quote:Underscores in posts in combinatie met smilies en een uitroepteken worden gewaardeerd!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
Wie heeft die vetgedrukte tekst in de Wiki gezet?
Iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook maar gedaan... Wikivandalen.
* indahnesia.com doet meequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Kuukske het volgende:
*Geluid uit zet.
Vuile junk is het.quote:
veel plezierquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
The shit hit the fan
En ik mag het op gaan lossen
Immerquote:
Krijgt MPG een pc van jou?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
Maar straks kan ik 1 pc alvast opschonen voor MPG, ik heb nog niets gehoord van die kennis, dus dan is het helaas pindakaas voor hem.
zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:15 schreef Klonk het volgende:
Indah, ik was zo aan het kloten met de tijdzone waarin jij zat dat ik mijn klok heb aangepast zodat ie nu de Nederlandse en de tijd bij jou aangeeft
whehe.. fijn he dat soort geintjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:17 schreef Fha het volgende:
Bah.. wil ik eigenlijk boodschappen gaan doen begint het te regenen.
Mja echt fijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. fijn he dat soort geintjes
daar denken ze in China en de VS nu wel anders over.. al 3 weken regenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef Klonk het volgende:
het voordeel van regen is dat het vanzelf voorbij gaat
nogal wiedes, dat omrekenen gaat bij jou waarschijnlijk automatischquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb alleen geen klok met de NL tijd hier
ik zei niet wanneer, zelfs daar stopt het eens, ooit, mischien een keertjequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar denken ze in China en de VS nu wel anders over.. al 3 weken regen
het zou ook fijn zijn als het snel over gaatquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef Klonk het volgende:
het voordeel van regen is dat het vanzelf voorbij gaat
Nah, het is vijf tot acht uur verschil, afhankelijk van zomer-wintertijd in Nederland en welke tijdszone ik zit (west-midden-oost, meestal west overigens)... maar dat zit er zo in dat ik dat niet vergeet nee.. verder heeft het geen nut om het te weten though...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
nogal wiedes, dat omrekenen gaat bij jou waarschijnlijk automatisch
regenmaatpak?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:24 schreef Klonk het volgende:
ze hadden mijn regenpak nog niet binnen, dus ik ben het nog even met je eens
hehe,, dan weet je hoe nat je geworden bent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Intrepidity het volgende:
Met ingebouwde neerslagmeter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |