quote:Underscores in posts in combinatie met smilies en een uitroepteken worden gewaardeerd!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef DaMart het volgende:
Wie heeft die vetgedrukte tekst in de Wiki gezet?
Iddquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook maar gedaan... Wikivandalen.
* indahnesia.com doet meequote:Op donderdag 19 juni 2008 12:25 schreef Kuukske het volgende:
*Geluid uit zet.
Vuile junk is het.quote:
veel plezierquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:46 schreef Pheno het volgende:
The shit hit the fan
En ik mag het op gaan lossen
Immerquote:
Krijgt MPG een pc van jou?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
Maar straks kan ik 1 pc alvast opschonen voor MPG, ik heb nog niets gehoord van die kennis, dus dan is het helaas pindakaas voor hem.
zo ben ikquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:15 schreef Klonk het volgende:
Indah, ik was zo aan het kloten met de tijdzone waarin jij zat dat ik mijn klok heb aangepast zodat ie nu de Nederlandse en de tijd bij jou aangeeft
whehe.. fijn he dat soort geintjesquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:17 schreef Fha het volgende:
Bah.. wil ik eigenlijk boodschappen gaan doen begint het te regenen.
Mja echt fijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:19 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. fijn he dat soort geintjes
daar denken ze in China en de VS nu wel anders over.. al 3 weken regenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef Klonk het volgende:
het voordeel van regen is dat het vanzelf voorbij gaat
nogal wiedes, dat omrekenen gaat bij jou waarschijnlijk automatischquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb alleen geen klok met de NL tijd hier
ik zei niet wanneer, zelfs daar stopt het eens, ooit, mischien een keertjequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
daar denken ze in China en de VS nu wel anders over.. al 3 weken regen
het zou ook fijn zijn als het snel over gaatquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:20 schreef Klonk het volgende:
het voordeel van regen is dat het vanzelf voorbij gaat
Nah, het is vijf tot acht uur verschil, afhankelijk van zomer-wintertijd in Nederland en welke tijdszone ik zit (west-midden-oost, meestal west overigens)... maar dat zit er zo in dat ik dat niet vergeet nee.. verder heeft het geen nut om het te weten though...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:22 schreef Klonk het volgende:
[..]
nogal wiedes, dat omrekenen gaat bij jou waarschijnlijk automatisch
regenmaatpak?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:24 schreef Klonk het volgende:
ze hadden mijn regenpak nog niet binnen, dus ik ben het nog even met je eens
hehe,, dan weet je hoe nat je geworden bent.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef Intrepidity het volgende:
Met ingebouwde neerslagmeter?
Dan is het geen goed regenpak.. je moet weten hoe nat je had kunnen zijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hehe,, dan weet je hoe nat je geworden bent.
http://www.agu.com/?pag=22&prod=665&img=940quote:
ik zal het hem zo zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:51 schreef Pheno het volgende:
Maar straks kan ik 1 pc alvast opschonen voor MPG, ik heb nog niets gehoord van die kennis, dus dan is het helaas pindakaas voor hem.
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje eten ergens, en wel voor 7000 Rupiah inclusief ijsthee... 49 centen in euro's... lijkt wel een aanbieding bij de Appie
Jeusus 100 euro?! Pfff.. laat mij maar gewoon nat worden dan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
http://www.agu.com/?pag=22&prod=665&img=940
schreeuwend duur, maar dit zijn superdingen, droog van binnen en de regen blijft buiten
en dat is alleen de jasquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Jeusus 100 euro?! Pfff.. laat mij maar gewoon nat worden dan.
hier zijn we blij als de ijsthee 49 cent kostquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga een hapje eten ergens, en wel voor 7000 Rupiah inclusief ijsthee... 49 centen in euro's... lijkt wel een aanbieding bij de Appie
Een pak icetea bij de appie kost 49 cent jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Muck het volgende:
[..]
hier zijn we blij als de ijsthee 49 cent kost
ik nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:37 schreef Fha het volgende:
Jeumig wat een geld.. Ja ik doe ook altijd alles lopend of op de fiets, maar ik geloof dat ik nat worden toch niet zo heel erg vind
Wehehe dan baal jequote:
Whehehehehequote:
Mijn lievelingskat is een meisje, en die heeft me toch een snorquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:42 schreef Intrepidity het volgende:
Vrouwen met snorren
Tenzij melksnorren
ik wil ook een katquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mijn lievelingskat is een meisje, en die heeft me toch een snor
Je mag mijn kat wel even lenenquote:
Epic fail.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:47 schreef Fha het volgende:
Een meisje van mn opleiding belt net dat ze gestopt is. "het is niks voor mij" echt zo.. 4 weken voor we klaar zijn..
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:47 schreef Fha het volgende:
Een meisje van mn opleiding belt net dat ze gestopt is. "het is niks voor mij" echt zo.. 4 weken voor we klaar zijn..
liiiiefquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onze Pien, een van de vijf poezels in Huize Klonk![]()
[ afbeelding ]
quote:
Lijkt wel of hij/zij een beetje rood isquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:48 schreef Klonk het volgende:
[..]
Onze Pien, een van de vijf poezels in Huize Klonk![]()
[ afbeelding ]
quote:
in de winter is ze zwart in het voorjaar en zomer is zwart met een bruinrode glansquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
Lijkt wel of hij/zij een beetje rood is.
hij kan goed afwassen en -drogenquote:
Pien kan eigenlijk niets, ja ze kan aan haar voorpoten aan handgrepen van de keukenkastjes hangen als de kaas op het aanrecht staatquote:
Dat is precies wat ik nodig hebquote:
Ik ben knakworsten aan het opwarmenquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:04 schreef Muck het volgende:
Ik heb al zeker een uur het rundvlees in de teriyaki-marinade staan.
Meeeen dat ruikt lekker
Cutequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Pien kan eigenlijk niets, ja ze kan aan haar voorpoten aan handgrepen van de keukenkastjes hangen als de kaas op het aanrecht staat
die hebben wij ook hier 7 kilo en kerngezond en haar ex-vriendje (wijlen Kees) was een kater met wat Noorseboskatgenen, 11 kiloquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Cute
die van mijn ex was gigantisch dik en lui, geweldig beest was dat
Nee man, dat is zonde!!quote:
quote:Oranjefans spoor bijster
Uitgegeven: 19 juni 2008 14:02
BERN - Tientallen supporters van Oranje zijn tijdens de groepsfase van het EK voetbal tijdelijk verdwaald op hun wandelroute naar het stadion in Bern.
De Nederlandse fans werden door de geheel in oranje geklede Zwitserse spoorwegwerkers op het verkeerde been gezet, zo liet de Zwitserse NS donderdag weten.
De arbeiders liepen soms nietsvermoedend in groepjes langs de spoorbaan op weg naar hun werkplek. Ze kregen dan een stoet voetbalsupporters achter zich aan.
De Nederlandse fans dachten dat het om landgenoten ging en liepen zingend achter hen aan, in de veronderstelling gezamenlijk richting stadion te lopen. Dat leidde tot de nodige verwarring, ook op verbaal gebied.
De Zwitserse NS hebben al hun baanmedewerkers voorlopig opgedragen gele petten en vesten te dragen om het onderscheid met de Oranjesupporters te benadrukken.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef Intrepidity het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog heul geen koffie gehad heb
Ben hier wel wat meer kwijt voor een hapje etenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:27 schreef indahnesia.com het volgende:
Whehehe.quote:
Haha wat een mooie werkdag heb je dan zeg als er ineens allemaal oranje malloten achter je aan lopenquote:
En gecorrigeerdquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:12 schreef Intrepidity het volgende:
Ik bedenk me net dat ik vandaag nog heul geen koffie gehad heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |