jij ook een fijne middag draakjequote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
mensen ik ber er vandoor!
fijne middag!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
fijne middag!
Haha netjes hoorquote:
Maak er een gezellige middag van!quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:35 schreef draculettetje het volgende:
fijne middag!
Heb nog wel wat werkt voor je liggen hoorquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:06 schreef Bellerophon het volgende:
Tering... ik verveel me echt ontzettend
Je denkt echt dat er gewerkt zou gaan worden als je ons bij elkaar zetquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat werkt voor je liggen hoor
Net aardig was dingen opgelost (moeilijke shit)
nee, niet mijn moeder!
Nee dat klopt, die heeft juist heel makkelijke shit!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Heb nog wel wat werkt voor je liggen hoor
Net aardig was dingen opgelost (moeilijke shit)
nee, niet mijn moeder!
Die belt huilend z'n moeder op over wat ie allemaal hoortquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je denkt echt dat er gewerkt zou gaan worden als je ons bij elkaar zet
Dan zou je kutcollega eraan gaan geloven
Whahahaquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die belt huilend z'n moeder op over wat ie allemaal hoort![]()
whahahahahquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:33 schreef TommyGun het volgende:
http://bash.org/?868223
Nog 2 uurtjes!
truste tommyquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:53 schreef TommyGun het volgende:
Ik slaap
Nee dat dan weer niet, maar dan is het wel een stuk gezelliger!quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je denkt echt dat er gewerkt zou gaan worden als je ons bij elkaar zet
Dan zou je kutcollega eraan gaan geloven
hahahahaha, laat ze allebij maar optyfen hier... wie komt me dan hier helpen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die belt huilend z'n moeder op over wat ie allemaal hoort![]()
En je sliep al?quote:
maar dan wordt er niet gewerkt... of dan toch wel?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, laat ze allebij maar optyfen hier... wie komt me dan hier helpen?
GRTDOJW op 1 afdeling, dat lijkt me geweldig!
whahaha waarom op allebei? allebei niet werkers?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En je sliep al?![]()
* Dr.Droxz pakt zijn dubbele shotgun en richt op zijn kutcollega en op "puistje"
jij ook een fijne avond sgele... hoop dat die mensen niet teveel zeiken en slopen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef Sgele het volgende:
hmmkay...aangezien er hier van alles misgaatpeople piss me off! wens ik jullie alvast een fijne avond en waarschijnlijk tot morgen
Natuurlijk niet, maar dat krijg je als je moet werken met de prive demotivator...quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:34 schreef tripack het volgende:
[..]
maar dan wordt er niet gewerkt... of dan toch wel?
das wel fijnquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar dat krijg je als je moet werken met de prive demotivator...
Ik kan langskomen op afspraak hoor?quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:58 schreef tripack het volgende:
[..]
das wel fijndie heb ik hier nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |