Oei, dus dan maar met kussentjes werken?...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor alleen kan ie niet meer in hoogte versteld
nja wel eens in de familie meegemaakt.... zo'n begrafenis vergeet ik niet meer denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me echt heel erg vreselijk om mee te moeten maken
Je moeder, die heeft pas klote!quote:
vandaag al?quote:
STERF bitch...quote:
Wat is er met vanavond?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF bitch...
Vanavond, dan alleen morgen nog even zien door te komen... en zaterdag gaat ook weer top worden!
Jij ging dingen aan je huis doen ofzo dit weekend?
whehehe ik heb gemerkt dat ik van klussen bier gaat drinkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er met vanavond?
En jawuhl, vanaf morgen klussen aan mijn huisje en dat gaat eigenlijk het heule weekend door
Zaterdag = Oranje = Bier
Vanavond is gewon mkay... mkay?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er met vanavond?
En jawuhl, vanaf morgen klussen aan mijn huisje en dat gaat eigenlijk het heule weekend door
Zaterdag = Oranje = Bier
uh.. ik anders omquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik heb gemerkt dat ik van klussen bier gaat drinken
Riiiightquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond is gewon mkay... mkay?
Dat klinkt dan weer als een gezellige boel, biertje erbij... en klussen maar!
p.s waar zie je me voor aan zeg... zaterdag voetbal kijken?!... nee man, ga naar een groot feest toe (ok, staan volgens mij alsnog grote schermen met voetbal)
na van kastje naar de muur en in wachttijd en zo komen ze de 24 ste of meteen maken of meenemenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei, dus dan maar met kussentjes werken?...
Doe het dan meteen goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb vandaag geen zin meer, geen zin meer, geen zin meer
Ik heb vandaag geen zin meer, zo weinig zit dat had ik nooit!
Genoeg hulp, genoeg eten en drinken... muziekje erbij... komt helemaal goed zo te horenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Riiiight
Ja maak het ook gezellig voor mijzelf, frituurpan erbij, hoplakee!! Ehr ow jah... wacht we waren aan het klussen
Toch weer 5 dagen klooienquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
na van kastje naar de muur en in wachttijd en zo komen ze de 24 ste of meteen maken of meenemen
Moet heel veel behang geschraapt worden, dan alles verven en dan laminaat gaan leggen, dus moet nog redelijk wat gebeurenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Genoeg hulp, genoeg eten en drinken... muziekje erbij... komt helemaal goed zo te horen![]()
Maar moet er erg veel gebeuren, of valt het allemaal wel mee?
Wel even resizen danquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed
[ afbeelding ]
Trouwens, OPwaardig of niet? Ik vind em wel grappig
Ik zie geen plaatje, kan je daar dus geen antwoord opgeven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Doe het dan meteen goed
[ afbeelding ]
Trouwens, OPwaardig of niet? Ik vind em wel grappig
Whahaha huldequote:
Is beter als helemaal niets hoeven doen zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet heel veel behang geschraapt worden, dan alles verven en dan laminaat gaan leggen, dus moet nog redelijk wat gebeuren
ik vind het wel leuk om iets helemaal naar mmijn ding te makenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is beter als helemaal niets hoeven doen zullen we maar zeggen... of was het nou andersom ?!
Nah om eerlijk te zijn, ik vind het wel lekker eigenlijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Is beter als helemaal niets hoeven doen zullen we maar zeggen... of was het nou andersom ?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |