Jij ook een fijne avondquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en naar huis![]()
fijne avond en tot morgen
Of "puistje" daar net zo over denkt valt nog te bezienquote:
Die moet gewoon nog even aan Droxz wennen, denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of "puistje" daar net zo over denkt valt nog te bezien
Dat zal niemand lukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die moet gewoon nog even aan Droxz wennen, denk ik
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal niemand lukkenOnmogelijk gewoon
Wat zijn we weer aardigquote:
En hij had zin in vanavond, dus komt goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]Zeker altijd.
Maar Droxz is een een goeie mood. Dus hij kan het wel hebben
goed he! Heb gewoon een goede dag vandaag, en ik dach zo van uh... laat ik dat met jullie delenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een toffe begroeting![]()
. Teveel energiedrink gehad?
Jij Jullie gaan vanmiddag niet zo snel als anders
Daaromquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hij had zin in vanavond, dus komt goed
uh, daar zal ik verder maar even geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal niemand lukkenOnmogelijk gewoon
ging niet door... maarja, ben alsnog vrolijk hoor, maar had dan nog veul veul veul vrolijker geweestquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hij had zin in vanavond, dus komt goed
Heel goed van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed he! Heb gewoon een goede dag vandaag, en ik dach zo van uh... laat ik dat met jullie delen
Wat ging je eigenljik doen dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ging niet door... maarja, ben alsnog vrolijk hoor, maar had dan nog veul veul veul vrolijker geweest
Na regen komt... nog meer regen... en na die regen... een stortbui... maar daarnaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel goed van je. Is altijd mooi als je een goede dag hebt
Ik gingquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat ging je eigenljik doen dan?
* diertjuh meemet Droxz
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben in smileys lezen?
Uhmmm...volgens mij heb ik dat wel ergens een keer gelezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?![]()
p.s heeft iemand nog lekkere vrolijke nummers die ik "moet" hebben?
Laten we hopen dat we het over het zelfde hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhmmm...volgens mij heb ik dat wel ergens een keer gelezen. Heb ik soms ook wel last van hoor
Dude, ik zweer het je... Je bent mij ooit een uitleg verschuldigdquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?![]()
Bwehehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh, daar zal ik verder maar even geen uitspraken over doen
Village People! Born to be alliiiiiivequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
datum is al bekend als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, ik zweer het je... Je bent mij ooit een uitleg verschuldigd
Foute nummers zei je?
K3! BOEM
Ja hoor, ben door regen en wind gefietst naar een dorpje verder op om even een tentje te bekijken. Toen nog wat andere winkeltjes bekeken en alvast een nieuwe agenda gekocht en toen kon ik weer terug naar huis fietsen. Maar dan gelukkig met rugwindquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Laten we hopen dat we het over het zelfde hebben![]()
Ik kom maar niet tot rust zeg, lijkt wel of er gewoon 3 jaar energie vrijkomt in 1 dag!
Nog een leuke dag gehad diertjuh?
Ergens achterin die watermassa van mij begint gestaag een generator te draaienquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
datum is al bekend als je begrijpt wat ik bedoel![]()
Nee, vrolijke nummers!!!!!!!!!
Doe mij eens geven wat leuke nummers
Toybox Tarzan and Janequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Village People! Born to be alliiiiiive
Einde discussie
Foute muziek is geniaal, daar word ik altijd zo vrolijk vanquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
DUDE!!!!
Wil ik eens een serieus antwoord.... krijg ik het niet!
Datum? Ga je trouwen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Trouwen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Datum? Ga je trouwen?Jullie praten een beetje geheimzinnig, ksnap der niks van
.
Een tentje te bekijken? Je bedoeld een campeer tent?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:24 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor, ben door regen en wind gefietst naar een dorpje verder op om even een tentje te bekijken. Toen nog wat andere winkeltjes bekeken en alvast een nieuwe agenda gekocht en toen kon ik weer terug naar huis fietsen. Maar dan gelukkig met rugwind.
En nu ff lekker niets doen.
En jouw dag was zeker druk? En dan met name jezelf
Omgquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Toybox Tarzan and Jane
Fucking geniaal
Of Vengaboys - Party
Ik en trouwen ?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:27 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Datum? Ga je trouwen?Jullie praten een beetje geheimzinnig, ksnap der niks van
.
GAYNIAAL zeg ik jequote:
Op verrrrrrrrrrrrrzoekquote:
In augustus ga ik naar Lowlands dus heb een tentje nodigquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Een tentje te bekijken? Je bedoeld een campeer tent?
Nieuwe agenda, ging jij niet opzoek naar een nieuwe baan?... ik volg het vandaag allemaal even niet meer hoor, sorry!
Veel collega's op vakantie, ondertussen "puistje" (stagaire) 2 dagen alles laten zien terwijl ik ondertussen een paar grote projecten moet afmaken... ja ben zelf ook wel druk ja
tja ik weet niet waar jullie het over hebben. En aangezien ik soms nieuwschierig ben ga ik gokkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik en trouwen ?!Wat denken jullie wel niet van me!
Het is dat ik vrolijk ben... anders...quote:
Bwehehequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het is dat ik vrolijk ben... anders...
lowlands, daar ben ik nog nooit geweest.. niet echt mijn muziek.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:32 schreef diertjuh het volgende:
[..]
In augustus ga ik naar Lowlands dus heb een tentje nodig. Nieuwe agenda is nodig omdat ik nog geen goede agenda had en voor school. Daarnaast ook nog opzoek naar een baan. Maar gister had ik beetje een dip dag. Hele dag gezeur aangehoord over werken, solliciteren en blablabla dat ik er gewoon even zat van was. Dus ik ben nog steeds opzoek en zoekactie gaat ook snel verder alleen vandaag even niet. Snapje het nu ?
Lekkere bijnaam voor een stagiaire
Te flauwquote:
Dat weet ik ook niet hoor, ik lul al bijna de hele dag slap, en lul al de hele dag te snelquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:34 schreef diertjuh het volgende:
[..]
tja ik weet niet waar jullie het over hebben. En aangezien ik soms nieuwschierig ben ga ik gokken
Maar wel funquote:
Nope, ben nog niet klaar. Sta op een paar deelkwalificaties onvoldoende en moet die dus inhalen. Dus ik moet dan 2 avonden in de week naar school. Lowlands is ook voor mij de eerste keer. Maar er is meer dan muziek enzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
lowlands, daar ben ik nog nooit geweest.. niet echt mijn muziek.
Ik wist niet dat je nog school ging doen, had meer het idee dat je klaar was met school en zou gaan werken hahaha. Soms heb je van die dagen hoor, heeft iedereen toch wel eens.. gewoon lekker even weg gaan, de stad in.. gewoon relaxen
hahaha, moet toch wat.
Droxz de demotivator/stage begeleider... zie je het al voor?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat weet ik ook niet hoor, ik lul al bijna de hele dag slap, en lul al de hele dag te snel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |