DOH! nja ben benieuwd wat je kan bedenkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, niet te snel klappen he
OH NOESquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat komt nog wel, niet te snel klappen he
Ik denk dat het een middag/avond versie gaat worden... over vanavond kan ik helaas nog niet te veel kwijtquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:38 schreef draculettetje het volgende:
op naar de middag versie!
Gemeen zeg..quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik denk dat het een middag/avond versie gaat worden... over vanavond kan ik helaas nog niet te veel kwijt
Maar je bent thuis.. Da's fijn toch?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
bah je kan me uitwringen. tis nog erger dan smokez zn moeder
das waar , daar zit wat inquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:51 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Maar je bent thuis.. Da's fijn toch?
werk ze!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd voor mij om ook eens naar m'n werk te gaan..
Helaas enzo..
Fijne middag, tot een volgende keer!
Thanks, gaat lukkenquote:
heb ik daar ook nog wat over te zeggen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
Succes met werk DV
@Droxz, Lynda gaat naar Draakje, dus daar zal jij ook wel zijn vanavond
quote:
Jij bent zeker de leukste thuis ofzo?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:55 schreef Bellerophon het volgende:
Succes met werk DV
@Droxz, Lynda gaat naar Draakje, dus daar zal jij ook wel zijn vanavond
Ik kon er wel om lachen jaquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij bent zeker de leukste thuis ofzo?
Natuurlijk ga ik vanaf mijn werk nog even 3 uur in de trein zitten, om dan gelijk weer terug te gaan... en nog mijn trein missen ?!,,,
Thx you 2!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:53 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd voor mij om ook eens naar m'n werk te gaan..
Helaas enzo..
Fijne middag, tot een volgende keer!
GVD zeg , das idd supertriest!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Hierom ging Boulahrouz eerder weg op de training
http://nu.nl/news/1619933(...)hrouz_overleden.html
Verschrikkelijk
wat een naar nieuws ja!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Verschrikkelijk
Oei, dat is minder! Nog wel andere goede mogelijkheden om te zitten?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:03 schreef draculettetje het volgende:
mn stoel is kapot verdorie moet ik ff avero bellen
Hoorde het net op het nieus ja, wel erg klote voor hem zeg !!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Verschrikkelijk
ja hoor alleen kan ie niet meer in hoogte versteldquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei, dat is minder! Nog wel andere goede mogelijkheden om te zitten?
jah ik hoorde het netquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:04 schreef Bellerophon het volgende:
Verschrikkelijk
Ik hoop van wel natuurlijk, maar shit... dat is echt verschrikkelijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoorde het net op het nieus ja, wel erg klote voor hem zeg !!!![]()
Die zal dus niet meer gaan spelen...
Oei, dus dan maar met kussentjes werken?...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor alleen kan ie niet meer in hoogte versteld
nja wel eens in de familie meegemaakt.... zo'n begrafenis vergeet ik niet meer denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:17 schreef draculettetje het volgende:
lijkt me echt heel erg vreselijk om mee te moeten maken
Je moeder, die heeft pas klote!quote:
vandaag al?quote:
STERF bitch...quote:
Wat is er met vanavond?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
STERF bitch...
Vanavond, dan alleen morgen nog even zien door te komen... en zaterdag gaat ook weer top worden!
Jij ging dingen aan je huis doen ofzo dit weekend?
whehehe ik heb gemerkt dat ik van klussen bier gaat drinkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er met vanavond?
En jawuhl, vanaf morgen klussen aan mijn huisje en dat gaat eigenlijk het heule weekend door
Zaterdag = Oranje = Bier
Vanavond is gewon mkay... mkay?quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is er met vanavond?
En jawuhl, vanaf morgen klussen aan mijn huisje en dat gaat eigenlijk het heule weekend door
Zaterdag = Oranje = Bier
uh.. ik anders omquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:44 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ik heb gemerkt dat ik van klussen bier gaat drinken
Riiiightquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond is gewon mkay... mkay?
Dat klinkt dan weer als een gezellige boel, biertje erbij... en klussen maar!
p.s waar zie je me voor aan zeg... zaterdag voetbal kijken?!... nee man, ga naar een groot feest toe (ok, staan volgens mij alsnog grote schermen met voetbal)
na van kastje naar de muur en in wachttijd en zo komen ze de 24 ste of meteen maken of meenemenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei, dus dan maar met kussentjes werken?...
Doe het dan meteen goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik heb vandaag geen zin meer, geen zin meer, geen zin meer
Ik heb vandaag geen zin meer, zo weinig zit dat had ik nooit!
Genoeg hulp, genoeg eten en drinken... muziekje erbij... komt helemaal goed zo te horenquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Riiiight
Ja maak het ook gezellig voor mijzelf, frituurpan erbij, hoplakee!! Ehr ow jah... wacht we waren aan het klussen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |