abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juni 2008 @ 22:48:13 #251
46794 Berkery
Fat bastard
pi_59806456
Een kennel in je tuin, OK

...maar zo'n giga-terrarium (of wat het ook is) in de woonkamer van je doorsnee rijtjeshuis?

No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_59806757
Even een huurhuis tussendoor (voor maar liefst 9000 Euro per maand *slik*). Prachtig gevalletje trouwens, maar ik moest wel lachen: leeg opgeleverd m.u.v.

Close-up:

Een blijkbaar verhuisd de fles mee

Toen ik de omschrijving las schoot ik nog eens extra in de lach:
Het appartement wordt gestofferd opgeleverd

link
pi_59806902
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:

[ afbeelding ]

...maar zo'n giga-terrarium (of wat het ook is) in de woonkamer van je doorsnee rijtjeshuis?

[ afbeelding ]
Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)
pi_59807043
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Dat lijkt meer een ufo in de tuin, en dat terrarium moet wel voor een tirranosaurus Rex zijn (of voor de gelande alien?)
Hoi Musje,

Post jij eens wat uit jouw omgeving? Ik ben er best benieuwd naar geworden. .
pi_59807133
quote:
Op maandag 30 juni 2008 21:31 schreef Berkery het volgende:
Laten wij ons huis eens rood verven

[ afbeelding ]
Tsjonge zeg... in welk een vlaag van verstandsverbijstering is dat gedaan?
  maandag 30 juni 2008 @ 23:08:05 #256
46794 Berkery
Fat bastard
pi_59807191
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:59 schreef Musje456 het volgende:

Dat boompje kan er natuurlijk ook voor de foto ingezet zijn, en dat er normaal wietplanten staan.
No Dukes of Hazzard in the classroom
pi_59807203
quote:
Op maandag 30 juni 2008 22:48 schreef Berkery het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Als de krokodil ontsnapt of je hond hondsdol wordt, heb je in ieder geval een geweer hangen...
pi_59807400
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:03 schreef Stali het volgende:

[..]

Hoi Musje,

Post jij eens wat uit jouw omgeving? Ik ben er best benieuwd naar geworden. .
Ik ga wel eens zoeken, maar heb beloofd dat ik het zoveel mogelijk bij Nederlandse plaatjes hou (logisch ook wel eigenlijk). Ik zag wel dat Fogel in nr 1 (of 2) iets uit Noorwegen had geplaatst. Ik kom echt nog wel, maar hou het beperkt
pi_59807584
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:14 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ik ga wel eens zoeken, maar heb beloofd dat ik het zoveel mogelijk bij Nederlandse plaatjes hou (logisch ook wel eigenlijk). Ik zag wel dat Fogel in nr 1 (of 2) iets uit Noorwegen had geplaatst. Ik kom echt nog wel, maar hou het beperkt
Doe maar eens wat uit Noorwegen en laat je niet weerhouden want users maken deze reeks en de bedenker mag er slechts trots op zijn dat het voort wordt gezet.

Je bent veel te lief. . .
pi_59807708
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:21 schreef Stali het volgende:

[..]

Doe maar eens wat uit Noorwegen en laat je niet weerhouden want users maken deze reeks en de bedenker mag er slechts trots op zijn dat het voort wordt gezet.

Je bent veel te lief. . .
Pfff zeg dat laatste maar niet te snel

Maar ehm, ok: eentje voor nu dan... hier een 35 m2 flatje in Oslo voor ca 150.000 Euro. Wel met aparte keuken, en het ziet er keurig uit, maar je slaapt wel op een apart plekje... (wel 2 persoons!):

Nu zijn zulke kleine 'flatjes' zeker in Oslo niet zo raar, en deze ziet er echt prima uit! Alleen die slaapplaats...
pi_59807928
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Maar ehm, ok: eentje voor nu dan... hier een 35 m2 flatje in Oslo voor ca 150.000 Euro. Wel met aparte keuken, en het ziet er keurig uit, maar je slaapt wel op een apart plekje... (wel 2 persoons!):
[ afbeelding ]

Nu zijn zulke kleine 'flatjes' zeker in Oslo niet zo raar, en deze ziet er echt prima uit! Alleen die slaapplaats...

TROMSÖ
pi_59808254
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:25 schreef Musje456 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Wat is daar opmerkelijk aan dan?

Ik vind het juist een hele slimme oplossing!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59808508
Tegen het plafond slapen... .

Zal morgen eens kijken voor een goed beeld qua huizenprijzen. Voor 150.000 euro wil je toch niet zo slapen me dunkt.
pi_59809012
quote:
Op maandag 30 juni 2008 23:44 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is daar opmerkelijk aan dan?

Ik vind het juist een hele slimme oplossing!
Mee eens, maar voor 35 m2 zoveel betalen
pi_59809098
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:14 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Mee eens, maar voor 35 m2 zoveel betalen
ja oke... maar goed, dat betaal je in Amsterdam ook...

Maar ik dacht dat er op de foto's iets echt opmerkelijks te zien moest zijn...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_59809384
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb nog geen foto gezien uit Amsterdam met een 2 persoons hoogslaper boven de eettafel in een flatje van 35m2...

Sorry als het niet opmerkelijk genoeg is voor jou
pi_59809574
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dude, hoeveel echte Ikea-achtige interieuren heb je nu werkelijk voorbij zien komen waarin ook echt geleefd wordt?

0.
pi_59809965
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:32 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ik heb nog geen foto gezien uit Amsterdam met een 2 persoons hoogslaper boven de eettafel in een flatje van 35m2...

Sorry als het niet opmerkelijk genoeg is voor jou
Ik vraag me gewoon af wat er opmerkelijk aan is...

En als anderen wel iets opmerkelijks in de foto zien, dan zal het vast aan mij liggen en heb ik een andere benadering van het begrip opmerkelijk...
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 00:43 schreef Stali het volgende:

[..]

Dude, hoeveel echte Ikea-achtige interieuren heb je nu werkelijk voorbij zien komen waarin ook echt geleefd wordt?

0.
Ja omdat het niet echt opmerkelijk is? Er zijn talloze IKEA woningen in Nederland... heb er volgens mij ook wel ene aantal op Funda gezien...

[ Bericht 26% gewijzigd door Bartjebart op 01-07-2008 01:20:07 ]
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:23:39 #269
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_59810053
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:15 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik vraag me gewoon af wat er opmerkelijk aan is...

En als anderen wel iets opmerkelijks in de foto zien, dan zal het vast aan mij liggen en heb ik een andere benadering van het begrip opmerkelijk...
[..]

Ja omdat het niet echt opmerkelijk is? Er zijn talloze IKEA woningen in Nederland... heb er volgens mij ook wel ene aantal op Funda gezien...
Er hangen kroken opbergbakjes voor in de keuken onder het bed. Misschien is dat het!? Maar nee voor de rest zie ik ook niets bijzonders what so ever
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_59810075
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:23 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Er hangen kroken opbergbakjes voor in de keuken onder het bed. Misschien is dat het!? Maar nee voor de rest zie ik ook niets bijzonders what so ever
Het is wel opmerkelijk dat je dat opvalt
Je hebt oog voor detail

Dat had ik nog niet eens gezien
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:33:02 #271
190186 hierissieweer
pi_59810140
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt oog voor detail

je bent een homo, of je bent het niet
pi_59810224
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je hebt oog voor detail

Ik ook niet... en nee, ok. eens met je dat die foto niet zo vreselijk opmerkelijk is verder, maar ik vraag je opnieuw: heb jij zoiets in Amsterdam gezien met 35 m2? Ik niet, en heb er echt wel naar gezocht...
Reden dat die keukendingen daar hangen is misschien wel dat de oppervlakte in NL zonder keuken wordt gerekend gewoonlijk, en hier met: de hele flat is dus 35m2 (incl. keuken). Sorry als ik dat vergat te vermelden.

Maar terug on topic: Nederlandse huizen... dit was een hapje tussendoor
Who's next!
pi_59810232
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:33 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

je bent een homo, of je bent het niet
  dinsdag 1 juli 2008 @ 01:59:40 #274
190186 hierissieweer
pi_59810343
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:43 schreef Musje456 het volgende:

[..]

Ik ook niet... en nee, ok. eens met je dat die foto niet zo vreselijk opmerkelijk is verder, maar ik vraag je opnieuw: heb jij zoiets in Amsterdam gezien met 35 m2? Ik niet, en heb er echt wel naar gezocht...
Reden dat die keukendingen daar hangen is misschien wel dat de oppervlakte in NL zonder keuken wordt gerekend gewoonlijk, en hier met: de hele flat is dus 35m2 (incl. keuken). Sorry als ik dat vergat te vermelden.

Maar terug on topic: Nederlandse huizen... dit was een hapje tussendoor
Who's next!
woon oppervlakte word de keuken ook bijberekend hoor. Maar in arnhem en nijmegen voldoende van dit soort constructies gezien...
pi_59810450
quote:
Op dinsdag 1 juli 2008 01:59 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

woon oppervlakte word de keuken ook bijberekend hoor. Maar in arnhem en nijmegen voldoende van dit soort constructies gezien...
Mijn laatste woning in A'dam niet...
Tja: waarom geen foto's dan..? Sorry hoor, maar als er dan toch kritiek geleverd moet worden op foto's kom dan zelf ook met iets?
Ik heb een belofte gemaakt en kwam op speciaal verzoek met iets (wat hier heel gewoon is, maar blijkbaar niet in NL, want niemand, in al deze 17 topics heeft zoiets geplaatst), als uitzondering...

Kritiek, kritiek, kritiek. Ok, duidelijk, geen plaatjes vanuit Noorwegen Naast mijn belofte is de boodschap ook wel duidelijk. In NL zijn er zat 35 m2 1 kamer woningen met het bed in de lucht. Hopenlijk plaatsen de kritiekgevers vele leuke aparte, zeldzame plaatjes vanuit NL: ik heb namelijk vreselijk gelachen en gegrinnikt en me verbaasd hier, en kijk er naar uit om meerdere leuke plaatjes te zien
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')