Whehehequote:
Dudequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Naar huis "rijden",ff op motor plassen, ketting stelen & "smeren", daarna ff een uurtje swaffelen onder de zonnebank, eten, vanavond ff bukkake met een vriendin, 's avonds maar ff in de kroeg kringrukken etc.
Ik kan me al wat scenario's bedenken jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:20 schreef Bellerophon het volgende:
@WL & Smokez, het gaat echt wat worden als deze groep is ergens een biertje gaat happen
We zullen dan in ieder geval genoeg lachenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik kan me al wat scenario's bedenken ja
Gast, je neemt daar echt even de tijd voor hequote:
de mensen zullen wel denken.... die arme moedersquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
We zullen dan in ieder geval genoeg lachen
Daar had ik vanmorgen ook wel trek in!quote:
Inderdaadquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
en denk dat er weinig mensen niet lachenquote:
Hoezo ? die gaat natuurlijk meequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef tripack het volgende:
[..]
de mensen zullen wel denken.... die arme moeders
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ? die gaat natuurlijk meekijken of smokez dan nog die grappen maakt!
Goed zoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Nee..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Nee die haal ik juist op! kan ze weer mee terug naar huis!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef tripack het volgende:
[..]
hoezo.... moet je worden afgezet en opgehaald worden door je moeder?
Verstandigquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo nog een half uurtje , en dan op naar huis![]()
kep je advies toch maar opgevolgd DV
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijkquote:
?!?! hoezoquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Wat dan wel? Moedermelk?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:35 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Als WL z'n moeder meegaat ben ik bang dat er geen bier komt
Je krijgt ze niet van mijquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kusjes zijn nooit verkeerd natuurlijk
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee overquote:
Waarom zie ik dan geen bier?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Nee, dan kun je zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Man dan kan ik echt zeggen; " Gast! M'n bier! "
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van ruslandquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waar het hart van vol zit spoelt de mond mee over
Karma!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Be Patient Grasshopper!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Zaterdagquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zat ik nu aan het bier achter de tv te kijken hoe nederland wint van rusland
Heuh ik neem mijn moeder niet mee, WL welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan kun je zeggen
"M'n moedermelk"
"M'n moederkoek"
en
"M'n moeders vruchtwater"
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:41 schreef WhiteLightning het volgende:
fucking hell, wat een kutweer buiten . gaat het gvd precies regenen nu!
Inderdaad!! Winnen zeg ik je! Met 3-0quote:
en bij jou schijnt de zon zekerquote:
Hai Sempaiquote:
Toevallig welquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en bij jou schijnt de zon zeker
waait het zo hard bij jou dan ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef lynda het volgende:
[..]
Samen met (tegen)windkracht 10 en regen door de polder fietsen
Dat doet mijn vriend ook wel. Alleen dan combineert hij het met pindakaasquote:
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douchequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waait het zo hard bij jou dan ?
ik zit zo ong 20min op de fiets.
hmm daarna maar gelijk een warme douche nemen
het waait hier aardig hard ja.. Hoef dan 'maar' tien minuten te fietsen maar met die regen nuquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waait het zo hard bij jou dan ?
ik zit zo ong 20min op de fiets.
hmm daarna maar gelijk een warme douche nemen
dat was niet mn moeder, maar de meerkoet in de vijverquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douche
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:43 schreef Bellerophon het volgende:
Inderdaad!! Winnen zeg ik je! Met 3-0
ik denk 4-2quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
3-0 vind ik wel heul optimistisch..
Ik denk 2-1
LIEK OMGquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, die gaf ik gisteren een warme douche
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Pics! or it didnt happen!
http://www.buienradar.nl/ ziet er slecht uit
Aaaightquote:
ik zal wat harder blazenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komt
maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Gek he dat zit allemaal hier!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Zelfs op de buienradar kan ik zien dat hier voorlopig nog geen bui aan komt
*proest*quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat was niet mn moeder, maar mijn oma in de "bukkake" vijver
Die loopt toch bij mijn kut collegaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
maar je hebt je eigen privé slaaf toch ?
En dan 4 x Bouma zeker?quote:
Groot gelijk heb je manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
Damn, ik moest gewoon wat doen!!!!!!!! *HELP*
Ik ga gelijk maar even roken om uit te rusten
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!quote:
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvdquote:
Ben wel blond..quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben jij half russisch of zo! kom op ! hup holland hup gvd
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bouma? Opbokken met die knakker! Boulahrouz!! BOEEEEM!
puik gedaan manquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:51 schreef Sm0keZ het volgende:
Mooi he, Sm0keZ maakt een lemming
Origineel:
Sportwereld
Die van mij:
Vrijwilligerswerk
Terugduwen en zo lang mogelijk daar houden!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:54 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet z'n vrouw wel dat kind binnen in zich houden...
Hoezo?? Boula is toch 'der Kannibal' ... gewoon eruit trekken en opvreten dat jongquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Terugduwen en zo lang mogelijk daar houden!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
dichtlassen die hapquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
M'n water!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo?? Boula is toch 'der Kannibal' ... gewoon eruit trekken en opvreten dat jong
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemakenquote:
1000 ste postquote:
Mijn broodje pasta komt in opstandquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemaken
Dan hebben we per definitie al gewonnenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Met bloed op z'n shirt en een stuk moederkoek tussen z'n tanden dat veld op lopen...die Russen weten niet wat ze meemaken
Excuse mequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mijn broodje pasta komt in opstand
It's okquote:
Godsamme, en dat zeggen ze dat ik een zieke geest hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Inderdaad, tering... moet nu ontzettend mijn best doen om mijn lach in te houdenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsamme, en dat zeggen ze dat ik een zieke geest heb
Godsammekrake!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. In een maand tijd 1000 posts
Kom ik aan met m'n 7 per dagquote:(gemiddeld 56 per dag)
Schaam me dan ook diepquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heb je snel gedaan. In een maand tijd 1000 posts
3 per dagquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake!
[..]
Kom ik aan met m'n 7 per dag
Hup! Posten!quote:
Same herequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Godsammekrake!
[..]
Kom ik aan met m'n 7 per dag
quote:
M'n vrienden beschuldigen mij er nú al van dat ik geen leven hebquote:Aantal posts: 12.769 (gemiddeld 7 per dag)
Geeft toch niks, daar heb je Fok!-vrienden voorquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
M'n vrienden beschuldigen mij er nú al van dat ik geen leven heb
Oh zijn we nu ineens vrienden dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geeft toch niks, daar heb je Fok!-vrienden voor
Jullie zijn m'n "tijdens-werktijd-vrienden"quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geeft toch niks, daar heb je Fok!-vrienden voor
quote:
Oh ik schiet helemaal volquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie zijn m'n "tijdens-werktijd-vrienden"
Ben benieuwd wat we volgende week zijn danquote:
Moet ik weer dezelfde 3 smileys achter elkaar zetten, of kun je ze er zelf bij denken dit keer?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie zijn m'n "tijdens-werktijd-vrienden"
Soms kan ze best lief zijn he?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet ik weer dezelfde 3 smileys achter elkaar zetten, of kun je ze er zelf bij denken dit keer?
Ik moet er nog 31 en ik zit op de 14.000.... ow wachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
M'n vrienden beschuldigen mij er nú al van dat ik geen leven heb
Jeweetsch, Fok-matties enzoquote:
Toe! M'n thee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe schoot ik laatst helemaal vol
Yeah surequote:
Ben er toch nog niet helemaal op bedacht..quote:
boks ouwequote:
Gefeliciteerdquote:
Geeft niet, oefening baart kunst!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben er toch nog niet helemaal op bedacht..
Schrik soms van m'n eigen lach
Meh Niggazquote:
Ghehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
In het geval dat we nog eens een meeting organiseren met z'n allen, heb ik een mooie bijnaam voor je!
"Dubbele punt apostroph haakje sluiten"
AAAAAAIGHTquote:
BOEM!!quote:
Dank jequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:22 schreef Sgele het volgende:
Gefeli. DV!
Mwhehe leuk klusje nu..m'n baas op kosten jagen.
Volgende week zaalvoetbal toernooi ... en ik moet tenues gaan bestellen...zal ik gewoon die van NL elftal bestellen? En dat 10x?
Eetse!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Beloofd![]()
* Sm0keZ gaat ff een happie eten!
Tot over 3 kwartier!
Fo Sho!!11!Einzzwei!!ROFLquote:
Ik moet altijd lachen als ik dat soort lol einz dingesen ziequote:
Gefeliciteerd damequote:
Lolspeak blijft leuk natuurlijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen als ik dat soort lol einz dingesen zie
ZOMGquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
*TADADADADA*
Geen goede morgen, dit is het nieuws van 88 minuten over 10!
Ik heb geen zin meer...
Wat is er allemaal aan de hand in het GRTDOJW topic.
Het "je moederen" slaat door, en de gebruikers bewoners beginnen elkaar vader en moeder te noemen.
Het blijkt dat "Beller" de vader van een aantal "bewoners" blijkt te zijn,
en dat "WL" de opa van een aantal bewoners. De schrik zit er goed in!
Is er nog ander nieuws te melden buiten dat "Dr.Droxz" iedereen aan het demotiveren is? JAZEKER!
* Lynda is onderweg naar verweggistan, en wij verwachten zo spoeding mogelijk contact over de voortgang van deze reis, en hopen op spannend nieuws!
* Zmokes blijkt zelfs onder zijn "vrienden" (heeft hij die dan?!) bekend te staan als iemand zonder leven.
Dit kwam bij de bewoners tevens niet aan als "nieuws".
Zover het nieuws... en nu heb ik godverdomme nog veul minder zin!
Bedankt voor u inzet!
*TADADADADA*
Ik kom er niet in voor.. Is dat goed of slecht?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
*TADADADADA*
Geen goede morgen, dit is het nieuws van 88 minuten over 10!
*TADADADADA*
quote:
Ik maak vanmiddag even een nieuwe versie, met "vers" nieuwsquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kom er niet in voor.. Is dat goed of slecht?
Hipquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak vanmiddag even een nieuwe versie, met "vers" nieuws
Geen probleem, als ik tenminste tijd heb om dat te doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:33 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Hip![]()
Lees ik het vanavond wel ergens
ik ook nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:31 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik kom er niet in voor.. Is dat goed of slecht?
Aaaaightquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik maak vanmiddag even een nieuwe versie, met "vers" nieuws
Tijd moet je maken, dwoas!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Geen probleem, als ik tenminste tijd heb om dat te doen
Inderdaad....quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook nietdas juist goed denk ik
![]()
@Droxz geniaal stukje
Dat komt nog wel, niet te snel klappen hequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ik ook nietdas juist goed denk ik
![]()
@Droxz geniaal stukje
DOH! nja ben benieuwd wat je kan bedenkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, niet te snel klappen he
OH NOESquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, niet te snel klappen he
Ik denk dat het een middag/avond versie gaat worden... over vanavond kan ik helaas nog niet te veel kwijtquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
op naar de middag versie!
Gemeen zeg..quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat het een middag/avond versie gaat worden... over vanavond kan ik helaas nog niet te veel kwijt
Maar je bent thuis.. Da's fijn toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
bah je kan me uitwringen. tis nog erger dan smokez zn moeder
das waar , daar zit wat inquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Maar je bent thuis.. Da's fijn toch?
werk ze!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd voor mij om ook eens naar m'n werk te gaan..
Helaas enzo..
Fijne middag, tot een volgende keer!
Thanks, gaat lukkenquote:
heb ik daar ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
Succes met werk DV
@Droxz, Lynda gaat naar Draakje, dus daar zal jij ook wel zijn vanavond
quote:
Jij bent zeker de leukste thuis ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
Succes met werk DV
@Droxz, Lynda gaat naar Draakje, dus daar zal jij ook wel zijn vanavond
Ik kon er wel om lachen jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis ofzo?
Natuurlijk ga ik vanaf mijn werk nog even 3 uur in de trein zitten, om dan gelijk weer terug te gaan... en nog mijn trein missen ?!,,,
Thx you 2!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd voor mij om ook eens naar m'n werk te gaan..
Helaas enzo..
Fijne middag, tot een volgende keer!
GVD zeg , das idd supertriest!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Hierom ging Boulahrouz eerder weg op de training
http://nu.nl/news/1619933(...)hrouz_overleden.html
Verschrikkelijk
wat een naar nieuws ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Verschrikkelijk
Oei, dat is minder! Nog wel andere goede mogelijkheden om te zitten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
mn stoel is kapot verdorie moet ik ff avero bellen
Hoorde het net op het nieus ja, wel erg klote voor hem zeg !!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Verschrikkelijk
ja hoor alleen kan ie niet meer in hoogte versteldquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei, dat is minder! Nog wel andere goede mogelijkheden om te zitten?
jah ik hoorde het netquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Verschrikkelijk
Ik hoop van wel natuurlijk, maar shit... dat is echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoorde het net op het nieus ja, wel erg klote voor hem zeg !!!![]()
Die zal dus niet meer gaan spelen...
Oei, dus dan maar met kussentjes werken?...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor alleen kan ie niet meer in hoogte versteld
nja wel eens in de familie meegemaakt.... zo'n begrafenis vergeet ik niet meer denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me echt heel erg vreselijk om mee te moeten maken
Je moeder, die heeft pas klote!quote:
vandaag al?quote:
STERF bitch...quote:
Wat is er met vanavond?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF bitch...
Vanavond, dan alleen morgen nog even zien door te komen... en zaterdag gaat ook weer top worden!
Jij ging dingen aan je huis doen ofzo dit weekend?
whehehe ik heb gemerkt dat ik van klussen bier gaat drinkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er met vanavond?
En jawuhl, vanaf morgen klussen aan mijn huisje en dat gaat eigenlijk het heule weekend door
Zaterdag = Oranje = Bier
Vanavond is gewon mkay... mkay?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er met vanavond?
En jawuhl, vanaf morgen klussen aan mijn huisje en dat gaat eigenlijk het heule weekend door
Zaterdag = Oranje = Bier
uh.. ik anders omquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik heb gemerkt dat ik van klussen bier gaat drinken
Riiiightquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond is gewon mkay... mkay?
Dat klinkt dan weer als een gezellige boel, biertje erbij... en klussen maar!
p.s waar zie je me voor aan zeg... zaterdag voetbal kijken?!... nee man, ga naar een groot feest toe (ok, staan volgens mij alsnog grote schermen met voetbal)
na van kastje naar de muur en in wachttijd en zo komen ze de 24 ste of meteen maken of meenemenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei, dus dan maar met kussentjes werken?...
Doe het dan meteen goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb vandaag geen zin meer, geen zin meer, geen zin meer
Ik heb vandaag geen zin meer, zo weinig zit dat had ik nooit!
Genoeg hulp, genoeg eten en drinken... muziekje erbij... komt helemaal goed zo te horenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Riiiight
Ja maak het ook gezellig voor mijzelf, frituurpan erbij, hoplakee!! Ehr ow jah... wacht we waren aan het klussen
Toch weer 5 dagen klooienquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
na van kastje naar de muur en in wachttijd en zo komen ze de 24 ste of meteen maken of meenemen
Moet heel veel behang geschraapt worden, dan alles verven en dan laminaat gaan leggen, dus moet nog redelijk wat gebeurenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Genoeg hulp, genoeg eten en drinken... muziekje erbij... komt helemaal goed zo te horen![]()
Maar moet er erg veel gebeuren, of valt het allemaal wel mee?
Wel even resizen danquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed
[ afbeelding ]
Trouwens, OPwaardig of niet? Ik vind em wel grappig
Ik zie geen plaatje, kan je daar dus geen antwoord opgeven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed
[ afbeelding ]
Trouwens, OPwaardig of niet? Ik vind em wel grappig
Whahaha huldequote:
Is beter als helemaal niets hoeven doen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet heel veel behang geschraapt worden, dan alles verven en dan laminaat gaan leggen, dus moet nog redelijk wat gebeuren
ik vind het wel leuk om iets helemaal naar mmijn ding te makenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is beter als helemaal niets hoeven doen zullen we maar zeggen... of was het nou andersom ?!
Nah om eerlijk te zijn, ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is beter als helemaal niets hoeven doen zullen we maar zeggen... of was het nou andersom ?!
jij ook een fijne middag draakjequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ber er vandoor!
fijne middag!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
fijne middag!
Haha netjes hoorquote:
Maak er een gezellige middag van!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
fijne middag!
Heb nog wel wat werkt voor je liggen hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
Tering... ik verveel me echt ontzettend
Je denkt echt dat er gewerkt zou gaan worden als je ons bij elkaar zetquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat werkt voor je liggen hoor
Net aardig was dingen opgelost (moeilijke shit)
nee, niet mijn moeder!
Nee dat klopt, die heeft juist heel makkelijke shit!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat werkt voor je liggen hoor
Net aardig was dingen opgelost (moeilijke shit)
nee, niet mijn moeder!
Die belt huilend z'n moeder op over wat ie allemaal hoortquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je denkt echt dat er gewerkt zou gaan worden als je ons bij elkaar zet
Dan zou je kutcollega eraan gaan geloven
Whahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die belt huilend z'n moeder op over wat ie allemaal hoort![]()
whahahahahquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef TommyGun het volgende:
http://bash.org/?868223
Nog 2 uurtjes!
truste tommyquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef TommyGun het volgende:
Ik slaap
Nee dat dan weer niet, maar dan is het wel een stuk gezelliger!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je denkt echt dat er gewerkt zou gaan worden als je ons bij elkaar zet
Dan zou je kutcollega eraan gaan geloven
hahahahaha, laat ze allebij maar optyfen hier... wie komt me dan hier helpen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die belt huilend z'n moeder op over wat ie allemaal hoort![]()
En je sliep al?quote:
maar dan wordt er niet gewerkt... of dan toch wel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, laat ze allebij maar optyfen hier... wie komt me dan hier helpen?
GRTDOJW op 1 afdeling, dat lijkt me geweldig!
whahaha waarom op allebei? allebei niet werkers?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En je sliep al?![]()
* Dr.Droxz pakt zijn dubbele shotgun en richt op zijn kutcollega en op "puistje"
jij ook een fijne avond sgele... hoop dat die mensen niet teveel zeiken en slopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
hmmkay...aangezien er hier van alles misgaatpeople piss me off! wens ik jullie alvast een fijne avond en waarschijnlijk tot morgen
Natuurlijk niet, maar dat krijg je als je moet werken met de prive demotivator...quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan wordt er niet gewerkt... of dan toch wel?
das wel fijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat krijg je als je moet werken met de prive demotivator...
Ik kan langskomen op afspraak hoor?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel fijndie heb ik hier nog niet
al hoewel.... er gaan hier genoeg mensen wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan langskomen op afspraak hoor?
terughalen, dan kom jij maar hierheenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef tripack het volgende:
[..]
al hoewel.... er gaan hier genoeg mensen wegals ze iets leukers hebben gevonden
diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wat een toffe begroetingquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi
Droxz is begeleider aan het spelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een toffe begroeting![]()
. Teveel energiedrink gehad?
Jij gaan vanmiddag niet zo snel als anders
Whahaha zoals het hoortquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, maar dan is het wel een stuk gezelliger!
"Puistje" hoor ik niet meer, die heb ik achter een laptop getrapt... droxz: Ga maar wat doen ofzo... heb je niet iets voor school ofzo? Puistje: Ja uh... Droxz: Mooi!
Hij doet het wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz is begeleider aan het spelen
Jij ook een fijne avondquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en naar huis![]()
fijne avond en tot morgen
Of "puistje" daar net zo over denkt valt nog te bezienquote:
Die moet gewoon nog even aan Droxz wennen, denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of "puistje" daar net zo over denkt valt nog te bezien
Dat zal niemand lukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die moet gewoon nog even aan Droxz wennen, denk ik
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal niemand lukkenOnmogelijk gewoon
Wat zijn we weer aardigquote:
En hij had zin in vanavond, dus komt goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]Zeker altijd.
Maar Droxz is een een goeie mood. Dus hij kan het wel hebben
goed he! Heb gewoon een goede dag vandaag, en ik dach zo van uh... laat ik dat met jullie delenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een toffe begroeting![]()
. Teveel energiedrink gehad?
Jij Jullie gaan vanmiddag niet zo snel als anders
Daaromquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hij had zin in vanavond, dus komt goed
uh, daar zal ik verder maar even geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal niemand lukkenOnmogelijk gewoon
ging niet door... maarja, ben alsnog vrolijk hoor, maar had dan nog veul veul veul vrolijker geweestquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hij had zin in vanavond, dus komt goed
Heel goed van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed he! Heb gewoon een goede dag vandaag, en ik dach zo van uh... laat ik dat met jullie delen
Wat ging je eigenljik doen dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ging niet door... maarja, ben alsnog vrolijk hoor, maar had dan nog veul veul veul vrolijker geweest
Na regen komt... nog meer regen... en na die regen... een stortbui... maar daarnaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel goed van je. Is altijd mooi als je een goede dag hebt
Ik gingquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat ging je eigenljik doen dan?
* diertjuh meemet Droxz
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben in smileys lezen?
Uhmmm...volgens mij heb ik dat wel ergens een keer gelezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?![]()
p.s heeft iemand nog lekkere vrolijke nummers die ik "moet" hebben?
Laten we hopen dat we het over het zelfde hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhmmm...volgens mij heb ik dat wel ergens een keer gelezen. Heb ik soms ook wel last van hoor
Dude, ik zweer het je... Je bent mij ooit een uitleg verschuldigdquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?![]()
Bwehehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, daar zal ik verder maar even geen uitspraken over doen
Village People! Born to be alliiiiiivequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
datum is al bekend als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, ik zweer het je... Je bent mij ooit een uitleg verschuldigd
Foute nummers zei je?
K3! BOEM
Ja hoor, ben door regen en wind gefietst naar een dorpje verder op om even een tentje te bekijken. Toen nog wat andere winkeltjes bekeken en alvast een nieuwe agenda gekocht en toen kon ik weer terug naar huis fietsen. Maar dan gelukkig met rugwindquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we het over het zelfde hebben![]()
Ik kom maar niet tot rust zeg, lijkt wel of er gewoon 3 jaar energie vrijkomt in 1 dag!
Nog een leuke dag gehad diertjuh?
Ergens achterin die watermassa van mij begint gestaag een generator te draaienquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
datum is al bekend als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Nee, vrolijke nummers!!!!!!!!!
Doe mij eens geven wat leuke nummers
Toybox Tarzan and Janequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Village People! Born to be alliiiiiive
Einde discussie
Foute muziek is geniaal, daar word ik altijd zo vrolijk vanquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!!!!
Wil ik eens een serieus antwoord.... krijg ik het niet!
Datum? Ga je trouwen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Datum? Ga je trouwen?Jullie praten een beetje geheimzinnig, ksnap der niks van
.
Een tentje te bekijken? Je bedoeld een campeer tent?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, ben door regen en wind gefietst naar een dorpje verder op om even een tentje te bekijken. Toen nog wat andere winkeltjes bekeken en alvast een nieuwe agenda gekocht en toen kon ik weer terug naar huis fietsen. Maar dan gelukkig met rugwind.
En nu ff lekker niets doen.
En jouw dag was zeker druk? En dan met name jezelf
Omgquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toybox Tarzan and Jane
Fucking geniaal
Of Vengaboys - Party
Ik en trouwen ?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Datum? Ga je trouwen?Jullie praten een beetje geheimzinnig, ksnap der niks van
.
GAYNIAAL zeg ik jequote:
Op verrrrrrrrrrrrrzoekquote:
In augustus ga ik naar Lowlands dus heb een tentje nodigquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een tentje te bekijken? Je bedoeld een campeer tent?
Nieuwe agenda, ging jij niet opzoek naar een nieuwe baan?... ik volg het vandaag allemaal even niet meer hoor, sorry!
Veel collega's op vakantie, ondertussen "puistje" (stagaire) 2 dagen alles laten zien terwijl ik ondertussen een paar grote projecten moet afmaken... ja ben zelf ook wel druk ja
tja ik weet niet waar jullie het over hebben. En aangezien ik soms nieuwschierig ben ga ik gokkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en trouwen ?!Wat denken jullie wel niet van me!
Het is dat ik vrolijk ben... anders...quote:
Bwehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik vrolijk ben... anders...
lowlands, daar ben ik nog nooit geweest.. niet echt mijn muziek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
In augustus ga ik naar Lowlands dus heb een tentje nodig. Nieuwe agenda is nodig omdat ik nog geen goede agenda had en voor school. Daarnaast ook nog opzoek naar een baan. Maar gister had ik beetje een dip dag. Hele dag gezeur aangehoord over werken, solliciteren en blablabla dat ik er gewoon even zat van was. Dus ik ben nog steeds opzoek en zoekactie gaat ook snel verder alleen vandaag even niet. Snapje het nu ?
Lekkere bijnaam voor een stagiaire
Te flauwquote:
Dat weet ik ook niet hoor, ik lul al bijna de hele dag slap, en lul al de hele dag te snelquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tja ik weet niet waar jullie het over hebben. En aangezien ik soms nieuwschierig ben ga ik gokken
Maar wel funquote:
Nope, ben nog niet klaar. Sta op een paar deelkwalificaties onvoldoende en moet die dus inhalen. Dus ik moet dan 2 avonden in de week naar school. Lowlands is ook voor mij de eerste keer. Maar er is meer dan muziek enzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lowlands, daar ben ik nog nooit geweest.. niet echt mijn muziek.
Ik wist niet dat je nog school ging doen, had meer het idee dat je klaar was met school en zou gaan werken hahaha. Soms heb je van die dagen hoor, heeft iedereen toch wel eens.. gewoon lekker even weg gaan, de stad in.. gewoon relaxen
hahaha, moet toch wat.
Droxz de demotivator/stage begeleider... zie je het al voor?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet hoor, ik lul al bijna de hele dag slap, en lul al de hele dag te snel
Mijn neef gaat er elk jaar heen in een caravan, hij vindt het geweldigquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Nope, ben nog niet klaar. Sta op een paar deelkwalificaties onvoldoende en moet die dus inhalen. Dus ik moet dan 2 avonden in de week naar school. Lowlands is ook voor mij de eerste keer. Maar er is meer dan muziek enzo. Dat wordt wel een tof weekend. Waarschijnlijk dan morgen tentje halen
![]()
Uhu, ik zie het voor me...het is nogal..uh grappigVolgens mij ben je goed in zulke dingen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |