarium (of wat het ook is) in de woonkamer van je doorsnee rijtjeshuis?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Da's een reproductie van Klimmt? De schilder die het duurst verkochte schilderij ooit op z'n naam heeft staan.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:57 schreef PimpofPersia het volgende:
[..]
Je hebt ook al de gayversie van mijn UI
Ik kwam trouwens het volgende tegen; aan de Prinsengracht in A'dam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat behang.. die kleur van die muur... dat schilderij... vreselijk.
Overigens had het huis wel een 2-persoons ligbad
Blijft lelijk...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:17 schreef k_man het volgende:
[..]
Da's een reproductie van Klimmt? De schilder die het duurst verkochte schilderij ooit op z'n naam heeft staan.
quote:Op maandag 30 juni 2008 21:31 schreef Berkery het volgende:
Laten wij ons huis eens rood verven
[ afbeelding ]
JE hebt geen foto's gepakt, maar de url naar het huis'.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:31 schreef Volpez het volgende:
Hoewel ik de meeste foto's van dit huis 'apart' of 'rommelig' zou noemen, even wat hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en dan vind ik met name die badeendjes een mooi detail
[ afbeelding ]
edit: b-tje jammer dat de foto's het niet doen...
Je moet linken naar de foto's zelf, niet naar de link van de pagina waar het plaatje op staat. Dat kan door rechtermuis op de foto, eigenschapen en dan het adres te copiëren.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:31 schreef Volpez het volgende:
Hoewel ik de meeste foto's van dit huis 'apart' of 'rommelig' zou noemen, even wat hoogtepunten:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] en dan vind ik met name die badeendjes een mooi detail
[ afbeelding ]
edit: b-tje jammer dat de foto's het niet doen...
ja, duh. Dat snap ik ook welquote:Op dinsdag 1 juli 2008 19:37 schreef maok het volgende:
[..]
Je moet linken naar de foto's zelf, niet naar de link van de pagina waar het plaatje op staat. Dat kan door rechtermuis op de foto, eigenschapen en dan het adres te copiëren.
Dat huis heeft zo te zien masiefe houten muren, zo gek is dat hout binnen dus niet. Het zijn geen jaren 70 schrootjes ofzo.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
U (lees mijn buren) koopt een huis..
[ afbeelding ]
1e wat er gedaan moet worden? Kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Hout![]()
[ afbeelding ]
HOUT![]()
[ afbeelding ]
Nee HOUT! en blauwe stoelen![]()
[ afbeelding ]
O en kinderkamer met zonnehemel boven het bed
Linkje
is die pasgeleden ook niet al voorbij gekomen?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
U (lees mijn buren) koopt een huis..
[ afbeelding ]
1e wat er gedaan moet worden? Kijk zelf maar
[ afbeelding ]
Hout![]()
[ afbeelding ]
HOUT![]()
[ afbeelding ]
Nee HOUT! en blauwe stoelen![]()
[ afbeelding ]
O en kinderkamer met zonnehemel boven het bed
Linkje