al hoewel.... er gaan hier genoeg mensen wegquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan langskomen op afspraak hoor?
terughalen, dan kom jij maar hierheenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:28 schreef tripack het volgende:
[..]
al hoewel.... er gaan hier genoeg mensen wegals ze iets leukers hebben gevonden
diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Wat een toffe begroetingquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh diertjuh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoi
Droxz is begeleider aan het spelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een toffe begroeting![]()
. Teveel energiedrink gehad?
Jij gaan vanmiddag niet zo snel als anders
Whahaha zoals het hoortquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee dat dan weer niet, maar dan is het wel een stuk gezelliger!
"Puistje" hoor ik niet meer, die heb ik achter een laptop getrapt... droxz: Ga maar wat doen ofzo... heb je niet iets voor school ofzo? Puistje: Ja uh... Droxz: Mooi!
Hij doet het wel goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Droxz is begeleider aan het spelen
Jij ook een fijne avondquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef tripack het volgende:
ik ga opruimen en naar huis![]()
fijne avond en tot morgen
Of "puistje" daar net zo over denkt valt nog te bezienquote:
Die moet gewoon nog even aan Droxz wennen, denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of "puistje" daar net zo over denkt valt nog te bezien
Dat zal niemand lukkenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Die moet gewoon nog even aan Droxz wennen, denk ik
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal niemand lukkenOnmogelijk gewoon
Wat zijn we weer aardigquote:
En hij had zin in vanavond, dus komt goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]Zeker altijd.
Maar Droxz is een een goeie mood. Dus hij kan het wel hebben
goed he! Heb gewoon een goede dag vandaag, en ik dach zo van uh... laat ik dat met jullie delenquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat een toffe begroeting![]()
. Teveel energiedrink gehad?
Jij Jullie gaan vanmiddag niet zo snel als anders
Daaromquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hij had zin in vanavond, dus komt goed
uh, daar zal ik verder maar even geen uitspraken over doenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zal niemand lukkenOnmogelijk gewoon
ging niet door... maarja, ben alsnog vrolijk hoor, maar had dan nog veul veul veul vrolijker geweestquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hij had zin in vanavond, dus komt goed
Heel goed van jequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
goed he! Heb gewoon een goede dag vandaag, en ik dach zo van uh... laat ik dat met jullie delen
Wat ging je eigenljik doen dan?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ging niet door... maarja, ben alsnog vrolijk hoor, maar had dan nog veul veul veul vrolijker geweest
Na regen komt... nog meer regen... en na die regen... een stortbui... maar daarnaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Heel goed van je. Is altijd mooi als je een goede dag hebt
Ik gingquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Wat ging je eigenljik doen dan?
* diertjuh meemet Droxz
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:06 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben in smileys lezen?
Uhmmm...volgens mij heb ik dat wel ergens een keer gelezenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik niet zo goed ben ik mijn bek te houden over dingen waar ik dat wel zou moeten doen?![]()
p.s heeft iemand nog lekkere vrolijke nummers die ik "moet" hebben?
Laten we hopen dat we het over het zelfde hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:16 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhmmm...volgens mij heb ik dat wel ergens een keer gelezen. Heb ik soms ook wel last van hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |