Oh zijn we nu ineens vrienden dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geeft toch niks, daar heb je Fok!-vrienden voor
Jullie zijn m'n "tijdens-werktijd-vrienden"quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Geeft toch niks, daar heb je Fok!-vrienden voor
quote:
Oh ik schiet helemaal volquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie zijn m'n "tijdens-werktijd-vrienden"
Ben benieuwd wat we volgende week zijn danquote:
Moet ik weer dezelfde 3 smileys achter elkaar zetten, of kun je ze er zelf bij denken dit keer?quote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Jullie zijn m'n "tijdens-werktijd-vrienden"
Soms kan ze best lief zijn he?quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:14 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Moet ik weer dezelfde 3 smileys achter elkaar zetten, of kun je ze er zelf bij denken dit keer?
Ik moet er nog 31 en ik zit op de 14.000.... ow wachtquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[..]
M'n vrienden beschuldigen mij er nú al van dat ik geen leven heb
Jeweetsch, Fok-matties enzoquote:
Toe! M'n thee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Je moeder, díe schoot ik laatst helemaal vol
Yeah surequote:
Ben er toch nog niet helemaal op bedacht..quote:
boks ouwequote:
Gefeliciteerdquote:
Geeft niet, oefening baart kunst!quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:20 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ben er toch nog niet helemaal op bedacht..
Schrik soms van m'n eigen lach
Meh Niggazquote:
Ghehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
In het geval dat we nog eens een meeting organiseren met z'n allen, heb ik een mooie bijnaam voor je!
"Dubbele punt apostroph haakje sluiten"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |